Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Jackj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po jul 25, 2016 5:13 am

"Nerešljive" težave? - Clio 2.1V

Napisal/-a Jackj Po jul 25, 2016 5:42 am

Imam težave z Reanult Clio 2003 letnik, ki jih do sedaj še niso rešili, vseeno pa tepe po denarnici, ko to poskušajo. Začelo se je na avtocesti, ravnina, vozim 90 in v 5 prestavi kakšno minuto ne gre hitreje, gas se drži v prazno, le vzdrzuje 90km/h. Kasneje ko se je tako ponovilo je bilo možno povišati hitrost če se prestavi v 4 prestavo, v 5 sabotira. To se je zgodilo 3x v roku 7 mesecev.
Slaba 2 mesca kasneje, ko se je prvic naredlo zgornje je na semaforju, med cakanjem v prvi prestavi avto ugasnil, ob tem je posvetila opozorilna lucka (engine), ki ob takojsnjem prižigu ni več svetila. To se je ponavljalo, včasih redko, včasih večkrat dnevno. Iz brzine se to ni zgodilo. Ko je avto crknil ni bilo nic nenavadnega, nobenega cukanja, treseneja.. manjse tresenje je bilo prisotno le parkrat na semaforju, vendar takrat avto ni crknil. Se je pa to zgodilo tudi kdaj pri ustavljanju pri bolj impulzivni voznji. Avto se ugasne in posveti lucka, ki izgine.

Avto je bil pri vecih mehanikih, menjana je bila tuljava, filter za gorivo. Na testu nikje ne pokaze nicesar, ker lucka ne sveti. In nemogoce je to ujeti. Posledicno se napake ne odkrije, opravljeni so bili pregledi.
Ob menjavi tuljave ni bilo razlike. Ob menjavi filtra za gorivo se je stanje mogoce izboljsalo. Res je crkovanje se bolj redko, recimo samo 1x na mesec. Nisem prvi lastnik in receno je bilo, da je bil zelo zapacan in naj bi notri ze ne vem kaj tocili.. ampak se vseeno kdaj crkne in za tem se je poslabsal se jutranji zvok avtomobila, ki je ok, ko se avto malo ulaufa.
Ob prizigu zvok ni tekoc, danes je bilo kot da bi streljalo iz avspuha. Jakost delovanja ni nic glasnejsa, samo sam zvok spominja na prekinjene strele.. al nekaj slicnega.. ne znam opisati. Mehanik je rekel da lahko to kaze, da bo kaksna soba "hin". Zanima me se kaksno drugo mnenje ali ce je morda kdo imel kaksne podobne tezave. Avto je bencinar, glede na leta pa ne vem ce pride v postev menjava sob. Ima 166000 km. Katalizator naj bi bil enako ok, čeprav ne vem kako podrobno so ga preverili.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7523
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: "Nerešljive" težave? - Clio 2.1V

Napisal/-a pskoda Po jul 25, 2016 6:41 am

To imaš 2.0 motor ali 3.0? ;)


Tester mora pokazat napako, če je zasvetila lučka za motor, ker zapiše napako v računalnik. Z menjavo stvari na blef je drago. Osebno bi mu rekel, da naj da staro tuljavo nazaj z novo pa naj naredi kar hoće in tudi plačal je ne bi.
Če ima ta tvoj mojster hobi tester ali ima znanje kot ... potem res ni nič pokazalo.
Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: "Nerešljive" težave? - Clio 2.1V

Napisal/-a abbe Po jul 25, 2016 7:29 am

pskoda je napisal/-a:To imaš 2.0 motor ali 3.0? ;)


Tester mora pokazat napako, če je zasvetila lučka za motor, ker zapiše napako v računalnik. Z menjavo stvari na blef je drago. Osebno bi mu rekel, da naj da staro tuljavo nazaj z novo pa naj naredi kar hoće in tudi plačal je ne bi.
Če ima ta tvoj mojster hobi tester ali ima znanje kot ... potem res ni nič pokazalo.

lučka za motor je posvetila ker je avto ugasnu ne zato ker je prislo do napake. enako posveti lučka za akumulator pa ne pomeni da je alternator zanič...
zarad slabe šobe oz zanič šobe avto nebi ugasnu le mal bol grdo bi laufal.
tuki bi znala bit loputa zanič oz mogoče tipalo temperaure občasno.
sam je težko kar kol povedat ker nevemo a ma 2.0 al 3.0 motor notr :)
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: "Nerešljive" težave? - Clio 2.1V

Napisal/-a joztom Po jul 25, 2016 9:01 am

Verjetno je napaka na povezavah električnega gasa, snemi konektorje in očisti s kontakt sprayem. Šele pozneje je treba na loputi razdirati reostatske drsnike in jih podmazati. Enaka možnost je tudi napaka na potenciometru gasa pri nogah, preveri kontakte. Drugače si ne morem razlagati, da ne reagira na gas.
 
Jackj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Po jul 25, 2016 5:13 am

Re: "Nerešljive" težave? - Clio 2.1V

Napisal/-a Jackj Po jul 25, 2016 9:14 am

Motor je 1.2 , 16V. Je bil pa tudi pri pooblascenem serviserju, to je bila druga izbira. Tam krivil sobe in enako nic videl na racunalniku.

Se da loputa samo ocistit ali bolse zamenjat?
 
nejc1986
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: Pe dec 11, 2015 5:59 pm

Re: "Nerešljive" težave? - Clio 2.1V

Napisal/-a nejc1986 Po jul 25, 2016 11:44 am

Off topic ,ali pa tudi ne...

Sam sem imel kako leto nazaj na xsari picasso tezave z vzigom...

Ker serviser ni vedel v cem je problem, in smo se sli na igro izpadanja,kaj ce je to,kaj ce ni to... sva se ze v startu zmenila,da,vkolikor ni tezava v delu,ki ga je zamenjal,vzame ta del nazaj ven,da mojega starega notri in tako dokler se ne resi tezava...

V tretje ratalo,placal sem del ki ga je bilo dejansko treba zamenjati,mal je sicer trajalo,dobil je tringelt in tudi sam je priznal,da je vesel ker bo v bodoce poznal resitev, za to sicer,netipicno napako....

Je pa treba najdt kolkortolk fer mehankarja,in ze v startu dorect stvari...

Ti prides tja z tezavo in jim reces ;resite tezavo prosim... ne reces jim : to in to je treba zamenjat,da vidmo ce je v tem tezava...

Uci nej se v soli,ali pa na lastne stroske tekom sluzbe...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: "Nerešljive" težave? - Clio 2.1V

Napisal/-a joztom To jul 26, 2016 8:53 am

Taka debata, kjer ni jasna številka šasije, da pogledamo v Renault Dialogys o opremi motorja, je žal samo ugibanje. Čiščenje loput pomaga, je pa treba znati razdreti. Že en polomljen konektor vodi v slepo ulico.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: "Nerešljive" težave? - Clio 2.1V

Napisal/-a Nikola_Tesla To jul 26, 2016 11:34 am

Občasno potresavanje je posledica prebijanja vžigalnih kablov... če so še originalni (stari 13let) in jih niso glodalci obglodali se jih splača prečistiti,
presušiti na soncu in impregnirati s permatex mastjo da se ne bodo več napajali z vlago z zraka skozi mikro razpoke.

Prečistite še kontakte kablov ki gredo na svečke.. sčasoma oksidirajo.

Lp.
Priponke
Permatex - Dielectric Tune-UP Grease.jpg
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov