Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Po sep 06, 2010 5:32 pm

velikokrat ljudje (tudi serviserji) pozabijo navzdrževanje menjalnika. tudi tam je potrebna menjava olja pa kakega semeringa na cajte.

velik problem zna biti tudi upravljanje z menjalnikom, nekateri pač prej šaltajo, preden je sklopka stisnjena do konca. tudi pri tem zna biti problem - nastavitev pedalke (hoda) sklopke, kjer je sploh ni možno stisnit do konca, oz. vsakič malenkostno zaškrta...seveda se tega kmalu navadimo, ko pa ima avto 100.000....ja zaškrta do konca.

drugo kar je, pa je najbolj bedno in zmotno mišljenje (za katerega še vedno ne morem verjet, da danes nekdo kaj takega javno objavi), da je najboljši in edini zanesljiv servis pooblaščeni servis...

iz kakšnih argumentov/razlogov že? a tam ne delajo ljudje? (ki so btw zmotljivi) ponekod še manj izobraženi, sposobni in - kar je najbolj pomembno, se jim največkrat je*e za stranke, saj firma ne nosi njihovega imena, plačo pa ravno tako vlečejo, če kdo pride ali ne. a so morda pooblaščenci zato boljši, ker imajo urno postavko 2x, celo 3x višjo kakor lokalni mojster?
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1268
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Po sep 06, 2010 5:40 pm

...in vse me je minil, ko sem videl, da na pooblaščenih servisih delajo mulci prakso s srednje šole. Vem za primer ko so mulci razbil v safranu akumulator nad atenatorjem. In ker niso vedl da tista "voda" razžira, je čez čas vso elektronko hudič vzel z atenatrojem vred. Pa je blo par sto evrčku škode, katere niso nikol priznal...

Velik je vredno, če poznaš serviserja, katermu lahko zaupaš!
 
Uporabniški avatar
dules
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Ne dec 28, 2003 2:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a dules Po sep 06, 2010 10:09 pm

joztom je napisal/-a:Lažeš in po nepotrebnem osiraš ostale firme, ki imajo v evropi vsi iste vgrajene zavore kot tvoj čudežni VAG.
http://global.ebay.com/_RENAULT_LAGUNA_ ... 56000/item



hm kje so pa ležaji ?????????
ohne Radlager und ABS Sensorring

sem pogledal po katalogih vseh priznanih proizvajalcev rez.delov in ugotovil da zadnjega ležaja brez menjave diska se ne da zamenjat se pravi ne vem kaj tlele narediš da premenaš ležaje , je pa tole:

Die Scheiben mit integriertem ABS Sensorring und Radlagern
sind auf Anfrage für ca 179 € ebenfalls lieferbar. Wir empfehlen
den Kauf / Einbau des kompletten Sets mit Lagern und Sensoren !

smo pa tlele pri 180€ po kompletu
Volkswagen Golf MK1 motor 1.1 letnik 1978 v obnavljanju ter Golf MK4 1.9 TDi 130 Konj letnik 2003
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To sep 07, 2010 10:56 am

Kaj dosti nisi gledal:
http://cgi.ebay.de/Bremsscheiben-Bremsb ... 3a4e7c1172
torej 160€ + poštnina za oba diska+ABS rinka+ploščice+lagerji komplet.
Imam Passat 1,8T AWT 2003 in Espace 2.0T pa nimam volje razpravljat kaj je boljše, ker je podobno, vsekakor pa VAG preplačaš.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 956
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Re: Okvara menjalnika tri tedne po rednem servisu

Napisal/-a a4 To sep 07, 2010 11:07 am

dex123 je napisal/-a:...Ali je to krivda lastnika, servisa ali proizvajalca?..



nekaj je na lastniku tudi, veš...
stil vožnje pa to...

še največja krivda je pa pri proizvajalcu. servis nima nič pri tem: ali jim naročiš kakšno popravilo (plačaš) ali ne
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To sep 14, 2010 9:30 pm

sebaveh je napisal/-a:Pri nas se je pojavil zelo podoben problem, ampak na VW Transporter T5. 6-stopenjski ročni menjalnik, 2,5 TDI motor, samo sprednji pogon (ni synchro).
Kombija smo kupili pri Porsche Maribor, takrat je bil star manj kot eno leto, s 26.000 km. Naj bi ga takrat uporabljali samo kot demonstracijski avto za dializo, pač v tistem tednu boja proti... (sem že pozabil kaj točno, ampak nekaj v tem smislu).
No, pri 46.000 se težko pretika iz 6. v 5. Na servisu menjajo sinhron 5. prestave, pod garancijo. Sedaj pri 102.000 pa se od danes naprej sploh ne da več vtakniti v 5. ali 6. prestavo, tudi pri vklopu v vzvratno včasih škrta kot da sklopka ne bi dovolj razdvajala. Le da tokrat ni več v garanciji in so ceno popravila na hitrco ocenili okrog 1000 €. :roll:

Zaj pa jaz vas vprašam: Ali se še komu drugemu to dogaja? Kdo, razen pooblaščenega servisa, zna to popraviti kvalitetno in po humani ceni? Ter, ali naj ponovne probleme spet pričakujemo pri cca. 158.000 km?


Kot da še to ne bi bilo dovolj, je nekaj dni za tem prismrdelo po sklopki. Smo dali k nepooblaščenemu mehaniku na mizo in odprli. In imeli kaj videti...
Cilinder sklopke (integriran skupaj s potisnim ležajem) je spustil, olje je lepo teklo po lameli in se na njej tudi zapeklo. Uničen je tudi dvomasni vztrajnik. Sklopka pa je že bila menjana pri 46.000 na garancijo, kakor tudi zgoraj omenjeni sinhron 5. prestave. Očitno se jim ni zdelo potrebno menjati še cilindra z ležajem, vedoč ali nevedoč za posledice...
Gremo naprej v drobovje menjalnika: Ostružki vsepovsod, vidni risi na glavnih stožčastih ležajih, ostružki najdeni tudi zadaj za ležaji. Našli smo tudi kovinski kos, dolg 75 mm, širok 8 in debel 1 mm. Zaenkrat nam še ni uspelo ugotoviti kam bi naj spadal, saj vse ostalo izgleda na videz precej popolno. Tista gmota zadaj na sliki pa so ostružki na magnetu (montiran v ohišju menjalnika).

Problem je očitno zelo znan, kot sem izvedel je težava v prezaprtosti ležaja 5. in 6. prestave. Zato ne dobi dovolj mazanja in posledično razpade. Na ebayu je govora o neki rešitvi z dodatnim vrtanjem in frezanjem odprtin za dodatno mazanje. Spet po drugih informacijah naj bi bil problem le pri določenih tipih menjalnikov... Skupno mi je pokazal da jih obstaja 6 ali 7, naš pa je model HRU. Vem le, da naj bi nov stal dobrih 4000 €, komplet šestih glavnih ležajev pa 270 €. Komplet za sklopko skupaj z vztrajnikom pa okoli 900 €. Kaj češ lepšega. :roll:

Pa me zanima, kateri menjalniki pašejo na motor, kakšne so razlike med menjalniki, če kdo ve in kateri je zanesljiv?

VW transporter, sprednji pogon, dolga medosna razdalja, letnik 2006, 96 KW dizel TDI, trenutni menjalnik HRU.
Priponke
IMG_4452.JPG
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Blaz - coupe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr sep 15, 2010 9:59 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a Blaz - coupe Sr sep 15, 2010 10:17 pm

Pred dvema tednoma je iz popravila prišel moj menjalnik. Renault megane coupe, 1.6 16v. Cca 40.000 km mi je tulilo v menjalniku, potem je bilo pa vse glasnejše in glasnejše in nazadnje sem dal popravit.

Bili so zanič ležaji v menjalniku. Cena popravila je bila po mojem mnenju dokaj ugodnih 390€. (od tega 75€ manšeta, rikverc stikalo in olje)
 
madpanter
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: So apr 25, 2009 8:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a madpanter Če sep 16, 2010 7:13 am

_YUGO-GVX_ je napisal/-a:vidim da je pri SDI-jih res problem z menjalniki. sedaj me pa zanima, če paše od npr. 90 konjskega TDI menjalnik na SDI?


to bi tudi mene zanimalo če se da dat kateri koli drugi menjalnik na golf 4 sdi. Moj se tudi že malo težje šalta tako samo čakam kaj se bo zgodilo :?
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3583
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Če sep 16, 2010 9:24 am

kiki13 je napisal/-a:Mislim, da ti je uporabnik Fan dobro napisal. Čimprej popravi. Ker ne boš dobil kulance, ga ne daj popraviti na uradnem servisu, saj te bodo deli ter delo prišli veliko več, kot na nepooblaščenem. In nikakor ne velja, da so pooblaščeni servisi boljši od nepooblaščenih.
Še posebej, če najdeš kje kakšnega dobrega in zaupanja vrednegamehanika.

OFF: To da nekateri pišete, da so za eno znamko deli dragi, za drugo pa ne, so natolcevanja.
Uredni servisi so pri vseh znamkah dragi kot žafran.
Ostalo je odvisno od posameznika, kje kupuje (verjetno neoriginalne) dele in kakšnega mehanika ima. Deli za približno enak rang avtomobila so v splošnem precej podobne.

Je pa dobro, da poznaš hibe svojega avtomobila. Pri renaultu so to npr. turbine (zato se olje prej menja, se bolj pazi), pr vw verjetno menjalniki ...

To ne drži. Mene so servisi za golfaV (letnik 2007, (kakšno naključje :D ) koštali:
1. servis 92€
2. servis 135€
3. servis 75€ (dobil nek popust)
Servisi so bili opravljeni na pooblaščenem servisu, obsegali so menjavo olja in oljnega filtra, drugi servis je obsegal še servisni pregled vozila, zato je malenkot dražji. Gre pa za bencinarja. In v 40 kkm razen ene žarnice nisem menjal še ničesar drugega tok, tok.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če sep 16, 2010 10:15 am

Na vseh transporterjih se dostikrat pojavlja napaka na menjalniku. Konkretno je imel kolega T4, izjemno skrbno delal z njim, imel ga je sicer za kšeft, ampak popolnoma spedenanega z rostfrei pragi in rogovi in spoliranega (je najbolj natančni Knaufar v LJ), barva višnjevo temno rdeča. Na žalost niso bili na servisu (meni se zdi AS Domžale) kos menjalniku in ga je bil prisiljen prodati. Očitno orjaški navor in krajše prestavno razmerje oddelata svoje. Na Golfu pa ne bi verjel, da je kaj narobe, jih je preveč.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če sep 16, 2010 7:29 pm

Ravnokar pripeljali kombija iz servisa, epilog pa je takšen:
Tisti kovinski kos je ostanek od distančnega obroča pri puši in sinhronu vzvratne prestave. Skrbi za to, da sinhron ostane na svojem mestu, ko je puša oddaljena od njega. Vendar se je ves čas dalo normalno pretakniti v vzvratno. Včasih malo trše, a normalno.
Menjalo se je: vztrajnik (direktno od LUK-a pa upam da nas več ne f**a), lamela in košara (gre na izmenjavo), potisni ležaj (če bi ga takrat menjali pri prvem šraufanju se vse to nebi zgodilo), sinhron, notranja in zunanja puša vzvratne prestave, dva semeringa, nek okrogli pokrov na ohišju menjalnika, ena gumijasta zavorna cev zadaj (že skoraj preribana od ročke stabilizatorja zaradi nepravilne montaže), obe ročki stabilizatorja (ker sta se kroglasta končnika težko gibala). pa mogoče še kakšno malenkost... Skupaj, 1550 €.
Ob prvem ponovnem sumljivem obnašanju pa bo takoj letel od hiše!

Prejšnji T4 naprimer, nas je držal 300.000 km brez vsakih večjih napak na motorju in menjalniku. Žal je bil pleh pregnit.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 109 gostov