Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3788
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a Blinder Ne maj 22, 2016 4:36 pm

Pa kakega A4 cabrio 3.0, ne pride ceneje kot predelovat sedanjega?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
speedy81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po mar 21, 2016 3:58 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a speedy81 Ne maj 22, 2016 7:06 pm

Ta 3.0 se tako kot 2.4 ne premika prevec zivahno. Avto ima 91.000km tako, da ga mislim imet se neki casa...pa zame osebno turbo ima svoje care
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a pskoda Po maj 23, 2016 11:56 am

Blinder je napisal/-a:Pa kakega A4 cabrio 3.0, ne pride ceneje kot predelovat sedanjega?



No turbo no fun
Lp
 
Uporabniški avatar
speedy81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po mar 21, 2016 3:58 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a speedy81 Sr jun 29, 2016 2:32 pm

Kakšna bi bila najboljša rešitev za intercooler. Vem Forge novi 700 EUR...Kaj bi bila alternative in ker majster bi bi lahko tole uredil? Na turbini se ne špara, intercooler tud če bi bil ker večji rabljen bi bil po moje ok...
 
Uporabniški avatar
speedy81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po mar 21, 2016 3:58 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a speedy81 Ne avg 14, 2016 9:32 am

Končno so se stvari začele zlagat mal skupi...po 3 mesech so mi švabe končno naredile lonce FOX, da bo neki za homologirat, preostanek bo custom. Verjetno bo 200 celični katalizator al pa kr brez pa ga po potrebi pred tehničnim nataknem...? Dp 76 naprej 70mm. Slika s homologacije H&R vzmeti, zatemnitve sip in loncev
Priponke
Homologacija A4.jpg
izpuh.jpg
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a ven0m Sr avg 17, 2016 8:27 am

Pozdravljen, če se ne motim sem ta avto enkrat zasledil na FB v skupini "VAG Familia", če je to ta?

Glede na napisano mi par stvari ni jasnih zato raje vprašam. Osebno mi je zelo všeč, da se dela na avtu ampak iskreno mi želja in investicija ne gresta skupaj.

Napisal si, da imaš drug avto, k iga voziš 95% časa in bi za preostalih 5% časa rad imel avto, ki "se premakne" - torej povzamem, da želiš športen vikend avto - to željo povsem razumem in podpiram! Napisal si tudi, da želiš čim manj "drkarije" in da je avto zanesljiv - to tudi razumem in povzamem, da želiš končen izdelek.

Ni mi pa jasno sledeče, A4 b7 cabrio je najtežja karoserija izmed celotnega b7 nabora (limuzina in avant sta lažja), noter pa imaš 1.8 mlinček, ki je bil zasnovan za vsakodnevno vožnjo. Tudi z 250 konji se ta avto nebo "premikal" kot si ti predstavljaš in v osnovi tudi podvozje, zglobi, menjalnik, itd. niso prirejeni močnejšemu agregatu, hitrejši vožnji in močnejši silam, ki so posledica močnejšega pospeševanja/zaviranja v tako težki karoseriji.
Celotne predelave se boš lotil sam in tudi, če kupiš kit, nikoli ni garancije, da neka druga komponenta, ki je ostala serijska, nebo prenehala delovat. Torej tudi nimaš nobene garancije za zanesljivost.

Mogoče streljam v prazno, ampak en predlog. Prodaš avto in dodaš 10k ter kupiš dejansko športen avto, ki se "premika"? Npr. S4 in RS4 modeli so dokaj poceni, če se kateri prodaja. Tudi kakšna Corvetta je za razmislit, itd.
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
speedy81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po mar 21, 2016 3:58 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a speedy81 To avg 23, 2016 4:16 pm

Nesporazum je v tem, da je bilo mišljeno, da ta avto pelem 95%na eazy ostalo pa da se pele. Prvi avto je Kuga-na izy. Pr avdiju pa je bla ideja, da se je izbral rablen avto s sledečimi kriteriji:
- cabrio
- 4 sed (tudi za 5 letnega mulca in ženo)
- turbo mašina
- budget ca 12 - 13.000 s predelavami, če bo prešvoh.
- kaj izbrati?
Tle se mi je zdi, da je potencial brez prevelikih rizikov za predelavo v cabrio sleeperja. Ni mišljen racer za na track daye, to me sploh ne zanima. Mogoče obstaja kšna pametna konkurenca temu avtu pod temi kriteriji in za ta denar? Jaz je nisem našel.
Sicer pa ali se splača...vrjeno ne, če bi bil racionalen bi pa itak ostal pr svojmu prvemu avtu k je bil AX in se še danes vozi brez problemov :-)
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a hippo Sr avg 24, 2016 12:22 pm

Golf 5 edition 30 čipan na 300 KM. Vozil zadnjič, zadeva konkretno potegne. Je sicer malo trd, ampak kaj čmo.
Lahko voziš na izi, lahko stisneš, pa bo veselo. Pa ne rabiš nobenih predelav, samo remap.
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a Gyga Če avg 25, 2016 6:42 pm

Konkretno je "understatement". Kar pritisne v prsi pri pospesevanju. Zavore pa tudi na nivoju.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a hippo Pe avg 26, 2016 6:20 am

Sicer sem samo ga malo zapeljal po AC, ampak si ga nisem upal stisnit do konca. Šesta, 120km/h, pritisneš in sploh ne veš kdaj padeš mimo. :DDD
Je bil pa toti: http://www.css-tuning.com/seznam-vozil/predelave/volkswagen/vw-golf-5-20-tfsi-230-hp-edition-30
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a ven0m So avg 27, 2016 7:33 am

@speedy81, vse jasno. Cabria s temi kriteriji kot jih naštevaš pa res nimaš velike izbire. Si se kaj sprehodil po Audizine forumih, tam imaš veliko več modifikacij in lahko pogledaš testirane setup-e in kakšne pridobitve so bile narejene.

@hippo, avtor je napisal, da je prvi pogoj Cabrio. :)
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
speedy81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po mar 21, 2016 3:58 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a speedy81 Po avg 29, 2016 5:59 pm

@ven0m ja sem ogromno prečital po tujih forumih. Imam že nekak zloženo zadevo skupaj. Drug teden celoten izpuh in intercooler, potem pri RSR KO4 turbo hybrid, sklopka Sachs, DV in luftmesser + čips.

Podvozje imam za 1x za moje potrebe ok: HR - 30mm, mogoče kasneje po potrebi še kšn anti roll bar

Razmisljam se malo o bremzah: ksne navrtane diske, in boljse ploščice ali ksn kit...ksni predlogi? Hippo?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a mito155 To avg 30, 2016 4:02 pm

k04 hybrid turbo? to boš vzel tt turbo upgradan v k04 in prirejen al k04-15 hybrid?
 
Uporabniški avatar
speedy81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po mar 21, 2016 3:58 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a speedy81 To avg 30, 2016 7:12 pm

@mito155 gre za KO4-15 hybrid, ki da nekaj več od sebe k orignal Borg Warner KO4-15.
Pa ti, a nisi ti tudi nameraval nameraval na a4 1.8t narediti podoben upgrade?
 
Uporabniški avatar
speedy81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po mar 21, 2016 3:58 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a speedy81 Če sep 08, 2016 1:10 pm

work in progress
Priponke
izpuh1.jpg
izpuh2.jpg
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1323
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a ven0m To sep 20, 2016 11:40 am

Lepo to napreduje, daj kak video od zvoka ob priliki! :)

Glede zavor pa hja, precej odvisno od načina vožnje, ker bo od tega tudi odvisna delovna temperatura zavor. Nima smisla dajat diske/ploščice iz dirkalnega kompozita, ki mora bit razgret na +400°C za optimalno zaviranje, če boš 90% časa držal temperaturo <200°C.

Razmisli v smeri:
- HEL pletene zavorne cevi iz nerjavečega železa + zavorna tekočina Motul RBF600 (zaradi hidroskopičnosti je potrebna redna menjava 1x letno)
- Zavorni diski Stoptech, Brembo, Zimmerman ali Ferodo (navadni kovinski)
- Ploščice Ferodo (kompozit odvisen od namena uporabe; glede na to, da voziš 90% časa umirjeno, ti odsvetujem agresivne ploščice, ki delujejo optimalno na višjih temperaturah, ker se neboš večino časa gibal v tem temperaturnem razponu)
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a pskoda To sep 20, 2016 6:20 pm

Kje je pa kakšen izpušni lonec?
Lp
 
Uporabniški avatar
speedy81
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po mar 21, 2016 3:58 pm

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a speedy81 Če sep 29, 2016 11:22 am

Kaj ti pa bodo lonci :-)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Stage 2 1.8T cena in vzdrzevanje

Napisal/-a pskoda Pe sep 30, 2016 5:42 am

Ta avto ne boš registriral in ga imel za vsakdanjo uporabo?
Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov