Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a TrijoAdijo To apr 09, 2013 7:53 am

Romzis je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Pa še to: Ford nima nobenih kopij francoskih motorjev vgrajenih, ampak je to sranje od motorja plod skupne izdelave med psa in fordom. In ta plod, je za en falus.

Bi znalo biti tako ja. Spremeni pa popolnoma nič.


Ja, spremeni se skoraj nič. Namreč pobje,ki servisirajo PSA imajo po večini več znanja kot uni, ki servisirajo Forde.Pa čeprav imajo vsi iste motorje / ecu-je,..itd
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
kickasslo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po jun 10, 2013 4:49 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a kickasslo Po jun 10, 2013 5:09 pm

Pozdravljeni, se opravičujem da ponovno oživljam tole temo, ampak me zanima če je bilo kaj informacij glede tega problema s fordom? Imam namreč popolnoma iste težave z isto mašino in istim letnikom ford focus-a. Prepucali smo EGR ventil a ni pomagalo, filtrov nisem še nič menjal, ker bi jih veliko rajši menjal na zimo in ne sedaj poleti. Bivši serviser fordov mi je sicer svetoval naj ga peljem k uradnem servisu, da mi naložijo nov software ker naj bi tako rešili že veliko fordov ki so cukali. A me vseeno zanima še mnenje nekoga ki je imel isto težavo.

Lp, Dejan
 
zeko0o
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če jan 30, 2014 12:29 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a zeko0o Če jan 30, 2014 12:53 pm

pozdravljeni!
jaz bi tudi prosil, da tisti ki je rešil ta problem, da napiše kako ga je rešil.
Imam enakega fokusa 2008 1.6 Tdci 109KM(80Kw) uvoženega iz francije in imam enake težave.
Moja zgodba pa je takšna: avtomobil sem kupil pred približno leto dni. Avto se vozi super tako da sem bil zelo zadovoljen. neke dne pride punca domov in mi reče da ji je avto začel cukat na avtocesti in da je šla ob prvem izvozu dol in se je peljala po stranski cesti in ob prvem izvozu nazaj na ac in da je bilo potem vse vredu. pa sem si mislil ok. pač kakšna smetka v gorivu ali kakšna zmeda v računalniku. pred tem sem se vedno jaz vozil z avtom in še po tem dogodku sem se jaz vozil še nekje 2 meseca in ni nikoli nič cuknil. Nato pa grema z punco v črno goro na morje. Tja sma prišla super..tudi nazaj je potekalo vse vredu do splita. tam sma se z punco menjala ker sem že bil malo utrujen. In evo kak sma prišla na ac ji je začel cukat. in to tako močno da ko sma se ustavila na odstavnem pasu, več nisem mogel spelat. Hvalabogu sem imel zavarovano avtovleko da so naju odpeljali domov.

Nato jaz kontaktiram mojega mehanika. In mu rečem če lahko z testerom pride k meni, da nevem kaj je in da se nebi rad vozil po nepotrebnem. In je takrat na testeru bilo kar nekaj napak a najbolj v oči mu je padel previsok pritisk goriva. Nato se pelam do njega in še je avto vedno cukal! Nato mi je ven vzel senzor za pritisk goriva in ga samo očistil in ga namestil nazaj! in avto več ni cukal! vendar se je zadeva čez čas spet ponovila in je spet ponovil postopek vendar mi zdaj spet cuka. Tako da več nevem kaj naj naredim. Mehanik pravi da je verjetno kakšna umazanija že not v sistemu od filtra naprej (šobe, črpalka, napeljava..). Jaz osebno sem prišel do teorije ker je avto uvožen iz Francije da je tam avto narejem njihovim standardom (njihovi čistoči nafte) mi smo še za vse ostale razvite države vedno jugoji. Tako da za naš trg delajo manj občutljive avte in nam dobavljajo slabšo nafto...
Upam da probleme rešimo:)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a TrijoAdijo Če jan 30, 2014 5:31 pm

Previsok pritisk goriva?
Ma lej, počistit napake s testerjem, potem vozit, da začne spet cukat, pol pa dat na tester. Če je spet previsok tlak goriva, je lahko krivo le dvoje: Regulator pritiska na pumpi ali pa senzor pritiska goriva na skupnem vodu.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
onlinek3xxx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po feb 18, 2013 6:16 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a onlinek3xxx Pe jan 31, 2014 9:07 pm

Zivjo, se močno opravičujem ker nisem podal odgovora kako sem rešil moj problem, pri men je bil kriv regulator turbine,... Pač ena majhna stvar ki odpira in zapira dovod pritiskav tturbine, in on m jei zastekal in potem je vrgu avto v rezervni način... Upam da je pri vama podobno, rešil sem pa pri Fordu triler v Kranju, kjer so vedeli za ta problem na fordih, in so mi rekli da so je dogajalo to tudi ze na novih fordih... Upam da se še prav spomnim da je regulator turbine, k zamenjal mi ga je pa v 5min =) poizkusite se to pri meni je delovalo... Upam da sem s tem kaj pomagal
 
Uporabniški avatar
armando
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Ne avg 16, 2009 12:34 pm
Kraj: kranj

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a armando So feb 01, 2014 3:00 pm

kolega ma isto uvoženega focusa 2007 tdci 80kw iz francije in mu cuka...zamenjal je EGR z novim in vse filtre, dal nov softver, čistil rezervar,itd. tester nič ne pokaže, pred menjavo egrja mu je cukal nenormalno zdaj ko ga je zamenjal pa samo ko se bliža rezervi,...mehaniki še vedno vedo kaj bi lahko bilo
Šank, drš me, jst tem spustu !!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a lisko So feb 01, 2014 3:33 pm

armando je napisal/-a:kolega ma isto uvoženega focusa 2007 tdci 80kw iz francije in mu cuka...zamenjal je EGR z novim in vse filtre, dal nov softver, čistil rezervar,itd. tester nič ne pokaže, pred menjavo egrja mu je cukal nenormalno zdaj ko ga je zamenjal pa samo ko se bliža rezervi,...mehaniki še vedno vedo kaj bi lahko bilo



Torej? napaka je na sesalnem delu pri plovcu v tanku. Meni clio enako cuka ko se bliža rezervi....Rešitev sicer ni ampak jaz tankam vedno ko pade pod polovico....ne da se mi plovca razdirat :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
zeko0o
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če jan 30, 2014 12:29 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a zeko0o Po feb 03, 2014 11:48 am

onlinek3xxx hvala za odgovor! danes imam posodobitev softvera kar mi je sam mehanik povedal da verjetno nebo pomagalo vendar mi je dolžen to najprej naredit. tako da bom mu danes omenil regulator turbine in bom videl kaj mi bo rekel.

kickasslo tudi tebe bi prosil da deliš rešitev z nami če si že rešil problem?
 
Uporabniški avatar
madmax89
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: To maj 17, 2011 6:17 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a madmax89 Po feb 03, 2014 2:54 pm

ja itak da ti je cukal in ti je majstor rešu le začasno s pucanjem senzorja pritiska za gorivo. Problem je na commonrail tlačilki na kateri imaš PCV in VCV ventil. PCV ventil ti nagaja verjetno za regulacijo pritiska...
 
Uporabniški avatar
madmax89
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: To maj 17, 2011 6:17 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a madmax89 Po feb 03, 2014 2:55 pm

Sploh pa ko se gre na priklop testerja se spremlja podatke v živo (live data) in vidiš kateri točno odstopajo rezulatati. Zamenjaj mehanika
 
im1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To dec 28, 2010 9:08 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a im1 So mar 08, 2014 11:33 pm

Zivjo.

Sam imam podoben problem ze kar nekaj casa. Tudi 1.6tdci (80kW) 2008 letnik. Do sedaj sem ugotovil, da se cukanje pojavi ko se pricne regeneracija DPF filtra na avtocesti (ko se regeneracija izvaja na navadni cesti navadno ni potrebe po visoki moči in cukanje ni tako izrazito), Z obd senzorjem sem spremljal razne senzorje in sem ugotovil, da ko se temperatura na vstopu v motor poviša (inlet temperature) iz obicajnih cca 20do 40°C na povišano 50-60+°C (pricetek regeneracije), se, ko dodam gas, zacne s cukanjem. Sprva je pomagalo to, da sem avto samo ugasnil in na novo zagnal in je bilo vse ok, sedaj pa tudi to ne pomaga vec. Namrec vsakič ko sem motor ugasnil sem nevede prekinil regeneracijo DPF filtra. Posledicno, se mi je DPF mocno zapacal in sedaj ko avto na novo zazenem, se vedno vstraja pri regeneraciji in se vedno vstraja pri visoki temperaturi na vstopu. Ko sem enkrat nadaljeval z zelo nezno voznjo po avtocesti, kjub povisani intake temperaturi (sedaj vem da je bila to regeneracija DPFja) in kljub rahlemu cukanju, sem ugotovil, da se temperatura vrne na normalnih 20°po cca 10-15km voznje in vse je spet popolnoma normalno(zakljucena regeneracija), avto spet normalno potegne, brez cukanja!! Ta cikel regeneracije se mi ponavlja na cca 100km.

S tem pa da imam sedaj ocitno se stopnjevano obliko tezave. Sedaj ko mi zacne regeneracijo in ko se zacne cukanje, slisim se, kako (domnevam zaradi overboosta) obcasno turbina cudno "zasika" in obcasno (domnevam) malce podrsa ob ohisje. Moc pa mocno pade (v klanec pri rebernicah sem sel cca 40km/h-za tovornjakom-da sem se izzognil cukanju in cudnim zvokom). Ko se je regeneracija zakljucila pa je bilo spet vse cist normalno, brez cukanja in kaksnih cudnih zvokov, bp. pospesevanje krepko nad omejitvijo...:)

OBD mi izpise naslendji kodi: P0234(overboost) ter P2459(DPF regeneration frequency). ne prizge se mi pa nobena opozorilna lucka na armaturki

Avto pravkar iz rednega servisa z novim filtrom goriva...

Upam da so ti podatki kaj v pomoc ter da se najde resitev, ker vidim da nas je kar nekaj s podobnimi problemi...

Lp
 
volbeat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr avg 20, 2014 12:30 am

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a volbeat Sr avg 20, 2014 1:00 am

Pozdravljeni,
vceraj ko sem sel v nočno mi je moj focus 1.6 tdci letnik 2008 ob prihodu na avtocesto rahlo pocukal...ker prevozim do delovnega mesta zgolj en km avtoceste sm si pac mislil da je lahko ksna smetka v gorivu, ker sem se pred par dnevi ravnokar vrnil s dopusta na hrvaskem kjer sem tudi tankal. Zjutraj ko sem se odpravil domov je avto po enem km zacel cukat tako mocno da je celo ugasnil. Vzgal sem ga nazaj in ga spravil s ceste. Nato sem v strahu da ni res kaj narobe z gorivom z avtovleko avto odpeljal na servis, kjer sem pustil avto. Popoldne sem klical na servis ker me je zanimalo kaj je z avtomobilom, pa je dejal mehanik da je na testerju javilo napako na egr in previsok tlak pri vbrizgavanju goriva. Da je pobrisal napake in se zapeljal en krog in da avto ne cuka vec, pritisk pa je vredu. Zato sem sel po avto in še predn sm prisel domov je avto spet cukal. Ker je bil tank ze blizu rezerve in se kar nisem mogel znebiti obcutka da je lahko kaj narobe z gorivom sem dotocil 15l in se vozil se kakih 20km da vidim ce je kaksna sprememba. Avto je se vedno cukal, vendar nekoliko manj kot zjutraj. Spet sem se peljal do mehanika kjer je avto ponovno dal na tester. Tokrat je javilo samo napako na egr in mehanik je rekel da je potrebna menjava egr. Seveda sem se zmenil za cimprejsnje popravilo ker avto potrebujem...strosek popravila cca 350e...zdej pa po branju tega topica na forumu se sprasujem ce je res smiselna menjava egr ventila, ce pa lahko sploh ni to vzrok napake...glede na to da ni majhen strosek se bojim da tudi po menjavi napaka ne bi bila odpravljena. Avto na mestu v prostem teku deluje brez problema. Ceprov po drugi strani glede na to da je tester dvakrat javil napako na egr se mi zdi dokaj mozno da bo to to...mi pa ne grejo z glave prve izjave mehanika da ponavadi ti avti nimajo probleme z egr...oce ima fiat punto 1.9 jtd in je pri istem mehaniku menjal egr ker je avto zgubljal moc in je imel se vedno tezave, ki jih je nato z menjavo visokotlacne pumpe odpravil pri drugem serviserju...zato sem malo podvomil v "diagnozo" ki jo je postavil mehanik...ceprov tester ne laže. Ali pac? Me zanima se kako ste drugi resli problem? Kickasslo? Zeko0o? Kdo drug?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a Fan Sr avg 20, 2014 1:25 am

<pozdravljeni

Pri ogretem motorju, se lahko s testerjem preveri pravilno delovanje EGR ventila

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a TrijoAdijo Sr avg 20, 2014 6:34 am

@volbeat: Tester ne laže. Tester kaže pot do napake. Ti pa menjaj mehanika. Prvič zato, ker boš ali pa si že za EGR odkartal več kot košta nov originalni od PSA in drugič, ker imajo ravno te mašine poln qrac problemov z egr ventili (pa ni važno, ali je mašina v citroenu,peugeotu ali pa v fordu).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
volbeat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr avg 20, 2014 12:30 am

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a volbeat Sr avg 20, 2014 11:07 am

Sem imel pomisleke ker nekateri tukaj, ki so imeli podoben problem pisejo da niti menjava egr ni pomagala. Drugace pa sem preveru ceno egr ventila pa se mi zdi da na zalost cena kar drzi...http://www.silux.si/izdelki/motor/egr-ventili/145351/egr-ventil-166566-citroen-ford-volvo
Tu je edino 30e cenejsi kot mi je rekel mehanik. Se bom odpravil se do kaksnega drugega mehanika po "drugo mnenje". Ne bi bilo ciscenje egr dovolj za resitev problema?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a Fan Sr avg 20, 2014 2:42 pm

Pozdravljeni

Osebno bi najprej pri toplem motorju preveril kako deluje EGR.
Je pa pri čiščenju potrebno biti pozoren, ni dovolj očistiti samo zapiralni del, potrebno ga je očistiti in ponovno namazati ( bela mast ) tudi v samem reduktorju, samo tako bo lahko uspeh zagotovljen.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a TrijoAdijo Sr avg 20, 2014 2:49 pm

No,sedaj pa probaj preverit ceno še pri kakem potokarju, pa prodajalca povprašaj po popustu ;)
Tu ne boš nič rešil s čiščenjem, ker ponavadi se ventil zapaca s sajami in zašteka, nato pa še zobce v prenosu lepo uniči, tako da je treba ventil zamenjat. Seveda, če je za tvojo napako res kriv egr.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
volbeat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr avg 20, 2014 12:30 am

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a volbeat Sr avg 20, 2014 5:25 pm

Egrja še nisem dal menjat...nisem neki strokovnjak za avte, samo se ne morem znebit občutka da to ni egr. Mar se ne bi pri okvari egrja poznalo tudi na porabi(nisem opazil povečanja) in na moči avtomobila? Avto namreč tudi v strmino potegne brez težav, pri 100 km/h v 5ti prestavi poraba 3.5. Cukne pa lahko tako na hladen motor kot na segret motor. Če se ne motim deluje egr šele ko se segreje motor na 80 stopinj in nad 2000 obrati...pri meni pa se je cukanje pojavilo tudi pri nižjih obratih. Poleg tega ni opazit nobenega črnega izpuha. Sem se pa spomnil da je avto precej podobno cukal pred približno pol leta...takrat je bila precvikana žička na desnem prednjem senzorju hitrosti vrtenja kolesa. Takrat so se vžgale 3 lučke, za napako na absu, espju in na motorju. Tokrat se ne prižge nobena lučka. No...ne bom razglabljal naprej...najprej še pregled pri kakem drugem mehaniku in potem bomo vidli pri čem sem...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a Fan Sr avg 20, 2014 10:34 pm

Pozdravljeni

Ja, res je, da EGR deluje samo ko motor doseže 80 stopinj ali več ................................ vendar nastane problem, ko ta ne deluje pravilno ali blokira, ostane odprt tudi pri hladnem motorju, posledično je podtlak v sesalni cevi večji, to pa bega ostale senzorje in ECU.
Kakorkoli že, vozilo je potrebno priklopiti na tester, pregled parametrov in na vožnjo ........................ pa se hitro vidi v katerem grmu tiči zajec

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
im1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To dec 28, 2010 9:08 pm

Re: Ford Focus 1.6 tdci 2008 cuka

Napisal/-a im1 Pe avg 29, 2014 3:53 pm

Zivjo.

Kot sem ze zgoraj pisal, sem imel sam podoben problem....avto je obcasno cukal, največkar na avtocesti, prav tako 1.6tdci 2008 letnik. Po vseh mukah in frustracijah na uradnem servisu, kjer so me hotli prepricat da je kriva obnovljena turbina pa da je DPF treba zamenjat (skupni stroski bili 2000€+!!!) sem se sam mal zakopal v problem in povprasal o tem tudi na tujih forumih. Napake, ki mi jih je tester zabelezil so bile vezane na OVERBOOST in na DPF REGENERATION FREQUENCY.

Na angleskem forumu so mi deajli da je OVERBOOST vezan ali na :
-aktuator variabilnik lopatic (ga lahko vizulano preveris-vidis ali pomika variabilne lopatice turbine)
-pocene tlačne cevke med turbino, filtrom zraka, ventili,...(preglej kar se da videti-bodi pozoren na cevko ki je priklopjena na ohisje filtra zraka!)
-N75 regulacijski ventil, ki kontrolira aktuator variabilnik lopatic.

Ker je bil aktuator videti ok (ce poci membrana potem imas skoz težave ne pa cukanje na vsakih 100km), sem zamenjal regulacijski ventil variabilnih lopatic(N75 ventil pri VW) in bingo, tezava je bila odpravljena. Avto ne cuka več, DPF regeneracija sedaj potega normalno! :)

Gre pa za ta ventil:
(N75 ventil ali Turbo Pressure Solenoid Valve)
http://www.ebay.com/itm/Electro-valve-X ... 5d4f319bee

Ta ventil zacne stekat, ne deluje ok in ko se dela DPF regeneracija, so temeprature na vstopu v motor povišane in nepravilno delovanje ventila se potencira. To je kdaj tudi moč slisat. Če odpres pokrov motorja in nekajkrat močno pritisniš na plin, poslusaj, ce motor kej "sika" ko se turbina ustavlja. V kriticnih primerih se celo slisi kako turbina tudi malce podrgne po ohisju! Ko ventil popolnoma odpove motr nima vec moci do cca 3000RPM ali jo ima samo do 3000RPM, odvisno v katerem položaju ostanejo variabilne lopatice.
Cena tega ventila pa je cca 70-80€ na ebayu, oziroma 180€ na uradnem servisu! Ga pa lahko sam v max 20minutah zamenjas (nahaja se na spodnji strani motorja pod zascito, na voznikovi strani)

Je pa še ena možnost, za cukanje med DPF regeneracijo je lahko kriva tudi pocena cev med filtrom zraka in turbino (dobro poglej). Namreč N75 ventil zajema "referencni" tlak v posodi zračnega filtra in ko spoj med filtrom zraka in turbino ni zatesnjen, N75 ventil posilja napačne ukaze variabilnim lopaticam.

Upam da bo to komu kaj pomagalo, si pa lahko na to temo preberete tudi na spodnjih linkih:

http://www.fordownersclub.com/forums/to ... eneration/
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 114 gostov