Si na tester peljal avto samo k enemu mehaniku al še h kateremu? Samo nad 1000 obratov malo gre? to se pol skorajda ne da vozit, kako se pa pol voziš, 20 na uro?
Sorodniku z Vectro se je lučka prižgala sredi vožnje na AC pri 140, mu je vklopilo rezervni program in padla mu je hitrost na 100 km/h. Seveda ves prestrašen, ga je peljal k prvem mehaniku za katerega je vedel kje je. Mu je tester pokazal napako na sondi in katalizatorju. In se je odločil peljat avto na Oplov servis, jim je rekel da ga ne želi videt dokler ne bo popravljen. Ga kličejo drug dan popoldne da so pregledali komplet avto in da razen zamašenega EGR-ja niso našli nič. Je sam kupil EGR in ga odnesel na opel servis. Sestavili vse nazaj pravi da takoj ko so ga pržgali ga je mehanik nabil do rdečega polja vrtljajov brez težav. So šli potem še na testno vožnjo ( ga je na AC pognal 180 ) in od takrat težav nobenih. Zato ti pravim, da pelji še kam, ne samo k enemu mehaniku. Edino če imaš enega mehanika že dolgo časa, potem je to druga stvar.
Seveda ni nujno, da je na tvojem šel EGR, a če imaš avto podrt ga vseeno poglejte.
Lp