RedBull™ je napisal/-a:Ti korejci znajo biti problem. Zna biti,da ni problem samo v teflonih,ampak tudi v obrabljenosti steblov ventilov,ali pa vodilov.
NISEM slepi zascitnik Hyundaia (ali katerekoli druge znamke), ampak bi prosil, da se skušamo izogibati nekim splošnim, kar tako počez ocenam, prosim.
Torej, nekateri motorji enostavno "pijejo" (beri: rabijo) več olja; kot sem že omenil v enem izmed prejšnjih postov o Hyundai, povem še tukaj; imel sem Lantro 1.6 in 1.8 in, da, 1.8 rabi malo več olja, zasnova motorja pač, je pa tudi dosti izbirčen glede olja; pri nekem rabi več, pri drug znamki pa manj, kot je nekdo že omenil. Tako pač je; ni pa to nič narobe z motorjem, sploh pa (za našega Korejskega nejevernega Tomaža) je kar dosti motorjev (ne samo Korejskih), ki rabijo malo več olja; npr. če ste pred leti kupovali najmočnejšega renaulta 19, ste zraven - če se prav spomnim -dobili dodatno olje. Prosim, da forumovce, ki so imali tak avto popravijo mojo trditev.
Toliko o tem.