abbe je napisal/-a:zzitop je napisal/-a:Zato pa se da najprej par kapljic olja, katero pronica med jabuček in plastično kletko. In povrhu tega še mast, katera pozneje, ko pride do nekaj lufta (ki ga v praksi še ni), vsekakor lahko pomaga.
Seveda ko daš olje, malo obračaš in zavrtiš jabuček med dodajanjem olja in med dodajanjem masti.
No, vsekakor ne more škodovati.
seveda lahko škodi.
prvo kar je teorija je eno praksa drugo.kako lahko govoriš o luftu ki ga v praksi ni?
ko se enkrat naredi luft med kovino in plastiko je konc pa lahko ti pred tem notr magari zlato daš.res ne zastopim od kod vam te teorije,kolkrat pa si dejansko videl končnik pa njegovo zgradbo?mast je tok gosta da tja vmes ne pride tut če ma končnik 3 mm lufta....olje pa res nima nobene veze kle.
to je ena sama teorija kva bi blo dobr pa kaj ne.
kar se pa tiče tega da ne more škodit pa lahko,ker ti pobere nekp cajta za prazen nič.
edina stvar kamor se men zdi smiselno dodajat ekstra mast so ležaji amortizerjev,ker tm maš direkten dostop do kuglic in je res v štartu zelo malo masti
zzitop je napisal/-a:Seveda sem videl končnik, tudi razrezal sem ga s fleksom. Sicer ne novega.
Ti pa vseeno preveč na pamet govoriš.
nebivedu je napisal/-a:abbe je napisal/-a:zzitop je napisal/-a:Zato pa se da najprej par kapljic olja, katero pronica med jabuček in plastično kletko. In povrhu tega še mast, katera pozneje, ko pride do nekaj lufta (ki ga v praksi še ni), vsekakor lahko pomaga.
Seveda ko daš olje, malo obračaš in zavrtiš jabuček med dodajanjem olja in med dodajanjem masti.
No, vsekakor ne more škodovati.
seveda lahko škodi.
prvo kar je teorija je eno praksa drugo.kako lahko govoriš o luftu ki ga v praksi ni?
ko se enkrat naredi luft med kovino in plastiko je konc pa lahko ti pred tem notr magari zlato daš.res ne zastopim od kod vam te teorije,kolkrat pa si dejansko videl končnik pa njegovo zgradbo?mast je tok gosta da tja vmes ne pride tut če ma končnik 3 mm lufta....olje pa res nima nobene veze kle.
to je ena sama teorija kva bi blo dobr pa kaj ne.
kar se pa tiče tega da ne more škodit pa lahko,ker ti pobere nekp cajta za prazen nič.
edina stvar kamor se men zdi smiselno dodajat ekstra mast so ležaji amortizerjev,ker tm maš direkten dostop do kuglic in je res v štartu zelo malo masti
Vsi terenci imajo končnike, zglobe in križe narejena tako, da mast dodajaš z mazalico. Na končniku je nipl na spodnji strani, da mast nafila med jabolček in ohišje.
nebivedu je napisal/-a:Če gumico umakneš, ne bo tisto olje prišlo nikamor, razen za nabirat svinjarijo bo dobro, da bo potem prej zarustal, ker se bo na naoljen del lepše prah prijemal.
abbe je napisal/-a:zzitop je napisal/-a:Seveda sem videl končnik, tudi razrezal sem ga s fleksom. Sicer ne novega.
Ti pa vseeno preveč na pamet govoriš.
Ja jst sigurn napamet govorim ja.
zzitop je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Če gumico umakneš, ne bo tisto olje prišlo nikamor, razen za nabirat svinjarijo bo dobro, da bo potem prej zarustal, ker se bo na naoljen del lepše prah prijemal.
Mišljeno je seveda bilo, da se gumico potem namesti nazaj na svoje, za to predvideno mesto.
čare je napisal/-a: Dejstvo je ,da če si ti kupil nek polizdelek (končnik NK) ti ne pomaga nobena žavba,da bi zdržal dlje.
nebivedu je napisal/-a:Namreč olje ali mast tam nič ne pomaga. Pomaga pa pod bučko. Tako da je bolje v spodnji del zvrtat luknjo, narest navoj in nipl všraufat notri, pa potem z mastjo vsake toliko namazat. S tem bo mast prišla tudi v zgornji del pod gumo, ker se bo "zapeljala" ob bučki navzgor.
nebivedu je napisal/-a:Zakaj? Daš obnovit roke. Pa ti nova končnika notri napreša.
zzitop je napisal/-a:
Moje mnenje za končnike,
čare je napisal/-a:Primožek spet boš vse samo človek ne...
Dejstvo je ,da če si ti kupil nek polizdelek (končnik NK) ti ne pomaga nobena žavba,da bi zdržal dlje.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 95 gostov