Stran 1 od 1

motorček prostega teka???

Objavljeno: So sep 06, 2008 9:25 am
Napisal/-a matjazp
Pozdravljeni!

Že nekaj časa imam problem - avto (fiat brava 1.2, letnik 1999) mi enostavno neprestano vgaša, ko spustim nogo iz gasa. To se dogaja tudi med vožnjo - recimo, ko se peljem v križišče in prestavim, avto v trenutku vgasne (kar ni niti približno prijetno). Če stojim na križišču morem imeti nogo dobesedno neprestano na gasu, saj avto v nasprotnem primeru vedno ugasne. Ko pa je motor segret pa je to še toliko bolj očitno.

Mehanik mi je najprej predlagal naj zamenjam svečke - nič boljše
nato kable - še vedno isto
Zdaj pa mi je predlagal, naj zamenjam motorček prostega teka (pravi, da je 100% to problem in da bo potem avto delal "kot urca")

Malo sem v dvomih, saj se mi zdi čudno, da je naenktar tako prepričan kaj je narobe, prej pa svečke pa kabli...

Lepo bi prosil za kakšno mnenje oz. predlog kaj naj naredim, ker me celotna stvar že malo jezi.

Za vse predloge in nasvete vam bom zelo hvaležen.

Lep pozdrav!

Matjaž

Objavljeno: So sep 06, 2008 10:08 am
Napisal/-a Pavka
Če nisi prepričan ti ostane diagnostika....ta bi pokvarjen motorček morala zaznati.

Objavljeno: So sep 06, 2008 10:16 am
Napisal/-a samo mesarec
imel sem isti problem s Fiat Bravo 1.6 16V, samo, da je meni ugaševal na križišču oz. v prostem teku in ni se dobro voziti s to pokvarjeno zadevo. Mislim, da imam enega v rezervi, vem pa ne ali je enak tvojemu. Avto je po tem delal brezhibno. Pazi, da te ne nasmodi s pretirano ceno. Menjaj!

Objavljeno: So sep 06, 2008 10:46 am
Napisal/-a matjazp
[quote="Pavka"]Če nisi prepričan ti ostane diagnostika....ta bi pokvarjen motorček morala zaznati.[/quote]

Tudi to sem probaval, pri tem istem mehaniku pa pravi, da je lahko napaka od lambde sonde do motorčka... Takšno napako je baje javil, ko ga je priklopil na računalnik. Vendar je predlagal zamenjavo motorčka.

Je možno, da bi bilo tudi z lambdo kaj narobe?

Lp!

Matjaž

Objavljeno: So sep 06, 2008 10:52 am
Napisal/-a matjazp
[quote="samo mesarec"]imel sem isti problem s Fiat Bravo 1.6 16V, samo, da je meni ugaševal na križišču oz. v prostem teku in ni se dobro voziti s to pokvarjeno zadevo. Mislim, da imam enega v rezervi, vem pa ne ali je enak tvojemu. Avto je po tem delal brezhibno. Pazi, da te ne nasmodi s pretirano ceno. Menjaj![/quote]

Bilo bi zelo dobro, če bi bil ta isti - bi se oglasil po njega, če bi ga bil pripravljen prodati po kakšni vredu ceni :D

Drugače more biti pa verjetno za isti model in letnik... (nisem mojster v tem, pa raje vprašam) :)

Hvala!

Lp!

Matjaž

Objavljeno: So sep 06, 2008 11:33 am
Napisal/-a samo mesarec
Joj, težko rečem ali sta ista, da po obliki in funkciji, samo eni imajo 3 kontakte, moj ima 4 kontakte. To lahko preveriš v nekaj sek. odklopiš konektor in vidiš. lahko pa ga poslikam in ti dam na mail.
Ciao.

Objavljeno: So sep 06, 2008 12:05 pm
Napisal/-a Pavka
Lahko si jih ogledaš tukaj http://www.herkules.si in primerjaš

Objavljeno: So sep 06, 2008 1:01 pm
Napisal/-a matjazp
Hvala!

Lp!

Objavljeno: So sep 06, 2008 2:17 pm
Napisal/-a Perica
Cav

Sem tudi sam pred kratkim menjal motorček prostega teka ... priklop na računalnik ni pokazal nobene napake, tako da nisem prepričan če bo priklop kaj pomagal. Avto mi je vžgal in takoj ugasnil, ce pa sem držal gas, je pa normalno deloval. Tako da sem zamenjal in je sedaj mir :) Sicer je pa na pooblascenem servisu motorček za mojega Cliota bil 57€, medtem ko sem opazil da so pri trgovinah z avto deli ti motorčki precej dražji ... 91€ :shock: tako da se mi je splačalo kupit kar originalnega :D

LP

Peter

Objavljeno: So sep 06, 2008 3:50 pm
Napisal/-a čare
očisti loputo in motorček in preveri podtlačne cevi

Objavljeno: So sep 06, 2008 3:53 pm
Napisal/-a Caby
Tudi sam imam še vedno ta problem z peugeotom 306. Žal dal nekaj 100€ za motorček pa ni bilo nič bolje. Letam za raznoraznimi senzorji, ki bi še lahko bili krivci. Tudi na peugeotu ne pokaža pri diagnostiki za motorček.

Lp

Objavljeno: So sep 06, 2008 6:57 pm
Napisal/-a goranTNT
Diagnostika obicajno ne pokaze napake na motorcku prostega teka. Jaz sem imel podoben primer kot ti, po menjavi dela BP.

Objavljeno: So sep 06, 2008 7:19 pm
Napisal/-a čare
Caby je napisal/-a:Tudi sam imam še vedno ta problem z peugeotom 306. Žal dal nekaj 100€ za motorček pa ni bilo nič bolje. Letam za raznoraznimi senzorji, ki bi še lahko bili krivci. Tudi na peugeotu ne pokaža pri diagnostiki za motorček.

Lp

pol pa še ti spuci loputo

Objavljeno: So sep 06, 2008 7:34 pm
Napisal/-a Caby

Objavljeno: So sep 06, 2008 9:16 pm
Napisal/-a joztom
Kaže na napako na stikalu lopute. Najmanj 0,5mm pred nasedanjem v štantgas lego mora stikalo vklopiti bypass motorček. Vsi temu delu radi rečejo potenciometer ker je vrtljiv, je pa navadno stikalo. Potenciometer imajo višji rodovi Motronica, zato da zaznajo sunkovito pospeševanje.

Objavljeno: Ne sep 07, 2008 12:12 am
Napisal/-a Primoz_86
Glede potenciometra: Odvisno od tega za kakšen injection gre. Starejši tipi npr R5, Tipo, Uno, zx so imeli na motorčku prostega teka stikalo, na loputi pa potenciometer. Tisti motorček ni bil koračni ampak takle kot se ga en kos vidi na spodnji sliki (boljše nisem našel).

http://www.ecotekplc.com/images/Tipo%20 ... 0-%201.JPG

Objavljeno: Ne sep 07, 2008 2:00 am
Napisal/-a rover400
ej jaz sem mel foro glih tko, sam ta je men zaribala vodna pumpa. Kaj maš za eno hladilno tekočino?
če maš vodo je vrjetno to, sam blage običajno ni.!!!

Objavljeno: Po okt 13, 2008 4:38 pm
Napisal/-a Caby
Za mojga je bilo ugotovljeno da je za probleme kriv računalnik..Nek krmilnik za motorček prostega teka je šel...Nov računalnik: polovica cene avta. Ve kdo za kakšnega 1.4i mašino?