Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a IgorMM Če apr 10, 2014 5:14 pm

@Patrik kr v akcijo, nikol ni dovolj moči :D :D
 
virtuoso89
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne maj 29, 2011 9:55 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a virtuoso89 Če apr 10, 2014 5:52 pm

bostjannn je napisal/-a:Kaksne so kaj izkusnje z cipanjem 1.9 jtdm 110kw 150km serijsko ? Malo se poigravam z mislijo, da bi ga dal cipirat, najbolj zaradi tega, ker bi rad da bi bolje vlekel tm okoli 1500 - 2000 obratov. Recimo, da se peljes po omejitvi, kar je ponavadi cca 1500,1600 obratov skozi kraj, na koncu kraja pohodiš pa do nekje 1900, 2000 obratov počasi pridobiva šele potem se zbudi zver. Rad bi, da bi bi vlekel takoj pri 1500, 1600.



Čipiraj, pol pa reči adijo vztrajnik. :?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a pskoda Če apr 10, 2014 6:04 pm

Vztrajnik ne bo nič rekel adijo ampak bo pa nastal problem po čipanju zaradi tega ker bo navor pri višjih vrtljajih kot zdaj in bo v tvojem primeru slabše potem pa veliko bolje.
Lp
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Aesthetics Če apr 10, 2014 8:08 pm

abbe je napisal/-a:
Aesthetics je napisal/-a:Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite :) Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...


golf v z 130 ps ne obstaja


Serijsko ne. Chipan naj bi prišel iz 105 na okoli 130.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Če apr 10, 2014 8:29 pm

Aesthetics je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Aesthetics je napisal/-a:Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite :) Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...


golf v z 130 ps ne obstaja


Serijsko ne. Chipan naj bi prišel iz 105 na okoli 130.


ne razumem?
zdj al ti neki kle mutiš al pa niti sam ne veš kaj govoriš,no sj v obeh primerih je enako.
napisal si da se odločaš med nakupom serijskega 90 ps+čip in serijskega 130 ps.
in potem si napisal da kupuješ golf v.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a abbe Če apr 10, 2014 8:31 pm

bostjannn je napisal/-a:Kaksne so kaj izkusnje z cipanjem 1.9 jtdm 110kw 150km serijsko ? Malo se poigravam z mislijo, da bi ga dal cipirat, najbolj zaradi tega, ker bi rad da bi bolje vlekel tm okoli 1500 - 2000 obratov. Recimo, da se peljes po omejitvi, kar je ponavadi cca 1500,1600 obratov skozi kraj, na koncu kraja pohodiš pa do nekje 1900, 2000 obratov počasi pridobiva šele potem se zbudi zver. Rad bi, da bi bi vlekel takoj pri 1500, 1600.


če bi to blo pametno bi že v tovarni nardil da bi vleku z tko nizkih obratov....sam to ni zdravo za pogonski sklop....
Ni vse res kar napišem
 
bostjannn
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So sep 06, 2008 6:25 pm
Kraj: preko razumnega

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a bostjannn Če apr 10, 2014 8:43 pm

Dobro sej nism mislu tak ekstremno nizkih obratov, avta nikoli ne vozim pod 1500 obrati, ko je hladen ga nekje med 1500 -2500, ogretega pa tudi rad pritisnem. Malo me moti ta zamik ko traja kake pol sekunde da začne vleči, ce mam v nizkih obratih, tako da če se mi mudi ga moram vseskozi držati nad 2000 obrati, potem pa ni problema vleče k bik :D
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3784
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Blinder Če apr 10, 2014 8:54 pm

Dvotaktni
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
bostjannn
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So sep 06, 2008 6:25 pm
Kraj: preko razumnega

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a bostjannn Če apr 10, 2014 9:15 pm

Blinder je napisal/-a:Dvotaktni



?
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3784
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Blinder Če apr 10, 2014 9:21 pm

pod 2000 nič, nad 3000 švoh :D
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Aesthetics Če apr 10, 2014 9:23 pm

abbe je napisal/-a:
Aesthetics je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Aesthetics je napisal/-a:Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite :) Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...


golf v z 130 ps ne obstaja


Serijsko ne. Chipan naj bi prišel iz 105 na okoli 130.


ne razumem?
zdj al ti neki kle mutiš al pa niti sam ne veš kaj govoriš,no sj v obeh primerih je enako.
napisal si da se odločaš med nakupom serijskega 90 ps+čip in serijskega 130 ps.
in potem si napisal da kupuješ golf v.


Kupujem serijsko 90 ali 105 ali 140 (Najraje seveda 105 ali 140KM, ampak nekatere 90KM verzije so lepo ohranjene ...). Tista z 90 in 105KM bi čipiral, če bi dobil tega z 140KM, bi pustil pri miru.
 
bostjannn
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So sep 06, 2008 6:25 pm
Kraj: preko razumnega

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a bostjannn Če apr 10, 2014 9:40 pm

Blinder je napisal/-a:pod 2000 nič, nad 3000 švoh :D


Ti šalivec ti :D

Nič, očitno sem imel napačno predstavo o čipanju. Jaz sem mislil da je ravno to point da avto bolje vleče skozi cel razpon obratov.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _furby_ Če apr 10, 2014 10:21 pm

Ne sekiraj se. Imas pravilno predstavo o cipanju.
z cipanjem dobis lepso krivuljo navora, avto zacne prej vlect in lepo enakomerno pospesuje. Ce je seveda mapa dobro narejena.
turbo inside
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _Dejan_ Pe apr 11, 2014 12:46 pm

opelcar je napisal/-a:
Aesthetics je napisal/-a:Torej ker kupujem avto, pa mi je všeč ideja chip tuninga ... imam dve vprašanji.

Če kupim isti model avta z 90KM ali pa z 130KM, in tega z90KM chipam na 130KM bo hitrost in pospeški isti kot pri 130KM? Preko številk že zgleda tako, kaj pa dejansko?
In pa kako je z homologacijo/registracijo? Se plačuje potem še vedno za 90KM ali se za 130KM?


Chip tuning se ne da homologirat, zato se še vedno plačuje zavarovanje dalje za 90km.


Chip tuning se da homologirati, seveda če dobiš zraven TUV certifikat, kar pa ga ponavadi nikoli ne dobiš... Poleg tega zakaj pa bi ga homologiral? Da bi plačeval višjo zavarovalno premijo? Moči ti itak na tehničnem ne morejo in ne bodo nikoli mogli meriti...

Patrik_A3 je napisal/-a:Lep pozdrav,

Pri css se dogovarjam za cat back sistem znamke MILLTEK ter chiptuning. Avto je škoda fabia vRS 1.4 TSI 132kw/180 konjev + 7. stopenjski DSG.

Sedaj pa nujno vprašanje, koliko je varno še čipat tale avto? Zaradi menjalnika in zaradi relativno majhnega motorja?

CSS mi ponuja chiptuning na cirka 200konjev,

SKN pa REVO tuning na 220 konjev

Kaj se odločit? Ali ne več čipat,da nebi potem menjalnik crkno zaradi obremenitve?

hitro prosim za pomoč, :D


Bolj kot moč je za motor in menjalnik nevaren navor... 7 stopenjski DSG je kolikor vem "suh" menjalnik in je manj vzdržljiv kot "moker"... Mislim, pa da z nekim osnovnim chiptuningom nimaš kaj narediti škode... Ponavadi na enakem motorju prej odpove(začne spodrsavati) navadna sklopka, kot pa sklopka v DSG...

bostjannn je napisal/-a:Kaksne so kaj izkusnje z cipanjem 1.9 jtdm 110kw 150km serijsko ? Malo se poigravam z mislijo, da bi ga dal cipirat, najbolj zaradi tega, ker bi rad da bi bolje vlekel tm okoli 1500 - 2000 obratov. Recimo, da se peljes po omejitvi, kar je ponavadi cca 1500,1600 obratov skozi kraj, na koncu kraja pohodiš pa do nekje 1900, 2000 obratov počasi pridobiva šele potem se zbudi zver. Rad bi, da bi bi vlekel takoj pri 1500, 1600.


Misija nemogoče :) Multijeti so znani po tem, da so živi v višjih obratih kot navadni JTD... Kolikor vem pri teh obratih turbo sploh še ne deluje...

Jaz sem od chipanja pri CSS naredil cca. 20-25k km in za enkrat brez problemov :) Oz imam en problem, da sem naveličan Stage 2+ in grem v kratkem, ko naberem še nekaj komponent(intercooler in CAI) na Stage3(S3 injektorji, hibriden K04 turbo...) ... :) In ja nov remap bom tudi naredil pri njih :)
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Aesthetics Po apr 14, 2014 5:29 pm

Ali se da čipirat avto na plin? In ali je kaj "haska"?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a peroRS Po apr 14, 2014 6:00 pm

Aesthetics je napisal/-a:Ali se da čipirat avto na plin? In ali je kaj "haska"?


Da se, ampak moraš iti potem nazaj še do monterja plinske naprave, da ti jo ponovno nastavi za višjo moč motorja.
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a IgorMM Po apr 14, 2014 6:42 pm

 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a xxl Ne apr 20, 2014 9:47 pm

In zakaj konkurenca omenja za moj avto vsaj 200KM (varnih),pri CSS pa samo 180.CSS mi je napisal,da se več ne da,torej konkurenca pretirava (giulietta 1.4 170)?
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _furby_ Po apr 21, 2014 12:38 am

Razlika je med konkurenca omenja in konkurenca pokaze to z valji in grafom ;)
turbo inside
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4313
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a RedBull™ Po apr 21, 2014 11:24 am

Bi se mogoče dalo prosim dobiti kakšen graf za Škodo Octavio 2.0TDI 170km (CR) 2009 letnik.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov