corus je napisal/-a:Kot kaže sem postavil pretežko vprašanje tudi za vaše strokovnjake, ker ni nobenega odgovora.
ta, ki porabi "malo" olja, bo definitivno delal dlje.....seveda ob predpostavki, ki si jo navedel zgoraj_predvsem nikoli ne smemo dopustit, da nas na manjko olja opozarja lučka....
..da definiram še tole "malo" - Govorim o avtih, ki največkrat po menjavi olja začnejo le tega rabit nekje po prevoženih 5-8t.km tako da pri 10.000km nalijemo tam 3-5dcl olja nato nekje pri 12.-13t.km dolijemo še kak dcl in nato seveda po 15.000 prevoženih zamenjamo filter in natočimo sveže olje....
Še 1x poudarjam: nikoli nas lučka ne sme opozorit na manjko olja, tega dotočimo, ko je na 1/2 šipke.....lahko se greste še toliko "v picajzle" da je poleti vedno na max, pozimi je pa lahko mm/dva pod max....Določite si dan (tako smo delali v vojski) ko imate "periodični pregled" - pri meni je to sobota in v 34-tih letih vozniškega staža, je le malo sobot bilo, ko ni šla pri mojih avtih hauba u luft; pa kupujem vedno nove avte.....