yashica je napisal/-a:
Vpoklica za samo odmično gred pri EA211 sploh ni bilo, veš pa verjetno sam najbolj kaj in kako so ti menjali.
Ne vem tako dobro kot ti, povedal sem kar so mi rekli. Teoretično že kaj vem, praktično slabo in povem kar mi rečejo.
Ko je bil drugič na popravilu so mi rekli prvič niso vredu menjali odmično gred in jo moramo še enkrat menjati. Preden smo ga pa prvič peljali je pa prišlo pismo na dom o serijski "nadgradnji" tsi. Tudi ko sem se po telefonu naročil so nekaj omenjali zamenjavo oz ležaj odmične gredi.
Za drugič sem siguren da so mi rekli da so menjali odmično gred in dročnik. Sicer je pa vseeno, ko bo crknil bo ostal pri njih in to je to, ker teh otročarij se z Porschejem ne grem več. Če imajo stranke ki vozijo 5x, 6x za isto stvar jaz nisem med njimi.
Tu so pa zadnji biseri v medijih o vpoklicu 1.8tsi in 2.0 tsi....
VW vpoklical v ZDA in Kanadi vozila z 1.8T in 2.0T bencinskim motorjem......
http://finance.yahoo.com/news/volkswage ... 54046.html
http://www.just-auto.com/news/vw-recall ... 64651.aspx
http://www.autoblog.com/2015/11/04/vw-r ... t-failure/
vpoklic se nanaša na sum zaradi zmanjšane moči motorja in zavor zaradi napake na odmične gredi, okoli 90.000 v ZDA in 17.000 v Kanadi.
Prav tako bodo vpoklicali 58.000 porschejev zaradi suma na možnosti iztekanja "low pressure fuel line znotraj kompartmenta motorja."
V Sloveniji in Evropi je prevelik novinarski lobij da bi poročali da so imeli vpoklice za "nove" tsi motorje.
Tole sem našel na forumu: http://www.uk-polos.net/viewtopic.php?t=67336
Ne vem pa če ima ta polo še stari tsi notri, mislim pa da je že nov z jermenom...