Zivjo.
Kot sem ze zgoraj pisal, sem imel sam podoben problem....avto je obcasno cukal, največkar na avtocesti, prav tako 1.6tdci 2008 letnik. Po vseh mukah in frustracijah na uradnem servisu, kjer so me hotli prepricat da je kriva obnovljena turbina pa da je DPF treba zamenjat (skupni stroski bili 2000€+!!!) sem se sam mal zakopal v problem in povprasal o tem tudi na tujih forumih. Napake, ki mi jih je tester zabelezil so bile vezane na OVERBOOST in na DPF REGENERATION FREQUENCY.
Na angleskem forumu so mi deajli da je OVERBOOST vezan ali na :
-aktuator variabilnik lopatic (ga lahko vizulano preveris-vidis ali pomika variabilne lopatice turbine)
-pocene tlačne cevke med turbino, filtrom zraka, ventili,...(preglej kar se da videti-bodi pozoren na cevko ki je priklopjena na ohisje filtra zraka!)
-N75 regulacijski ventil, ki kontrolira aktuator variabilnik lopatic.
Ker je bil aktuator videti ok (ce poci membrana potem imas skoz težave ne pa cukanje na vsakih 100km), sem zamenjal regulacijski ventil variabilnih lopatic(N75 ventil pri VW) in bingo, tezava je bila odpravljena. Avto ne cuka več, DPF regeneracija sedaj potega normalno!
Gre pa za ta ventil:
(N75 ventil ali Turbo Pressure Solenoid Valve)
http://www.ebay.com/itm/Electro-valve-X ... 5d4f319beeTa ventil zacne stekat, ne deluje ok in ko se dela DPF regeneracija, so temeprature na vstopu v motor povišane in nepravilno delovanje ventila se potencira. To je kdaj tudi moč slisat. Če odpres pokrov motorja in nekajkrat močno pritisniš na plin, poslusaj, ce motor kej "sika" ko se turbina ustavlja. V kriticnih primerih se celo slisi kako turbina tudi malce podrgne po ohisju! Ko ventil popolnoma odpove motr nima vec moci do cca 3000RPM ali jo ima samo do 3000RPM, odvisno v katerem položaju ostanejo variabilne lopatice.
Cena tega ventila pa je cca 70-80€ na ebayu, oziroma 180€ na uradnem servisu! Ga pa lahko sam v max 20minutah zamenjas (nahaja se na spodnji strani motorja pod zascito, na voznikovi strani)
Je pa še ena možnost, za cukanje med DPF regeneracijo je lahko kriva tudi pocena cev med filtrom zraka in turbino (dobro poglej). Namreč N75 ventil zajema "referencni" tlak v posodi zračnega filtra in ko spoj med filtrom zraka in turbino ni zatesnjen, N75 ventil posilja napačne ukaze variabilnim lopaticam.
Upam da bo to komu kaj pomagalo, si pa lahko na to temo preberete tudi na spodnjih linkih:
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... eneration/