Stran 1 od 1

VW PASSAT 1.9 TDI - TRESE SKLOPKA

Objavljeno: Po maj 04, 2009 2:50 pm
Napisal/-a Faca25
Kot prvo lep pozdrav vsem skupaj!

Imam eno resno težavo in bi prosil za vsako koristno informacijo, ker sam ne ugotovim kaj je narobe. Zanima me tudi, če je že kdo imel podobno težavo.

Zadeva je sledeča:
Imam VW Passata letnik 2002 ( 96 kW - 130 KM ). Avto ima prevoženih 90.000 km. Pri speljevanju trese sklopka, še bolj se to občuti ko je motor segret. Avto pri speljevanju zatrese ne glede na to koliko gasa se doda. Pri 50.000 km sem imel enako težavo vendar so mi na servisu pregledali vozilo in ugotovli da ni nobene napake ne na lameli ne nikjer. Ker je bil avto se pod garancijo so mi rekli da mi bodo zamenjali lamelo z vztrajnikom vred in so to tudi uradno storili ( koliko je to ers ne vem ). Zadeva je bila nekaj casa koliko toli ok, sedaj se nekaj casa isto dogaja. Ker se z avtom izredno lepo ravna lamela sigurno ni vzrok. Drugače je z vozilom vse v najlepšem redu, nobenih težav.

Prosim za kakšen koli nasvet in se že vnaprej lepo zahvaljujem.

Objavljeno: Po maj 04, 2009 3:14 pm
Napisal/-a abbe
vztrajnik je zanic.kaj pa recmo ko se peljes v 4.al5.al6. pa recmo pri nekje 1700 obratih pohodis gas a kj zacne trest pr nekje 1800-2300 obratih?

Objavljeno: Po maj 04, 2009 6:22 pm
Napisal/-a Faca25
Hvala lepa za mnenje.

Takoj ko speljem je zadeva super. Nič nikoli ne trese in je celotna vožnja tekoča, vse je ok preverjeno 100 odstotno. Po speljevanju se pravi 2, 3, 4, 5 , 6, vse je popolnoma ok. Mislim da ni možno da bi bil vtrajinik ali lamela. Tako da ne vidim sam kaj bi lahko bilo. Nimam več idej.

Objavljeno: Po maj 04, 2009 6:42 pm
Napisal/-a RedBull™
preverite nosilce motorja,menjalnika,... če so ok in če je vse dovolj privito.

Objavljeno: Sr maj 06, 2009 11:59 am
Napisal/-a Faca25
Vse je preverjeno in je vse ok samo zadeva je vedno ista. Ima kdo še kakšen predlog oz. je kdo že imel podobne težave?

Objavljeno: Sr maj 06, 2009 6:38 pm
Napisal/-a čare
Če je res vse v redu (vztrajnik,nosilci,zategnjenost vsega)potem je edino še varjanta da je lamela mastna,samo sem slišal tudi že da so v 90000 km človeku menjali četrti vztrajnik (Touran 2.0 TDI) to je govoril lastnik tega vozila.

Objavljeno: Sr maj 06, 2009 7:38 pm
Napisal/-a monster_d
čare je napisal/-a:Če je res vse v redu (vztrajnik,nosilci,zategnjenost vsega)potem je edino še varjanta da je lamela mastna,samo sem slišal tudi že da so v 90000 km človeku menjali četrti vztrajnik (Touran 2.0 TDI) to je govoril lastnik tega vozila.


Pri touranih so problematični vztrajniki ja :D

Objavljeno: Sr maj 06, 2009 8:27 pm
Napisal/-a Scorp84
Dokler lahko pri 100 km/h prestavljaš iz 4 v 5, oziroma če lahko v vseh prestavah pri višjih obratih prestavljaš, je vztrajnik ok. Ne sme se pa nič zatikat, če se zatika je vztrajnik zanič. Pa tudi sliši se ropoto kovinskega zvoka, ker vztrajnik ni več fiksen kot bi mogu biti, ampak se preveč premika v obe smeri in se zaletava notri.
Glede tresenja je lahko obraba košare ali pa je popustil hidravlični cilinder. Pri meni je slednji popustil, kar se čuti da pedalo ni več tko mehko, pa na koncu prime kot bi bila sklopka pri koncu. Ampak če si pozoren lahko opaziš, da na koncu pedala sklopka povsem normalno deluje, sam moreš biti natančen pri pedalu ker deluje ''na robu''. Pri meni če na koncu hitro spuščam sklopko oziroma nisem pozoren, pride do tega tresenja.