Reaper85 je napisal/-a:Bom kar tole temo ponucal.
Sam imam pa zelo brutalen način vožnje, vsaj 5x na dan prehitevam, ker ni nobenih konjev na razpolago (1.6 105HP), pa seveda takoj pridem do 6500rpm, oz. če nisem pozoren na obrate mi vseka v blokado.
ESX je napisal/-a:Reaper85 je napisal/-a:Bom kar tole temo ponucal.
Sam imam pa zelo brutalen način vožnje, vsaj 5x na dan prehitevam, ker ni nobenih konjev na razpolago (1.6 105HP), pa seveda takoj pridem do 6500rpm, oz. če nisem pozoren na obrate mi vseka v blokado.
D12J12 je napisal/-a:...No js mam čisto drugačno vožnjo kot ti, šaltanje na 2000 obratov (1.2 16V 75 KM) pa sm meu po 11.000 km olje tak....
esem je napisal/-a:D12J12 je napisal/-a:...No js mam čisto drugačno vožnjo kot ti, šaltanje na 2000 obratov (1.2 16V 75 KM) pa sm meu po 11.000 km olje tak....
In zakaj menjaš že pri 2000 obratih? Ni najbolj zdravo za (benc.) motor in to se, kot kaže, vidi tudi na olju.
Najdi po forumu, imaš ene par takih tem, kjer smo razpravljali o optimalnih obratih.D12J12 je napisal/-a:Bi bil pa zelo vesel napotka kašni bi bili najbolj zdravi obrati za menjati prestave in obrati vožnje. Sklepam da bi bilo najbolje menjati pri okoli 4000 obratih in vozit na okoli 3000 obratih.
LP D12J12
Sklepam da bi bilo najbolje menjati pri okoli 4000 obratih in vozit na okoli 3000 obratih.
esem je napisal/-a:D12J12 je napisal/-a:...No js mam čisto drugačno vožnjo kot ti, šaltanje na 2000 obratov (1.2 16V 75 KM) pa sm meu po 11.000 km olje tak....
In zakaj menjaš že pri 2000 obratih? Ni najbolj zdravo za (benc.) motor in to se, kot kaže, vidi tudi na olju.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 43 gostov