Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
arijan
Novinec
 
Prispevkov: 463
Pridružen: Pe mar 11, 2011 10:38 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a arijan Po apr 18, 2016 2:12 pm

Tudi jaz sem to že opazil. Dimna zavesa nastane v trenutku, čisto gosta. Ne vem kaj je bilo krivo, samo avto je šel naprej kot da ni bilo nič. Tako da zgleda je bilo nekaj normalnega za njega :D
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a Black_Racer® Po apr 18, 2016 3:53 pm

Polo78 je napisal/-a:
Black_Racer® je napisal/-a:Dragi motorn, kaj boš pa rekel ko se bo začela enkrat regeneracija pred tabo v enem dizlu ko bo bela dimna zavesa pred tabo? Js sm enega na polno klel ker tako ko je pa to zasmradil in se ni nič videlo da sem moral zmanjšat hitrosto pod 100 za njim bi se pa vprašal če ti je to res všeč še posebej da se komu regeneracija vklopi v tunelu tako da ti prav privoščim da to enkrat v živo doživiš boš imel drugačn mnenje


Če motor in DPF delujeta normalno, ni pri regeneraciji nikakršnih dimnih zaves, od kje pobiraš take buče?! :roll: Če si pa to doživel, zagotovo ni bilo to to. Po cestah se letno kot voznik ali sovoznik prepeljem krepko prek 60k km pa še nisem doživel tega kar opisuješ. Tudi sam imam dizla z DPF in prav tako po skoraj 120k prevoženih ni bilo pri regeneraciji nikoli nobene dimne zavese, prav tako tudi ne pri avtomobilih v katerih sem kot sopotnik...

Se strinjam s tistimi, ki bi oglobili pametnjakoviče, ki bi kar nekaj na lastno roko odstranjevali filtre, blindiral egr ventile itd.


Še boš opazil prej ko slej in tudi poznam nekoga osebno ki mu to kar pogosto dela na opel combotu l 2007, 1.3 75 km, pri njem je razlog ker dela samo mestne vožnje in avto zelo špara z gasom, nikol avtoceste itd...
Tu se pa dpf fajn zabije in ko se čisti je živa groza ko se bom kdaj peljal še poleg njega bom posnel to zadevo ;)
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1940
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a Polo78 To apr 19, 2016 4:36 pm

Black_Racer® je napisal/-a:Še boš opazil prej ko slej in tudi poznam nekoga osebno ki mu to kar pogosto dela na opel combotu l 2007, 1.3 75 km, pri njem je razlog ker dela samo mestne vožnje in avto zelo špara z gasom, nikol avtoceste itd...
Tu se pa dpf fajn zabije in ko se čisti je živa groza ko se bom kdaj peljal še poleg njega bom posnel to zadevo ;)

Verjetno si spregledal tale moj stavek oz predpostavko...
Če motor in DPF delujeta normalno, ni pri regeneraciji nikakršnih dimnih zaves...

Torej, če ni nič vožnje po avtocesti, če se špara z gasom in če so samo kratke relacije potem je jasno, da dpf NE more delovati normalno... ;) Verjetno pa jaz (in vsi ostali) ne vidimo dimnih zaves ravno zato, ker se večinoma vozimo po AC, tam jih definitivno ni...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a esem To apr 19, 2016 5:08 pm

Seveda Črni dirkač ne ve niti tega, da ta njegov osebni znanec vozi opel dizla brez DPF-ja. Brez znanja o tem, kaj šele znanja o posledicah, je zagovarjanje odstranjevanja DPF-ja, EGR-ja in ostalega debata za vrtec.

----------------

Zastrupljajo pa nas vse (in naše otroke, starše...). Zaradi dizlov brez DPF-ja (ali s slabo delujočim) moram menjat kabinski filter (klima) 2x na leto, če ne bi bilo dizlov, bi ga menjal manj kot enkrat na dve leti (domneva). V dveh letih torej +40 € več >> X 500 000 avtov (pol v Slo) je 10 milijonov na leto samo zaradi preveč dizlov. Samo za kabinske filtre!!!!
Seveda je to zelo ohlapna računica, a če dodamo še razna pljučna obolenja, raka, prezgodnje smrti itd, iz ohlapnosti preidemo v grozljivost, ne samo številk.

Plačujemo pa predvsem tisti z bencinarji, saj je nekaj idiotov (vredno parlamentarne preiskave!) doseglo to, da naftaši plačujejo manjše davke. V čigavo korist? Spet tistih, ki najbolj zastrupljajo. Narobe svet !!
 
Uporabniški avatar
sova501
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Če feb 25, 2016 7:38 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a sova501 To apr 19, 2016 6:26 pm

Super napisano :clapclap

Dizli veliko bolj onesnažujejo okolje kot bencinarji- razen C02 malo manj izpustijo zaradi manjše porabe,
dizelsko gorivo je bolj kalorično kot bencin,
cena je pa nižja :noro


Veš kaj je pa najbolj žalostno da večini navadnim ljudem ni niti malo mar kaj izpustijo v zrak. Prijatelj kupuje nov avto, pa dela 15.000km na leto in sem mu rekel, če jemlješ dizla vzemi vsaj tistega, ki ima rezervoar scalnice, še bolj pa da vzameš bencinarja, ker manj onesnažuje okolje in več kot liter po regionalah ne bo razlike. Veš kaj mi je rekel? Boli me k... za izpuste, sam da se pocen pelem. In tako razmišlja velika večina, čeprav si ne izračunajo da je treba res veliko kilometrov delati(nad 30,000 letno) da se povrne vsaj 2,000€ dražji nakup dizla in da če zboliš zaradi strupenih plinov tudi stane zdravljenje, odsotnost z delovnega mesta, itn.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a pskoda To apr 19, 2016 7:26 pm

Jaz imam tudi prvega dizla pa delam cca 15kkm letno samo moja poraba med dizlom in bencinarjem z podobno močjo motorja je razlike 4l na 100km (razlika +600eur letno). Če bom imel avto recimo 5 let je to +3keur razlike in to je več kolikor je razlika med bencinarjem in dizlom v nabavni ceni plus, da bom ob prodaji dizla dobil več kot pa bi za bencinarja in prodal bom lažje dizla z recimo 90, 100kkm kot bencinarja.
Aja pa še TSI je za en kur.c vreden. Se ga še z palco ne upam dotaknit kaj šele, da bi ga kupil


Dokler bo državi dol viselo za pline bo tudi meni.
Dokler bo recimo vojska za brezvezne stvari furala tiste svoje tanke, puhe,... z EURO 0 bo tudi meni dol viselo. In tako naprej
Lp
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a Black_Racer® To apr 19, 2016 7:46 pm

esem je napisal/-a:Seveda Črni dirkač ne ve niti tega, da ta njegov osebni znanec vozi opel dizla brez DPF-ja. Brez znanja o tem, kaj šele znanja o posledicah, je zagovarjanje odstranjevanja DPF-ja, EGR-ja in ostalega debata za vrtec.

----------------

Zastrupljajo pa nas vse (in naše otroke, starše...). Zaradi dizlov brez DPF-ja (ali s slabo delujočim) moram menjat kabinski filter (klima) 2x na leto, če ne bi bilo dizlov, bi ga menjal manj kot enkrat na dve leti (domneva). V dveh letih torej +40 € več >> X 500 000 avtov (pol v Slo) je 10 milijonov na leto samo zaradi preveč dizlov. Samo za kabinske filtre!!!!
Seveda je to zelo ohlapna računica, a če dodamo še razna pljučna obolenja, raka, prezgodnje smrti itd, iz ohlapnosti preidemo v grozljivost, ne samo številk.

Plačujemo pa predvsem tisti z bencinarji, saj je nekaj idiotov (vredno parlamentarne preiskave!) doseglo to, da naftaši plačujejo manjše davke. V čigavo korist? Spet tistih, ki najbolj zastrupljajo. Narobe svet !!


Ta znanec ima dpf vgrajen in čisto zabit zaradi šparanja avta in mestnih voženj če nisi dobro videl in prebral mojega posta ;)
Nič nisem slabega mislil in nimam proti tistim ki vozijo izpravne avte kot je treba, nti pa ti tudi ne rabi dpf če pa dizla vozit ne znaš oz voziš sam po mestu da se zabija pa nikoli ga ne pritisneš da se sčisti sproti in nič ti ne rabi dpf če olje turbina žre in nekateri kar dolivajo pa dolivajo pa nič ne porihtajo to je za mene onesnaževanje, pa kot je moj predhodnik rekel vojska s tanki, raznorazni brez vsakega denferja traktorji, delovni stroji in bencinarji ki pijejo skoraj več olja kot bencina, pa ki na bencinarjih in dizlih delajo servise na 30k km, ne pa en mali 1.3 dizelček brez dpf ki je super nastavljen s priklopom na računalnik pri mojstru in nikol ne pokadi + tega sem človek ki normalno vozim, redno delam servise na 15k km čeprav piše na 30k (na bencinarjih sm vedno delal na 10k), motor 100% izpraven, turbina brezhibna ;)
Zadnjič spremenil Black_Racer®, dne To apr 19, 2016 7:57 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
1 3 5
2 4 6 R
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a esem To apr 19, 2016 7:51 pm

Dokler bo sosedu, županu, cesarju dol visel, bo tudi meni.
Izjemno in nadvse odgovorno razmišljanje. Žal se na dolgi rok ne izide, a kaj nas to briga...
 
kukident
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Ne maj 03, 2015 1:51 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a kukident To apr 19, 2016 9:19 pm

Pa kje ste zdaj tanke ven pobrali? A vi to resno? To je isto kot bi se kdo na onasneževanje letal skiceval...
 
Uporabniški avatar
sova501
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Če feb 25, 2016 7:38 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a sova501 To apr 19, 2016 9:28 pm

pskoda je napisal/-a:Jaz imam tudi prvega dizla pa delam cca 15kkm letno samo moja poraba med dizlom in bencinarjem z podobno močjo motorja je razlike 4l na 100km (razlika +600eur letno).

Kaj pa voziš da ti dela takšno razliko?
Jaz sem prej vozil 120hp bencinski motor in sem imel porabo 6,5-8,5l/100km, ko sem imel dizla 110hp je bila poraba od 5-7,5l/100km. Na relacijah liter razlike, v mestu pa enaka poraba.
Mislim da je vsa odgovornost na proizvajalcih vozil, saj potrošniki kupujejo tisto kar proizvajalci izdelujejo in proizvajalci še predobro vedo koliko svinjarije gre v zrak, zato kupcem ni kaj očitati če kupijo dizel ali bencin(in še evropske države spodbujajo nakup dizlov). DPF po moje ljudje odstranjujejo ker so novi predragi, torej je zopet na proizvajalcih da jih pocenijo.
 
Uporabniški avatar
Black_Racer®
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1660
Pridružen: Po jul 10, 2006 1:40 pm
Kraj: Toti Cjele

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a Black_Racer® To apr 19, 2016 9:36 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira !! (osnove komunikacije!)


Dpf pride za povprečen avto tam med 200€ in vse do 500, 600€ to je hudo pretirana cena za en tak konc vreden realnih 50€ ;)
1 3 5
2 4 6 R
 
mark21
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To avg 18, 2015 9:17 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a mark21 To maj 03, 2016 9:51 pm

Imam VW Touran 1.6 TDI in me zanima kako lahko sam preverim (če sploh) ali avto morebiti nima odstranjenega DPF filtra?
Od septembra lani do sedaj namreč še nisem opazil kakršnokoli čiščenje (dim, poraba, zvok...). Avto je vožen tudi na daljše relacije, kjer bi se filter lahko spucal.
Ima pa avto, ko je hladen, zelo čuden vonj iz izpuha, kot bi bil iz prejšnjega tisočletja (po starih renojih-katrcah, petkah, yugo... :? )
 
pzupancic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po maj 09, 2016 10:33 pm

Preden napišete vprašanje

Napisal/-a pzupancic Po maj 09, 2016 10:53 pm

Pozdravljeni,

Audi A3 clean diesel 1,5 110 KM 2016 prevzet od avtohiše niti en teden.
Namreč šel sem na relacijo 12 KM malo spusta malo ravnine in malo klanca in po parkiranju, ko avto že miruje mu dela ventilacija še cca. 8 min.
kar je malo moteče, če ga parkiraš na dvorišču v naselju in ti brni ventilator in se voha vonj po plastiki. Temperatura motorja je normalna 90 stopinj.
Zanima me ali je imel kdo podobno situacijo in kako jo je rešil :?:

Hvala za odg.

lp pZ
 
autofrik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: To mar 22, 2016 7:56 pm

Re: Preden napišete vprašanje

Napisal/-a autofrik Po maj 09, 2016 11:21 pm

To meni tudi dela občasno, ko ga izklopim po krajših relacijah in je normalno. Procesu se reče aktivna regeneracija DPF filtra, ki se izvaja ko je vozilo izključeno, kjer se ujeti delci oziroma dizelska umazanija na filtru DPF očisti s pomočjo zelo visoke temperature. Standardno se ta proces izvaja 10 minut in čas 8 minut je normalen. Ni pa takrat najbolje stati ob vozilu, saj ste že sami opazili da smrdi in ni potrebno posebej poudarjati da so ti plini toksični in zdravju nevarni. Takrat je boljše iti stran od vozila, če je v garaži pa odpreti okno. Od mojega zaposlenega naj bi pes zaradi tega dobil raka na črevesju, ker je imel psa vedno zaprtega v garaži v njej pa dizla ki je redno izvajal aktivno regeneracijo. Okna je potrebno odpret, ko se ta proces izvaja, še boljše je nadstrešek zunaj. Na dolgi rok to niso heci.

Dizelsko vozilo je potrebno čim bolj voziti na daljše poti in ga ne preveč šparati, da se lahko izvaja pasivna regeneracija med samo vožnjo, kjer se uporabi za regeneracijo toplota iz izpušnega sistema. Dizli so kar specifična zadeva in bolj kot ga boste preganjali manj se bo ta proces dogajal ko boste vozilo izklopili. Boste že pline ki nastajajo ob regeneraciji spustili pešcem in ostalim udeležencem v prometu, namesto doma. Druge rešitve glede trdih delcev ni, razen če kupite bencinski motor. Sicer nima povezave s trdimi delci, vendar za okolje so "boljši" dizli s sistemom adBlue(zraven goriva dodaten rezervoar za sečnino), ki uspešno zmanjšuje pline NOx, kateri so prav tako nevarni kot saje.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Preden napišete vprašanje

Napisal/-a Fan To maj 10, 2016 12:06 am

@pzupancic
@autofrik

Pišeta v napačno rubriko
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
pzupancic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po maj 09, 2016 10:33 pm

Re: Preden napišete vprašanje

Napisal/-a pzupancic To maj 10, 2016 7:17 am

Pozdravljen autofrik,

hvala za opomnik in odg. :)

lp pZ
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Preden napišete vprašanje

Napisal/-a abbe To maj 10, 2016 8:30 am

nobena regenberacija se ne izvaja ko je vozilo ugasnjeno.
a spol vesta kako se regeneracija dela?
a 12 km je zate relacija.
12 km je mesta vožnja
Ni vse res kar napišem
 
pzupancic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po maj 09, 2016 10:33 pm

Re: Preden napišete vprašanje

Napisal/-a pzupancic To maj 10, 2016 9:17 am

Pozdravljen abbe,

nobena regenberacija se ne izvaja ko je vozilo ugasnjeno.
a spol vesta kako se regeneracija dela? Ne nimam info. o tem.

Prosil bi te za info. če veš kaj več o tem primeru.

hvala
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Preden napišete vprašanje

Napisal/-a esem To maj 10, 2016 10:15 am

Fan je napisal/-a:@pzupancic
@autofrik

Pišeta v napačno rubriko

@pzupancic
V napačno temo! Prihodnjič boljše poišči!
Sem prestavil
 
autofrik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 77
Pridružen: To mar 22, 2016 7:56 pm

Re: Vprašanje o regeneraciji DPF-a

Napisal/-a autofrik To maj 10, 2016 10:23 am

Kako da se ne izvaja ko je izklopljen avto?
DPF filters go through a regeneration process which removes this soot and lowers the filter pressure. There are three types of regeneration: active, passive, and forced.
Active regeneration happens while the vehicle is not in use and takes 10 minutes on average to complete.

Passive regeneration takes place while driving using the heat of the exhaust. This works well for vehicles that drive longer distances with few stops compared to those that perform short trips with many starts and stops.

If the filter develops too much pressure then the last type of regeneration must be used - a forced regeneration. This involves a garage using a computer program to run the car, initiating a regeneration of the DPF manually


12 km je solidna relacija, res pa je da za dizla pod 30 km ni najbolje in da ko se začne regeneracija izvajat se je bolje še malo zapeljat, kot vozilo ugasniti. "Ekonomičnost" pa taka.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 61 gostov