Polo78 je napisal/-a:Black_Racer® je napisal/-a:Dragi motorn, kaj boš pa rekel ko se bo začela enkrat regeneracija pred tabo v enem dizlu ko bo bela dimna zavesa pred tabo? Js sm enega na polno klel ker tako ko je pa to zasmradil in se ni nič videlo da sem moral zmanjšat hitrosto pod 100 za njim bi se pa vprašal če ti je to res všeč še posebej da se komu regeneracija vklopi v tunelu tako da ti prav privoščim da to enkrat v živo doživiš boš imel drugačn mnenje
Če motor in DPF delujeta normalno, ni pri regeneraciji nikakršnih dimnih zaves, od kje pobiraš take buče?! Če si pa to doživel, zagotovo ni bilo to to. Po cestah se letno kot voznik ali sovoznik prepeljem krepko prek 60k km pa še nisem doživel tega kar opisuješ. Tudi sam imam dizla z DPF in prav tako po skoraj 120k prevoženih ni bilo pri regeneraciji nikoli nobene dimne zavese, prav tako tudi ne pri avtomobilih v katerih sem kot sopotnik...
Se strinjam s tistimi, ki bi oglobili pametnjakoviče, ki bi kar nekaj na lastno roko odstranjevali filtre, blindiral egr ventile itd.
Black_Racer® je napisal/-a:Še boš opazil prej ko slej in tudi poznam nekoga osebno ki mu to kar pogosto dela na opel combotu l 2007, 1.3 75 km, pri njem je razlog ker dela samo mestne vožnje in avto zelo špara z gasom, nikol avtoceste itd...
Tu se pa dpf fajn zabije in ko se čisti je živa groza ko se bom kdaj peljal še poleg njega bom posnel to zadevo
Če motor in DPF delujeta normalno, ni pri regeneraciji nikakršnih dimnih zaves...
esem je napisal/-a:Seveda Črni dirkač ne ve niti tega, da ta njegov osebni znanec vozi opel dizla brez DPF-ja. Brez znanja o tem, kaj šele znanja o posledicah, je zagovarjanje odstranjevanja DPF-ja, EGR-ja in ostalega debata za vrtec.
----------------
Zastrupljajo pa nas vse (in naše otroke, starše...). Zaradi dizlov brez DPF-ja (ali s slabo delujočim) moram menjat kabinski filter (klima) 2x na leto, če ne bi bilo dizlov, bi ga menjal manj kot enkrat na dve leti (domneva). V dveh letih torej +40 € več >> X 500 000 avtov (pol v Slo) je 10 milijonov na leto samo zaradi preveč dizlov. Samo za kabinske filtre!!!!
Seveda je to zelo ohlapna računica, a če dodamo še razna pljučna obolenja, raka, prezgodnje smrti itd, iz ohlapnosti preidemo v grozljivost, ne samo številk.
Plačujemo pa predvsem tisti z bencinarji, saj je nekaj idiotov (vredno parlamentarne preiskave!) doseglo to, da naftaši plačujejo manjše davke. V čigavo korist? Spet tistih, ki najbolj zastrupljajo. Narobe svet !!
pskoda je napisal/-a:Jaz imam tudi prvega dizla pa delam cca 15kkm letno samo moja poraba med dizlom in bencinarjem z podobno močjo motorja je razlike 4l na 100km (razlika +600eur letno).
Fan je napisal/-a:@pzupancic
@autofrik
Pišeta v napačno rubriko
DPF filters go through a regeneration process which removes this soot and lowers the filter pressure. There are three types of regeneration: active, passive, and forced.
Active regeneration happens while the vehicle is not in use and takes 10 minutes on average to complete.
Passive regeneration takes place while driving using the heat of the exhaust. This works well for vehicles that drive longer distances with few stops compared to those that perform short trips with many starts and stops.
If the filter develops too much pressure then the last type of regeneration must be used - a forced regeneration. This involves a garage using a computer program to run the car, initiating a regeneration of the DPF manually
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 61 gostov