avtomobilizem.com

LADA--novosti,zanimivosti,linki,slikce.......... 660 prispevkov • Stran 14 od 331 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33

Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...

Moderator: Ekipa Avtomobilizem.com

 

martin_krpan:Uporabniški avatar
Mojster foruma
Prispevkov: 8413
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Odgovormartin_krpan » Sr apr 30, 2008 4:50 pm

Lada 2116, razvita iz prototipa Project C.

Slika
Slika
Slika

Trenutno kot klasična limuzina. Sledili naj bi še karavan in kombilimuzina. Dimenzije d/š/v: 457/179/153 cm. Motorja 1,6 in 2,0 (102 in 140 KM). Med opremo sodi tudi ESP.

Izgleda zelo lepo. Notri malce bode v oči umetni les.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0

lada man:Uporabniški avatar
Uporabnik
Prispevkov: 413
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Lada 2118

Odgovorlada man » Sr apr 30, 2008 9:43 pm

Lada 2118 na testiranju

Slika
Slika

Lep pozdrav!

SpunkyRacer:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1203
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

OdgovorSpunkyRacer » Sr apr 30, 2008 9:48 pm

Rally is not for fun, rally is for LIFE!

lada man:Uporabniški avatar
Uporabnik
Prispevkov: 413
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Lada 110 WTCC - pripavljena za spopad

Odgovorlada man » Ne maj 04, 2008 9:24 pm

:!: :lol: Z Lado 110 WTCC so na Nizozemskem opravili prva testiranja (vsega skupaj 40 krogov). Prvič bodo uradno nastopili na tekmovanju WTCC v Španiji 18.05.2008.
Voznika Rus Viktor Šapovalov in Nizozemec Jaap van Lagen sta nad avtomobilom navdušena in do konec sezone računata, da se bosta borila za prva mesta med privat moštvi.

Lado pripravlja privatno rusko moštvo Russian Bears Motorsport in gre za prvo rusko moštvo ,ki nastopa na svetovnem prvenstvu WTCC.

Lado poganja 2.0 l motor Opel, izpeljanka motorja, katera se vgrajuje v maloserijske Lade 110 2.0 GTI.

Lada 110 WTCC
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

:-P Več podatkov dobite na strani:
http://www.russianbearsmotorsport.com/eng



http://www.fiawtcc.com/
Slika

Lep pozdrav!

Eazy-O:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1111
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

OdgovorEazy-O » Po maj 05, 2008 9:46 am

Se že kaj ve o ceni 2116 in uvozu v EU?
Slika

vazman:Uporabniški avatar
Stalni uporabnik
Prispevkov: 588
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Odgovorvazman » Po maj 05, 2008 3:15 pm

Lada 2116

SlikaSlika
Model 2116 bo za AvtoVAZ pomenil po mojem mnenju pravo revolucijo. Po letu 1984, ko so predstavili in naredili prve primerke modela 2108 (najprej samo za izvoz) poimenovanega Samara, je to prva Lada, ki je popolnoma na novo zasnovana :!: . V bistvu je vsa današnja ladina modelna ponudba zasnovana na osnovi Fiata 124 iz leta 1966 (lade z zadnjim pogonom) in modelu 2108 (Samara) iz leta 1984. Konstrukcija 2116 se odlikuje po zelo dobri zasnovi in niski teži. Velik pa je bil poudarek tudi na varnosti.
http://www.tuk-verlag.de/Seiten/07AwarPE10.html

crash test Lade 2116, takrat oblikovno še ne povsem dodelan prototip prikazan leta 2006 na salonu v Moskvi:
http://new1.autoreview.ru/video/VAZ2116/VAZ2116_Front.wmv
http://new1.autoreview.ru/video/VAZ2116/VAZ2116_Side.wmv
2116 dobi 13 od 16 možnih točk. Povsem na ravni Megana II, Golfa V....

Fotografije modela 2116, ki jih je prilepil Martin_krpan so menda prve uradne fotografije tega modela. Kot vidimo se le malenkostno razlikuje od modela Proekt C prikazanega na lanskem avtomobilskem salonu v Moskvi.
http://www.youtube.com/watch?v=mIx_0cdJktw

O modelu 2116 v bistvu še ni veliko uradno znanega. Na eni ruski strani sem našel še nekaj, po moje bolj ali manj ugibanj. Motor 1,6 105 KM naj bi bil Ladin, 2,0 135KM pa Renojev, menda povsem isti kot v Meganu. Novost bo tudi ESP, 4 zračne blazine, parkirni senzorji, xenon... in še kaj kar trenutno v Ladah še, tudi kot opcija ni mogoče dobiti. Cena naj bi bila primerljiva z Renojem Meganom (spomnim: Renault je od novega leta lastnik 25%+1 delnice AvtoVAZa).
Model 2116 so Rusi razvili samostojno. Prvi prototip poimenovan 2116, takrat še v zgodnji fazi razvoja je bil predstavljen že leta 2004, poimenovan Siluet, na salonu v Moskvi.
Avto naj bi bil v Rusiji naprodaj proti koncu naslednjega leta, 2010 pa naj bi prišel tudi v EU. Sicer pa bodo vse novosti, kot je v navadi (bolj ali manj) tu sigurno objavljene. Za naslednje leto je tudi obljubljen rezultat (začetnega) sodelovanja med AvtoVAZ-om in Renaultum.

Lada 2116 na testiranju

Slika
Slika


Lada gre naprej
Zadnjič spremenil vazman, dne Po jun 02, 2008 2:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab56572.gif[/img]
email: ladaclubslovenija@yahoo.com
Lada 111 1,5
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom
Lada 1200 L- (1978) v planu za restavriranje, vazmanov vozni park:
[url]http://www.avtomobilizem.com/modules/carshow/car_detail.php?car_id=1536[/url]

lada man:Uporabniški avatar
Uporabnik
Prispevkov: 413
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Lada novice

Odgovorlada man » Če maj 08, 2008 8:48 pm

;) Lada uspešno v prvi tretini leta 2008

- V aprilu so na ruskem tržiču prodali več kot 67.000 Lad, kar je 29% več kot istega meseca lani. V prvi tretini leta se je prodaja v primerjavi z lanskim letom povečala za 22,8% ( 39.400 Lad) - skupaj je prodanih več kot 212.200 Lad. Tudi izvoz se je povečal za 15% - skupaj izvoženih 37.400 Lad.

Prodaja po modeli v Rusiji:
1. klasične Lade 2105/2107 59.600 enot
2. Lada Priora 57.900 enot
3. Lada Samara 56.600 enot
4. Lada Kalina 30.600 enot
5. Lada 4x4 (Niva) 7.500 enot

- Trenutno potekajo priprave za serijsko proizvodnjo Lade Priore karavan. Prve testne vožnje bodo opravili v poletnem času. Serijaks proizvodnja je planirana za začetek leta 2009.

- V maju načrtujejo pri AvtoVAZ-u povečano proizvodnjo za dodatnih 4.100 Lad.

- V Togliatt-iju planirajo izgradnjo industrijsko tehnološkega parka. Gre za območje, kjer naj bi izdelovali tehnološko zahtevne komponente za avtomobilsko industrijo, ižinirsko proizvodni obrat Lada Sport in raziskovalni center.

Lada Sport
Slika

- 19. Aprila so pri AvtoVAZ-u praznovali 38 obletnico prvega sreijsko izdelanega avtomobila Lada - VAZ 2101 in hrati 25 miljonto Lado izdelano v matični tovarni.

- V Ladi Priori si bo mogoče v bližnji prihodnosti omisliti tudi GPS napravo proizvajlaca GLONASS, ki bo v seznamu dodatne opreme.

- 9. aprila je stekla serijska proizvodnja Lad Kalin s klimatsko napravo.

:P - Na prvih uradnih skupnih treningih 7 in 8 maja v prvenstvu WTCC se je moštvo Russian Bears Motorsport z Lado 110 odlično izkazalo. Za najboljšim časom zaostaja le 1,2 sekunde.

OFFICIAL TIMING – DAY 2

Y. Muller (SEAT León TDI) 1:35.227 / 72 laps

N. Larini (Chevrolet Lacetti) 1:35.349 / 71 laps

A. Farfus (BMW 320si) 1:35.487 / 110 laps

J. Müller (BMW 320si) 1:35.535 / 87 laps

A. Priaulx (BMW 320si) 1:35.814 / 92 laps

F. Porteiro (BMW 320si) 1:35.834 / 71 laps

A. Zanardi (BMW 320si) 1:36.072 / 83 laps

J. Thompson (Honda Accord) 1:36.167 / 43 laps

J. Gené (SEAT León TDI) 1:36.355 / 73 laps

J. van Lagen (LADA 110) 1:36.476 / 39 laps

T. Monteiro (SEAT León TDI) 1:36.546 / 62 laps

V. Shapovalov (LADA 110) 1:37.753 / 33 laps


Slika

Lada gre naprej!

Lep pozdrav!

lada man:Uporabniški avatar
Uporabnik
Prispevkov: 413
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Lada novice

Odgovorlada man » So maj 24, 2008 12:49 pm

-Moštvo Russian bears motorsport se je s svojima Ladama 110 v prvem uradnem nastopu v WTCC prevnstvu dobro izkazalo.

Slika

2008 FIA World Touring Car Championship
FREE PRACTICE 2
POS NO CL DRIVER NAT CAR TIME LAPS GAP KPH
Weather/Track: Sun 21°/Dry 37°
www.mstworld.com
Valencia
Circuit Length = 4.0050 km.
Start: 11:30 End: 12:00
Printed - 12:04 Saturday, 17 May 2008
Race Director: Steward: Timekeeper:

1 7 Robert HUFF GBR Chevrolet Lacetti 1:44.769 14 137.61
2 3 Augusto FARFUS BRA BMW 320si 1:44.848 13 0.079 137.51
3 2 Jorg MULLER GER BMW 320si 1:45.037 13 0.268 137.26
4 6 Nicola LARINI ITA Chevrolet Lacetti 1:45.207 13 0.438 137.04
5 20 Tom CORONEL NED SEAT Leon 1:45.270 13 0.501 136.96
6 1 Andy PRIAULX GBR BMW 320si 1:45.293 15 0.524 136.93
7 21 Jose PEREZ-AICART ESP SEAT Leon 1:45.482 12 0.713 136.68
8 18 Tiago MONTEIRO POR SEAT Leon TDI 1:45.483 11 0.714 136.68
9 12 Yvan MULLER FRA SEAT Leon TDI 1:45.519 14 0.750 136.63
10 9 Jordi GENE ESP SEAT Leon TDI 1:45.551 10 0.782 136.59
11 8 Alain MENU SUI Chevrolet Lacetti 1:45.562 15 0.793 136.58
12 11 Gabriele TARQUINI ITA SEAT Leon TDI 1:45.565 15 0.796 136.57
13 4 Alessandro ZANARDI ITA BMW 320si 1:45.885 11 1.116 136.16
14 42 I Franz ENGSTLER GER BMW 320si 1:46.036 14 1.267 135.97
15 10 Rickard RYDELL SWE SEAT Leon TDI 1:46.088 12 1.319 135.90
16 15 James THOMPSON GBR Honda Accord Euro R 1:46.134 9 1.365 135.84
17 5 Felix PORTEIRO ESP BMW 320si 1:46.162 14 1.393 135.81
18 31 I Sergio HERNANDEZ ESP BMW 320si 1:46.423 11 1.654 135.47
19 23 I Pierre-Yves CORTHALS BEL SEAT Leon 1:46.598 14 1.829 135.25
20 29 I Jaap van LAGEN NED Lada 110 1:46.691 12 1.922 135.13
21 26 I Stefano D'ASTE ITA BMW 320si 1:47.120 13 2.351 134.59
22 16 I Olivier TIELEMANS NED BMW 320si 1:47.270 14 2.501 134.40
23 43 I Andrei ROMANOV RUS BMW 320si 1:47.323 14 2.554 134.34
24 28 I Viktor SHAPOVALOV RUS Lada 110 1:48.983 6 4.214 132.29
25 54 I Alexander LVOV RUS Honda Accord Euro R 1:49.260 14 4.491 131.96
26 13 I Ibrahim OKYAY TUR BMW 320si 1:49.303 7 4.534 131.90
27 55 I Andrey SMETSKY RUS Honda Accord Euro R 1:51.112 13 6.343 129.76

2008 FIA World Touring Car Championship
WARM UP
POS NO CL DRIVER NAT CAR TIME LAPS GAP KPH

Weather/Track: Sun 16°/Dry 22°
www.mstworld.com
Valencia
Circuit Length = 4.0050 km.
Start: 09:00 End: 09:15
Printed - 09:19 Sunday, 18 May 2008
Race Director: Steward: Timekeeper:

1 5 Felix PORTEIRO ESP BMW 320si 1:43.855 8 138.82
2 15 James THOMPSON GBR Honda Accord Euro R 1:44.217 7 0.362 138.34
3 31 I Sergio HERNANDEZ ESP BMW 320si 1:44.231 7 0.376 138.32
4 23 I Pierre-Yves CORTHALS BEL SEAT Leon 1:44.329 7 0.474 138.19
5 7 Robert HUFF GBR Chevrolet Lacetti 1:44.331 9 0.476 138.19
6 4 Alessandro ZANARDI ITA BMW 320si 1:44.340 8 0.485 138.18
7 3 Augusto FARFUS BRA BMW 320si 1:44.399 9 0.544 138.10
8 2 Jorg MULLER GER BMW 320si 1:44.618 10 0.763 137.81
9 26 I Stefano D'ASTE ITA BMW 320si 1:44.681 7 0.826 137.73
10 20 Tom CORONEL NED SEAT Leon 1:44.755 9 0.900 137.63
11 21 Jose PEREZ-AICART ESP SEAT Leon 1:44.887 9 1.032 137.46
12 8 Alain MENU SUI Chevrolet Lacetti 1:44.914 7 1.059 137.42
13 9 Jordi GENE ESP SEAT Leon TDI 1:45.256 8 1.401 136.98
14 6 Nicola LARINI ITA Chevrolet Lacetti 1:45.263 7 1.408 136.97
15 18 Tiago MONTEIRO POR SEAT Leon TDI 1:45.381 8 1.526 136.81
16 1 Andy PRIAULX GBR BMW 320si 1:45.416 10 1.561 136.77
17 11 Gabriele TARQUINI ITA SEAT Leon TDI 1:45.635 8 1.780 136.48
18 16 I Olivier TIELEMANS NED BMW 320si 1:45.663 10 1.808 136.45
19 12 Yvan MULLER FRA SEAT Leon TDI 1:45.699 6 1.844 136.40
20 10 Rickard RYDELL SWE SEAT Leon TDI 1:45.750 8 1.895 136.34
21 29 I Jaap van LAGEN NED Lada 110 1:46.050 6 2.195 135.95
22 28 I Viktor SHAPOVALOV RUS Lada 110 1:46.706 7 2.851 135.11
23 42 I Franz ENGSTLER GER BMW 320si 1:46.881 7 3.026 134.89
24 43 I Andrei ROMANOV RUS BMW 320si 1:47.208 9 3.353 134.48
25 54 I Alexander LVOV RUS Honda Accord Euro R 1:48.475 8 4.620 132.91
26 13 I Ibrahim OKYAY TUR BMW 320si 1:48.525 9 4.670 132.85
27 55 I Andrey SMETSKY RUS Honda Accord Euro R 1:50.338 8 6.483 130.67

2008 FIA World Touring Car Championship
RACE 1 - RESULT
POS NO CL DRIVER NAT CAR TIME LAPS GAP KPH BEST
Car 18, Drive through penalty added, +30s Art.44c) Ref. Decision 12.
www.mstworld.com
Valencia
Circuit Length = 4.0050 km.
Printed - 18:18 Sunday, 18 May 2008
Steward: Steward: Steward:

1 7 Robert HUFF GBR Chevrolet Lacetti 22:52.987 13 136.51 1:44.410
2 11 Gabriele TARQUINI ITA SEAT Leon TDI 22:58.363 13 5.376 135.98 1:44.988
3 9 Jordi GENE ESP SEAT Leon TDI 23:03.082 13 10.095 135.51 1:44.766
4 12 Yvan MULLER FRA SEAT Leon TDI 23:03.478 13 10.491 135.48 1:44.317
5 2 Jorg MULLER GER BMW 320si 23:03.969 13 10.982 135.43 1:44.212
6 6 Nicola LARINI ITA Chevrolet Lacetti 23:04.666 13 11.679 135.36 1:44.586
7 1 Andy PRIAULX GBR BMW 320si 23:05.101 13 12.114 135.32 1:45.213
8 8 Alain MENU SUI Chevrolet Lacetti 23:06.176 13 13.189 135.21 1:44.443
9 20 Tom CORONEL NED SEAT Leon 23:12.630 13 19.643 134.59 1:45.680
10 10 Rickard RYDELL SWE SEAT Leon TDI 23:14.062 13 21.075 134.45 1:45.632
11 15 James THOMPSON GBR Honda Accord Euro R 23:17.887 13 24.900 134.08 1:45.384
12 4 Alessandro ZANARDI ITA BMW 320si 23:19.972 13 26.985 133.88 1:45.045
13 21 Jose PEREZ-AICART ESP SEAT Leon 23:22.008 13 29.021 133.69 1:45.989
14 26 I Stefano D'ASTE ITA BMW 320si 23:24.448 13 31.461 133.45 1:46.897
15 16 I Olivier TIELEMANS NED BMW 320si 23:26.195 13 33.208 133.29 1:47.050
16 43 I Andrei ROMANOV RUS BMW 320si 23:35.725 13 42.738 132.39 1:46.927
17 42 I Franz ENGSTLER GER BMW 320si 23:39.619 13 46.632 132.03 1:47.533
18 18 Tiago MONTEIRO POR SEAT Leon TDI 23:45.003 13 52.016 131.53 1:45.255
19 54 I Alexander LVOV RUS Honda Accord Euro R 23:47.213 13 54.226 131.32 1:47.534
20 28 T Viktor SHAPOVALOV RUS Lada 110 24:12.195 13 1:19.208 129.06 1:47.443
21 55 I Andrey SMETSKY RUS Honda Accord Euro R 22:58.632 12 1 LAP 125.49 1:52.106
22 5 Felix PORTEIRO ESP BMW 320si 23:42.717 12 1 LAP 121.61 1:45.505
23 31 I Sergio HERNANDEZ ESP BMW 320si 24:26.883 12 1 LAP 117.94 1:46.112
24 13 I Ibrahim OKYAY TUR BMW 320si 24:31.830 12 1 LAP 117.55 1:50.706
NOT CLASSIFIED
3 Augusto FARFUS BRA BMW 320si 8:53.727 5 D.N.F. 135.06 1:44.800
23 I Pierre-Yves CORTHALS BEL SEAT Leon 19:03.180 2 D.N.F. 25.22
29 T Jaap van LAGEN NED Lada 110 3:08.796 1 D.N.F. 76.36
FASTEST LAP
2 Jorg MULLER BMW 320si 1:44.212 2 138.35kph 85.96mph
31 I Sergio HERNANDEZ BMW 320si 1:46.112 4 135.87kph 84.42mph
28 T Viktor SHAPOVALOV Lada 110 1:47.443 3 134.19kph 83.38mph

Pri pregledu vozila Lada je inšpektor ugotovil nekatera nsekladja s homologirano verzijo vozila (različni seaslni in izpušni kolektor v primerjavi s homologirano verzijo). Kljub nepravilnosti so moštvu Russian bears motorsport dovolili tekmovati, vendar rezultata niso upoštevali v točkovanju prvenstva.


Naslednja dirka je 1. junija v Franciji na dirkališču Circuit de Pau Ville – FRANCE

Več dobite na strani:
http://www.fiawtcc.com/


Lep pozdrav!

[/img]
Priponke
lada110wtcc.jpg
Lada 110 WTCC

RED_line:Uporabniški avatar
Stalni uporabnik
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

OdgovorRED_line » So maj 24, 2008 1:39 pm

precej dobri so. edin k mi je žau za hondo. da bi jo dali meni za vozit bi bla že druga pesem :P
gassssssssssssssssss

vazman:Uporabniški avatar
Stalni uporabnik
Prispevkov: 588
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Odgovorvazman » Po jun 02, 2008 2:42 pm

11 347 vozil LADA 2107 za vojne veterane velike domovinske vojne

Ruska vlada je 11 347 ruskim vojnim veteranom druge svetovne vojne kupila vozila Lada 2107, nekatera vozila so tudi prirejena da jih lahko vozijo invalidi. Za marsikaterega vojnega veterana je ta avtomobil, ki so jih dobili v začetku marca, sploh prvi avtomobil v življenju, ki je postal njihova last.

Slika
Slika

Avtomobilska industrija v Rusiji

Ruski minister za industrijo Viktor Khristenko pravi, da pričakujejo, da se bo prodaja vozil do leta 2012 v Rusiji, če se bodo nadaljevali trenutni trendi dvignila na okoli 4 mil. vozil na leto. Očitno obstaja politična volja, da bi privabili čim več tujih investitorjev, da bi avtomobile za ruski trg izdelovali v Rusiji. Ta strategija vključuje ustanavljanje posebnih ekonomskih con, kot Jelabiga ali Kaliningrad in zmanjševanje davka na uvožene komponente za vozila. Pričakuje se, da bi bilo vsaj 70% vozil tujih in domačih znamk narejenih v Rusiji in vsaj vseh 60% komponent za ta vozila.

Koncern Renault-Nissan-Lada po velikosti 3. na svetu

AvtoVAZ(LADA) je prevzel tovarno avtomobilov IŽ, kjer so včasih izdelovali Moskviče, danes pa Lade in Kie. Lani so izdelali 80.000 vozil, vendar naj bi bila kapiciteta tovarne ob ustrezni posodobitvi tudi do 300 000 vozil letno. Pričakuje se da se bo delež proizvedenih vozil znamke Lada v tej tovarni vrjetno povečal. Isto velja še vsaj za Azia Avto, omenja se tudi tovarna Avtotor v Kaliningradu, vendar pa so to še ugibanja.

V zahodnem tisku se pogosto omenja da Ladi ne gre preveč dobro in da izgublja tržne deleže že več let. Vendar se ne omenja, da je skupna proizvodnja v vseh tovarnah, kjer izdelujejo Lade bila lani rekordna, okoli 930 000 vozil. V Toglatigradu, kjer je matična Ladina tovarna pa je proizvodnja konstantna, okoli 700 000-750.000vozil. Proizvodnja se v povprečju dviguje že vsaj od leta 2000, ko se je začelo popravljati rusko gospodarstvo.
Ne pozabimo tudi dejstva, da ruski trg novih avtomobilov ponuja najbolj pestro ponudbo na svetu. Tu se prodaja bolj ali manj vse, kar katera koli tovarna na svetu izvaža. Tu imate na voljo kitajska, evropska, ameriška, japonska, korejska,...vozila in Lada mora z vsemi tekmovati. Sedaj, ko je Zastava prodana in si v Kraguljevcu obetajo boljše čase, sem zasledil tudi idejo, da bi tudi oni poskusili kaj
iztržiti, po nekaterih napovedih za nekaj let največjega avtomobilskega trga v Evropi.

Sredi 90ih je bila lada v resnih težavah in na robu propada. Proizvodnja je bila najnižja, nabirale so se zaloge novih vozil brez kupcev, statistika pa kaže, da je Lada(AvtoVAZ) obvladoval tudi do 80% trga. Kako to? Uvoza praktično ni bilo, po zlu je šel Moskvič, IŽ, hirala je Volga...

Ladina prodaja se dviguje, v % deležih trga pa upada, ker se povečije tudi prodaja tujih vozil, letos za okoli 30%, vendar se pričakuje, da bo Lada v prhodnosti držala še vsaj 30% trga.
Lada naj bi obdržala vodilni položaj tako, da bo ponudila nove modele( modelna družina 2116 in Lada Karavan na osnovi Logana MCV že naslednje leto) in nove različice obstoječih ( Priora Karavan). Gradi se nova tovarna z zmogljivostjo 450 000
vozil in delajo načrti o prevzemu drugih ruskih tovarn, seveda v sodelovanju z Renaultom naj bi proizvodnjo Ladinih vozil dvignili do 2012 vsaj na 1,5 mio vozil.

Počasi se je začel povečevati tudi izvoz, predvsem na račun modelov Kalina in Priora v države bivše USSR. Kot zanimivost, prodaja Lad se je prvič po mnogo letih obrnila na pozitivno tudi v nekaterih državah EU, npr v Nemčiji. V letu 2007 so prodali 1900 lad, letos pričakujejo, ba bodo ob letošnjih trendih rasti prodaje prodali vsaj 2400 vozil.

Trenutno ruski avtomobilski park šteje okoli 30 000 000 vozil. Od tega je 45.7% vozil znamke LADA.
Tuje znamke:
1. Toyota 2,2 mio vozil
2. Nissan 824 000
3. Ford 685 000 ali 7.% avtoparka Rusije.

Nova Lada na osnovi Logana 2 naj bi se oblikovno zgledovala po 2116
Priponke
aVCjxei-bc96e680cbfd3fdb4d240e1a5c21bfda.jpg
nova Lada na osnovi Logana II.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab56572.gif[/img]
email: ladaclubslovenija@yahoo.com
Lada 111 1,5
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom
Lada 1200 L- (1978) v planu za restavriranje, vazmanov vozni park:
[url]http://www.avtomobilizem.com/modules/carshow/car_detail.php?car_id=1536[/url]

martin_krpan:Uporabniški avatar
Mojster foruma
Prispevkov: 8413
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Odgovormartin_krpan » Po jun 23, 2008 1:10 pm

Srbski Autoblog je prikazal obnovljeno Chevrolet Nivo za modelno leto 2009.

Slika
Slika

I naslednik popularne Lade Nive - Chevrolet Niva (za proizvodnju je zadužen General Motors), uhvaćen je u novoj, redizajniranoj verziji, koja će se u prodaji na ruskom tržištu pojaviti tokom 2009. godine (kod nas se inače na žalost mnogih zaljubljenika u Lade ne prodaje ni aktuelna verzija).

Sem obnovljene spoljašnjosti (maska, prednja i zadnja svetla, branici), izvesno osveženje će doživeti i interijer, mada za sada nema fotografija koje bi pokazali o kolikim se tu promenama zapravo radi. Dimenzije ovog 4x4 vozila ostaju nepromenjene, tačnije Chevy Niva je dugačka 3844 mm, široka 1770 mm, visoka 1652 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2450 mm (zapremina prtljažnika je u osnovnoj konfiguraciji 320 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima raste na 650 litara).

Za sada takođe nema ni najava da li će biti nekih promena i u paleti pogonskih agregata,...
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0

martin_krpan:Uporabniški avatar
Mojster foruma
Prispevkov: 8413
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Odgovormartin_krpan » Pe jun 27, 2008 12:21 pm

Še ena srbska.

Srbski uvoznik Jugo Lada avgusta prične s prodajo Priore. Limuzina z 1,6 litrskim motorjem bo stala okoli 10.000 EUR. Hkrati bodo ponudili tudi Kalino z novim 1,4 motorjem za 8.500 EUR.

http://auto.blog.co.yu/blog/auto/domace ... a-u-srbiji

Za primerjavo cene Logana v Srbiji:
http://www.dacia.co.yu/download/Cenovni ... Srbija.pdf
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0

lada man:Uporabniški avatar
Uporabnik
Prispevkov: 413
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Lada news

Odgovorlada man » To jul 01, 2008 9:22 pm

Lada news

:P 11.06.2008 je iz tekočih trakov AvtoVAZ-a v Togliatti-ju zapeljala 25. miljonta Lada.

Slika
Slika


Lada Priora 2172 v lux verziji pod drobnogledom

Prednje meglenke
Slika

Parkirni senzorji in nove kljuke vrat ter lita platišča
Slika

Potovalni računalnik, električna ogledala, električne šipe spredaj in zadaj, gretje prednjih sedežev, 2x air bag + omejevalnik zatezne sile, ABS zavorni sistem
Slika
Slika

Klimatska naprava
Slika

Prostor za odlaganje očal
Slika

Osvetljena vrata
Slika


Več dobite na straneh:

http://autoreview.ru/archive/2008/12/priora_new/

http://auto.mail.ru/text.html?id=26387


Slika
http://www.lada-auto.ru/presents/krym/

:lol: Video Lade Priore lux
http://www.youtube.com/watch?v=b_XpJX7Vo9I


V aprilu je potekal salon v nemškem Leipzigu AMI-2008, na katerem je Lada nastopila z celotno paleto vozil. Premierno je bila razstavljena Lada Priora 2172 5V in Lada Kalina 1117 karava.



Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Več dobite na strani
http://blegs.free.fr/AMI2008/thumb.html



Avtosalno v Kijevu 2008

Konec maja je v Ukrajini potekal avto salon , na katerek je Lada predstavila dve novosti na ukrajinskem trgu in sicer Lado Prioro 5V in Lado Kalino karavan. Ukrajina je drugo največje tržišče za Lado.

Slika
Slika

Več novost iz sveta avtomobilov Lada dobite na strani
http://www.dailycars.ru/archive_lada_7.html


Test drive Lada kalina 1117 v Kazakstanu - maj 2008

Slika

Slika

Slika

Slika
http://www.lada-auto.ru/presents/td_kz/

Lep pozdrav!

Slika

Lada gre naprej.
Zadnjič spremenil lada man, dne Ne jul 06, 2008 8:44 pm, skupaj popravljeno 9 krat.

vazman:Uporabniški avatar
Stalni uporabnik
Prispevkov: 588
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Odgovorvazman » Če jul 03, 2008 11:54 pm

BA3 2110

VAZ 2110, avto, ki je na trg prišel s komercijalnim imenom Lada 110 v limuzinski, 112 v kombilimuzinski in kot Lada 111 v karavan verziji, ljudsko imenovan "desetka"ima dolgo in burno zgodovino.

Pa poglejmo v zdodovino....AvtoVAZ je po končanem razvoju Lade Samare in začetku njene proizvodnje leta 1984 začel delati na novem projektu. Že leta 1983 so sovjetskemu ministrstvu, ki je moralo odobriti vsak projekt državne tovarne predstavili idejo za limuzino srednjega razreda z zadnjim pogonim, imenoval se je VAZ 2112.

VAZ 2112
Slika

Vendar ta projekt ni dobil podpore. Inžinirji in oblikovalci so morali na novo zavihati rokave in priti na dan z novo idejo, ki bo prepričala oblast.

Že leta 1985 je nastal nov prototip imenovan VAZ 2110, z prednjim pogonom in tehniško sorodnostjo s Samaro ali Sputnikom(VAZ 2108)

VAZ 2110 iz leta 1985
Slika
Idej je bilo več, ta je tudi iz leta 1985:
Slika

Projekt VAZ 2110 je dobil zeleno luč in razvoj se je pričel. Odgovorni so že v začetku leta 1986 trdili, da bo v 5 letih prišel na trg novi sodobni avtomobil VAZ 2110.

Projekt je stekel, leta 1987 so oblikovalci že oblikovno dodelali projekt VAZ 2110, da je izgledal podobno kot leta 1994 :!: na pariškem avtosalonu predstavljena "desetka".

"Desetka" leta 1987
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Prve vozne "desetke" so nastale že leta 1988-1989. Serijska proizvodnja je bila napovedana za leto 1993, najkasneje. :!: :!:

Slika
Slika

Tale slika naj bi bila iz leta 2007
Slika
Slike iz leta 1989: VAZ 2110
Slika
Slika

Potem pa pride kriza. Razpad sovjetske zveze, privatizacija in ostale "reforme" Jelcina pripeljejo Rusijo, gospodarstvo do zloma, družbo pa pahnejo v dotalno bedo. Povprečen Rus, ki zasluži nekaj 10 USD niti približno ne more sanjati o novem avtomobilu. Povprečni dohodki ob divji inflaciji ne zadustujejo niti za preživetje.

Tovarna skoraj propade, izkaže se da novi avtomobili iz tovarne VAZ enostavno ponikajo in marsikateri današnji novodobni oligarh je obogatel tako, da je VAZ skoraj propadel. ( mislim, da so nekaj omenjali tudi zloglasnega "demokrata" in oligarha, ki se očitno z Putinom ni najbolje razumel: B. Berezovski :!: ) Kraje Lad, novih in starih, šverc z njimi iz enega na drug konec sveta so za nekatere postala zlata jama. Še en Slovenski "poslovnež" je, mislim, da v mladini pred leti izjavil, da so Lade, čeprav niso ravno najboljši avtomobili prav dobro blago.

Po zamrznitvi razvoja in po vseh težavah, ki so pretresali Rusijo in njeno gospodarstvo je AvtoVAZ-u v najhujših letih leta 1994 uspelo predstaviti "desetko" na pariškem avtosalonu leta 1994. :!:
Slika
Slika
Slika

Skica modela 2110 iz leta 1996. Še preden je vozilo postalo zares serijsko so razmišljali o prenovi:
Slika

AvtoVAZ je prvo pilotno serijo vozil iz družine VAZ 2110 naredil leta 1995, to je tudi letnica, ki uradno označuje začetek proizvodnje tega modela. Vendar so velike serije še vedno samo želja in nič ni kazalo, da iz tega projekta res kaj bo. Še leta 1997 je bilo izdelanih samo nekaj 1000 primerkov. Težave z kooperanti, denarjem... so botrovale temu, da Lade 110 še vedno ni bilo mogoče dobiti izven Rusije. Potem se stanje malo popravi, proizvodnjo začnejo povečevati in leta 1999 so odpravili na izvoz prve malo večje pošiljke modela 110 in 111, model 112 je šel na izvoz leta 2001 :!: .

Ena od ideja za posodobitev iz leta 2002:
Slika

Slike iz leta 1997 notranjost:
Slika
1997/8, dodelana notranjost:
Slika
Notranjost po 2001
Slika

Že leta 1998 desetka doživi prve popravke, še preden je dobro postala serijska. Nov volan, odbijači... motor doživi prve popravke. Prve desetke so imele še uplinjač, 1499 ccm motor z močjo 69 KM in končno hitrostjo 162 Km/h s pospeškom 15s.

Posodobljen motor iz leta 1998 z GM elektroniko je imel 71 KM, kmalu so se lotili novih popravkov in "desetka" dobi BOSCH elektroniko in motor 1,5 ima sedaj 77 KM. V letu 1999/00 dobi desetka še 1,5 16V motor z močjo 91KM.

Spremembe, predvsem malenkostni popravki v notranjosti sledijo leta 2001.
Slika
2003 dobijo desetke plastučne prage, brez črnega spodnjega dela vozila:
Slika
2005 začnejo vgrajevat posodobljene motorje s prosrnino 1596 z močjo 81 ali 89 KM.

V določene modele začnejo vgrajevati posodobljeno notranjost po letu 2006:
Slika
Slika
Slika
Slika

Lada 112 coupe
Slika

Lada 110 vs Priora leta 2007:
Slika
Slika

Lade desetke so od prvih serijskih primerkov pa do danes, ko se poslavljajo iz tovarne AvtoVAZ, limuzine ne izdelujejo več, dozivele mnogo sprememb. Sedaj jih nadomeščajo Priore (ki je v bistvu temeljito dodelana desetka), proizvodnja desetk bo v AvtoVAZ-u ukinjena leta 2009, ko je napovedana Priora Karavan. Vendar pa se modeli desetk še naprej v manjših serijah izdelujejo v Ukrajini, omenjali so tudi Egipt...

Lade desetke so v Rusiji priljubljena osnova za tuning in stayling ( http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=25997&start=220 ), služijo kot osnova za razne maloserijske predelave itd.
Po toliko letih prave agonije,sredi 90-ih, ko že večina ni verjela, da bo Lada sploh preživela so prišle v salone prve desetke, Rusi so se jih navadili na zahodnih trgih pa ni več zmogla konkurence, predvsem zaradi visoke cene, v Nemčiji stane nova Lada 111 okoli 9-10.000 eur.
Vendar so pri AvtoVAZ-u prenovili ponudbo. Po novem Kaline in Priore ponujajo veliko več za manj ali isti denar. Od ABS-a, zračnih blazin, parkirnih senzorjev, klime... in prodajne številke so se začele povečevati tudi v EU. Lada se je vrnila na nekatere trge in ima za bližnjo prihodnost velike načrte.
Lada desetka bo tako še nakaj časa v ponudb. Glede na to, da se je njen razvoj pričel že leta 1986, da so takrat upali, da bo projekt 2110 zapeljal iz tovarne že okoli leta 1991, kasneje so uradno napovedali letnico 1993, so avto kljub vsem težavam, ki so se takrat samo poglabljale predstavili že leta 1994. Če bi šlo vse po načrtih bi avto, ki je bil za tisti čas, za katerega je bil namenjen izredno moderno oblikovan bil vrjetno tudi izven Rusije precej bolj uspešen.

Slika
Lada gre naprej
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab56572.gif[/img]
email: ladaclubslovenija@yahoo.com
Lada 111 1,5
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom
Lada 1200 L- (1978) v planu za restavriranje, vazmanov vozni park:
[url]http://www.avtomobilizem.com/modules/carshow/car_detail.php?car_id=1536[/url]

SamoK:Uporabniški avatar
Stalni uporabnik
Prispevkov: 788
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

OdgovorSamoK » To jul 08, 2008 3:12 pm

staneg je napisal/-a:zelo zanimiva tema,lepo da se lada pobira vendar po mojem mnenju se zaostajajo za konkurenco.Priora denimo zelo spominja na kasnega citroena od spredaj,seveda prejsnje generacije,zadaj je kopija opel vektre prejsnje generacije,armatura pa spominja na mondeota prejsnje generacije,zdi pa se da tudi moror ni ravno med najvarcnejsimi. Pogodba Je pa vseeno velik napredek v primerjavi z modeli,ki so jih izdelovali doslej.Sam sem imel NIVO,z katero sem bil tisti cas izjemno zadovoljen,pa tudi SAMARO,ki je bila kar v redu avto za 90ta leta. Veliko sem pricakoval od modela projekt C ki sem ga zasledil na teh straneh in si ga tudi zazelel,ce bi bil kdaj na prodaj pri nas.Prototipi so res cedni,se posebno notranjost,ko pa sem videl serijsko armaturo me je pa vse skupaj minilo.Nekaksna cenena plastika,barva,volan,umetni les... Za moj okus je tri generacije zadaj.pri KALINI se vidi da so hoteli kopirati FIATOVO uspesnico PUNTO,mislim pa da ne ravno posreceno.Ce je notranjost in zadek vozila se kar sprejemljiv je pa spredaj cisto mimo.Luci in maska bi bile lahko malce bolj agresivne oblike in Kalina bi privlacila tudi mlade,ne le del upokojencev. Mislim da bo se trajalo nekaj casa da LADA ujame stik z konkurenco,morda ravno v sodelovanju z renaultom,cetudi sam nimam ravno dobrih izkusenj z tem Francoskim vozilom,pa tudi kar nekaj jih se poznam,ki trdijo da RENAULTA ne kupijo nikoli vec.ce bi kupoval vozilo v cenovnem razredu LADE bi dobro premislil.saj za ta denar dobis ze odlicno malce rabljeno vozilo priznane znamke,z nakupom LADE bi pa se nekoliko pocakal,na kaksno drugo generacijo mogoce.Upam da se bodo pospeseno zaceli pobirati saj niso slabi avtomobili,le vizualno niso privlacni in kvaliteta plastike vprasljiva,motorji malce nad konkurenco po porabi IPD. Sicer pa z zanimanjem spremljam novosti,ki jih preberem tukaj in si ogledam slike.Ima mogoce kdo slike notranjosti nove CHEVROLET NIVE??? Zanima me tudi kaj se dogaja z razvojem LADINEGA 1.8 in 2.0 litrskega motorja in ali imajo v nacrtu tudi kaksnega dizla. Jim je kdo pomagal pri razvoju njihovega 1.4 litrskega bencinarja ki ima vec moci kot 1.6. Lada man in vazman,vidim da sta zelo na tekocem in vaju je lepo in zanimivo brati,pa me zanima ce vesta kaj o MOSKWICHU kaj se dogaja z njim po stecaju in o novih modelih VOLGE ?? Lep pozdrav[/b]


off: Mactron, ce ze zaklenes temo, vsaj bodi toliko solidaren pa prilepi njegov post, ce se je clovek zmotil..

Sportivo:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1750
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

OdgovorSportivo » To jul 08, 2008 5:35 pm

Majhen den Moskvitcha je kupil Renault in tam seda izdeluje Dacio Logana (mislim da se pri njih imenuje Renault Logan), velik del tovarne pa je opustošen. Volga pa trenutno po licenci izdeluje Chryslerjev Sebring, imenuje pa se Volga Siber , za tastare model pa ne vem ali jih izdelujejo ali so nehali s proizvodnjo.
Slika

lada man:Uporabniški avatar
Uporabnik
Prispevkov: 413
Pridružen: To dec 14, 2004 10:23 pm
Kraj: Koper

Odgovorlada man » To jul 08, 2008 7:48 pm

Volgo (GAZ) še vedno izdelujejo.

Volga 31105 je še vedno v proizvodnji

Slika

Uradna spletna stran
http://eng.gazgroup.ru/


Več o novi Volgi Siber dobite na strani Avtomobilizma.com
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=42913&highlight=


Nova Volga Siber
Slika

Lep pozdrav!

martin_krpan:Uporabniški avatar
Mojster foruma
Prispevkov: 8413
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Odgovormartin_krpan » To jul 08, 2008 9:05 pm

@vazman: odličen članek o desetki :tomidelej:
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0

sašo5:Uporabniški avatar
Mojster foruma
Prispevkov: 3900
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Odgovorsašo5 » To jul 08, 2008 9:27 pm

Slika
....najboljša LADA kdaj koli narejena (Porschejev menjalnik "klik.klik" ) kdo je vozil, ve o čem govorim...

P.S tistega, ki je "desetko" skup spravil, pa v Sibirijo, na prisilno delo.... :roll:

Lignage:Uporabniški avatar
Moderator foruma
Prispevkov: 3344
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

OdgovorLignage » To jul 08, 2008 10:31 pm

sašo5 je napisal/-a:P.S tistega, ki je "desetko" skup spravil, pa v Sibirijo, na prisilno delo.... :roll:


Ni tako hudo, no... Pa tudi tisti, ki so jo skup spravili bi si kaj takega najmanj zaslužili. Tale desetka je bila za osemdeseta čisto dober design in nekateri koncepti zgoraj so celo zanimivi, vendar pa bi bila realizacija vseh zanimivih detajlov na nekaterih konceptih po tolikšni zamudi uvedbe na trgu postala nezanimiva in posledično povsem nesmiselna. Če bi jo pravi čas pripeljali na ceste bi bilo čisto ok. Ampak kaj ko so jo tako presneto dolgo rojevali.

Drugače pa vse pohvale tej temi, saj je pogled v avtomobilsko dogajanje v vzhodni Evropi s katerim smo praktično z našim razvojem izgubili v devetdesetih vse stike.

lp
Slika

PrejšnjaNaslednja



Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov

2002-2011 © D.Labs d.o.o. Vse pravice pridržane.