joztom je napisal/-a:Že dve leti bo, kar sem zamenjal dvomasna j***a LUK z enomasnim kompletom. Dela kot urica in sem zelo zadovoljen. Tudi ni nobenih tresljajev in nobene druge napake, o katerih toliko govorijo. Za primerjavo še povem, da je z Renaultovim motorjem F4R794 in menjalnikom PK6-013 v Espace vgrajen dvomasni komplet, v isti par motor-menjalnik pa v Traffic enomasni komplet. Žal tega niso voljni povedat, še posebej, ker je na dosti odpadih brezhiben enomasni vztrajnik od 1,9dci Traffica cca 100€ in paše v Laguno, seveda je treba preveriti letnike in zamenjati vijake na vztrajniku in košari, ker so nekaj krajši.
aljaz123 je napisal/-a:Zdravo mogoče keri ve a obstaja za Opel Corso, ki ima dvomasni vztrajnik kit z enomasnim vztrajnikom. Ker ta 2masni je za corso kr lepo precenjen
hippo je napisal/-a: kateri motor je notri...
Prodaj wagna in kupi kakega benzinca pa si rešen teh in podobnih TDI poroblemov zaradi litrčka nižje porabe! lp.DamDam je napisal/-a:hippo je napisal/-a: kateri motor je notri...
Imam VW Passat april 2005 1,9 TDI , ki ima 210000 km. Tip motorja je BKC.
Vztrajnik s sklopko so mi že dvakrat menjali v času garancije, sedaj je proti koncu naslednji (motor že ropota, oz. se sliši).
Zanima me, zakaj naj bi za VAG grupo ne bili priporočljivi enomasni vztrajniki (če sem prav razumel hippa). Jaz imam teh menjav dovolj in bi rad imel mir. Do sedaj nisem še nikoli rabil menjat niti sklopke, sedaj pa bom kpl. menjal že tretjič.
Avto je sicer čipiran, kar bi znalo pospešiti vse skupaj, sem pa umirjen voznik, tako, da nne pospešujem grobo (razen kakšnega prehitevanja , če je kriza).
Prosim za nasvet, ali lahko enomasni, in če ne, zakaj ne, oz. kaj bi lahko bilo narobe.
Pa še ceno za enomasni komplet ali dvomasni, če je možno (LuK ali Sachs)
LP Damjan
DamDam je napisal/-a:Imam VW Passat april 2005 1,9 TDI , ki ima 210000 km. Tip motorja je BKC.
Vztrajnik s sklopko so mi že dvakrat menjali v času garancije, sedaj je proti koncu naslednji (motor že ropota, oz. se sliši).
Zanima me, zakaj naj bi za VAG grupo ne bili priporočljivi enomasni vztrajniki (če sem prav razumel hippa). Jaz imam teh menjav dovolj in bi rad imel mir. Do sedaj nisem še nikoli rabil menjat niti sklopke, sedaj pa bom kpl. menjal že tretjič.
Avto je sicer čipiran, kar bi znalo pospešiti vse skupaj, sem pa umirjen voznik, tako, da nne pospešujem grobo (razen kakšnega prehitevanja , če je kriza).
Prosim za nasvet, ali lahko enomasni, in če ne, zakaj ne, oz. kaj bi lahko bilo narobe.
Pa še ceno za enomasni komplet ali dvomasni, če je možno (LuK ali Sachs)
LP Damjan
fare je napisal/-a:Prodaj wagna in kupi kakega benzinca pa si rešen teh in podobnih TDI poroblemov zaradi litrčka nižje porabe! lp.
hippo je napisal/-a:DamDam je napisal/-a:Imam VW Passat april 2005 1,9 TDI , ki ima 210000 km. Tip motorja je BKC.
Vztrajnik s sklopko so mi že dvakrat menjali v času garancije, sedaj je proti koncu naslednji (motor že ropota, oz. se sliši).
Zanima me, zakaj naj bi za VAG grupo ne bili priporočljivi enomasni vztrajniki (če sem prav razumel hippa). Jaz imam teh menjav dovolj in bi rad imel mir. Do sedaj nisem še nikoli rabil menjat niti sklopke, sedaj pa bom kpl. menjal že tretjič.
Avto je sicer čipiran, kar bi znalo pospešiti vse skupaj, sem pa umirjen voznik, tako, da nne pospešujem grobo (razen kakšnega prehitevanja , če je kriza).
Prosim za nasvet, ali lahko enomasni, in če ne, zakaj ne, oz. kaj bi lahko bilo narobe.
Pa še ceno za enomasni komplet ali dvomasni, če je možno (LuK ali Sachs)
LP Damjan
Zdravo S., prosil bi te za ceno(ZS) za komplet material za velik servis: Peugeot 206, 1.1 bencin, l 2002.hippo je napisal/-a:DamDam je napisal/-a:Imam VW Passat april 2005 1,9 TDI , ki ima 210000 km. Tip motorja je BKC.
Vztrajnik s sklopko so mi že dvakrat menjali v času garancije, sedaj je proti koncu naslednji (motor že ropota, oz. se sliši).
Zanima me, zakaj naj bi za VAG grupo ne bili priporočljivi enomasni vztrajniki (če sem prav razumel hippa). Jaz imam teh menjav dovolj in bi rad imel mir. Do sedaj nisem še nikoli rabil menjat niti sklopke, sedaj pa bom kpl. menjal že tretjič.
Avto je sicer čipiran, kar bi znalo pospešiti vse skupaj, sem pa umirjen voznik, tako, da nne pospešujem grobo (razen kakšnega prehitevanja , če je kriza).
Prosim za nasvet, ali lahko enomasni, in če ne, zakaj ne, oz. kaj bi lahko bilo narobe.
Pa še ceno za enomasni komplet ali dvomasni, če je možno (LuK ali Sachs)
LP Damjan
Sachs komplet je 515 eur, LuK je 470 eur (oboje z dvomasnim vztrajnikom), Valeo enomasni pa je 440 eur (odsvetujem zaradi vibracij).
Večinoma je bil original LuK, pa ni zdržalo. Jaz priporočam Sachs.fare je napisal/-a:Prodaj wagna in kupi kakega benzinca pa si rešen teh in podobnih TDI poroblemov zaradi litrčka nižje porabe! lp.
Liter, dva, tri, štiri ali več, odvisno kaj imaš. Golf 5 1.6 bencinar ima porabe tam 7,5 do 8 litrov.
DamDam je napisal/-a:Hvala za odgovor. V dilemi pa sem ravno zaradi vibracij. Ali imaš izkušnje, kako je z enomsanim na Passatu? Sprašujem zato, ker so se meni pojavile vibracije na dvomasnem kmalu po nakupu avta. Motor je deloval grobo, čutiti je bilo drobne viobracije pri pospeševanju.Dvakrat so mi menjali vztrajnik v času garancije, ko je garancija potekla pa sem pač"potrpel". Do sedaj, ko je "škripnilo " (210000km).
Če lahko pričakujem žez 10-20 000 km zopet vibracije, potem raje tvegam z enomasnim in vzamem v račun malce vibracij več, račun na koncu pa manjši.
Zato me zanima, ali so to po tvojih izkušnjah grobe vibracije, ki bi lahko poškodovale kakšen dražji del, ali je to samo malce bolj neudobna vožnja oz. občutek "grobega" delovanja motorja...
Hvala za odgovor zaenkrat.
Prosil bi te mnenje, na ZS pa za kontaktne podatke. jaz namreč, kot novinec nimam dostopa do ZS....
LPD
Po forumu brska: Google [Bot] in 125 gostov