ON:
@mirco: Nisem dobil nič na p.m.
OFF:
Ko smo že pri 1.6D moram povedat, da je bil golf 2 tudi eden od mojih favoritov pri nakupu takrat prvega avta. Vendar me je zmotlo to, da so imeli vsi več/manj 300.000 prevoženih, motor najmanj dvakrat odprt in na-pol obnovljen,olje je teklo vn na vseh dihtungah in semeringih, vse se je treslo, sploh ko je bil hladen (ne samo motor..tudi armatura),kar je mene zelo zelo motlo,podn pa tako preluknjan od rje, kot da so pijani jagri imeli strelske vaje. Vse to za letnik nekje 88-89 in ceno 350 jurjev
Potem sem raje kupil ecorta 1.8D, l.94, brez nadležnih vibracij motorja in armature,brez luknje na podnu, odštel zanj 230.000 jurjev, realnih 190kkm in srečno teral dve leti do 250kkm, ko sem ga prodal in kupil focusa. Na escorta sem zmetal samo redne servise in to je blo to. Pa še golfa 2 sem pustu zadi kot bi reku keks
Sicer poznam ljudi,ki si še vedno lastijo vag vozila z 1.6D motorjem, ki so do 250.000km delali tretjo generalko, pa tega nočejo priznat (ampak sem to zvedu od njihovih mehanikov
). Tulk o kvaliteti.
Poznam par ljudi ki so kupili novega forda. Hehe..pazi to: So zelo zadovoljni...nekateri so celo prešaltali iz VAG koncerna na Forda in ne morjo forda prehvalit...sploh pa kar se tiče razmerja cena/oprema.
Kot pravim, pri vag-u se plača samo in le značka na prednji havbi...nič drugega.Nekaterim to pomni veliko, nekaterim pa nič. Priznam, da sem zagrižen fordaš,ampak tudi vem zakaj. Sej ne rečem...kapa dol vag-ovim vozilom a la novi passat, golf5, A4-A5...Vozila so meni res lepa, ampak žal je sama šminka meni premalo.
LP, pa brez zamere.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.