Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
luks104
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: So mar 09, 2013 10:02 am

Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a luks104 Če feb 11, 2016 5:48 pm

Pozdravljeni!
Poleti sem kupil Audi a4 2.0 tdi z dpf-om, letnik 2007. In sicer me zanima če pri regeneraciji filtra nastaja belo-moder dim. Krivil bi kurjenje olja oz. vode ampak poraba med servisnimi intervali je normalna, poleg tega pa se je ta modrkast dim pojavil le 2x odkar imam avto, in sicer septemra, potem ko sem delal pretežno kratke razdalje in danes, ker sem spet zadnji mesec delal kratke razdalje. Obakrat je dim izginil po pretežno 5-ih minutah vožnje, ko se je motor ogrel. Obakrat sem se šel zapeljat po avtocesti, da ga "spucam". Dima septembra naslednji dan in danes popoldne, ko sem šel sprobat ni bilo več. Ko sem septembra klical na servis so mi rekli, da je normalno, da motor drugače dela in je "živčen" če se lahko tako izrazim. Na youtubu sem pravtako zasledil posnetke, ko pri regeneraciji iz izpuha prihaja belo-modrikast dim. (Dim je več ali manj isti kot v posnetku, če vas ne moti ga bom prilepil: https://www.youtube.com/watch?v=j3gHe0HfkIM )
Če sem težek ali pa če sem objavil v napačni temi, se vnaprej opravičujem, a mi avto veliko pomeni in imam rad brezhibno vozilo.
Za odgovore se vnaprej zahvaljujem in spet opravičujem če sem nadležen.
LP
 
zundapp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 594
Pridružen: Ne mar 16, 2003 10:55 am

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a zundapp Če feb 11, 2016 6:19 pm

Dvomom da bi regeneracijo delal pri hladnem oz. nepopolno ogretem motorju!
 
luks104
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: So mar 09, 2013 10:02 am

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a luks104 Če feb 11, 2016 6:59 pm

zundapp je napisal/-a:Dvomom da bi regeneracijo delal pri hladnem oz. nepopolno ogretem motorju!

Pozabil sem omeniti, da sem se vedno peljal v breg ko je začel kaditi. Se opravičujem, bom pogoje bolj podrobno razložil. Zjutraj ko sem šel v službo se je začelo kaditi ko sem prišel ravno na parkirišče(motor se ogreje na 90 na stopinj malo prej, preden prispem). Popoldne ko sem se odpravil domov se je začelo kaditi takoj ko sem se začel vzpenjati po bregu na poti do doma(temp 90). Obakrat ko sem to opazil sem obrnil in šel na avtocesto. Na avtocesti se ni kadilo več. Kot sem že povedal, dvomim da bi bilo kaj drugega saj se je pojavilo do sedaj le 2x v 6 mesecih in ne vsak dan, pravtako pa olja in vode ni nič manj, saj oboje redno kontroliram.
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a ggorenc Pe feb 12, 2016 7:38 am

Pri mojemu se regeneracija izvaja zelo očitno in je skoraj vedno prisoten belo moder dim, ampak samo če dobro pohodiš plin kar sovpada s tvojo vožnjo v klanec. Tako, da to je to.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a pskoda Pe feb 12, 2016 8:02 am

Jaz pa nikoli ne opazim dim pri regeneraciji, ampak samo smrdi po zažganem. Tudi ko avto stoji z prižganim motorjem se samo sliši ventilator in rahlo poklanje, kot pri ognju iz auspuha pa se nič ne kadi, ampak samo malo smrdi.
Motor 2.0 tdi z DPF

Če avto kadi plavo je sigurno olje samo zdaj ne vem katero olje ali motorno ali nafta, bel dim je pa voda
Lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a sašo5 Pe feb 12, 2016 9:24 am

luks104 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Poleti sem kupil Audi a4 2.0 tdi z dpf-om, letnik 2007........

skoda, ker nisi mogel (najverjetneje) napraskat še kak € in kupit B8, (motor CAGA) ki praktično nima nobenih težav, vsaj kar se motorja tiče.......Tvoj je še PD (oznaka B...) in praktično eden najbolj problematičnih dizlov, kar jih je na trgu, skratka ni dani, od pokanja glave/bloka, šob, posledično turbine.....bojim se, da ti olja ne pije, ker v karter teče nafta_spremljaj zadevo, tudi hladilno tekočino in strokovnjak naj za začetek preveri čep od olja in antifriza.....upamo, da ni nič hujšega, le posledica zimskih kratkih relacij...

pskoda je napisal/-a:Tudi ko avto stoji z prižganim motorjem ...........
pri ogretem kaže BC na mestu med 0,6 in 0,7 lit :arrow: ko dela regeneracijo kaže 0,9 -1,2 lit ......če si pa na AC tempomat, pa rahlo trzne in za nijansso spremeni zvok motorja, kot bi nekdo "basa" pri radiju dodal...ko maš avto že kr en čas, te zadeve naštudiraš, predvsem zarai tega, da regeneracije ne prekineš....(vsaj osebno tako delam)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a pskoda Pe feb 12, 2016 1:50 pm

Jaz se sloh ne oziram na te regeneracije. Od začetka sem se, ker me je zanimalo kako dela, zdaj pa sploh ne. Če dela regeneracijo in jaz pridem na cilj ga ugasnem in potem še cca 5min dela ventilator svoje naredi in ugasne. Zaj če jo je izvedel do konca ne vem, če jo ni jo bo naslednič
Lp
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a hahehihoh Pe feb 12, 2016 2:22 pm

Meni tudi tole z regeneracijo ni prav nič jasno. Imam HDI s FAP filtrom in mi ni jasno kdaj dela regeneracijo/se ne opazi. Poleti itak po vsaki vožnji laufajo ventilatorji zaradi klime, ko avto ugasneš, pozimi včasih. Ampak da dela tako pogosto regeneracije? Ne vem ...
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe feb 12, 2016 6:00 pm

Ko sem še vozil 2 leti staro škodo 1.6 TDI 90KM, je prve pol leta ob regeneraciji, tako močno smrdelo po gnilih jajcih - sploh če je avto stal ... fuj.... sam pol po dobre pol leta, pa tega vonja ni bilo več nikoli

zdej vozim 1.6 dci pa sploh ne opazim da se regeneracija dela, če bi svaj lučka svetla da nekaj dela.

Kako je pa zdaj ko ne veš da ti dela regeneracijo, in ugasneš mašino, se naslednjič nadaljuje ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
dejc99
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr okt 01, 2008 5:11 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a dejc99 Pe feb 12, 2016 6:27 pm

mrtwelvetrees je napisal/-a:Ko sem še vozil 2 leti staro škodo 1.6 TDI 90KM, je prve pol leta ob regeneraciji, tako močno smrdelo po gnilih jajcih - sploh če je avto stal ... fuj.... sam pol po dobre pol leta, pa tega vonja ni bilo več nikoli

zdej vozim 1.6 dci pa sploh ne opazim da se regeneracija dela, če bi svaj lučka svetla da nekaj dela.

Kako je pa zdaj ko ne veš da ti dela regeneracijo, in ugasneš mašino, se naslednjič nadaljuje ?

Če ugasneš motor med regeneracijo, se bo le-ta ponovno nadaljevala, ko bodo osnovni pogoji izpolnjeni (temperatura,...) in bodo senzorji zaznali večjo razliko v tlaku pred in po dpf-ju.

Na 2.0 dci tudi ni lučke med delovanjem regeneracije. V takem primeru je najboljši indikator regeneracije povišana povprečna poraba in zelo počasno padanje povprečne porabe po spuščenem plinu. Poleg tega si pa še lahko zapomneš okviren interval regeneracije in veš kdaj jo lahko spet pričakuš. Meni se regeneracija ponavlja dokaj enakomerno.
 
luks104
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: So mar 09, 2013 10:02 am

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a luks104 Pe feb 12, 2016 8:13 pm

luks104 je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
luks104 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Poleti sem kupil Audi a4 2.0 tdi z dpf-om, letnik 2007........

skoda, ker nisi mogel (najverjetneje) napraskat še kak € in kupit B8, (motor CAGA) ki praktično nima nobenih težav, vsaj kar se motorja tiče.......Tvoj je še PD (oznaka B...) in praktično eden najbolj problematičnih dizlov, kar jih je na trgu, skratka ni dani, od pokanja glave/bloka, šob, posledično turbine.....bojim se, da ti olja ne pije, ker v karter teče nafta_spremljaj zadevo, tudi hladilno tekočino in strokovnjak naj za začetek preveri čep od olja in antifriza.....upamo, da ni nič hujšega, le posledica zimskih kratkih relacij...


Ja, tega se zavedam, in se tudi strinjam , da je B8 platforma bolša, a avto ima narejen čisto vsak servis, 1.lastnik, slovenski avto, kupljen nov pri ugledni avtohiši in ima tudi quattro, kar rabim za klanec pozimi. Sem govoril s prejšnim lastnikom, delal je dolge relacije, nikoli ni imel problemov, tako da se načeloma nimam nič za bat, razen za oljno pumpo(kakor vem so pokanje glav in osale težave rešili okoli leta 2006). Če bi kupoval B8 (sem jih tudi gledal) bi za enako vzdrževanega, s quattro pogonom in 1.lastnik bi odštel kar nekaj denarja več. Ubistvu bi porabil ves denar kar sem ga imel a sem kupoval z rezervo, da mi je nekaj ostalo za vzdrževanje.
Sicer pa majhen "update": danes zjutraj sem malo bolj zgodaj vstal da bi pogledal če kaj kadi. Pri vžigu je bilo minimalno belega dima, kar je za zimske temperature normalno. Sem se malo peljal in ni bilo nič dima, ne belega ne modrega (črnega tudi ne :D). Imel sem opravke v Ljubljani, tako da sem se malo več peljal, o dimu ni nobenih sledi. Nivo olja in hladilne tekočina je normalna. Kot je nekdo omenil, sem tudi jaz včeraj vohal vonj po zažganem in ne po olju(pripravno je bilo to, da je pred mano vozil avto, ki je dejansko kuru olje, tako da sem lahko primerjal vonja in se nista čisto nič ujemala). Kot sem že rekel, sem kar malo težek kar se teh stvari tiče. Imam pač rad u nulo avto, čisto vsak dim, pokanje, ropot me moti in take stvari odpravim takoj.
Hvala vam za odgovore in še enkrat LP

Popravek: pozabil sem omeniti tudi "pokanje" avspuha, ki je bil bolj intenziven kot ponavadi. Pač sem picajzlast :P

-----------------------------------------------------

Za hec sem šel pogledat na avtonet koliko b8 a4-k je z quattrotom, 1.lastnik, servisi vsi(?!), slovenski avto itd... 3 rezultati in vsi stojijo pri avtohišah. Oprostite mojim besedam, ampak ne me j**at, nisem se zavedal kakšno, da je stanje slovenskega trga z rabljenimi avti tako v ku**u. Vsi ostali uvoženi, z vprašljivimi kilometri, s katerimi bi imel verjetno več težav kot z mojim.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a uros11 Pe feb 12, 2016 8:17 pm

luks104 je napisal/-a:Pač sem picajzlast :P
Domnevam, da tale perla od motorja ustreza oznaki BKP od VW-ja. Preveri, kako je z osjo črpalke, ker tile motorji so bili znani tudi po tem, da jim je pojedlo os črpalke, ki stane ene par eurov + razdiranje. Če ti rata tale šestkotna os okrogla, ti crkne črpalka in zariba motor. Brez nekega opozorila. Če bi bil res picajzel, bi se o motorju pozanimal pred nakupom.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a abbe Pe feb 12, 2016 9:51 pm

uros11 je napisal/-a:
luks104 je napisal/-a:Pač sem picajzlast :P
Domnevam, da tale perla od motorja ustreza oznaki BKP od VW-ja. Preveri, kako je z osjo črpalke, ker tile motorji so bili znani tudi po tem, da jim je pojedlo os črpalke, ki stane ene par eurov + razdiranje. Če ti rata tale šestkotna os okrogla, ti crkne črpalka in zariba motor. Brez nekega opozorila. Če bi bil res picajzel, bi se o motorju pozanimal pred nakupom.


črpalka ne crkne,sam vrti se ne več pa tlaka ne dela.
Ni vse res kar napišem
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a lada2103 Pe feb 12, 2016 11:41 pm

Za informacijo o delovanju dpf-ja in še za kak drug parameter motorja je uporaben elm327 s torque pro aplikacijo. Tam pokaže kdaj se izvaja regeneracija. Takrat se lahko prilagodi način vožnje, pospeši regeneracija...
Drugače je pa pri dizlih še posebej v zimskem času vsak hladen zagon večja obremenitev kot za bencinarja. Ob tem, ko ima sodoben dizel še filter trdih delcev so hladni zagoni še večje breme. Pri neogretem motorju je večji delež nezgorelih ogljikovodikov, slabši izkoristek, večja obraba in poraba goriva. Ob hladnem motorju so torej vse navedene obremenitve bistveno večje. Posledično ima motor krajšo življenjsko dobo. Morda bi na dolgi rok pomagalo ogrevanje motorja v smislu različnih grelcev. Lahko je to električni grelec ali nekaj v stilu Webasto grelcev.
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a Black_Racer® Ne feb 14, 2016 12:19 pm

Regeneracijo če se ne motim ti bo delal pri določeni temperaturi, vem pa da je tudi bilo govora da pri določenih obratih dela ko se dpf zapolni...
Jas sem na svojem grande punteju kar dpf odstrano in dal direkt cev skozi, en mojster mi je pa v računalniku spreprogramiral da ne dela več regeneracije, ter malo se še z nastavitvami pošpilčkal in avto res občlutno boljše potegne in navora ima več ;)
Vem da se bo kdo oglasil kaj pa tehnični? Zaenkrat še nimajo za merjenje trdih delcev in tudi vprašanje kdaj bodo imel tako da samo za tehničnega še šparam to brezvezno zadevo od DPF
1 3 5
2 4 6 R
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a spektr Po feb 15, 2016 8:20 am

lada2103 je napisal/-a:Za informacijo o delovanju dpf-ja in še za kak drug parameter motorja je uporaben elm327 s torque pro aplikacijo. Tam pokaže kdaj se izvaja regeneracija. Takrat se lahko prilagodi način vožnje, pospeši regeneracija...
Drugače je pa pri dizlih še posebej v zimskem času vsak hladen zagon večja obremenitev kot za bencinarja. Ob tem, ko ima sodoben dizel še filter trdih delcev so hladni zagoni še večje breme. Pri neogretem motorju je večji delež nezgorelih ogljikovodikov, slabši izkoristek, večja obraba in poraba goriva. Ob hladnem motorju so torej vse navedene obremenitve bistveno večje. Posledično ima motor krajšo življenjsko dobo. Morda bi na dolgi rok pomagalo ogrevanje motorja v smislu različnih grelcev. Lahko je to električni grelec ali nekaj v stilu Webasto grelcev.


Če si boš vgradil webasto, boš imel še večjo porabo, kot če bi štartal z mrzlim motorjem :-) . Je pa res, da je to pač kar en tak luxuz, ubodbje ,katerega se težko odvadiš.
lp dejan
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a abbe Po feb 15, 2016 8:52 am

to pa jst nevem če je res no.
če si bo ugradil vebasto nebo mel večje porabe oz bo ta zanemarljiva... kar pa je čist nepomembno glede na udobje ki ga vebasto ponuja..
Ni vse res kar napišem
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a spektr Po feb 15, 2016 9:05 am

Ja, saj pravim, luxuz odtehta. Povem pa iz prve roke, da je poraba višja. Jaz ga laufam recimo vsaj pol ure dnevno, včasih celo več. In ko grem tankat je poraba cca pol litra višja, včasih še malce več. Sej če pogledaš specifikacijo, koliko pokuri na uro, si lahko izračunaš.
lp dejan
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 566
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a AssKicker Po feb 15, 2016 9:24 am

Malenkost več goriva pokuri. Podatek koliko pokuri webasto pri ogrevanju v mirovanju vozila ni najbolj realen, ker moraš vedeti, da potem štartaš z ogretim motorjem. Mrzel motor pa vsaj tam nekje do temperature 60 stopinj pokuri več kot že ogret motor..
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a spektr Po feb 15, 2016 9:28 am

AssKicker je napisal/-a:Malenkost več goriva pokuri. Podatek koliko pokuri webasto pri ogrevanju v mirovanju vozila ni najbolj realen, ker moraš vedeti, da potem štartaš z ogretim motorjem. Mrzel motor pa vsaj tam nekje do temperature 60 stopinj pokuri več kot že ogret motor..


To je sicer res, je pa še nekaj. Če bi imel izključeno ventilacijo v kabini, bi tudi webasto prej pogrel vodo in šel v 'low' način, ker pa seveda ventilacija teže, to dela na polno lahko tudi 45 minut. No kakorkoli, če pokuri 6dcl dizla na uro, recimo 3-4 dcl na dan, je to dobra 2 litra na teden recimo, čez prst.

A bi res toliko več pokuril z neogretim motorjem, bi bilo vredno zračunat. Pomoje tudi odvisno, koliko daleč se potem pelješ v službo :)
lp dejan
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 91 gostov