cc09 je napisal/-a:lostid je napisal/-a:Cene servisov pri renault clio iv, 1.5 dci iz prve roke:
1. servis + dodatna menjava olja (ker je v originalu predvidena na 30k km) - 88€ + 31€ moje olje
2. servis 88€+31€ moje olje.
Vse na original pooblaščenem servisu, meni se ne zdi visoka cena
Ja, 88 evrov plus (tvoj) material za menjavo olja in štempelj pa res ni veliko Sej je tu nekje, jaz sem imel pred 11 leti novega cliota, in servis je bil glih tako 150 evrov (takrat 35 jurjev), 11 let kasneje sem pa kupil nov avto s 50% več kubiki in dvakrat tolk konji, pa je servis stal enako, da ne govorimo o tem, da je bilo vmes še 11 let inflacije. Sicer pa počakaj, da bo res treba kaj zamenjat, samo olje in še kak filter še gre nekak.
Ne more bit servis za cliota enako kot za nekega passata, madona - pa nimam niti zdej passata.
Veronika.borghesi je napisal/-a: očitno kar drži J.D. Power in njegova uvrstitev Kie takoj za Porsche.
ban je napisal/-a:Včeri vidu ceeda ki mu na eni luči ledice sploh niso delale.
emozul je napisal/-a:Jaz poznam dva, ki sta s kio zadovoljna.
Meni vizualno notri in zunaj pogreb, pa še pri motorjih imajo zelo bogo izbiro.
Sedaj se pa prerekat ali je 7 letna garancija nateg ali ne, si pa jaz mislim, da imajo oni itak svojo računico, da se jim splača.
emilo je napisal/-a:emozul je napisal/-a:Jaz poznam dva, ki sta s kio zadovoljna.
Meni vizualno notri in zunaj pogreb, pa še pri motorjih imajo zelo bogo izbiro.
Sedaj se pa prerekat ali je 7 letna garancija nateg ali ne, si pa jaz mislim, da imajo oni itak svojo računico, da se jim splača.
A voziš ti Octavio? Ker Octavia kočler izvedbe imajo notranjos za konsko vprego...
ceeder je napisal/-a:Kia ceed 1.6 SW Crdi-dizel letnik 2011, 86k km.
Dosedanje napake ali popravila:
- kodni vžig včasih ni prepoznal ključa - popravljeno v garanciji
- lučka za nedelovanje ESP-ja se prižge. Zadeva zgine, ko ugasneš in prižgeš motor. Bom omenil na naslednjem servisu.
- cukanje motorja pri 1000 obratih. Na servisu so repogramirali računalnik ampak je cukanje minilo precej kasneje, po kakih 3.000 km. Tako da ne vem kaj je bil točen vzrok cukanja. Morda gorivo ali pa kakšne smeti v rezervarju. Po reprogramiranju sem opazil tudi, da motor bolj potegne kot je prej
- igla za preklop ključa mi je padla ven, tako da je kovinski del ključa odpadel. Popravil sem sam, da sem našel in vstavil drugo iglo.
- odpadel manjši kos plastike pod strešnim nosilcem oz. na spodnji strani strešnega nosilca. Najbrž v avtopralnici. Bom videl kaj bojo na servisu rekli glede garancije v zvezi s tem.
Z avtom sem zadovoljen. Poraba okrog 5,3 l pri režimu vožnje: AC 50%, relacijske 40%, 10% mestne.
LP
Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 80 gostov