Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a Nikola_Tesla To avg 09, 2016 10:32 pm

Je res da stare avte se gleda s kanala kako je stanje na podvozju... če nobenga vijaka ne moreš odvit še mehanik težko pomaga.

Lp.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a ojnica Pe avg 12, 2016 9:41 pm

Pri zavorah je tako, da pri tolk starem avtu moraš vedet, da jih v vsakem primeru moraš razred in menjat.
Mojga accenta l.97 sm po nakupu doma takoj zapeljal nad kanal in začel pregledovat podvozne dele.

Če je avto rjast tam, ko so pritjerni podvozni deli, tak avto prodaj takoj. 1x se spomnem, ko sm en avto kupoval je tip pripeljal avto kateri je imel spredaj med roko in karoserijo švasan, sam 1 minuta in rekel sem mu peljite to na dinos.

Ti kar lepo prodaj naprej, škoda vlagat v ta avto, če je gnil, če nebi bil gnil je pa druga zgodba.

PRODAJ !
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a DePalmo So avg 13, 2016 9:28 pm

Avto smo dobili nazaj, ne cuka več, razlog so bile svečke in kabli. Kabli so bili poviti z izolir trakom in je prebijalo, ena od svečk pa čisto zažgana. Stroška je bilo 550 evrov, pa naj bi mehanik bil ugoden ... Meni se zdi kar fajn drago, ali pa sem se razvadil ko za svojega sam nabavljam dele, moj mehanik mi pa da ugodno ceno.

Menjalo se je:
- zadnje pakne s cilindri
- zadnji bobni
- svečke
- kabli za svečke
- tesnila pri ventilih in sesalnem kolektorju
- povoskalo se je celotno podvozje

Kar smatram še kot nujen vložek:
- ko se pelješ na vsake toliko smrdi po bencinu v notranjosti, ampak ko sem dvignil zadnjo klop in prišel do bencinske pumpe ni nič videti mokro, tako da je napaka nekje drugje,
- menjava sprednjih diskov in ploščic, ker ne zavira tako dobro kot bi lahko. Se ustavi, ampak ni to to.

Nato pa upam da se z vlaganjem zaključi. Če bi avto drugače bil vredu ohranjen, bi se poštimalo še malo morje drugih zadev (večinoma malenkosti, ampak se bi nabralo) in avto imelo še par let, tako pa pač ne, samo nujne stvari.

To je to :) Naj bo to šola za ostale za nas je, avto obvezno na dvigalo ne glede na vrednost razen če imate denar za stran metat, idealno pa je če ga pregleda mehanik.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a Fan So avg 13, 2016 11:05 pm

Preverite gibljivo cev na izpuhu, če je počena, lahko v vozilo pride vonj po gorivu
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a DePalmo Ne avg 14, 2016 2:16 am

NI vonj po izpušnih plinih, ampak po čistem bencinu. Poleg tega vonj ni ves čas prisoten, zato sumim da je kaj povezano s samim tankom za gorivo.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a yashica Ne avg 14, 2016 8:18 am

S katerim voskom si voskal?


V grobem samo voskanje, z voskom brez zaviralcev rje, skorajda ni drugo kot kamuflaža. Rjo je dobro pred voskanjem vsaj premazat ali špricnit s pretvornikom rje.


Imamo v družini 19 let starega golfa 3, kupljenega pred kakšnim letom in ko sem se včeraj spravil menjat in varit komplet izpušni sistem, me je skoraj kap.
Avto navzven še precej lep, karoserija od spodaj pa v katastrofalnem stanju. Kjerkoli na pragu pritiskaš z roko poka ali gre skozi, varit nimaš kam, razen če z vsake strani porežem do sredinskega tunela. Lastnik se od avta ( zaradi že vloženega) noče ločit, osebno bi ga prepustil odpadu ali razkopal in po kosih prodal kar je dobrega.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a Nikola_Tesla Ne avg 14, 2016 8:25 am

Pred nakupom na dvigalo/kanal in z gimijastim kladivom (kosom mehkega lesa) narahlo potolčti prage če so od znotraj še zdravi in primerni za zaščito... če padejo skupaj si ga oplel ker nimaš več kaj "pipsat" z zaščitnimi sredstvi. :)

lp.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a DePalmo Ne avg 14, 2016 9:25 am

NIsem jaz, mehanik je. Če bi mi tole prej omenil, bi ga še o tem povprašal, mi je pa bilo malo čudno da bi vosek zaviral rjavenje sam po sebi, ampak ker nisem strokovnjak na tem področju, sem si pač mislil da mogoče je kaj na tem ker ne spusti več vode in zraka zraven, to sta pa glavna pogoja za nadaljnjo rjavenje.

No, potem je tale Lanos le boljši od vašega golfa :) Je rjav, ni pa pregnit da bi lahko s prsti šel skozi, tako da ni še tok kritično (sem se z mehanikom pogovarjal samo ko sem bil tam, drugače so mi bile informacije posredovane, zato je včasih zgledalo kot da samo še barva drži avto skupaj). To s pritiskanjem sem pa sam probal ko sem bil tam in je avto bil na kanalu, tako da lahko povem s prve roke.

Kot zanimivost, ta teden sem imel na dvigalu še dva naša avta, mojega P 406 Coupeja ki je star 16 let in ima spodaj nekaj rje a na sami karoseriji bolj malo, je pa zadnji most kar rjav ampak ker je to konkreten kos železa, bo še dober za nekaj let. Nato je bil na dvigalu še P 206 letnik 2006 in tam sem pa moral iskat rjo, je praktično nima. Sem nato tudi razmišljal da bi za mojo odkupila tega, ampak je avto predelan in da se ga spravi v original stanje in predvsem poštima rjo na zunanjosti, bi že samo to koštalo med 500 in 700 evri, je pa potem že boljše bolj podrobno pregledat avto.net in ta denar dati za kakšno drugo 206ko. Bo pa njen naslednji avto skoraj ziher 206 ali pa Clio, drugega niti gledala nebova. Pri nas imamo Peugeote že kar nekaj let in ni resnih težav z njimi pa še vem za večino njihovih problemov, pri njej pa imajo s sestrami vred tri Cliote, imajo sicer malo več težav kot mi s pežoji, ampak avti se pa kar peljejo.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a yashica Ne avg 14, 2016 10:22 am

Težko si predstavljam, da bi bil slabši, ker pri tej trojki še krokodila nimaš kam podstavit, da ne bi šel skozi pleh, bolje gnilobo.
Še direkt pod mestom pritrditve zadnje preme je videti gnilo in napokano. Avto je tako in drugače svoje odslužil, vsaj mlinček od 1.4 je prilezel do 295.000 km.

Naj ti Lanos odsluži vloženo. Ga je imel stric 15 let in ni bil pretirano rjast in na splošno z njim zelo zadovoljen.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a Fan Ne avg 14, 2016 10:50 am

DePalmo je napisal/-a:NI vonj po izpušnih plinih, ampak po čistem bencinu. Poleg tega vonj ni ves čas prisoten, zato sumim da je kaj povezano s samim tankom za gorivo.


Preverite cev oduška od posode goriva
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a DePalmo Ne avg 14, 2016 11:18 am

@Fan: Se bo pogledalo, hvala.

@yashica: Ravno zato se izogibam vseh VWjev, ker mislim da ti pa še najraj rjavijo. Drugače pa, tudi 1.4 motor lahko prileze do zavidljivih kilometrov, če je le prav oz. redno vzdrževan ker motor itak ni problematičen (ok, tega ne morem trdit za VAG, v mislih imam PSA) in tudi kaj konkretnega nima za crknit.
Problem z tem Lanosom je bolj to, da ga je prej rihtal šalabajzar in nategun, zato je bilo sedaj toliko stroška. Mislim, kje si še videl da se kable za svečke povije z izolir trakom? Zadaj naj bi lansko leto bile menjane pakne, a bobni pa niso bili in ko mi jih je mehanik letos pokazal, sva kar v kosih lomila stran, tok so bili že slabi. To je največji problem, drugače avto ni tok napačen, se tudi zelo lepo pelje in sedaj je tudi poskočen.
Hvala za lepe želje, za nekaj časa bo, nato pa v nakup drugega.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a ojnica Ne avg 14, 2016 1:26 pm

Zdaj vsaj veš kaj imaš razen tist o rji...pr vsakem tok starem avtu bodo stroški....sam eni se hvaljo, da jih na tok starem nimajo, ko pa gre avto na dvigalo mehanik skoraj kap :lol:
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a titanius Ne avg 14, 2016 7:11 pm

Verjemi, da bi se s tistmu Meganom za 800€ še bolj 'nategnil' kot si se s tem Lanosom. Je od sorodnika tast kupil 1.9 dci Scenica, je po 300km avto šel po gobe, jermene odtrgalo in mu je toliko stroška naredilo da je avto na Hrvaškem moral dat na odpad. Jaz menim, da je vse odvisno od lastnikov, nič drugega. Recimo tast od sorodnika se je pošteno zafrknil, sorodnik pa ima tako srečo da do zdaj ob nobenem nakupu prvi dve leti razen malih servisov ni imel nobenih stroškov. Njegov tast pa je avto kupil brez njega, ko je izvedel kaj je tast kupil se je kar za glavo prijel. Koliko pa ta Lanos 1.5 pije? Piše na avto.net celo 11 litrov za mestno vožnjo se mi zdi, kar je vseeno prehudo. Drugače sem pa vesel, da ste zadevo zrihtali. Lahko bi kupili avto za 1000, pa bi spet bile težave. Ob nakupu najbolje pustit 200,300 pod vzglavnikom za vsak slučaj.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a DePalmo Ne avg 14, 2016 7:44 pm

Vse je možno, se tega prav dobro zavedam in me je vedno strah kupovati rabljen avto, pa čeprav se to pri nas ne dela ravno vsako leto. Koliko pije se pa še neve, ga še nimamo toliko časa. Ker se bo pa vglavnem vozil po hribih, pričakujem 10+, poleg tega ga bo vozila punca in še nima ravno izkušenj z varčno vožnjo.

Renojev se pa osebno izogibam kot hudič križa in ga zase nebi nikoli kupil, ampak kakšni bencinarji pa le laufajo, to pa moram priznat, zato je Clio tudi na spisku kot morebiten prihodnji avto.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a Nikola_Tesla Ne avg 14, 2016 8:43 pm

Jaz si most pipsnem s krownom KL73 pa celo zimo drži ne gre dalje korozija... ostane masten celo leto.

Pred zimo pa obnovim sprejanje ključnih delov, kjer ne prideš zraven da bi strokovno saniral korozijo.

Pomembno le da si zavor ne nasprejaš :)

lp.
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a titanius Po avg 15, 2016 10:42 pm

Renault za bencinarja je dober, za dizla pa katastrofa. Vsaj 1.9dci 120KM so imeli ogromne težave, tudi 1.5dci naj ne bi bili biserji, 1.9dci 131KM je že precej boljši, 2.0dci 150KM je pa baje najboljši od vseh Renault dizel mašin.
Da ne menjamo teme..
Upajmo da bo Lanos dobro služil.

Lp
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a pskoda To avg 16, 2016 5:39 am

Dozli pri renoju rapotajo slabše kot traktorji. Soseda ima megana 3 vratnega. Vedno vem kdaj se pelje mimo hiše
Lp
 
Kohec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: So jun 13, 2009 2:03 pm

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a Kohec Po avg 22, 2016 9:51 pm

Slučajno mi je padel v oči ta preispevek. Nič posebnega ne bi bilo, če bi to pisal začetnik na forumu, oz. nekdo ki resnično nima pojma. Zmotilo pa me je to, da imaš tolikšno število objav na forumu ( pe ne samo na avtomobolizmu - tudi drugje te je polno) potem pa opisuješ kako si se nasankal z nakupom avta in to bolj kot največji amater. Mar na avtu res ne znaš dvigniti pokrova motorja in videti da so kabli za svečke poviti z izolirnim trakom, ali pa se malo pripogniti in opaziti rjo, opraviti kakšno testno vožnjo, itd...Resnično se sprašujem, kaj potem počneš na forumu ( drugim daješ nasvete - sam pa nimaš blage veze, niti to kako pregledati rabljen avto pred nakupom). Oprosti, nimam nič proti tebi, samo tvoje pisanje me je resnično zmotilo.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a ojnica To avg 23, 2016 6:47 am

Napake se izkažejo šele po nakupu, kabli so pocen, rjo na podvozju pa je težje vidt, ko ni avto na dvigalu, tud zavore je nemogoče pregledat, razen za debelino diskov, maso ploščic.

Zato pa vedno pravim avto na dvigalo in PIKA. Eno ornk lučko za planinstvo in gledat z mehanikom.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2355
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Daewoo Lanos 1.5, 2000, cuka med vožnjo

Napisal/-a DePalmo To avg 23, 2016 8:45 am

@Kohec: Ne kupujem avtov ravno vsako leto, poleg tega pa sem tudi sam nase jezen da sem spregledal toliko napak. No, da ti opišem kako je vse skupaj šlo, mogoče boš potem lažje razumel.
Začelo se je, da je punca rabila svoj prvi avto in ker se gre za prvi avto, sva imela budgeta 500 evrov + nekaj za popravila + registracija in zavarovanje. Zato sva gledala do 1.4 (in ne vključno, ker podraži registracijo in zavarovanje). Na ogled sva šla v Radeče pogledat Citroen Saxo (servo, el. pomik stekel, 1.1 60km, okoli 160.000 prevoženih). Avto se je že po slikah videlo da mu lušči barvo na zadnjih pragovih in če bi bilo samo to, bi bil kupljen isti dan. No, ko sva bila tam rje na pragovih ni bilo, bil je samo ob barvo, ampak avto v takem stanju da si se lahko prijel za glavo: štarter se je čudno oglašal, motor masten ko da bi ga polil, amortizerji škripali da nisva vedela kaj je z avtom, zadnji servis narejen 5 let nazaj (ja, olja niso menjali 5 let!), gume stare skoraj kot avto, je pa imel narejen glavni servis (s štempljom od mojega mehanika, tako da temu sem verjel). Ampak glede na predviden vložek, je naju minilo. Na poti nazaj sva se ustavila v Grosuplju, sva šla pogledat še enega Saxoja, isto 1.1, brez servota. Motor suh, zavore dobro prijele, rjav ni bil dokler nisem odprl prtljažnika, notri je že bil švasan, pa v enem vogalu je bil čisto mehak - zadnji čas za saniranje. No, po testni vožnji je tudi ta odpadel: ker je bil brez serva sem ga še jaz komaj motal, poleg tega je pa imel luft pri sprednji desni gumi pa sumim da se je tudi slišal ležaj (sem naredil samo 200m s tem avtom in se odločil da ni šans da to kupiva).
Ko sva se vračala nazaj (k njej domov, drugače sem jaz iz Grosuplja in bi lahko šla nazaj na ogled), sva prepozno videla da je v Grosuplju še en Fiat Punto (prvi model) z 1.2 mašino, tako da ta nama je ušel.

No, potem sva pa od njenega očeta slišala da eden izmed njegovih voznikov kamiona prodaja tega Lanosa. Najprej sem bil zelo skeptičen ker Daewoojev ne poznam nič, poleg tega je pa bil še 1.5 motor, torej dražja registracija in zavarovanje, ampak se je začelo mudit ker je ona že dobila poletno službo, jaz sem pa tudi moral iti domov tako da ji nisem mogel več posojat mojega avta. In sem rekel da če se poznajo, je avto menda že boljši od ostalih in ker človek dela za njenega očeta, menda nas nebo ravno ta nategnil. Sledil je ogled avta: pragovi niso bili rjavi oz. so bile dobesedno dve pikice rje, pod tapetam v prtljažniku ni bilo rje, pod pokrovom motorja ni bilo rje, motor je bil suh, tekočin je imel dovolj (sem pregledal), servisi redno delani, glavni servis narejen 5 let nazaj, sprednji gumi lanskoletni, zadnji stari 5 let in sem rekel da se bo videlo ob prvem dežju kakšne so, na testni vožnji mi je malo, ampak res malo cuknil in če mi lastnik nebi povedal da občasno cuka, še opazil nebi, zavore so prijele dobro (ali sem pa bolj pritisnil na pedal, nevem). Videlo se je da je zadaj desno bil zaleten, a ni bilo videti hudo. Med testno vožnjo sem opazil nek čuden zvok ki ni bil povezan z obrati niti s hitrostjo, tako da sem po testni vožnji šel okoli avta in opazil da se sliši bencinsko pumpo. Smo se zmenili da še to zamenja z novo in avto kupimo.
Avto se je kupilo, naredilo prepis in se ga je začelo uporabljat. Me dan ali dva po nakupu že kliče punca, da z avtom ne more v hrib ker preveč cuka. Grem s svojim do nje in jih zamenjava, njen je res cukal občutno preveč, zato sem ga tiščal kot bika v klanec da ni cukal in je šel. Zato smo rekli da naj gre avto servis, ker pri njej doma poznajo enega iz tega okoliša ki naj bi bil ugoden in da reši to cukanje, hkrati pa še pregleda ostalo če bo avto že tam in ker se spozna na te stvari. No, takrat se je pa začelo in je že napisano v tej temi.

Nisem niti pomislil da bi pregledal kable za svečke, niti da bi snel eno gumo ali dve in pregledal zavore (se tudi sprašujem če bi sam prodajal avto in če bi pustil kar enim to naredit na mojem - skoraj prepričan sem da ne, lahko ga pa vidi na dvigalu, ni problema, šraufalo se ga pa nebo!), niti da bi avto zapeljal na dvigalo in pregledal podvozje za rjo (to zadnje bi bilo fajn, ampak ker drugje ni bilo rje, sem sklepal da je tudi na podvozju ni).

So pa bili očitni znaki da avto mogoče le ni tako dober:
- drugi lastnik je bila lokalna firma in so ga delavci imeli za prevoz med firmami
- popravljal ga je lokalni "mehanik" ki je nategun in šalabajzar, zato tudi toliko stvari na enkrat

Avto sem pregledal, a očitno preslabo. Do sedaj kupil samo 4 rabljene avte in so trije od tega dejansko bili dobri (tudi četrti je šel in se ni preveč kvaril, ampak je bil vmes na strehi kar sem opazil šele ko sem ga jaz razbil), tako da nimam ravno bogatih izkušenj z nakupom rabljenih avtov, znam pa pogledat osnove.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 79 gostov