Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Kleemen
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:51 pm

Problem senzor odmične gredi

Napisal/-a Kleemen Pe maj 27, 2016 1:59 pm

Imam podoben problem in predvidevam da je problem pri senzorju odmične gredi ali lambda sonda.. Opel Corsa C (2001) na števcu več ali manj
časa gori lučka z avtomobilom in ključom (primer slika spodaj). Avto deluje več ali manj samo v prvi prestavi normalno, ko se da v drugo in naprej pa teče samo tja do 1000 obratov, ko se da po gasu ga pa "zamori".. Priklopili smo na tester in pokaže senzor odmične gredi. Senzor motorne gredi smo že menjali in je še vedno isto.. Hvala za pomoč.

Slika
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Problem senzor odmične gredi

Napisal/-a titanius Pe maj 27, 2016 2:13 pm

A je napako potem sploh zresetiral al ste samo zamenjali senzor odmične in prižgali avto nazaj? Morda zamašen EGR? Je imel sorodnik podobne težave( Opel Vectra 2.0 DTI 2003) le da je pri njem gorela lučka motorja, mu je kar zasilen program uklopilo, čez 100 se ni mogu peljat oz. nad 2000 obrati ni šlo. Zamenjal EGR ventil, je potem tolko sturiral avto v delavnci da je bilo pol delavnce v dimu, od takrat pravi da vleče normalno.
 
Uporabniški avatar
Kleemen
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:51 pm

Re: Problem senzor odmične gredi

Napisal/-a Kleemen Pe maj 27, 2016 2:21 pm

Smo tudi resetirali napako ja.

EGR ventil nevem, bomo preverili. Hvala za nasvet.

Kar sem bral komentarje na netu je skor sigurno senzor odmične gredi, ni pa nujno zato sem tudi vprašal.
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Problem senzor odmične gredi

Napisal/-a titanius Pe maj 27, 2016 2:27 pm

Si na tester peljal avto samo k enemu mehaniku al še h kateremu? Samo nad 1000 obratov malo gre? to se pol skorajda ne da vozit, kako se pa pol voziš, 20 na uro? :D :lol:
Sorodniku z Vectro se je lučka prižgala sredi vožnje na AC pri 140, mu je vklopilo rezervni program in padla mu je hitrost na 100 km/h. Seveda ves prestrašen, ga je peljal k prvem mehaniku za katerega je vedel kje je. Mu je tester pokazal napako na sondi in katalizatorju. In se je odločil peljat avto na Oplov servis, jim je rekel da ga ne želi videt dokler ne bo popravljen. Ga kličejo drug dan popoldne da so pregledali komplet avto in da razen zamašenega EGR-ja niso našli nič. Je sam kupil EGR in ga odnesel na opel servis. Sestavili vse nazaj pravi da takoj ko so ga pržgali ga je mehanik nabil do rdečega polja vrtljajov brez težav. So šli potem še na testno vožnjo ( ga je na AC pognal 180 ) in od takrat težav nobenih. Zato ti pravim, da pelji še kam, ne samo k enemu mehaniku. Edino če imaš enega mehanika že dolgo časa, potem je to druga stvar.
Seveda ni nujno, da je na tvojem šel EGR, a če imaš avto podrt ga vseeno poglejte.

Lp
 
Uporabniški avatar
Kleemen
Novinec
 
Prispevkov: 314
Pridružen: Če okt 18, 2007 3:51 pm

Re: Problem senzor odmične gredi

Napisal/-a Kleemen Pe maj 27, 2016 3:23 pm

H dvem, pri prvemu ni pokazalo nobene napake, pri drugemu senzor odmične gredi.

Ja sej to ne dela non stop, samo kadar gori lučka. To pa se ne ve kdaj, enkrat gori, drugič ne. Kdaj se že takoj prižge, kdaj med vožnja, itd. Ja v hrib res ne gre več kot 20 na uro. :mrgreen: Po ravnem pa še nekako gre, ampak ko daš na polno po gasu ga takoj zamori, tako da dokler se ne porihta ni za na cesto.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Problem senzor odmične gredi

Napisal/-a Fan Pe maj 27, 2016 4:11 pm

S kakšnim diagnostičnim orodjem se je pristopalo do ECUja?? Ko se je menjal senzor, se je nabavil original ali ...................????
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Stole
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Ne jul 10, 2005 9:12 am
Kraj: Trbovlje

Re: Problem senzor odmične gredi

Napisal/-a Stole Po maj 30, 2016 7:58 am

Ko je men nagajal senzor odmične gredi-opel atra 1,7dti,mi je avto ugasnil in sem moral nekaj časa ga pustit na miru,da sem se lahko naprej peljal.EGR ventil mi je tud se zabil,vzrok premalo obratov in hitrejše vožnje,sosed mi ga dvakrat čistil,potem mi pa rekel,da naj vozim po mestu z večjimi obrati.Moja napaka je bila,ker sem prej vozil starga dizla brez EGRa in sem po mestu vozil pač z malimi obrati.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 26 gostov