bostjannn je napisal/-a:Kaksne so kaj izkusnje z cipanjem 1.9 jtdm 110kw 150km serijsko ? Malo se poigravam z mislijo, da bi ga dal cipirat, najbolj zaradi tega, ker bi rad da bi bolje vlekel tm okoli 1500 - 2000 obratov. Recimo, da se peljes po omejitvi, kar je ponavadi cca 1500,1600 obratov skozi kraj, na koncu kraja pohodiš pa do nekje 1900, 2000 obratov počasi pridobiva šele potem se zbudi zver. Rad bi, da bi bi vlekel takoj pri 1500, 1600.
abbe je napisal/-a:Aesthetics je napisal/-a:Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...
golf v z 130 ps ne obstaja
Aesthetics je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Aesthetics je napisal/-a:Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...
golf v z 130 ps ne obstaja
Serijsko ne. Chipan naj bi prišel iz 105 na okoli 130.
bostjannn je napisal/-a:Kaksne so kaj izkusnje z cipanjem 1.9 jtdm 110kw 150km serijsko ? Malo se poigravam z mislijo, da bi ga dal cipirat, najbolj zaradi tega, ker bi rad da bi bolje vlekel tm okoli 1500 - 2000 obratov. Recimo, da se peljes po omejitvi, kar je ponavadi cca 1500,1600 obratov skozi kraj, na koncu kraja pohodiš pa do nekje 1900, 2000 obratov počasi pridobiva šele potem se zbudi zver. Rad bi, da bi bi vlekel takoj pri 1500, 1600.
Blinder je napisal/-a:Dvotaktni
abbe je napisal/-a:Aesthetics je napisal/-a:abbe je napisal/-a:Aesthetics je napisal/-a:Moram glupa vprašanja dajat, da mi potem lepo in jasno odgovorite Sprašujem zato, ker na CSS Tuning strani piše, zakaj bi kupoval 130KM avto, če pa lahko enega z manj konji (Golf V je avto v mojem primeru) in ga potem čipiraš ...
golf v z 130 ps ne obstaja
Serijsko ne. Chipan naj bi prišel iz 105 na okoli 130.
ne razumem?
zdj al ti neki kle mutiš al pa niti sam ne veš kaj govoriš,no sj v obeh primerih je enako.
napisal si da se odločaš med nakupom serijskega 90 ps+čip in serijskega 130 ps.
in potem si napisal da kupuješ golf v.
Blinder je napisal/-a:pod 2000 nič, nad 3000 švoh
opelcar je napisal/-a:Aesthetics je napisal/-a:Torej ker kupujem avto, pa mi je všeč ideja chip tuninga ... imam dve vprašanji.
Če kupim isti model avta z 90KM ali pa z 130KM, in tega z90KM chipam na 130KM bo hitrost in pospeški isti kot pri 130KM? Preko številk že zgleda tako, kaj pa dejansko?
In pa kako je z homologacijo/registracijo? Se plačuje potem še vedno za 90KM ali se za 130KM?
Chip tuning se ne da homologirat, zato se še vedno plačuje zavarovanje dalje za 90km.
Patrik_A3 je napisal/-a:Lep pozdrav,
Pri css se dogovarjam za cat back sistem znamke MILLTEK ter chiptuning. Avto je škoda fabia vRS 1.4 TSI 132kw/180 konjev + 7. stopenjski DSG.
Sedaj pa nujno vprašanje, koliko je varno še čipat tale avto? Zaradi menjalnika in zaradi relativno majhnega motorja?
CSS mi ponuja chiptuning na cirka 200konjev,
SKN pa REVO tuning na 220 konjev
Kaj se odločit? Ali ne več čipat,da nebi potem menjalnik crkno zaradi obremenitve?
hitro prosim za pomoč,
bostjannn je napisal/-a:Kaksne so kaj izkusnje z cipanjem 1.9 jtdm 110kw 150km serijsko ? Malo se poigravam z mislijo, da bi ga dal cipirat, najbolj zaradi tega, ker bi rad da bi bolje vlekel tm okoli 1500 - 2000 obratov. Recimo, da se peljes po omejitvi, kar je ponavadi cca 1500,1600 obratov skozi kraj, na koncu kraja pohodiš pa do nekje 1900, 2000 obratov počasi pridobiva šele potem se zbudi zver. Rad bi, da bi bi vlekel takoj pri 1500, 1600.
Aesthetics je napisal/-a:Ali se da čipirat avto na plin? In ali je kaj "haska"?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov