Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
mmatjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne okt 09, 2005 7:30 pm

HYUNDAI Lantra poraba olja

Napisal/-a mmatjaz Če maj 11, 2006 8:12 pm

Živjo
Pred kratkim sem kupil Lantro 1.8 16v 100.000 km.
Naredil sem veliki servis jermeni filtri sveče itd. zdaj pa kontroliram porabo olja.
Uporabljam Castrol TXT pa se mi zdi da avto malo preveč olja pije, zanima me kolko je približno normalna poraba olja pri teh motorjih.
Naprimer če imam gladino olja nekje na polovici po pribljižno 500 km mestne vožnje pade skoraj na minimum, pomeni cca 0,5L.
hvala za vse odgovore

L.P.M.
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Če maj 11, 2006 8:15 pm

možno da so tefloni slabi al pa da maš tesnilo bol slabo! Poznamnekoga ki ma accenta pa nalije vsakih 700km 1l olja notr! Vzrok je pa tesnilo pa tefloni!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
dirkač85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če maj 11, 2006 11:12 am
Kraj: zreče

Napisal/-a dirkač85 Če maj 11, 2006 8:18 pm

Hy.To da ti povem je malo prevelika poraba olja pa ne sam za te motorje ampak tudi za vse motorje.Men focus na 20000Km spije mogoč 1dcl olja kar je normalno.Veš ka je mogoče napa pri tem motorju,da je zračnost med valjem in batom malo večja kot pri ostalih motorjih in ti zato spije več olja ker ti olje pride v zgorevalni prostor in gre skozi izpuh ven.Mislim to je moje mišljenje ker smo se v šoli tudi tak učili.Lahka pa da ti kje spušča sam če bi ti bi to tak videl.Tak da mislim da je to.
Ajde uživaj pa boš videl kaj si drugi mislijo.
Hya folk če koga kaj zanima naj kr upraša drgač pa Lep dan še na prej.
 
mmatjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne okt 09, 2005 7:30 pm

Napisal/-a mmatjaz Če maj 11, 2006 8:25 pm

Isto sem mislil samo se mi zdi čudno, da za avtom nič ne smrdi po olju niti če avto dolgo časa teče pod štantgasom in pol pohodiš gas naprimer, kar je značilno za težavo s tefloni ali obročki.
 
mmatjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne okt 09, 2005 7:30 pm

Napisal/-a mmatjaz Če maj 11, 2006 8:30 pm

Aja še to.
tesnilo pokrova ventilov je bilo menjano.
res pa je da je motor rahlo masten po zadnji srtani samo nevem ali je to še od prej ali pa še vedno kje drugje pušča.
Zato me zanima če ima še kdo mogoče tak avto in kolko vam olja pije
 
dirkač85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če maj 11, 2006 11:12 am
Kraj: zreče

Napisal/-a dirkač85 Če maj 11, 2006 8:34 pm

Hm sam sej ni mus vedno da smrdi kr olje zgori notr.To je zaj full teško ugotavljat sam jz si mislim da je to pa še če ti malo teče odzadaj pa še je to dodatna poraba lahko.To si jz mislim kaj je lahka.
No sj boš videl.
Hya folk če koga kaj zanima naj kr upraša drgač pa Lep dan še na prej.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4313
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če maj 11, 2006 9:15 pm

Ti korejci znajo biti problem. Zna biti,da ni problem samo v teflonih,ampak tudi v obrabljenosti steblov ventilov,ali pa vodilov.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
QICKSILVER®
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če apr 14, 2005 11:03 pm
Kraj: jesenice

Napisal/-a QICKSILVER® Če maj 11, 2006 9:18 pm

Hehe tko je men sonata let.99 isto pije olje ko nor samo to so neunicljivi motorji samo redno olje kontrolirat!!! Za hyundai je to normalno
:)
 
mmatjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne okt 09, 2005 7:30 pm

Napisal/-a mmatjaz Če maj 11, 2006 9:59 pm

no to je približno tak odgovor k sem ga rabil
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če maj 11, 2006 10:41 pm

Hyundaijevi motorji so precej zbirčni glede olja. Meni je coupe tudi požrl castrol txt zelo hitro. Na valvolinu mi pa laufa z zelo majhno porabo.
Glede olja res ni nič čudnega za naše korejce; le olje ki mu paše mu daj ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če maj 11, 2006 10:47 pm

RedBull™ je napisal/-a:Ti korejci znajo biti problem. Zna biti,da ni problem samo v teflonih,ampak tudi v obrabljenosti steblov ventilov,ali pa vodilov.


...Res da malo več popijejo pa tudi stebla izpušnih ventilov gredo rada in vodila... drugače pa je vse drugo v redu malo bolj živo voziš kaj ? malo spusti nogo pa boš dajal pol manj olja ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Dario
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Po avg 11, 2003 11:19 pm

Napisal/-a Dario Če maj 11, 2006 11:59 pm

To ti pije definitivno preveč!
Naša lantra ima prevoženih že 260k in še niso bili menjani tefloni niti tesnilo pokrova ventilov, čeprav slednje je odvisno od velik faktorjev in nebi smelo povzročati tolikšne porabe olja.
Če tiščiš lantro mrzlo, ti pa zna spit kar precej.
Sicer naši dotočimo mogoče kak 1l na 12k prevoženih
Je pa res da z valvoline oljem, porabi bistveno manj!
Pri mojem accentu pa glih obratno ;)
Tak da prvo probaj menjat olje za kako drugo?
Lp
 
mmatjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne okt 09, 2005 7:30 pm

Napisal/-a mmatjaz Pe maj 12, 2006 6:23 pm

Me veseli da ste se oglasili lastniki hyundajev, da lahko malo primerjamo.
meni se je poraba olja takoj zdela sumljiva. imel sem že kar nekaj avtov pa noben ni tolko olja pil razen mini L.71 ki je imel kak miljon kilometrov pred generalno :) .

No kot sem rekel tesnilo pokrova ventilov sem zamenjal ker je puščalo in je motor po zadnji strani masten zdaj pa ko je tesnilo novo pa ne vem ali še kje teče ali preprosto tolk olja pije. če še kje pušča bom videl v kratkem ko bo začelo spodaj ven tečt :), če so pa tefloni, ventili ali ležišča pa je verjetn tako al tko predrago za rihtat. Definitivno pa bom probal drugo olje.
Drugače pa nimam nevem kako težke noge in avta nikoli ne tiščim mrzlega
 
doo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne avg 14, 2005 12:58 pm

Napisal/-a doo Pe maj 12, 2006 9:15 pm

No še moja izkušnja . Lastnik Lantre sem približno štiri mesece, enak motor kot tvoj,karavan izvedba.Tudi meni ga je požrlo tam pri tisoč, tisoč petsto km. okoli pol litra pa tudi več.No po opravljenem servisu pa se je stanje stoprocentno izboljšalo. Poraba se je za polovico zmanjšala.Prejšnje olje je bilo Valvoline navadno,jaz pa sem dal Valvoline dura b. liter tam okoli dva tisoč.No toliko o moji izkušnji s porabo olja pri Lantri. Ja prevoženih pa ima 130.000 km. Lp
 
QICKSILVER®
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če apr 14, 2005 11:03 pm
Kraj: jesenice

Napisal/-a QICKSILVER® So maj 13, 2006 5:30 am

Samo trgaj pa crkne nov motor not pa je :) hehe ewo men isto zacel neki ropotat:) pravjo da so ventili,droncniki da mi je su mosticek pod odmicno gredjo :) hehe ma nj je samo not masino od coupeja FX pa deri :)
:)
 
mmatjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne okt 09, 2005 7:30 pm

Napisal/-a mmatjaz Ne maj 14, 2006 11:39 am

DOO

zanima me kaj je bilo delano ob servisu

ali si menjal teflone itd in kolko te je to koštalo ali kaj je bilo delano.
 
Uporabniški avatar
cliopowerV6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Ne dec 04, 2005 1:29 pm

Napisal/-a cliopowerV6 Ne maj 14, 2006 11:43 am

Sam sem imel Hyundai coupeja in enake tezave to je Hyundai problem poraba goriva in olja dobre masince vendar potrebne olja in bencina ;) ni druge resitve kot ta motor steraj do konca potem pa drug motor ker ni vredno vlagat v tak avto pac moje misljenje :D :D
 
mmatjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne okt 09, 2005 7:30 pm

Napisal/-a mmatjaz Ne maj 14, 2006 11:52 am

Že že ampak motor ima ravnokar narejen veliki servis in glede nato da so to kr kvalitetni motorji pomeni da bo še kar nekaj časa delal zdaj jih ima 100.000.
Potem najbolje da kupim kar SOD olja TXT pa ga mam na rezervi za nekaj kilometrov pa bo :D .
Pa nevem kako je tole kej zaradi tehničnega zadah pa to.
 
Evan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po nov 21, 2005 2:19 pm

Napisal/-a Evan Ne maj 14, 2006 12:44 pm

RedBull™ je napisal/-a:Ti korejci znajo biti problem. Zna biti,da ni problem samo v teflonih,ampak tudi v obrabljenosti steblov ventilov,ali pa vodilov.



NISEM slepi zascitnik Hyundaia (ali katerekoli druge znamke), ampak bi prosil, da se skušamo izogibati nekim splošnim, kar tako počez ocenam, prosim.

Torej, nekateri motorji enostavno "pijejo" (beri: rabijo) več olja; kot sem že omenil v enem izmed prejšnjih postov o Hyundai, povem še tukaj; imel sem Lantro 1.6 in 1.8 in, da, 1.8 rabi malo več olja, zasnova motorja pač, je pa tudi dosti izbirčen glede olja; pri nekem rabi več, pri drug znamki pa manj, kot je nekdo že omenil. Tako pač je; ni pa to nič narobe z motorjem, sploh pa (za našega Korejskega nejevernega Tomaža) je kar dosti motorjev (ne samo Korejskih), ki rabijo malo več olja; npr. če ste pred leti kupovali najmočnejšega renaulta 19, ste zraven - če se prav spomnim -dobili dodatno olje. Prosim, da forumovce, ki so imali tak avto popravijo mojo trditev.

Toliko o tem.
 
mmatjaz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne okt 09, 2005 7:30 pm

Napisal/-a mmatjaz Ne maj 14, 2006 1:52 pm

Evan
Kot sem že prej opazil si zelo dobro poučen o teh avtih in se ti zahvaljujem za tvoja mnenja. Zanima me katero olje priporočaš kot alternativo za moj primer 1.8 16v, trenutno uporabljam castrol TXT 5, 40 softtec.
To, da nekateri motorji pač pijejo malo več olja vem hotel sem samo primerjavo kolk žre drugim lastnikom lanter.
To je moj prvi Hyundai in moram reč da sem z avtom v kompletu zelo zadovoljen in je super avto za svoj denar kapo dol korejcem.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov