Če imaš sam namen menjavat olje še nekaj nasvetov.
- Olje menjavaj, ko je le to toplo.
- Preden odviješ vijak na karterju (karter je posoda pod motorjem v kateri je olje), odvij vijak za dolivanje olja (zgoraj), eni potegnejo malo ven tudi šibko za pregled nivoja olja.
- Čakaj, da steče vso olje ven.
- Odtegni oljni filter (mogoče boš potreboval posebno orodje, pa še tega je več vrst; na roko ne bo šlo) in pazi, ker je v filtru olje, da se ne boš čisto polil z njim.
- Potem vzami novi filter in ga privij nazaj gor (Eni imajo navado tudi v novi filter preden ga "vgradijo" nalit novo olje).
- Privij vijak nazaj v karter, pa ne pozabi, da moraš menjat tesnilo na vijaku.
- Nalij novo olje in pazi, da ga ne boš nalil preveč.
- Pospravi orodje, vžgi avto in se z odpadnim oljem odpelji do zbirališča odpadkov oz. bližnjega mehanika in ga prosi, če lahko v njegov zbiralnik vliješ svoje uporabljeno olje.
Misija opravljena
Glede menjave olja pa je tako, da večina menjava olje na 15 tistoč kilometrov oziroma eno leto, dosti ljudi z starejšimi vozili v katere gre malo olja (Punto?) in je oljni filter poceni pa menjavajo olje celo na 10 tisoč kilometrov. Jaz osebno ob vsaki menjavi menjam tudi zračni filter.
Zavorna tekočina se menja na 2 do 3 leta (kot je že Fan napisal), se dobijo testeji za to.
Hladilno tekočino se ponavadi menja ob velikem servisu.