~toMmy~ je napisal/-a: Krnekaj...
ja... zgleda da ti že veš...
sicer se mi ne da več štefnat po vsem kar sem v zadnjih par mesecih pred in po podpisu pogodbe o lastniškem in drugačnem sodelovanju med PSA in GM-om prebral ampak recimo, da ti bo tole dalo prbližno sliko o eventuelni bodočnosti...
:
LES PROJETS QU'ILS VONT PARTAGER
Grandes berlines :
General Motors dispose d'une plate-forme de segment D, qui servira pour un grand modèle Opel. Le projet PSA, baptisé « X8 » et prévu à Rennes pourrait être abandonné.
Véhicules compacts volumiques :
PSA remporte un beau succès commercial avec le 3008, mais la lutte sur le segment C sera acharnée. Le marché des compacts est plébiscité en Allemagne, pré carré d'Opel. Le monospace Mériva dispose de forts atouts technologiques.
Petites voitures pour les marchés émergents :
PSA est en position de force, spécialiste des plates-formes de segment B comme la nouvelle 208.
La plate-forme Daewoo, utilisée par GM au Brésil ou en Chine, est par ailleurs vieillissante.
Plate-forme pour voitures à faibles émissions de CO2 :
PSA pourra mettre en avant sa gamme de petits moteurs trois cylindres. Une version flexfuel de la motorisation EB est aussi en développement, à destination de l'Amérique latine. De quoi se montrer indispensable auprès de GM.
Mécanique :
Le président de GM Europe a annoncé lors du dernier Salon de Genève l'arrivée imminente sur le marché d'une boîte de vitesses double embrayage sept rapports signé GM. Les Allemands étaient reconnus dans ce domaine, Opel pourrait damer le pion à PSA qui avait un projet baptisé « DCT ».
upam, da boš do google translatorja zmogel sam... ti predlagam v angleščino, je prevod boljši kot v slovenščino...
vmes sem pa že prebral, da je "X8" zamrznjen za 6 mesecev, da je razvoj PSA-jevega menjalnika z dvojno sklopko popolnoma ustavljen in da bodo uporabljali GM-ovega. da je zaustavljen tudi razvoj nizkocenovnega avta s kodo E3 (C-Cactus, Španija) in M4 (ritasti C4 II za kitajce), ampak v to res malo dvomim... za M4 smo že videli teaserje, kar v bistvu pomeni, da je končan...
kakorkoli, bomo itak kmalu videli... ne glede na to, kaj se bo na koncu res zgodilo, pa mislim, da Citroen ne bo već tak, kot smo ga vajeni sedaj... že zarad Kitajske, kot največjega tržišča, ne! kolko bo drugačen zaradi sodelovanja z GM-om bomo pa tudi videli... meni ta španovija ni všeč že zaradi tega, ker je GM uničil (ali skoraj uničil) vse, česar se je v Evropi dotaknil... in če pogledamo ostale korejce, tudi za Daewoo ni glih najbolj "zdravilen"!