Stran 2 od 4

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 12:38 pm
Napisal/-a pskoda
Osebno sem iz firbca menjal na 30kkm naftni filter (cca 45eur) original in ko sem odprl je bil filter kot nov. Nobene usedline, vode,... zamenjal sem ga vseno, ker sem že imel razdrto. Proizvajalec ima predvideni servis na 90kkm kar se mi zdi čisto vredu.

Ti si imel 85 stopinj vodo ali olje? Ker nekateri ne kažejo temp. olja, ki pa se segreje kasneje kot voda.

To zjutraj ti po moje ventili klepljejo. Ne vem, ampak ko so ti odmične menjali so lahko kaj za j...

Jaz mislim, da ti servis ne uide. Ali greš zdaj ali pa kasneje ko te bo avto nekje pustil na cesti

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 12:57 pm
Napisal/-a Spectre
Olje 85 stopinj, ker gledam na potovalnem računalniku, piše oil temperature. Ga pa hitro peljem da se spuca enkrat na teden pa še to popoldan, ko motor 20 minut že laufa. Se mi zdi da bolj kot ga pazim ga ne bi mogel.
Ležaj odmične gredi se mi zdi da so že dvakrat menjal, ker prvič je menda bil preveč zašpanan.
Zjutraj je zvok ko ga vžgeš kot da bi motor brez olja motor delal. Bom šel po praznikih, imam mal čuden občutek ker grem že tretjič v parih mesecih.
Prvih 5 10 tisoč mi je bil pa motor zlo všeč, dosti prožen in še kar varčen je bil, pa še zelo tih je bil če ga nisi pritiskal.

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 3:26 pm
Napisal/-a yashica
pskoda je napisal/-a: Proizvajalec ima predvideni servis na 90kkm kar se mi zdi čisto vredu.


Meni se zdi ta številka absolutno previsoka. Sicer imam bencinarja, ampak glede na namen filtra bi ga pri dizlu menjal vsako drugo menjavo olja oziroma na 30.000km. Pravzaprav ne poznam nikogar, ki bi odlašal tako dolgo, vsak menja prej.



@reSpectre: Pelji na servis in reklamiraj že dvakrat neuspešno odpravljanje napake. Menda gre v tretje rado, pa veliko sreče.
Ti okrog pokrova ohišja zobatega jermena kaj masti? Če je slučajno od olja ti zna sneti zobati jermen in gre motor v maloro. Ne bil ne prvi in najbrž ne zadnji, ki se mu je to zgodilo.

Si šel po stopnički višje, od servisa? Če do sedaj niso uspeli spacat skupaj je morda čas, da se obrneš na tehnično službo in terjaš kar ti pripada in si pošteno plačal ali pa še boš.

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 3:41 pm
Napisal/-a Influenz
Mislim da naftni filtri pa le niso tako poceni, da bi jih preventivno menjal vsake 2 leti... ne poznam nikogar ki tako pogosto menja

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 6:00 pm
Napisal/-a uros11
Influenz je napisal/-a:Mislim da naftni filtri pa le niso tako poceni, da bi jih preventivno menjal vsake 2 leti... ne poznam nikogar ki tako pogosto menja
Jaz jih ob vsaki menjavi olja. Strošek nič posebnega.

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 6:04 pm
Napisal/-a lancia hf
Ne vem kakšno svinjarijo vi tankate v avte ,da tako pogosto menjate filter goriva :huh:

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 6:09 pm
Napisal/-a Spectre
Nisem še nič tiščal glave da bi pogledal če kje olje kaplja, bi pa moral, ker ga je treba dolivati. Bom to drug teden pogledal.

Ko nisem nikjer prišel na vrsto ko ga prvič niso vredu popravili sem se obrnil na tehnično pomoč in so mi pomagali, tako da čez njih nimam kaj za reči. Verjetno edini ki se trudijo, poleg mehanikov. Po pravici povedano sem obupal, ker danes ko sem ga zjutraj vžgal ima grozen zvok, avto pa tudi ni tak presežek da bi se trudil in ga desetkrat vozil na popravilo. Vem da sem tečen na forumu ker non stop polnim temo TDI afera, ampak tolko kot mi je ta avto živcev pojedel mi jih ni še nihče, enostavno je kvaliteta slaba. Ko včas zavore cvilijo pa rečejo da disk ploščice nimajo več azbesta(al česarkol že) in da je to normalno. Če jim ga pa vrnem bodo pa naredili cenitev po evrotaksu, kar bo verjetno zelo nizka odkupna cena.

:arrow: :huh:

Za kio mislim da vsak servis(ali vsak drug) menjajo filter goriva na pooblaščencu. Zakaj ima dizel filter goriva v haubi, benciner pa pri keslu? Mogoče zaradi vnetljivosti, ker bencinski filter bi lahko pri toplem motorju eksplodiral, dizel pa ne more?

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 7:36 pm
Napisal/-a pskoda
lancia hf je napisal/-a:Ne vem kakšno svinjarijo vi tankate v avte ,da tako pogosto menjate filter goriva :huh:


X2

Jaz kot sem rekel sem filter menjal pri 30kkm in je bil kot nov in tudi cena cca 45eur ni zanemarljiva.

Bolj čudno mi je ko ima uradni servis predvideno menjavo zračnega filtra na 90kkm oz 3 leta :shock:
Jaz sem ga menjal na 30kkm pa je že bil kar usran naprem novemu

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 8:22 pm
Napisal/-a nejc1
Za zračnega je zelo odvisno kje vse se voziš in od kje ima avtomobil zajem zraka, pri nekom je lahko tudi po 90kkm še lep, pri kom drugem je lahko že po 10kkm zelo zamazan. Glede filtra goriva se mi zdi primerna menjava tam na enih 60kkm...

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 9:09 pm
Napisal/-a Spectre
pškoda če hočeš met velik in kvaliteten zračen filter potem si moreš teslo kupit, ki ima dva filtra, eden je 10x večji kot ga imajo standardna vozila. :)

Slika

Slika

Slika


Zakaj je pomemben zračni filter v večjih mestih:
Slika

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 9:32 pm
Napisal/-a Gricko
jaz pa ne vem, kaj vsi tako šparate na "osnovnih" stvareh in zaupate firmi , ki predpisuje menjavo olja na 40kkm oz 2 leti, filtri goriva na fuckin 90kkm in podobne bedarije! ( je treba poskrbeti za delo mehanikov in servisnih delavnic)

Na alfi ki je že malo starejša in so te stvari poceni vsako leto (cca 15 kkm) menjam vse filtre pa čeprav mehanik (prijatelj pravi da denar mečem)....samo filter nafte me pride 10€....fak če tega ne more prenest moj žep za avto, potem bolje da ga nimam......
pač dam za letni servis cca 60 - 70€...... lahko bi pa prišel čez za cca 50€....

na fordu pa je filter goriva 70€....no to pa mi je res malo na hard vsako leto, ga pa menjam na 2 leti oz cca 30kkm, predpisano pa je na ...ne vem 5 let oz xxxkm???...tudi olje menjam vsako leto čeprav je servisni interval na 40kkm
mogoče stran metanje denarja....samo ta izmet je relativno majhen z vsemi drugimi stvarmi ( gume, zavarovanje, cestnine, nafta!!.....) in če sem zaradi tega pripomogel boljši formi "mašine"....potme je to za mene ok!

PS: nafta pri nas je svinerija!!!....raje 10 - 20€ na leto kot čez par let nove šobe......

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 10:39 pm
Napisal/-a yashica
zaupate firmi , ki predpisuje


Ali pa sploh ne predpisuje, ker pač smatra neko tekočino "for life", čeprav tega nihče od pristojnih ne zna ali noče raztolmačiti in ostajamo pri tovarniških predpisih, normativih...

Ena dokaj "frišna" fotografija tekočine za katero ni predpisanega intervala menjave, stanje je pa tako kot je. Ko pa pristojne končno pripraviš do tega, da bi rad menjal na lastno željo, ti pa menjavo izvedejo po napačnem postopku in smo tam kjer smo.Kilometre bom namenoma zamolčal....


Slika



reSpectre: Le na servis, ker samo od sebe se ne bo nič rešilo, konkretne rešitve tvojega problema pa žal na forumu ne boš dobil, ker se še pristojni na servisni mreži lovijo, za pike in vejice, ki jih dobijo od Nemcev.

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 10:47 pm
Napisal/-a esem
reSpectre je napisal/-a:pškoda če hočeš met velik in kvaliteten zračen filter potem si moreš teslo kupit, ki ima dva filtra, eden je 10x večji kot ga imajo standardna vozila. :)

Ne mešaj jabolk in hrušk!
Ves čas je bilo govora samo o zračnem filtru za motor (česar Tesla kot el. avto itak ne potrebuje!) in niti malo o (mikro)filtru za kabino oz pljuča.

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 11:39 pm
Napisal/-a Spectre
esem se opravičujem, sem spregledal.
yashica tekočina od česa je to?

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Ne nov 29, 2015 11:47 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80 is a synthetic manual transmission fluid for passenger cars.
Offering good gearbox efficiency and good cold start behaviour.

******

Kilometri so pa 146k ?

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Po nov 30, 2015 12:24 am
Napisal/-a yashica
Ja, je menjalniško olje, samo ni TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80, ampak FE SAE 75W (piše na embalaži!), ki pokriva predpisan VW normativ G 52 512 A2. Prvi ga namreč ne!

Kilometre si pa krepko zgrešil ;)

Temno olje v lončku je OEM (G 052 512 A2) in ima za seboj garantiranih 38.000km, menjalnik je 6 - stopenjski ročni, 'nebodigatreba' 02S, s kodo MCB in 1.9 litra olja ob menjavi.

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Po nov 30, 2015 9:41 am
Napisal/-a abbe
reSpectre je napisal/-a:pškoda če hočeš met velik in kvaliteten zračen filter potem si moreš teslo kupit, ki ima dva filtra, eden je 10x večji kot ga imajo standardna vozila. :)

Slika

Slika

Slika


Zakaj je pomemben zračni filter v večjih mestih:
Slika


ja sam tole kar si ti prilimal je filter za kabino ne filter zraka za motor.
lool nimaš pojma

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Po nov 30, 2015 9:47 am
Napisal/-a nebivedu
yashica je napisal/-a:Ja, je menjalniško olje, samo ni TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80, ampak FE SAE 75W (piše na embalaži!), ki pokriva predpisan VW normativ G 52 512 A2. Prvi ga namreč ne!

Kilometre si pa krepko zgrešil ;)

Temno olje v lončku je OEM (G 052 512 A2) in ima za seboj garantiranih 38.000km, menjalnik je 6 - stopenjski ročni, 'nebodigatreba' 02S, s kodo MCB in 1.9 litra olja ob menjavi.


Zanimivo, moj avto ima predpisano menjavo olja v menjalniku in diferencialih na 60k kilometrov, pa ni nikoli tako črno, ne v menjalniku in ne v zadnjem diferencialu (sprednji dif je v menjalniku, tako da ga štejem k menjalniku). Menjam pa olje redno.

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Po nov 30, 2015 11:50 am
Napisal/-a yashica
@nebivedu: Potem se striktno držiš menjave na 60.000km?


Glede tega vzorca v lončku je pa tako, da po barvi deluje kot iztrošeno motorno olje, ampak ni, je žal olje iz menjalnika mojega avtomobila in za njim resnično le 38.000km. Avto je vožen na kratke razdalje, deloma primestna vožnja, precej mestne, relacij je malo. Že sami pogoji terjajo predčasno menjavo.
OEM olje so mi nalivali na servisu in sem bil zraven, ko je mehanik menjal, le da takrat nisem bil pozoren, da menja po napačnem postopku, glede na tip menjalnika. Pri VW - tipu MCB oziroma seriji 02S, žal vijak za nalivanje/kontrolo zaradi nagiba agregata ni mirodajen in, če se ravna po njem, je v menjalniku manj olja od predvidene količine.

Ko sem v Manualu zasledil tole, sem takoj nabavil potrebni material, naredil črto čez pooblaščence in menjal sam.

Slika

Slika



Ziher je ziher, morebitno popravilo pa predrago, da bi pustil tako. Že glede na "zdelano" olje bi bila menjava smiselna. 30€ za 2L olja, en O-ring za 1,5 €, en vzorec diht mase za vzratno stikalo in lastno delo.... mislim, da se splača ;)

Re: Povečana poraba, kje je vzrok?

Objavljeno: Po nov 30, 2015 12:32 pm
Napisal/-a Spectre
@abbe zračni filter motorja in potniške kabine ločujem, ampak ne berem vse do črke vsak post. Menjat pa ne znam, mogoče bom poleti prebral kako knjigo ko jo majo avtomehaniki v šoli, ker mi je postalo v času zadnjega lastništva vw to zanimivo področje.
Morm kdaj kako neumnost napisat, da se vw zateženci še malo nasmejite pa četudi na moj račun. Nisem avtomehanik, moje področje je drugje. Jaz bi se tudi smejal od sreče če ne bi imel vw in ne bi blo treba vsak mesec k mehaniku. Prodat ne moreš, uvoznik te ignorira, avto pa slabo deluje in za isto stvar bo treba kolkrat vozit, petkrat, desetkrat? Me mine do vsega.
O aferi nox ali co2 se mi ne lub več pisat, lahk bi limal poste ko dobim podatke za tovarniške vpoklice za vsak vw model pa ne bom več. Dost je blo.

@ yashica
men so menjal motorno olje na prvih 3000km in mi je mehanik reku da je bli čist črno, tko kot da bi ga menjal na 15.000, pa vozim samo relacije.