zundapp je napisal/-a:Dvomom da bi regeneracijo delal pri hladnem oz. nepopolno ogretem motorju!
luks104 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Poleti sem kupil Audi a4 2.0 tdi z dpf-om, letnik 2007........
pri ogretem kaže BC na mestu med 0,6 in 0,7 lit ko dela regeneracijo kaže 0,9 -1,2 lit ......če si pa na AC tempomat, pa rahlo trzne in za nijansso spremeni zvok motorja, kot bi nekdo "basa" pri radiju dodal...ko maš avto že kr en čas, te zadeve naštudiraš, predvsem zarai tega, da regeneracije ne prekineš....(vsaj osebno tako delam)pskoda je napisal/-a:Tudi ko avto stoji z prižganim motorjem ...........
mrtwelvetrees je napisal/-a:Ko sem še vozil 2 leti staro škodo 1.6 TDI 90KM, je prve pol leta ob regeneraciji, tako močno smrdelo po gnilih jajcih - sploh če je avto stal ... fuj.... sam pol po dobre pol leta, pa tega vonja ni bilo več nikoli
zdej vozim 1.6 dci pa sploh ne opazim da se regeneracija dela, če bi svaj lučka svetla da nekaj dela.
Kako je pa zdaj ko ne veš da ti dela regeneracijo, in ugasneš mašino, se naslednjič nadaljuje ?
luks104 je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:luks104 je napisal/-a:Pozdravljeni!
Poleti sem kupil Audi a4 2.0 tdi z dpf-om, letnik 2007........
skoda, ker nisi mogel (najverjetneje) napraskat še kak € in kupit B8, (motor CAGA) ki praktično nima nobenih težav, vsaj kar se motorja tiče.......Tvoj je še PD (oznaka B...) in praktično eden najbolj problematičnih dizlov, kar jih je na trgu, skratka ni dani, od pokanja glave/bloka, šob, posledično turbine.....bojim se, da ti olja ne pije, ker v karter teče nafta_spremljaj zadevo, tudi hladilno tekočino in strokovnjak naj za začetek preveri čep od olja in antifriza.....upamo, da ni nič hujšega, le posledica zimskih kratkih relacij...
Domnevam, da tale perla od motorja ustreza oznaki BKP od VW-ja. Preveri, kako je z osjo črpalke, ker tile motorji so bili znani tudi po tem, da jim je pojedlo os črpalke, ki stane ene par eurov + razdiranje. Če ti rata tale šestkotna os okrogla, ti crkne črpalka in zariba motor. Brez nekega opozorila. Če bi bil res picajzel, bi se o motorju pozanimal pred nakupom.luks104 je napisal/-a:Pač sem picajzlast :P
uros11 je napisal/-a:Domnevam, da tale perla od motorja ustreza oznaki BKP od VW-ja. Preveri, kako je z osjo črpalke, ker tile motorji so bili znani tudi po tem, da jim je pojedlo os črpalke, ki stane ene par eurov + razdiranje. Če ti rata tale šestkotna os okrogla, ti crkne črpalka in zariba motor. Brez nekega opozorila. Če bi bil res picajzel, bi se o motorju pozanimal pred nakupom.luks104 je napisal/-a:Pač sem picajzlast :P
lada2103 je napisal/-a:Za informacijo o delovanju dpf-ja in še za kak drug parameter motorja je uporaben elm327 s torque pro aplikacijo. Tam pokaže kdaj se izvaja regeneracija. Takrat se lahko prilagodi način vožnje, pospeši regeneracija...
Drugače je pa pri dizlih še posebej v zimskem času vsak hladen zagon večja obremenitev kot za bencinarja. Ob tem, ko ima sodoben dizel še filter trdih delcev so hladni zagoni še večje breme. Pri neogretem motorju je večji delež nezgorelih ogljikovodikov, slabši izkoristek, večja obraba in poraba goriva. Ob hladnem motorju so torej vse navedene obremenitve bistveno večje. Posledično ima motor krajšo življenjsko dobo. Morda bi na dolgi rok pomagalo ogrevanje motorja v smislu različnih grelcev. Lahko je to električni grelec ali nekaj v stilu Webasto grelcev.
AssKicker je napisal/-a:Malenkost več goriva pokuri. Podatek koliko pokuri webasto pri ogrevanju v mirovanju vozila ni najbolj realen, ker moraš vedeti, da potem štartaš z ogretim motorjem. Mrzel motor pa vsaj tam nekje do temperature 60 stopinj pokuri več kot že ogret motor..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 83 gostov