Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
sopjcunk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po maj 24, 2004 3:28 pm

Turbina ra RClio 1.4 16v

Napisal/-a sopjcunk Po maj 24, 2004 3:38 pm

Zdravo!

Rad bi montiral turbino na 1.4 16v motor (Clio).

Zanima me kdo če ima kdo s tem izkušnje, na koga naj se obrnem?

Želim pridobiti 50-80KM :twisted:
p.s.: stvar je v tuningu in ne v stylingu!
 
Cizi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 573
Pridružen: Ne feb 29, 2004 8:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cizi Po maj 24, 2004 3:41 pm

Kupi RS-a te bo ceneje prišlo.
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Po maj 24, 2004 3:42 pm

ne bos dobu nikol tok konjov z turbino
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Pe mar 26, 2004 5:43 pm

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Napisal/-a bridgestone Po maj 24, 2004 4:14 pm

sopjcunk je napisal/-a:Zdravo!

Rad bi montiral turbino na 1.4 16v motor (Clio).

Zanima me kdo če ima kdo s tem izkušnje, na koga naj se obrnem?

Želim pridobiti 50-80KM :twisted:


To se par res vid da si začetnik. A ti je ata glihkar kupil avto??? No sej nč hudga, tut takim je treba stvari razložiti.

Poglej če bi se rad nekaj šel v zvezi z tuningom, moraš vedet da noben ne montira turbine na 1.4 mašino. Drugič verjetno sploh ne veš kaj je turbina in kako deluje.
Turbina je rotacijski kompresor kjer izpušni plini na eni strani poganjajo lopatice turbine na drugi strani pa lopatice turbine prisilno potiskajo zrak v mašino. Pri serijskih turbo motorjih je nadtlak polnjena zakonsko omejen na maksimalno 0.9 bar. turbina potrebuje tudi air cooler, ki ohladi stisnjeni zrak.
TRetjič, če montiraš turbino se ti zaradi večje količine zraka poveča kompresijsko razmerje in posledično, če nočeš da uničiš motor moraš menjati veliko stvari.
Stvari, ki bi jih moral narediti če bi hotel montirati turbino.
*menjat bate z nizko kompresivnimi
*menjat odmične gredi in ventile
*menjat izpušni in sesalni kolektor
*menjat komplet izpušni sistem
*potem boš moral menjat še vsaj zavorne ploščice in čeljusti ter gume in feltne, saj ti
hiter avto ki ni stabilen in se težko ustavi ne pomeni nič.

Tko te stavri bi te znesle tam okol 1.500.000,00 sit ob dodatnih morda 40KM. Se pravi približno tako močen kot serijski clio 1.6 16V ali močnejši.
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Kiko Po maj 24, 2004 5:57 pm

No jst nisem toliko zahteven. Rad bi pridobil zgolj 20-30 KM pa me zanima kako bi to lahko izvedel in kaj bi še poleg moči moral spremeniti.Imam sicer Renault Clio 1.4 RT letnik 93.
Pravijo, da mi paše turbina od Renault-a 5 GT Turbo samo Silver pravi, da se turbina ne vgrajuje v 1.4 motorje oz. ni priporočljivo kar se strinjam. Prosim za pomoč.Hvala vnaprej.
LP Kiko
 
Uporabniški avatar
Ceri
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne apr 27, 2003 1:43 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a Ceri Po maj 24, 2004 6:02 pm

No čeprav mate do neke mere prov, da je težko montirat turbino, ni pa res da je tolko para in čist nemogoče. Kontaktirejte ČZ-ja iz okolice Kamnika pa vam bo povedu da lohk grete za tist miljon pa pol se okrog sveta (alpa vsaj Evrope even). Če ste vidl njegovo zeleno Alfo 75 veste kaj in koga mislm (bla je tud na Grosupeljskem AvtoShowu).
Slika
There are 10 kinds of people. Those who know binary notation and those who don't.
 
ZEeMF
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Ne jan 25, 2004 7:45 pm

Napisal/-a ZEeMF Po maj 24, 2004 6:05 pm

em
kot je že povedal se to ne splača!!!!!! zdej če si 16. letnik in sprašuješ za svoj avto ki ti ga bo babi podarila nehi se zajebavat!!!
če pa misliš resno pol pa nisi resen. so ti že povedali da se vgrajevanje turbine ne splača sploh (skor), to je za resne motorje (od 3.0 naprej če nima že serijsko) ker to ni ena škatla ki jo daš not in je vse narejeno. če bi se pa rad hvalil frendom ali pa si preveč igral nfsu pol ti pa ni pomoči.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 24, 2004 6:08 pm

NEHEEEEEEEJTEEEE !!!! Ne morš dat turbine gor, ker ti js ne dovolm! Pismo, letnik 93, a to še skup stoji? Men ga dej za vozit en dan, pa boš rabu generalko al pa nov motor. :roll:

Raj kup 1.8 če hočeš že met močnga klijota...
Slika
 
Uporabniški avatar
Kiko
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 698
Pridružen: Če jan 29, 2004 8:43 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Kiko Po maj 24, 2004 6:16 pm

Sej nisem reku, da more bit turbina not, reku sem sam da bi mel rad 20 konjev več.Kar se pa tiče mojga avta, še vedno trdno stoji na tleh :D
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 24, 2004 6:31 pm

Kiko, zate pa tkole... 93 letnik mašina ni glih najbol za tunat, že tko ti bo kej cerknilo v kratkem, da o menjalniku, sklopki in tko ne govorim. Brezveze je tunat tud tako mašino, ker boš za velke pare dobil malo ali nič + probleme in okvare. Počakej na nasledni avto, tega pa šparej, da ti bo delal še nekaj cajta...
Slika
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc Po maj 24, 2004 6:31 pm

Pugi je napisal/-a: Pismo, letnik 93, a to še skup stoji? .



a mas ti kej proti starejsim avtombilom a kuko???? nimamo vsi dnarja za boljse oz. novejse!!!!!!! :evil:
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 24, 2004 6:34 pm

Sori, smk zamešal med unmu ko je reku, da hoče turbino gor dat... letnik 93 motorja se ne tunira, sploh pa ne, če sprašuješ na forumu kk to narest - pa brez zamere....

Ja, očitno nimate denarja za nove??!?! Turbina + tist kar je vredn tak avto (300K) pride lih za en lušten avtoček, k bo novejši in lepši in bo mel več konjev kot un s turbiino vred, a prav??????
Slika
 
Uporabniški avatar
vesolc
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1668
Pridružen: To maj 11, 2004 7:15 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a vesolc Po maj 24, 2004 6:36 pm

s tem se strinjam da turbine res ne mors dajat v tak avto!!! ni pa nujno ce je l.93 da je pa ze na odpadu!!!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 24, 2004 6:42 pm

Ne, to sploh ni nujno, še celo zelo lepo delajo te klieci, ampak pismo no, dejte nehat s tem turbinam na take avte no....
Slika
 
sopjcunk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Po maj 24, 2004 3:28 pm

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Napisal/-a sopjcunk Po maj 24, 2004 7:49 pm

1. Začetnik sem samo na tem forumu.
2. Vem kako deluje turbina oz. turbinski motor v primerjavi z atmosferskim
3. Da je treba elektroniko nastavit da poveča dotok goriva mi je jasno.
4. Podvozje, zavore in gume - ne skrbi je vse zamenjano. Keramične zavore,
utrjeno podvozje.
6. Če bi dobil dodatnih 40KM bi potem imel 140KM! (clio 1.6 16v jih ima 10KmM več od 1.4 16v)
7. Veliko stvari bi se naredilo v lastni režiji, tako da bi za tvoj 1.500.000 dobil veliko, veliko konjev (npr. R5 turbo 350KM predelava K-tec)
8. Vem pa da ni poceni, a to ni bilo bistvo mojega vprašanja.

Hvala vseeno za odgovor!
:wink:
p.s.: stvar je v tuningu in ne v stylingu!
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Po maj 24, 2004 9:27 pm

Pugi je napisal/-a:Sori, smk zamešal med unmu ko je reku, da hoče turbino gor dat... letnik 93 motorja se ne tunira, sploh pa ne, če sprašuješ na forumu kk to narest - pa brez zamere....

Ja, očitno nimate denarja za nove??!?! Turbina + tist kar je vredn tak avto (300K) pride lih za en lušten avtoček, k bo novejši in lepši in bo mel več konjev kot un s turbiino vred, a prav??????


govoriti da stari avtomobili nikamor ne grejo, da bo vse crknilo in da se jih ne da tunati je nesramno in neumno :evil:
poleg tega novejši avtomobili niso lepi še manj pa lepši


zdaj pa k bistvu teme :D
vse se da in "splača"....ampak na pravem motorju. na navdnem 1.4 ne.
kupite motor ki ima že turbino gor in najbolj paše v avto, ali še bolje, kupite avto ki ima turbo motor.
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Napisal/-a nebivedu Po maj 24, 2004 9:38 pm

sopjcunk je napisal/-a:1. Začetnik sem samo na tem forumu.
2. Vem kako deluje turbina oz. turbinski motor v primerjavi z atmosferskim
3. Da je treba elektroniko nastavit da poveča dotok goriva mi je jasno.
4. Podvozje, zavore in gume - ne skrbi je vse zamenjano. Keramične zavore,
utrjeno podvozje.
6. Če bi dobil dodatnih 40KM bi potem imel 140KM! (clio 1.6 16v jih ima 10KmM več od 1.4 16v)
7. Veliko stvari bi se naredilo v lastni režiji, tako da bi za tvoj 1.500.000 dobil veliko, veliko konjev (npr. R5 turbo 350KM predelava K-tec)
8. Vem pa da ni poceni, a to ni bilo bistvo mojega vprašanja.

Hvala vseeno za odgovor!
:wink:



Kje si ti najdu petko turbo z 350KM - ima jih samo je podvozje od escorta cosija in mašina tut - sploh tista od k-teca.

Petka turbo maxi ima 400KM in več, pa to na 1527ccm, samo da ima pogon na zadnja kolesa.

Kaj boš sploh delal v škatlici od šibic z 920kg in 350KM pa pogonom na prvi pogon? Sej še u tretji speljat normalno ne moreš brez da bi kopal. Men je na mojem turbaku kopalo še s četrto in peto, če je bla mal mastna cesta, pa sem mel samo mal čez 150KM.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Re: Turbina ra RClio 1.4 16v

Napisal/-a NeRo Po maj 24, 2004 9:44 pm

sopjcunk je napisal/-a:4. ne skrbi je vse zamenjano. Keramične zavore,...:


Hudooo...Clio 1.4 s keramičnimi zavorami!


...bulšit :wink:
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Po maj 24, 2004 9:57 pm

spet eni ne kaj govorijo pa se spet kregate!
a ne bi blo bol ce bi sli vsi skup na PIRRRRRR!!!!!!!!!!!????
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po maj 24, 2004 11:09 pm

Keramične zavore ja... Kje si jih pa vzel, iz GT2?
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov