Stran 2 od 2

Objavljeno: Po maj 24, 2004 11:15 pm
Napisal/-a nebivedu
Te keramične zavore so več vredne od tvojga avta - glej, da jih boš dal dol, ko boš avto prodajal.

Objavljeno: To maj 25, 2004 1:47 am
Napisal/-a RegY
nebivedu je napisal/-a:Te keramične zavore so več vredne od tvojga avta - glej, da jih boš dal dol, ko boš avto prodajal.


ROFLOL

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Objavljeno: To maj 25, 2004 6:01 pm
Napisal/-a bridgestone
sopjcunk je napisal/-a:1. Začetnik sem samo na tem forumu.
2. Vem kako deluje turbina oz. turbinski motor v primerjavi z atmosferskim
3. Da je treba elektroniko nastavit da poveča dotok goriva mi je jasno.
4. Podvozje, zavore in gume - ne skrbi je vse zamenjano. Keramične zavore,
utrjeno podvozje.
6. Če bi dobil dodatnih 40KM bi potem imel 140KM! (clio 1.6 16v jih ima 10KmM več od 1.4 16v)
7. Veliko stvari bi se naredilo v lastni režiji, tako da bi za tvoj 1.500.000 dobil veliko, veliko konjev (npr. R5 turbo 350KM predelava K-tec)
8. Vem pa da ni poceni, a to ni bilo bistvo mojega vprašanja.

Hvala vseeno za odgovor!
:wink:


dejte no a se vi vsi samo delate da ste neumni al ste res! to kar pišete je več kot debilno. keramične zavore se dajejo na hude avte in na formule, lepo prosim na 1.4 cliota. kar se turbine tiče ti gotovo ni čist nč jasn. tisto glede elektronke je čisto za na koncu poštimat, glavna stvar je v mehaniki. Lepo sem ti napisu, da je glavni problem povečanje komp. razmerja - beri menjava vsaj batov. Drugič ti bi originalen motor turbina uničla, ležaji na ojnici in povsod drugod bi se slej kot prej zjebal, da ne govorimo o utrujenosti materialov. pol je kle problem z homologacijo in registracijo???? kar se pa petk in cliotov turbo tiče se pa prov nč ne spoznam ampak gotovo o teh 350 in 400KM ne se hecat!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
če bi mela tista kišta tolk konjev bi ti vse končnike i n roke pri avtu potrgal, poleg tega bi bla pa to leteča krsta 8)

Objavljeno: To maj 25, 2004 6:24 pm
Napisal/-a nebivedu
Silver tole je zate, če ne verjameš. Renault 5 maxi iz leta 1984:

The Maxi 5 ends with the monster history. Sold only to homologate the Gr. B rally car, and using all the technology available at the moment, could reach more than 400bhp using 1527cc. The end of the Gr. B meant the death of these machines development. That very year, Renault completely renews the successful historical Renault 5 model to create the 'SuperFive', a new car with transverse new engines, light alloy gearbox, MacPherson strut front suspension, and new body and interior designs.

Slika

Tole je ena izmed treh najmočnejših petk za grupo B v rally-ju, kar so jih kdaj naredili s pogonom na zadnja kolesa. Neuradno naj bi imela celo malo več kot 450KM pri 1527ccm in dveh turbinah in to merjeno na valjih.

Objavljeno: To maj 25, 2004 6:27 pm
Napisal/-a Yacksy
Pa kolkr jest vem letnik 93 ni mel 16V, ampak 8V mašine. Tut tle si se mal za... :wink:

Se pa da vsako mašino lepo zrihtat, sam znanje pa veselje moraš met.

Objavljeno: To maj 25, 2004 6:53 pm
Napisal/-a Kiko
Yacksy je napisal/-a:Pa kolkr jest vem letnik 93 ni mel 16V, ampak 8V mašine. Tut tle si se mal za... :wink:

Se pa da vsako mašino lepo zrihtat, sam znanje pa veselje moraš met.


Če si mislu na mene, jst nism napisu da je moj Clio 1.4 16V, to je napisu tisti pred menoj tak da si se ti mal zaje... :oops:

Objavljeno: Sr maj 26, 2004 2:52 am
Napisal/-a lisko
Yacksy je napisal/-a:Pa kolkr jest vem letnik 93 ni mel 16V, ampak 8V mašine. Tut tle si se mal za... :wink:

Se pa da vsako mašino lepo zrihtat, sam znanje pa veselje moraš met.


Pa kr nekaj denarja :)

Objavljeno: Pe maj 28, 2004 1:20 pm
Napisal/-a sopjcunk
POGLEJTE http://www.k-tecracing.com

Skoraj na vsak bencinski atmosferski motor se lahko vgradi turbina. Ne govorit, da se to ne da...

Na vprašanje a se to splača ali ne?
Definitivno se ne splača, ampak bistvo tuninga je ustvarjat skoraj nemogoče stvari.

Objavljeno: Pe maj 28, 2004 1:35 pm
Napisal/-a krentip
Jaz sem pa slišal, da se je dajal na cliote kompresorje pa si dobil iz 1.4 16v (98 konjev) ven 140 konjev, če si pa na RS dal kompresor si dubu pa cca 210 konjev.

A to kdo ve kaj o tem, al so tud sam govorice :)

Objavljeno: Pe maj 28, 2004 2:02 pm
Napisal/-a eXtreme
seveda se da instalirat turbina. in tudi pretirano denarja ne rabis. edini omembe vredni strosek se skriva v kompresiji. mogoce ima pa ze v originalu okrog 9.5:1, ne poznam motorja. rabljena turbina 40k SIT, intercooler 15k SIT, cevi 2k SIT, kolektor 2k SIT (seveda moras imeti svasaparat), in se ostala drobnarija. ce uporabljas lastne roke, znanje in orodje, za pridobitev 30PS ni znanosti. kdo pa je rekel da moras kupovat nevem kaksne turbo kite za 3000$, in da mora avto delat nadaljnih 200k kilometrov, in pa, da mora biti avto nov in ze v originalu imer nevem koliko 100 PS? kot da noben nezna nic sam naredit? no, vrjetno res ne. ni vse v tem da v trgovini kupis, nekateri imajo veselje v lastnem ustvarjanju. da ti pa masina ribne imas pa ravno skode za ene nove ojnice, ki bi jih usi kupovali ker bi pac monitrali turbino.
res pa je da se stvar ne splaca, oziroma je odvisna od posameznika.

Objavljeno: Pe maj 28, 2004 2:04 pm
Napisal/-a PaGeR
krentip je napisal/-a:Jaz sem pa slišal, da se je dajal na cliote kompresorje pa si dobil iz 1.4 16v (98 konjev) ven 140 konjev, če si pa na RS dal kompresor si dubu pa cca 210 konjev.

A to kdo ve kaj o tem, al so tud sam govorice :)


Ke pa si to slišu?
V krenideželi? :D

LP

Objavljeno: Pe maj 28, 2004 2:09 pm
Napisal/-a metallic
Zakaj pa ne? Pač povečaš moč za 40KM... big deal... če maš dnar in vesele, zakaj ne?

Objavljeno: Ne maj 30, 2004 6:41 pm
Napisal/-a Apolan
Sopjcunk: če boš na cliotovo 1.4 16v turbino montiral, boš pa res mal poseben. Če veš kaj mislim. :noro Ne resno, mislim da je blo že tisočkrat ovedano, kadarkoli se spuščate v neke predelave, si zagotovite najboljšo možno serijsko osnovo za tuning in potem vlagajte vanj. Bo mnogo ceneji, pa še več ponijev bo. Turbina gre na vsak avto. Še na motor jo loh daš, al pa na kosilnico.. Splača se ti ne.. Raj šparaj za RS-a če ti je toliko do Cliotov.. pa ne pozabi tistih keramičnih diskov s sabo vzet! :wink:

Če vam je samo do dodatnih 10-20 konjev, lahko to nardite NA. Spet povsod isto: povečevanje kompresije (brušenje glave), CAI, pomečite stran lonce in katalizator, morda nov izpuh, spucajte glavo in sesalne komponente ter ventile, morda večji TB.. pol so pa na vrti že odmične gredi. veliko pomaga pri lahkih avtomobilih, če pomečete ven ves odvečen balast (klopi, izolacija..) v kolikor vam ni škoda.. pomaga tud lažji vztrajnik - boljša odzivnost, bolj veselo vrtenje.. take stvari se lahko naredijo dokaj poceni... ampak tud pr 93 cliotu se bolj splača zamenjat cel avto za 1.8 16v ki je upgrejdan z vseh pogledov (podvozje, all-round diski, močnejši motor..).

LP!

Objavljeno: Ne maj 30, 2004 10:37 pm
Napisal/-a greddy
eXtreme je napisal/-a:seveda se da instalirat turbina. in tudi pretirano denarja ne rabis. edini omembe vredni strosek se skriva v kompresiji. mogoce ima pa ze v originalu okrog 9.5:1, ne poznam motorja. rabljena turbina 40k SIT, intercooler 15k SIT, cevi 2k SIT, kolektor 2k SIT (seveda moras imeti svasaparat), in se ostala drobnarija. ce uporabljas lastne roke, znanje in orodje, za pridobitev 30PS ni znanosti. kdo pa je rekel da moras kupovat nevem kaksne turbo kite za 3000$, in da mora avto delat nadaljnih 200k kilometrov, in pa, da mora biti avto nov in ze v originalu imer nevem koliko 100 PS? kot da noben nezna nic sam naredit? no, vrjetno res ne. ni vse v tem da v trgovini kupis, nekateri imajo veselje v lastnem ustvarjanju. da ti pa masina ribne imas pa ravno skode za ene nove ojnice, ki bi jih usi kupovali ker bi pac monitrali turbino.
res pa je da se stvar ne splaca, oziroma je odvisna od posameznika.


Dej no, sam ne mi o 2k SIT za cevi, pa ne mi o 2k SIT za kolektor..Ze sama prirobnica da ti jo en nardi te pride 5k SIT..Same cevi te pridejo over 10k SIT + manderel bent piping 10 k + SIT

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Objavljeno: Ne maj 30, 2004 10:40 pm
Napisal/-a greddy
silver je napisal/-a:[Turbina je rotacijski kompresor kjer izpušni plini na eni strani poganjajo lopatice turbine na drugi strani pa lopatice turbine prisilno potiskajo zrak v mašino. Pri serijskih turbo motorjih je nadtlak polnjena zakonsko omejen na maksimalno 0.9 bar.



Kje si pa ta podatek pobral.. :lol:
Že samo audi TT 225HP polni cez 1 bar, mislim, da celo 1.2...Pa se jih lahko najdem