Napisal/-a daniel. So jun 18, 2016 10:58 pm
Zadnje čase imam probleme z avtom ..... Peugeot 307 1,6 Hdi 110 (brez fap filtra) prevoženih 207000km (dinamične vožnje), servisiran na 15000km
In sicer pred časom sem začel opažat da mi tam do 3000 obratov dalje avto občasno, kako bi rekel, ne lih cukne, .... kot da bi mu zmanjkovalo moči ali kot bi mu pripiral gorivo. Drugače je normalno deloval, do teh obratov, vžigal bp.
Šel sem na peugeot servis in so mi rekli da je za menjat maf senzor kateri je metalo ven kot konstantno napako (lučka na armaturki -antipolution foulty- svetila). Mi je pa mehanik povedal, po tem ko se je vrnil iz vožnje kjer ga je z testerjem analiziral, da ima avto problem z zrakom in ne z gorivom.
Senzor sem zamenjal, opozoril ni več, avto pa še vedno peša po 3000rpm.
Se mi je pa tudi zgodilo da mi ni hotel vžgati in smo ga z avtovleko odšlepal na servis, kjer pa je po enem dnevu (kar je čakal vrsto) normalno vžgal kot da ni bilo nikoli nič, tako da niso nič ugotovili, ker tudi napake ni bilo nobene zaznane. Zdaj se mi ve v drugo zgodilo da ni hotel vžgati ..... in sicer ob zagonu ko ne štarta se motor zelo zatrese, nato mi je dvakrat vžgal in takoj crknil, v tretje je pa normalno vžgal.
Bega me to ker če grem na servis sem skor siguren da ne bo napak, avto ne deluje in mene bojo ocurili za 20-30€ priklopa.....
Kolega ki je mehanik mi pravi, da je zelo verjetno da mam zapacan EGR ventil, ker da je možno, da zaradi tega občasno noče vžgat (pač ostane ventil v določenem položaju). Ne vem kaj naj ..... bliža se cajt dopusta, vendar se s tem avtom ne počutim it, saj ne vem kje me lahko pusti.
A ma kdo kaj pojma kaj bi lahko bilo narobe??
lp