Lep forumski pozdrav!
Da se predstavim še tukaj
Prišel sem iz sosednjega brloga (Citroen), vendar ostal na isti osnovi (Xantia), saj si delita platformo
Prešel sem iz Xantie, ki sem se ji odrekel zaradi varnosti, pa tudi zato ker sem želel nekaj močnejšega in bolj športnega.
Pri tej izbiri mi je bil v veliko pomoč očetov avto, Peugeot 406 Break
Ja, naša familija je na francozih že od očetovih mladih let (večina Citroen).
Mene je prvo prevzela armatura, ker sem zelo občutljiv na to
in ja, ta mi je ena lepših. Potem ko sem pa še izvedel da obstaja coupe verzija,
je bilo pa samo
"I want one!" Tako sem se lotil dolgotrajnega iskanja..... in po pol leta sem se odločil:
Osnovni podatki:
- leto izdelave: 2002
- prevoženi kilometri: 135000
- motor: 2230 ccm (bencinski motor)
- moč motorja: 116 kW / 158 KM
- menjalnik: ročni menjalnik (5 pr.)
- barva: EZDC (Hades Grey)
- teža: 1460 kg
- notranjost: črna / usnje
- št. sedežev: 4
Oprema:
- lahka (ALU) platišča
- ABS zavorni sistem
- ESP
- 4 x Airbag
- senzor za dež
- naprava za pranje žarometov
- meglenke
- 3. zavorna luč
- avtomatska klimatska naprava
- električni pomik stekel
- el. nastavljiva zunanja ogledala
- centralno zaklepanje
- električno nastavljiv sedež
- sedeži: paket Memory
- sedeži: gretje
- nastavljiv volan po višini
- nastavljiv volan po globini
- servo volan
- volanski obroč oblečen v usnje
- tempomat
- Hi-Fi ozvočenje
- potovalni računalnik
Avto je uvožen iz Nemčije, in ima tudi kar nekaj napak, vendar večina vizuelnih.
Kar sem iskal pri avtomobilu je bilo: Cena, ohranjenost barve in laka na pločevini in tehnična brezhibnost + malo kilometrov, 2,2l motor.
Ker ni bilo veliko levov z 2,2l motorjem, sem se zadovoljiv s tem
Potrebno bo vložit nekaj denarja in ur, da bo avto spet v čim bolj originalnem stanju (to je tudi moj cilj).
Vendar, ker sem študent bo vse skupaj potekalo bolj počasi
Nekaj stvari imam za popravit oz dokupit:
-popravilo zadnjega odbijača, počen pri avspuhu
-najti pokrovček za pranje žarometov
-nakup 17" platišč
Še nekaj slik:
Ko sem kupil avto je bil v prtljažniku ojačevalec, privijačen kar na zadnjo steno sedežev.
Ampak to še ni vse, kabli ki gredo na zvočnike so bili podaljšani, vendar kar iz tistimi čokoladicami za hišno napeljavo...
Tako da sem vse stran pobral, in ga namontiral tam kjer je bil prej original JBL ojačevalec, na novo sem potegnil tudi kable...
Sledila je še menjava armature, ker jo je prejšnji lastnik žagal in modificiral nekaj po svoje
Ko sem jo odstranil, sem sčistil tudi vse prezračevalne kanale in tudi ostale drobnarije, na katerih se je nabiral prah.
Star pogled na armaturo:
Po dolgih urah vijačenja je bila armatura na svojem mestu.
Ta teden grem še po adapter da bo radio lepo sedel na svoje mesto.