Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Pe nov 27, 2015 5:36 pm

V ZDA preiskujejo Bosch zaradi dobave spornih programov:
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno ... sch/379654

Pri Boschu pravijo da izdelujejo le komponente, ki zadovoljujejo specifikacije, ki jih zahtevajo pri Volkswagnu.
Neimenovani programer pa pravi: Bosch je vključen v vsak razvojni proces, s katerim smo se ukvarjali. Oni vztrajajo pri tem, da so navzoči pri vseh testiranjih....Tako slej ali prej nekdo iz Boscha ve za vse, kar se dogaja

Na začetku afere se spomnim da so novinarji omenjali nek e-mail, ki ga je Bosch poslal Volkswagnu in jih je opozarjal, da naj ne vgrajujejo testnega(spornega) softwara v serijska vozila.
Kaj je res in kaj ne vedo samo oni. Po moje so obe strani krive.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a abbe Ne nov 29, 2015 6:04 pm

Spectre je napisal/-a:Js sm pa skoz mislu da se jo da malenkost regulirat. Nimam pojma tko kot ste rekl, se pa učim.
To pomen da npr. 1.6 tdi z x:y kompresijo in 1.6 tdi z i:u kompresijo imata popolnoma drugačno geometrijo.
Ker v rapidih kokr vem imajo še 2015 tdiji ta program notr, golf 7 ga pa nima več. Pol je pa mogoče kompresija problem. :D
Očitno ima pol rapid dizla notr od golfa 6 in niso vsi tdi motorji enaki kot pravjo prodajalci.
Zato pa jaz vedn predn kupim vozilo grem v delavnco po nasvet, ne pa šminkerskim prodajalcem za pult ko še havbe ne znajo odpret.
Tako mi je enkrat povedu mehanik da naj dokupim vlečno kljuko tut če jo ne rabim, ker je močnejši vztrajnik potem notr.


tvoji posti nikakor ne kažejo v prid temu kar si napisal.
ti kle na forumu modruješ ko da vse veš.
bil si navzoč pri menjavi komponent na teh dveh motorjih?
kerih komponent?
okrasnega pokrova mogoče.
prou vidm te da si en k sam na netu visi pa prebira članke po pa na podlagi tega pametuje,a nima osnovnega pojma o tem kako motor deluje,katere komponente ga sestavljajo,kaj katera komponenta počne/nadzoruje...
a kle pol pišeš da se učiš.hahaha teoretik si,tko k vsi k določajo pa sprejemajo vse možne zakone a pojma o realnosti nimajo..
ti bi znal še v parlament prilesti čez par let
obup vglavnem...
Ni vse res kar napišem
 
joze_k
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To dec 01, 2015 1:31 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a joze_k To dec 01, 2015 1:37 pm

Zdravo!

Priznam, da nisem prebral vseh 26 strani komentarjev, nekateri so zašli na pota izven originalne teme, vendar vseeno objavljam povezavo na članek, ki sem ga pred dnevi zasledil med brskanjem po spletu. Primož Lemež (verjetno ga vsaj večina pozna, saj je že dolga leta avtomobilističen novinar) je objavil en zanimiv članek, ki lepo povzame celotno reč. Mogoče bo koga zanimalo: http://novipodjetnik.si/volkswagen-in-ravne-kumare/

LP!
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1526
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a a_sist To dec 01, 2015 1:44 pm

Res je strokovnjak in se je poglobil v zadevo, hkrati pa ne ve da je afera izbruhnila zaradi izpusta NOx in ne CO2 (vsaj v prvem planu )
No escape from the mass mind rape...
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre To dec 01, 2015 2:43 pm

Ja, afera je spet prišla iz Amerike. In ja, zdaj je bil Volkswagen prvi proizvajalec avtomobilov na Svetu.

Ko to preberem ali slišim od kakega vw fana mi gre na bruhanje, dobesedno, pa sem drugače bolj prorusko usmerjen. Begunska kriza je tudi ameriško maslo? Koliko milijard je dobila Nemčija zadnja dva meseca donacij od Arabskih držav? Kdo je tretji največji lastnik Volkswagna? KATAR. V skupini Daimler ima KUWAITSKI sklad, več kot dvakrat več lastniškega deleža kot Renault Nissan. Predlagam da začnejo skeptiki malo brat wikileaks in podobne zadeve, ker tukaj sem pa "močan" po znanju. Iste arabske države, ki financirajo Isis in povzročajo begunce, iste države na veliko financirajo gospodarstvo in verske objekte v Nemčiji, Franciji, Angliji ki potem vabijo migrante v EU. Krog je sklenjen in nič ni naključje. Nenazadnje vem za pet večjih več milijonskih projektov, ki se dogajajo v Sloveniji s pomočjo Bližnjega Vzhoda. Pa ne bom o politiki preveč in paralelah.
Jaz se ob zgornji trditvi zamislim, kaj delajo EU politiki in komisarji, razen da vlečejo 20 tisoč evrov mesečne plače in da prejemajo podkupnine z vseh strani, da so v ZDA morali prvi odkriti vgrajevanje spornih programov.
EPI in ostalim ZDA univerzam bi se bilo treba zahvalit, ne pa na s prstom kazat, ker ta afera bo obrnila celotno merjenje in standarde izpustov na pravo pot, pripomogla je celo za nove smernice in zaobljube na zadnji podnebni konferenci. Do sedaj je bilo pa samo goljufanje.
Naj si ta novinar malo pogledajo zakonodajo na področju potrošništva v ZDA in Evropi, pa si bodo mogoč prišel gor, da je Evropa v kameni dobi glede tega.

Glede standardov izpustov pa en primer:
Za NOx je v ZDA norma 0.043 g/km, v EU za Euro6 0.08 g/km, torej skoraj dvakrat več.

en projekt sem nedolgo nazaj delal, si lahko pogledate, moderatorjem pa opravičilo za izhajanje iz teme:

Slika

Slika

Zato nekateri že imajo zagotovljene službe in tečaje, pa niso niti 1 mesec v Nemčiji in zato vlade in CEO-ji vabijo. Sedaj ko so izpolnili kvoto bodo pa uvedli nadzor v Turčiji.
p.s. četrti in zadnji navedeni lastniški VW tabeli... zdaj veste zakaj so mogoče meritve v EU "štimale".
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a cruiser1 To dec 01, 2015 4:11 pm

joze_k je napisal/-a:Zdravo!

Mogoče bo koga zanimalo: http://novipodjetnik.si/volkswagen-in-ravne-kumare/

LP!


Hahahahahahahaha! Temu pa špila :lol: A ta model je kakor novinar al kaj? Hahaha
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre To dec 01, 2015 4:41 pm

Jaz ne verjamem v afero ker isti igralci npr Katar imajo zelo velik vpliv na politike tako v EU kot v ZDA. V ZDA vlagajo v marsikaj, zelo veliko v orožarsko industrijo. Sicer so pa tako pri vw priznali goljufijo in ni važno, če je afera podtaknjena ali ne. Ko te nekdo ujamejo pri nespoštovanju standardov to ni podtikanje. Grem se vidimo jutri, lp.
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a emozul To dec 01, 2015 6:49 pm

Jaz se ob zgornji trditvi zamislim, kaj delajo EU politiki in komisarji, razen da vlečejo 20 tisoč evrov mesečne plače in da prejemajo podkupnine z vseh strani, da so v ZDA morali prvi odkriti vgrajevanje spornih programov.

Evo tukaj se pa popolnoma strinjam, sploh pa naši, me kar naježi, ko jih vidim!

Drugače pa še ena sočna, glede afere:
https://www.dnevnik.si/1042725233/posel ... dkup-vozil
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 771
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Bucko99 To dec 01, 2015 9:48 pm

reSpectre je napisal/-a: Nenazadnje vem za pet večjih več milijonskih projektov, ki se dogajajo v Sloveniji s pomočjo Bližnjega Vzhoda


:?:Poleg đamije mogoče še kakšna nova cesta ? :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a esem To dec 01, 2015 10:35 pm

Za intermezzo
Vsa rabota je povsem primerljiva z dopingom. In če dokazanim dopingiranim športnikom veselo jemljejo priznanja, kolajne ipd, zakaj ne vzamejo VAG-u raznih priznanj za motor leta ipd (TSI in TDI sta bila redno obsipana s takimi priznanji)? Upoštevajmo še en razlog - notorična nezanesljivost zadnjih generacij VAG motorjev.
:?:
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a 5cenic To dec 01, 2015 10:57 pm

Glede na vse probleme z TSI motorji me prav šokira, da je ta motor lahko kdarkoli dobil priznanje motor leta.
In glede na to, da so po vsej verjetnosti tudi podatki pri TSI motorjih prirejeni je to priznanje še toliko bolj smešno.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a esem To dec 01, 2015 11:10 pm

Po bitki je vsak general.
To, da so dobivali priznanja, je (bilo) pričakovano in razumljivo.
Ni pa razumljivo, da niti en še ni zahteval nazaj priznanja in ga naknadno podelil drugemu. Saj ne spremeni dosti, je bolj simbolno dejanje kritike in nestrinjanja z goljufanjem (neaktivnost glede tega pa, vsaj simbolno, tiho strinjanje) ter s površnostjo/neresnostjo oz nategovanjem kupcev glede zanesljivosti.
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Sr dec 02, 2015 12:09 am

Bucko99 je napisal/-a:
reSpectre je napisal/-a: Nenazadnje vem za pet večjih več milijonskih projektov, ki se dogajajo v Sloveniji s pomočjo Bližnjega Vzhoda


:?:Poleg đamije mogoče še kakšna nova cesta ? :)

Tudi, ampak to ni kakšna cesta, to so (naj)dražji Darsovi projekti za avtocesto. V tujih časopisih vsaj napišejo povezave Euroasfalta, pri nas so pa mediji bolj na nivoju copy->cenzura-> paste.

Se strinjam esem, nič jim niso odvzeli nazivov. Svetu vlada monopolna peščica, ki jim je glavni cilj kapital, zato tudi v medijih praktično ni bilo negativnega govora proti VW s strani drugih avto firm ker sodelujejo. Avto proizvajalci se zadnja leta nenormalno povezujejo ker večja je serija, večji je dobiček in delajo določene modele iste le značka je druga. Kupiš fiata 500x ali jeepa renegeda ali nek kombi od Toyote ali PSA in je vse isto samo značka druga, motorje si firme delijo kot bonbone BMW da Toyoti, Renault MB, itd...
Mene zelo motijo anomalije, da recimo v Afriki so predsedniki držav ki imajo več stomilijonov dolarjev premoženja, njihovi državljani pa za lakoto umirajo. Potem pa naj darujem Unicefu kateremu špionira nsa, ker jo zanima kam ponikujejo darovani milijoni denar? Umazan svet, kot diesel gate. Kdor ne spremlja politike je srečen.
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če dec 03, 2015 9:24 pm

Dolgo lajtungo majo nemški politiki in agenti: http://www.siol.net/novice/svet/2015/12 ... abija.aspx
ČETRTEK 03.12.2015, 18:39 Nemški agentje svarijo Zahod: Savdska Arabija je nevarna

Pa še pri organiziranem kriminalu so glavne arabske tolpe v Nemčiji. Danes navadni kmeti pri nekaterih stvareh bolj logično razmišljajo kot izobražene marionete na pozicijah. So pa Arabci že tako dolgo vpeti(tudi v avtomobilizem) v svetovnem gospodarstvu z kupovanjem lastništev podjetij, da bodo dolgo imeli velik vpliv vsepovsod. Ko se kdo sprašuje zakaj recimo VW ne presedla na električna ali začne delati serijska hibridna vozila. Verjetno ima vpliv tudi lastnik Katar, ki mu je glavna dejavnost prodaja nafte. Sam sebi ne boš odžiral posla, imajo pa 17% glasovalnih pravic v VW kot drugem največjem proizvajalcu vozil na svetu.
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Novinec1968 So dec 05, 2015 1:46 am

Prodaja vozil na svetu se je iz dobrih 40 milijonov v devetdesetih letih prejšnjega stoletja povečala na približno 82 milijonov v letu 2015.
V devetdesetih letih so bili veliki proizvajalci GM, Ford, Toyota, Chrysler. Danes, takrat relativno mali VW prehiteva (ali je že prehitel) Toyoto.
Kako je VW to uspelo., saj ga starejši poznamo predvsem po tem, da so še dolgo potem, ko so praktično vsi drugi proizvajalci spremenili zasnove vozil izpred druge svetovne vojne v sodobnejše, da je VW vztrajal na zračno hlajenih motorjih v zadku vozil (hrošč)?
Leta 1964 so od Daimler Benza kupili DKW Auto Union (danes Audi), ki je imel sodobno zasnovano karoserijo in sprednji pogon, vendar zastarele dvotaktne motorje. Leta 1969 so kupili podjetje NSU, ki je bilo v tistem času bistveno naprednejše od VW. NSU-jev K-70 je postal VW K-70, in to je bil prvi sodobni VW. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja se pojavi še Golf. Audi in VW pričneta izdelovati vse boljše avtomobile. Prevladujejo bencinski motorji, tehnološko slabši in manj napredni kot jih ima v tem času konkurenca (še vedno ni tranzistorskega vžiga, ampak so platine, enostavni vplinjači, VW je bil en zadnjih, ki je začel standardno vgrajevati menjalnik s pet prestavami, njihova vozila so imela samo štiri prestave...).

Nato pa se v poznih sedemdesetih letih prejšnjega stoletja odločijo vgrajevati diesel motorje tudi v mala vozila kot je Golf. To tedaj ni bilo običajno. Diesel vsekakor ima svoje prednosti, kot so bistveno manjša poraba goriva, relativno dober navor (tudi brez turbine) in pa (vsaj takrat je veljalo in dejansko tudi držalo) bistveno daljšo življenjsko dobo kot primerljivi bencinski motorji. Mali avtomobili z dieselskimi motorji so se v Evropi izredno dobro prodajali, na tem področju je bil VW naprednejši od ostalih in s TDI motorjem je povzročil pravo revolucijo in fenomenalno povečal prodajne številke ter izjemno hitro napredoval proti vrhu prodajnih lestvic.
Danes vemo s kakšno prevaro in zavajanjem je VW to dosegel. Vprašanje je v kakšni meri bi jim uspelo, če bi izdelovali motorje v skaldu z veljavnimi okoljevarstvenimi zakoni?
Ali mislite da bo menjava mikrokode računalnika, ter pri nekaterih vozilih minorni poseg v motor res dovolj za odpravo škode ki jo je VW s svojimi lažmi povzročil? To da je diesel umazan in škodljiv za okolje, ter tudi kancerogen namreč ni edina škoda.
Koliko delavcev v drugih tovarnah vozil je izgubilo službe, ker je VW s prevaro in lažjo povečeval prodajo, ko drugi niso mogli proizvesti ekološko tako nespornega dieselskega motorja? Zaradi tega so drugi proizvajalci bistveno zmanjševali tržne deleže (Ford, Lancia, Alfa Romeo, Peugeot, Opel na primer)?
Koliko so bile s tem oškodovane države (manj plačani davki in izplačani socialni transferji)?

Ker se tema nanaša na na TDI afero in Slovenijo, lahko poskusimo odgovoriti kaj to pomeni za nas.
Spomnite se avtomobilskih tovarn v Sloveniji (Cimos, IMV, Litostroj) in proizvodnje vozil kot so Renault 18 (IMV), ki je bil po mojem mnenju konec sedemdesetih tlet prejšnjega stoletja, ko se je pojavil na trgu bistveno naprednejši od Golfa, vendar smo vsi želeli imeti dieselskega Golfa.
Zakaj? Ker smo med drugim v njega lahko točili kurilno olje, ki je takrat imelo zanemarljivo cena (cca 1/3 cene diesela). Se pravi sami smo delno z oškodovanjem države pri davkih in pa z nasedanjem VW izjavam o čistosti njihovih vozil prišli do tega, da je VW postal dominanten (za nekatere naše državljane celo kultni) proizvajalec, ostali, predvsem evropski (ne premijski) proizvajalci pa so se začeli krčiti po obsegu. Domače avtomobilske tovarne, razen Revoza, ki pa tudi odpušča, ker kot kaže se novi Twingo ne prodaja kot je bilo planirano (mogoče pa se City go, Up in Mii zato prodajajo boljše), so danes že zaprte (propadle)
Res je, da veliko slovenskega gospodarstva dela polizdelke, in sestavne dele tudi za VW in s tem ustvarjajo prihodke, se pravi da bi nam upad prodaje vozil VW povzročil še večjo gospodarsko krizo, vendar osebno verjamem, da so ti slovenski izdelki tako kvalitetni, da bi jih v primeru ko bi VW bistveno izgubil tržni delež, drugi proizvajalci pa bi ga povečali, ustrezali tudi drugim proizvajalcem vozil in bi jih lahko kupovali pri nas. Francozi in tudi Italijani so se v preteklosti že izkazali za kooperativne in v kolikor jim VW ne bi "odžrl" toliko tržnega deleža, potem sem prepričan da bi Slovenija imela še večjo vlogo pri proizvodnji avtomobilskih delov, mogoče tudi kakšno tovarno avtomobilov več.

Opisal sem svoje razmišljanje. Predvsem pa sem hotel izpostaviti, kaj vse so lahko morebitne posledice načrtnih zavajanj ki jih izvaja (je izvajal) VW. Mislim da je prav da VW plača tudi odškodnino državi Sloveniji, ravno tako pa tudi kupcem VW vozil, saj so bili zavedeni in to tudi tistim katerih avto ni prišel v Slovenijo kot novi uvoz, ampak je bil uvožen rabljen.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a sašo5 So dec 05, 2015 10:44 am

prva polovica teksta je dobrega (odlično spisanega) potem si pa začel srat...... :|
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a esem So dec 05, 2015 10:55 am

In kje točno si to zavohal?
 
Uporabniški avatar
Cefizelj
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1635
Pridružen: To dec 22, 2009 5:35 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Cefizelj So dec 05, 2015 11:01 am

Verjetno v tistem delu kjer se je nehala hvala velikemu božanstvu VW ;) :lol: :roll:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a pskoda So dec 05, 2015 11:48 am

sašo5 je napisal/-a:prva polovica teksta je dobrega (odlično spisanega) potem si pa začel srat...... :|


Sem istega mnenja
Lp
 
Spectre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Pe nov 27, 2015 8:36 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre So dec 05, 2015 4:35 pm

Ne lub se mi vsega brat :(
sem pa dva dni nazaj gledal napovedi porabe goriv do leta 2035, ki jih ima objavljene četrto največje podjetje na svetu, ki se ukvarja v večini z črpanjem nafte, sedež ima v Evropi.
No tam ni videt kakšne bistvene spremembe, malenkost se bo povečala poraba elektrike, atomske energije... dizel, bencin, plin pa tudi!
Napovedi so sigurno točne saj so lastniki glavni igralci v svetovnem gospodarstvu.
Lastniki tega megalomanskega podjetja so v večini ameriške banke, Katar, velik delež ima Bill Gates itd itd...

Nekaj se reklamira EV in plug in Hibride vendar zaradi visoke cene bodo še dolgo nedosegljivi raji in to z razlogom. Po domače povedano vsak kmet bo raje kupil dizla za vsakodnevno španciranje, ker bo gledal na ceno ne na izpuste.
Je pa smešno da Biĺl Gates(in drugi) ki kao podpira ne vem kakšne okoljske spremembe ima pa 40 milijonov delnic v podjetju ki črpa nafto. ;)
Če bi proizvajalci hoteli bi jutri lahko dali hibride ven za približno isto ceno kot so navadna vozila.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 37 gostov