Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a lada2103 Sr jul 23, 2014 7:22 pm

DPF je resnično lahko velika težava, če se proces regeneracije ne zaključi, oziroma se večkrat zapored prekine. Problem je, ker vozila niso opremljena z indikatorjem, ki bi obvestil voznika, da se je začel oziroma se dogaja proces regeneracije. V kolikor bi voznik vedel, bi lahko pomagal k dvigu vrtljajev, dvigu temperature z večjo hitrostjo in podobno. Lahko bi tudi odpeljal častni krog, v kolikor bi imel to možnost. Skratka, rešitve bi se izvajale še preden bi zasvetila lučka, ki opozarja, da je filter zamašen oziroma, da ga je treba prisilno regenerirati. Bolje preventiva kot kurativa.
Ker vozim dizla samo zaradi znižanja potnih stroškov, sem tudi vožnjo prilagodil tako, da poraba ne preseže 4 l/100km. Nizka poraba že v osnovi pomeni manjšo količino saj, povsem brez tega pa pač ne gre. Filter trdih delcev vseeno na vsake toliko potrebuje regeneracijo, za katero pa želim vedeti kdaj se dogaja. Kupil sem ELM327 in na telefon naložil Torque pro. Tam je možno spremljati različne podatke o motorju, med drugim tudi temperature v katalizatorju in filtru trdih delcev (cat2temp). Zadeva je uporabna. Do sedaj (70kkm) se še ni prižgala rumena lučka, vsakič pa vem kdaj se dogaja regeneracija. Približno enkrat na tank, včasih prej, včasih kasneje , tam okrog 1000 km.
Mogoče je to za koga uporabno.
lp
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Energetik81 Če jul 24, 2014 10:37 am

ELM327 so loterija. Ti poceni so vsi po vrsti kitajski ponaredki. Eni delujejo odlično, drugi sploh ne. Jaz sem ga nabavil na DX.com za ca. 10€ in deluje odlično. Zdj vidim, da je celo znižan:
http://www.dx.com/p/super-mini-elm327-b ... 9DTpbEvX2o
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a lada2103 Če jul 24, 2014 10:46 am

Točno takšnega imam že drugo leto. BP.
 
jaqckoo
Novinec
 
Prispevkov: 172
Pridružen: Ne sep 15, 2013 6:55 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a jaqckoo Če jul 24, 2014 11:26 am

lada2103 je napisal/-a:DPF je resnično lahko velika težava, če se proces regeneracije ne zaključi, oziroma se večkrat zapored prekine. Problem je, ker vozila niso opremljena z indikatorjem, ki bi obvestil voznika, da se je začel oziroma se dogaja proces regeneracije. V kolikor bi voznik vedel, bi lahko pomagal k dvigu vrtljajev, dvigu temperature z večjo hitrostjo in podobno. Lahko bi tudi odpeljal častni krog, v kolikor bi imel to možnost. Skratka, rešitve bi se izvajale še preden bi zasvetila lučka, ki opozarja, da je filter zamašen oziroma, da ga je treba prisilno regenerirati. Bolje preventiva kot kurativa.
Ker vozim dizla samo zaradi znižanja potnih stroškov, sem tudi vožnjo prilagodil tako, da poraba ne preseže 4 l/100km. Nizka poraba že v osnovi pomeni manjšo količino saj, povsem brez tega pa pač ne gre. Filter trdih delcev vseeno na vsake toliko potrebuje regeneracijo, za katero pa želim vedeti kdaj se dogaja. Kupil sem ELM327 in na telefon naložil Torque pro. Tam je možno spremljati različne podatke o motorju, med drugim tudi temperature v katalizatorju in filtru trdih delcev (cat2temp). Zadeva je uporabna. Do sedaj (70kkm) se še ni prižgala rumena lučka, vsakič pa vem kdaj se dogaja regeneracija. Približno enkrat na tank, včasih prej, včasih kasneje , tam okrog 1000 km.
Mogoče je to za koga uporabno.
lp




Mene tole z telefonom pa tale ELM327 zanima ,pa nimaš kaj zaj... :?:
l.p.
Ni važno, samo da gre po vseh štirih .
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a uros11 Če jul 24, 2014 12:00 pm

Kot je napisal zgoraj, kaj bi jih koštalo dati eno lučko za filter, katerega menjava je mimogrede par sto eurov, s čimer bi rešili tudi razne bypasse, do katerih ne bi prišlo, če filter ne bi crknil in se zamašil. Pa celo dpf lučko že imamo na števcu...
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a lada2103 Če jul 24, 2014 1:11 pm

Tale ELM327 bluetooth je res dostopna stvar, aplikcija pa brezplačna, ali pa zelo poceni na google play. Malo pobrskaj po bolhi, ali pa sam naroči iz tujine. Ko imaš enkrat to reč na avtu, lahko spremljaš še marsikaj uporabnega, kar ti prihrani živce in stroške pri vzdrževanju avta.
LP
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Če jul 24, 2014 1:29 pm

Jaz pri svojem točno vem kdaj se izvaja regeneracija, tudi brez tega torque pro :). Zakaj pa ni lučke? predvidevam da zato, ker bi najbrž večino uporabnikov potem še bolj zbegali kaj je pa sedaj ta lučka, zakaj se je pa prižgala itd...Govorim za predvsem kake netehnične uporabnike avtomobilov, ki ga imajo samo zato da se vozijo, brez da skušajo razumeti karkoli se avta tiče :)
lp dejan
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 155
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a lada2103 Če jul 24, 2014 9:30 pm

Ok, prosim če mi poveš kako izveš pri vožnji na avtocesti recimo, da pelješ 110 km/h. Kako zaznaš, da se je začela regeneracija in kako veš kdaj se je končala. Jaz tud vem, kdaj se izvaja, če naprimer start stop ne ugasne motorja v mirovanju, nekih drugih znakov ne opazim, pa nisem slep ali gluh. lp
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a brrr Pe jul 25, 2014 5:21 am

lada2103 je napisal/-a:Ok, prosim če mi poveš kako izveš pri vožnji na avtocesti recimo, da pelješ 110 km/h. Kako zaznaš, da se je začela regeneracija in kako veš kdaj se je končala. Jaz tud vem, kdaj se izvaja, če naprimer start stop ne ugasne motorja v mirovanju, nekih drugih znakov ne opazim, pa nisem slep ali gluh. lp


se pridruzujem izjavama spektra. ves tako, da trenutna poraba zraste iz cca 6-7 na 11-15 in motor postane malce neodziven (mondeo 4 2.2tdci). in drugo, 90% voznikom se sanja ne, kaj in kako avto deluje in je to samo nepotrebno dodatno obremenjevanje. ze tako ali tako imajo na cesti prevec dela sami s seboj.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a pskoda Pe jul 25, 2014 6:48 am

lada2103 je napisal/-a:Ok, prosim če mi poveš kako izveš pri vožnji na avtocesti recimo, da pelješ 110 km/h. Kako zaznaš, da se je začela regeneracija in kako veš kdaj se je končala. Jaz tud vem, kdaj se izvaja, če naprimer start stop ne ugasne motorja v mirovanju, nekih drugih znakov ne opazim, pa nisem slep ali gluh. lp


Start stop tudi ne ugasne motorja če klima hladi z večjo močjo
Lp
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Pe jul 25, 2014 7:19 am

Kot je že predhodnik napisal. eno je da veš po porabi, ta res skoči za par litrov gor, obrati motorja v prostem teku se malenkost zvišajo, kot tretje pa itak približno vem na koliko kilometrov se dela regeneracija. In ponavadi od tega intervala ne odstopa kaj dosti, recimo +- 50km. Potem so pa še detajli, da je motor med regeneracijo malce kako bi se izrazil "živčen".
lp dejan
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a uros11 Pe jul 25, 2014 7:23 am

Poraba skoči gor, vendar ne pri vseh, pri mojem gre gor za cca pol litra do liter in to je toliko malo, da težko ločiš. Recimo, domnevam, da se vklopi, ko na Ac gre iz 4,5-5 na 5 do 5,5, ko ni nobenega drugega razloga (pospeševanje, veter, sprememba naklona) za to in tam vztraja - dlje časa itak ne moreš spremljati, ker ni take ceste. Ali pa takrat, ko avto ustaviš, ventilator pa besno vrti, spod avta pa se širi vročina.... (ga ponovno vžeš in greš še en krog, žena pa tega niti ne opazi). Tako da ja - lučka bi vse to enostavno rešila. Potem ti pa na servisu reče, da ga šparaš, ker da računalnik kaže, da je DPF precej zabasan...
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Pe jul 25, 2014 7:49 am

To so tudi meni enkrat rekli, da je DPF zabasan. U bistvu je bilo pa tako, da je bilo dejansko nekaj kilometrov še potrebnih, da se je sprožil reden cikel regeneracije, tako da ne vem kaj točno oni spremljajo tam. :)
Ja možno pa je , da je pri določenih znamkah težje opaziti. Najbolj na živce mi gre, ko se vklopi par kilometrov pred domom, službo itd...Ko bi ga takrat lahko izklopil in potem na poti nazaj ponovno vklopil, bi bilo super. Ampak to je že preveč za navadne uporabnike :)
Sej zato pa je sistem zastavljen tako ,da dela samodejno, brez posegov uporabnika..dokler dela tako je super :D
lp dejan
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Beri Pe jul 25, 2014 9:32 am

Osebno še vedno menim, da je ta filter berzvezna zadeva.
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a LeQuack Pe jul 25, 2014 9:57 am

Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval, ampak da avto manj onesnažuje. Ljudje (in posledično uradniki ki pišejo EURO standarde) so se pač naveličali imeti okoli sebe smrdeče dizle ki spuščajo črn dim, zato se je rodil DPF.
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a spektr Pe jul 25, 2014 10:04 am

LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval,


Nasprotno, avto deluje slabše :). Pa še serviserji imajo več dela...voda na njihov mlin :)
lp dejan
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Beri Pe jul 25, 2014 10:18 am

LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval, ampak da avto manj onesnažuje. Ljudje (in posledično uradniki ki pišejo EURO standarde) so se pač naveličali imeti okoli sebe smrdeče dizle ki spuščajo črn dim, zato se je rodil DPF.

Kako onesnažuje manj s DPF filtrom?
Katalizator je eno, DPF pa drugo, zaradi praznenja DPF se povečja poraba, obenem se povečajo prevoženi kilometri, ker se moraš fijakati, dokler se ne sprazni, oz ne smeš ugasniti avto.
Prašni delci ravno tako pridejo v naravo in se s tem tudi onesnažuje, pol se dodatno onesnažuje zaradi same izdelave teh DPF, pa transport do tovarn avtomobilov, pa onesnažuje zaradi vgradnje, onesnažuje zaradi servisiranja,........
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Energetik81 Pe jul 25, 2014 12:09 pm

Beri je napisal/-a:
LeQuack je napisal/-a:Sej je tud katalizator, ampak te zadeve ne vgrajujejo proizvajalci zato, ker bi avto kaj bolje deloval, ampak da avto manj onesnažuje. Ljudje (in posledično uradniki ki pišejo EURO standarde) so se pač naveličali imeti okoli sebe smrdeče dizle ki spuščajo črn dim, zato se je rodil DPF.

Kako onesnažuje manj s DPF filtrom?
Katalizator je eno, DPF pa drugo, zaradi praznenja DPF se povečja poraba, obenem se povečajo prevoženi kilometri, ker se moraš fijakati, dokler se ne sprazni, oz ne smeš ugasniti avto.
Prašni delci ravno tako pridejo v naravo in se s tem tudi onesnažuje, pol se dodatno onesnažuje zaradi same izdelave teh DPF, pa transport do tovarn avtomobilov, pa onesnažuje zaradi vgradnje, onesnažuje zaradi servisiranja,........
Ne, delci ne pridejo v naravo, ker v DPF zgorijo v CO2. Preberi si malo o efektih dizelskih saj:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_Par ... th_effects

Jaz osebno vedno vklopim notranje kroženje, že če od daleč vidim dizla pred seboj. Na srečo je vedno več takih vozil z DPF, na žalost pa veliko lastnikov noče vzdrževati svojih dizlov in DPF odstranjujejo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a pskoda Pe jul 25, 2014 1:03 pm

Problematični so "nano" delci in to uniči, sežge DPF, FAP,... filter CO2 ni tako problematičen, ker ga potrebujejo rastline, drevesa,.. in ga sintetizirajo. Teli filtri trdih delcev so čisto fajn za nas in ostale živa bitja tako, da bi ga morali imeti vsi na dizel pogon z odstranitvijo le tega pa veliko denarno globo
Zadnjič spremenil pskoda, dne Pe jul 25, 2014 1:15 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 28 gostov