Predstavite svojega konjička... komentarji Salona na portalu!
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Po avg 31, 2015 9:02 am

Čiščenje ogljika pri 115.000km uspešno opravljeno.

Time-lapse video celotnega poteka dela (priporočam ogled v HD) :)


https://www.youtube.com/watch?v=uFY1WVvAj28


V celoti je bilo delo zelo obsežno ampak zdaj, ko pogledam nazaj tega nebi dal delat nikomur drugemu, ker je neprecenljiva izkušnja!
Če zajamem efektivni čas sem porabil v celoti 2 dni. 1 cel dan za razstavljanje in sestavljanje ter 1 cel dan za čiščenje.
Ampak, ko bom ponovil zadevo bo šlo veliko hitreje namreč pri zadnjih 3eh cilindrih, ko sem že bil bolj spreten s kombinacijo bencina, vilede, zobne ščetke, carb cleanerja in peskalnika sem jih imel čiste v 1h15min torej bi potreboval za vseh 16 sesalnih ventilov slabe 4h.

Bil nervozen kot šus pred prvim vžigom ampak se je izplačalo!
Čeprav nisem bil na valjih dam roko v ogenj, da je bilo povrnjenih (NE pridobljenih) 30 - 40 mrtvih konjev. Avto je imel pred čiščenjem drastično manj konjev kot je predpisano od proizvajalca. Avto je prej med 4k do 6k bolj bolil kot pa vleke. Zdaj od 4k gor avto dobesedno grize! Razlike ni za opisat.... Prosti tek je tudi veliko bolj miren oz. dejansko neobčuten.

Rezultat čiščenja:

Slika

Slika

Ventili
Slika

Port seperatorji
Slika

Menjal sem še svečke in posodo za vodo, ki je bila napokana. Glede svečk no comment... Sem pa preklopil iz NGK na Bosch.
Slika

Slika


Še par slik med delom:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Tudi nov kos orodja sem moral nabavit. Od Were račna, ki ima direktno sedlo za bits nastavke. Bila je potrebna za delo med motorjem in požarno steno, ker karkoli druga je bilo predolgo... precej drobcena zadeva, ampak vredna vsakega centa.

Slika

Slika
Zadnjič spremenil ven0m, dne Po avg 31, 2015 9:48 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Po avg 31, 2015 9:36 am

_Dejan_ je napisal/-a:Blagor se tebi imaš pomagača(Desno na sliki) :) :) Jaz sem svoje mogu kar sam čistiti(Jih je pol manj kot tvojih) :)

Jaz vsake toliko pred menjavo olja vzamem ven IAT senzor, v posodico namešam mešanico bencina in Liqui Moly Ventil Sauber, dam en konc cevke v luknjo od senzorja, na drug konec pa medicinsko iglo(zato da se zmanjša pretok količine tekočine), zalaufam avto in ga imam na 2000rpm(Avto mora biti predhodno ogret na delovno temperaturo) dokler ne posrka vse tekočine. Nato ga ugasnem in pritrdim senzor nazaj, pobrišem napake in je to to. :) To naj bi malo pomagalo proti nabiranju karbona, da ni potrebno vsakič odstranjevati sesalnega kolektorja :)


Njeni dolgi prsti so prišli prav in veš, da je taprava, ko ji ni škoda zjebat urejenih nohtov z bencinom in carb cleanerjem! :D

To z vbrizgom carb cleanerja sem tudi sam študiral, da bi testiral. Ta WYNNS Carb Cleaner je pod ogromnim tlakom v posodi in imam eno blendo na kolenu takoj za glavno loputo na sesalnem kolektorju. Čez čas, ko ponovno opazim padec moči bom probal pod istimi pogoji kot si napisal tudi sam malo vbrizgat, da vidim, če kaj doprinese kot vmesna rešitev - drugače pa bom proces čiščenja tako ali tako ponovil na 30kkm.

ecoblue je napisal/-a:Mene bolj zanimajo številke...koliko je ta avto trenutno vreden in koliko je stal nov? Koliko sekund potrebuje od 0-100km/h, od 0-200km/h, od 100-200km/h in koliko je maximalna hitrost takega avtomobila? Koliko ima navora? V Sloveniji lahko že z cliotom 1.2 izgubiš izpit ampak, če bi v Nemčiji živel bi pa imel kaj takega(če bi si ga lahko privoščil seveda). :)


Ta moj (z vso opremo) je stal 89k€.

Glede podatkov in številk:
0 - 100 kmh: 4.6 s
0 - 200 kmh: 15.4 s
1/4 mile: 12.8 s
Vmax: (z limiterjem) 270kmh; (brez limiterja) 295kmh
Moč: 420 Ps @ 7800 rpm
Navor: 430 Nm @ 5500 rpm

Ta stran ima zelo dobro zajeto vse skupaj, tudi čase na raznih dirkališčih: http://fastestlaps.com/cars/audi_rs4_b7.html
Par podatkov edino ne drži ali manjkajo (max hitrost, dimenzije cilindrov, itd.)

Kar pa se tiče trenutne cene avta pa je pri teh avtih tako. En član na US forumu je to zelo dobro definiral.
Cena avta je določena s tem koliko je kupec pripravljen plačat za njega.

Če je previsoka bo avto pač stal in čakal... in čakal... in čakal. Ob pravi ceni pa bo takoj šel naprej.
Moj npr. je stal in se prodajal skorajda 1 leto. Jaz sem ga prišel gledat in dva dni kasneje odpeljal. Po nakupu mi je prodajalec zaupal, da če bi ga klical 2 dni kasneje bi avto že bil v Nemčiji in opravljal homologacijo za prodajo tam, ker pri nas ni bilo kupca.

Cene rabljenih letnik 06' do 08' odvisno od km in opreme (recaroti, lambo volan, rns-e navi, titanium paket, itd.) se gibajo med 15k€ (zgonjeni - 1/10) tudi do 40k€ (unicorn 10/10). Jaz sem imel pri mojem več sreče kot pameti in sem kupil avto, ki je bil v stanju 8/10 za ceno avta v stanju 3/10.

Nikola_Tesla je napisal/-a:Že to je umetnost da se kak vijak ne odlomil pri razstavljanju.


Pri razstavljanju sem imel srečo in so vsi ostali celi. Pri sestavljanju pa sem uspel 2 zlomit (enega za SAI pumpo in enega, ki drži križišče za visokotlačne cevi goriva) ampak sem ju na vso srečo brez večjih težav dobil ven iz navojev in tudi zamenjal z novimi vijaki.

abbe je napisal/-a:k vidm tokle umazanije si sploh ne upam pogledat v svoj avto...sicer ma le 108.000 pa vseeno mislim da je kar dost usrano.
p.s. nčnebi blo narobe če bi lateks rokavice uporabljal,ker zloo dvomim da si lahko roke umiješ do čistega... :D


Jaz sem to čistil pri 115.000 tak, da če imaš FSI potem dvomim, da je kaj bolje :D
Jaz pa rokavice... Možeš uzeti Muja iz Bosne ali ne Bosne iz Muja... :D
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
Falco_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1146
Pridružen: Ne jun 03, 2007 5:19 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Falco_ Po avg 31, 2015 1:58 pm

:woohoo

keep up the good work!
When life speeds by... downshift.
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a IgorMM Po avg 31, 2015 2:18 pm

Falco_ je napisal/-a::woohoo

keep up the good work!

x2
 
Uporabniški avatar
GregaST
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:55 pm
Kraj: Medvode

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a GregaST Po avg 31, 2015 7:14 pm

Lepota od avta... Tudi barva je super :)
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Neyo-Neyo Sr sep 09, 2015 8:58 pm

Zdravo. Lep avto ni kaj in pohvalno kako ga rihtaš 8) :DDD
Zanima me ali si mogoče tehtal serijska platišča in ultraleggere ? Zanima me predvsem zato, ker bi tudi sam dal enaka platišča na svojega.
Smo enkrat za foro pri meni tehtal platišča in so že ta od B7 RS4 lažja od B5 RS4 pa čeprav so eno colo večje in 0,5J širše.

LP
....
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Pe sep 11, 2015 6:45 pm

Najlepša hvala vsem!

Naslednje na seznamu je:
- menjava sprednjih diskov in vseh zavornih ploščic (AP racing diski, FERODO DS2500 ploščice - 12kom. FML :roll: )
- istočasno tudi zavornih cevi (pletene nerjaveče od HEL)
- posledično menjava zavorne tekočine (preklopil bom iz DOT4 na DOT5.1 AP racing modro - višje vrelišče, manjša absorbcija vode, večja viskoznost)
- mogoče še menjava sekundardnega cilindra sklopke (če najdem vodič kako ga dobit ven brez, da spustim menjalnik - v nasprotnem primeru pa drugo leto, ko gre menjalnik dol in narazen)

Neyo-Neyo je napisal/-a:Zdravo. Lep avto ni kaj in pohvalno kako ga rihtaš 8) :DDD
Zanima me ali si mogoče tehtal serijska platišča in ultraleggere ? Zanima me predvsem zato, ker bi tudi sam dal enaka platišča na svojega.
Smo enkrat za foro pri meni tehtal platišča in so že ta od B7 RS4 lažja od B5 RS4 pa čeprav so eno colo večje in 0,5J širše.

LP


Za OEM modele od RS4 nebi vedel, ker sem mojega kupil na 19''x8.5J replikah z novimi zimskimi Verdstain gumami (baje so prvemu lastniku vkradli original platišča :roll:). Vglavnem, ko gume zvozim grejo v prodajo, ker so "kilava" platišča - udarci cestišča se čutijo 3x bolj in na suhem jih avto prav z muko obrne (ne šalim se, v primerjavi z OZ je kot noč in dan).

Mojih 10x19 OZ nisem vagal, sem pa že pred tem poiskal teže od proizvajalca na spletu. Sledeče za 19'' platišča:
8.5J = 9.9Kg
10J = 10.85Kg
11J = 11.91Kg
12J = 12.50Kg

Iskreno razmišljam, da bom nabavil še ene klasične Ultraleggera (ne HLT) ali pa Superleggera v 18'' z manjšim ET in drugi barvi, da jih bom potem imel za zimo in progo. Predvsem zaradi večje izbire gum za obe potrebi. 19'' sta na razpolago dva zimska modela in en semi-slick model za progo... 18'' pa dobiš vse. Tudi kvaliteta/teža/cena se zelo dobro ujemajo za to kar bi se felna koristla.

Imam nagledan VOLK TE37 v 18'' ampak teh bi mi bilo škoda za zimo. Jebeno škoda :lol:
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Gyga Pe sep 11, 2015 7:40 pm

Super. Kako komplicirano je zamenjati zavorne cevke? Če nisi vedel ... če boš nabavljal imamo HEL 'zastopništvo' v Sloveniji. Naj bi bilo celo cenejše, kot iz tujine.

BTW si slišal za tega norega Grka?
http://www.detailingworld.com/forum/sho ... p?t=287333

Lp,
G
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m So sep 12, 2015 12:24 pm

Gyga je napisal/-a:Super. Kako komplicirano je zamenjati zavorne cevke? Če nisi vedel ... če boš nabavljal imamo HEL 'zastopništvo' v Sloveniji. Naj bi bilo celo cenejše, kot iz tujine.

BTW si slišal za tega norega Grka?
http://www.detailingworld.com/forum/sho ... p?t=287333

Lp,
G


Menjava zavornih cevk:
- 4 cevke
- 8 matic
- 2x doliješ zavorno tekočino & odzračiš

Pozoren moraš bit kako je obrnjen varovalen clip in da se ti rezervoar zavorne tekočine ne sprazni med menjavo (zavorna tekočino je jedka zato je smiselno pazit na kožo in lak).


Glede HEL sem videl, da obstaja Slo. podružica ampak jih še nisem nič kontaktiral. Edino za barvo se še moram odločit. Rdeča, modra ali črna. Jih bom v kratkem, ker potrebujem ta set za moj avto: http://www.jdl-brakes.com/hel-braided-brake-hoses-front-and-rear-audi-rs4-b7.html

Tega Grka pa še nisem videl. Zanimv space shuttle :D
Me zanima zakaj je šel iz V8 na inline 6? S4 V8 so bili zelo podvrženi težavam z verigo (timing komponente) in prežganim stenam od cilindrov.

Ta mi je precej zanimiv, ko je za osnovo track-cara vzel original avto, ki je pil pace-car v DTM. FSI sistem je zamenjal z EFI in seveda bi-turbo, ki stisne 1.2k Hp - za progo ima omejeno na 750 do 850 Hp.

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/664210-Temotorsport-rs4-tt


I NEED THIS! ................................................................................... AND THIS!

Slika
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a _Dejan_ So sep 12, 2015 4:16 pm

ven0m je napisal/-a:Menjava zavornih cevk:
- 4 cevke
- 8 matic
- 2x doliješ zavorno tekočino & odzračiš

Pozoren moraš bit kako je obrnjen varovalen clip in da se ti rezervoar zavorne tekočine ne sprazni med menjavo (zavorna tekočino je jedka zato je smiselno pazit na kožo in lak).


Glede HEL sem videl, da obstaja Slo. podružica ampak jih še nisem nič kontaktiral. Edino za barvo se še moram odločit. Rdeča, modra ali črna. Jih bom v kratkem, ker potrebujem ta set za moj avto: http://www.jdl-brakes.com/hel-braided-brake-hoses-front-and-rear-audi-rs4-b7.html


Danes sem jih jaz kontaktiral, za svoje vozilo, ker imam namen menjati zavorno tekočino in bi istočasno zamenjal še cevi... Odgovorili so mi da v 1-2 dneh naredijo iz HEL Performance komponent cevi, ker za vsa vozila nimajo na zalogi(Imajo pa vse komponente) in jih sproti delajo... Nekaj izdelkov je možno videt tudi na njihovi facebook strani...

Tako kot si napisal moraš zelo paziti, da se ti posodica ne izprazne(Zaradi ABS pumpe), ker potem boš moral priklopiti avto na računalnik...
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Ne sep 13, 2015 11:02 am

_Dejan_ je napisal/-a:Danes sem jih jaz kontaktiral, za svoje vozilo, ker imam namen menjati zavorno tekočino in bi istočasno zamenjal še cevi... Odgovorili so mi da v 1-2 dneh naredijo iz HEL Performance komponent cevi, ker za vsa vozila nimajo na zalogi(Imajo pa vse komponente) in jih sproti delajo... Nekaj izdelkov je možno videt tudi na njihovi facebook strani...

Tako kot si napisal moraš zelo paziti, da se ti posodica ne izprazne(Zaradi ABS pumpe), ker potem boš moral priklopiti avto na računalnik...


Hvala za info! Jih bom sam kontaktiral takrat, ko oddam naročilo za sprednje diske, ker AP potrebuje nekje 4 do 8 tednov za izdelavo in dostavo. Sporoči, ko boš imel zmontirano, me zanima kakšna bo kaj sprememba na zavornem pedalu.

To kako jih delajo sem videl v živo, ko je bil open-pit na Red Bull ringu in se je mojster s HEL kombijem parkiral med šotorje od ekip in začel na mašini delat zavorne linije. :lol:


Še ena starejša slika, ko sem pozimi avto pripeljal domov.

Slika

Takrat sem naredil še eno sliko prijateljevega e92 330d (polna oprema - razen držala za pijačo =P ), ki je v štartu hotel kupit moj avto ampak ni dobil dopusta, da bi ga lahko šel pogledat. Nakar sem ga teden dni kasneje šel jaz kmet gledat in tudi kupil. Kasneje še zmeraj ni dobil dopusta zato sem mu to e92 šel jaz pogledat v Lj in tudi pripeljal domov v Mb. Od prvega drifta naprej mi je oprostil in več ne želi slišat o 4 kolesnem pogonu. :lol:

Slika
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a emozul Ne sep 13, 2015 7:24 pm

Avto, je STRUPEN, ni kaj.
Me pa zanima zakaj toliko denarja zmetat v njega? Ker verjetno to ni poceni, in bi glede na vloženo, bi lahko kupil še kakšno klaso boljši avto?
Ne me narobe razumet, samo naglas razmišljam.
 
Aleennn
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Po jan 30, 2012 7:33 am
Kraj: Cerkno

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Aleennn Ne sep 13, 2015 10:27 pm

emozul je napisal/-a:Avto, je STRUPEN, ni kaj.
Me pa zanima zakaj toliko denarja zmetat v njega? Ker verjetno to ni poceni, in bi glede na vloženo, bi lahko kupil še kakšno klaso boljši avto?
Ne me narobe razumet, samo naglas razmišljam.

Zakaj? Ker je to svojevrsten uzitek. :)
 
Uporabniški avatar
Falco_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1146
Pridružen: Ne jun 03, 2007 5:19 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Falco_ Po sep 14, 2015 7:58 am

20.9. se vidimo v SG na dragu? :) da končno vidim tega lepotca v živo :mrgreen:
When life speeds by... downshift.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Po sep 14, 2015 2:11 pm

emozul je napisal/-a:Avto, je STRUPEN, ni kaj.
Me pa zanima zakaj toliko denarja zmetat v njega? Ker verjetno to ni poceni, in bi glede na vloženo, bi lahko kupil še kakšno klaso boljši avto?
Ne me narobe razumet, samo naglas razmišljam.


Hvala ampak veš še nisem toliko denarja "zmetal" vanj - največji stroški dosedaj so bili redni stroški kot bi jih imel na vsakem avtu tega ranga (ali celo večji), da se avto lahko vozi po cesti. Lahko na grobo povzamem koliko sem imel dodatnih in koliko rednih izdatkov:

Redni stroški:
- Popravilo osvetlitve sovoznikovih vrat (3€)
- Ohišje bočnega smernika (levi in desni) (24€)
- Menjava desnega AUX hladilnika za vodo (avto ima vsega skupaj 7 hadilnikov) (280€)
- Gume (1200€)
- Velik servis pri pooblaščencu (menjava olja - lastno olje, vsi filtri, diagnoze, tekočina za zavore in sklopko, analiza in polnjenje klime) (360€)
- Lastno olje na velikem servisu (96€)
- Dolito olje med servisnimi intervali (3l v ~9000km) (27€)
- Spiranje servo črpalke in menjava olja (32€)
- Čiščenje ogljika (čistilni material) (40€)
- Svečk 8kom. (64€)
- Posoda za vodo (16€)
- Registracija, zavarovanje in cestnina (2800€)

Dodatni:
- Reg. tablica (120€)
- LED conversion - znotraj zunaj & CC mod - odstranjeni oranžni smerniki (100€)
- Tow hook & nalepka na zunanjih ogledalih & obnova nalepk na zavornih čeljustih (70€)
- Bluetooth, mp3, usb, iPod vmesnik za Audi RNS-E navi (120€)
- Schroth 4 točkovni pas, čelada, gasilni aparat in lomilec stekel/rezalnik pasov (300€)
- Predelava downpipov v piggie downpipe in popravilo predhodno nameščenega Milltek cat-back izpušnega sistema (200€)
- JHM short shifter in težka prestavna ročica (620€)
- Platišča (1800€)
- Set distančnikov H&R 3mm in vijakov za 4 kolesa (100€)

Pri dodatnih stroških sta največja shifter in drug set platišč kar pa se oboje lahko brez večjih težav odmontira in proda naprej. Shifter je bil drag, ker je uvožen iz US in poštnina + carina naredita svoje... Torej, ko to zajameš sem vbistvu dodatnega v avto vloži dosedaj 3.400€ in za ta denar nebi dobil nič kaj boljšega kot pa to kaj imam.

Kriteriji ob iskanju so bili (nisem iskal specifično Audija):
- Bencin
- 400hp+
- 2006+
- ~20k€

In dejansko v teh kriterijih se ne znajde kaj dosti druga kot pa ta RS in mogoče kak M3 z jebeno visokimi km. V tujini je drugače ampak na uvoz lahko pozabiš, ker boš plačal 44% davka pri uvozu in si takoj nad 30k€... Več nisem imel namena dajat za avto, ker se kot 25 letnik ne mislim za naslednji 10 let zakreditirat za avto, raje sem tega takoj plačal in odpeljal. Moram pred tem še par drugih stvari uredit in ko bo zneslo za več, takrat si bom privoščil.

Aleennn je napisal/-a:Zakaj? Ker je to svojevrsten uzitek. :)


Točno to + tega avta nebom več prodal, ker ne vidim razloga zakaj in po drugi, ker tega več ne delajo (tudi več nebodo).
Če bom naredil še kak project car (npr. drift) bom na tega zašvasal vlečno kljuko za prikolico - vsekakor pa bo ostal za daily, ne glede na to kaj bo v garaži (4 vrata in prtlažnik) =P

Falco_ je napisal/-a:20.9. se vidimo v SG na dragu? :) da končno vidim tega lepotca v živo :mrgreen:


Sem planiral, me daje firbec in sem vedno želel sprobat pravi drag event. Ampak žal moram na Nizozemsko v pisarne na sestanke in izobraževanje. Ima još vremena.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a emozul Po sep 14, 2015 2:39 pm

Lepo, uf potem sem se pa jaz zelo uštel.
Kot vedno si odgovor napisal natančno.
Meni je LEP, bi me pa zanimalo kakšen bi bil v moji barvi (rumen).
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m Po sep 14, 2015 8:28 pm

Malenkost, nimam kaj skrivat, zato vedno napišem tako kot je. Nebom trdil, da je tak avto majhen strošek ampak je možno tudi ceneje prit skozi, če opravljaš minimalno vzdrževanje in ga ne zavrtiš nad 5k rpm. =P
Ampak to je bullshit pri takem avtu. Jaz sem si od prve vožnje naprej zadal cilj, da mu postanem kos, kar se tiče MOJIH voznih sposobnosti - zadnje 3 mesce se učim pravilen heel&toe in sem počasi tu-tu, da podzavestno trofim obrate in več ne razmišljam o stopalkah in nogi. To je absurden feeling, ko priletiš v 4. 120 v malo bolj oster ovinek, ga heel-toe-aš v 3. in ko dodaš plin avto kot skalpel zakriči ven iz ovinka 140/150, brez da bi za mm izgubil špuro - čista kurja polt!!!

Dejansko je bila tudi ta barva na izbiro, čeprav je zelo redka. Audi jo imenuje Imola Yellow.

Slika

Še bolj "odkačeni" pa sta bili Papaya Orange in Glut Orange (zelo priljubljeni v US).

Slika
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a emozul Po sep 14, 2015 9:01 pm

Uf, kakšne barve, je pa rumen, meni osebno tudi ZELO lep.
 
Aleennn
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Po jan 30, 2012 7:33 am
Kraj: Cerkno

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a Aleennn To sep 15, 2015 2:40 am

Sej je tud rumen in oranzn hud.. Ampak men je ta tvoj moder se vseeno top ;)
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: ven0m's 06' B7 Audi RS4 [Sprint Blue]

Napisal/-a ven0m So sep 19, 2015 9:58 am

Aleennn je napisal/-a:Sej je tud rumen in oranzn hud.. Ampak men je ta tvoj moder se vseeno top ;)


Haha, hvala!



ps: page break.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
Vrni se na Galerija

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov