Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri je najbolj bizaren primer badge engineeringa?

Nissanov Kangujc
28
17%
Nissanova Thalia
27
17%
Subarujeva Zafira
61
38%
Volkswagnova Felacija pick-up
46
28%
 
Skupaj glasov : 162
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po dec 25, 2006 6:45 pm

Dobil sem številna elektronska pisma zahvale privržencev znamk Meteor in Monarch, ker sem ju obudil od mrtvih in ju predstavil vesoljnemu občinstvu. Ganjen sem. Prav zato sem se odločil, da bom nadaljeval s svojim poslanstvom.

Zatorej naslednja novica. 1960 je Ford predstavil model Falcon:
Slika

Avto so nameravali prodajati tudi kot Edsel in že pripravili prve prototipe:
Slika

Ker pa je Edsel prekmalu svoj bridki konec storil, so iz koncepta razvili Mercury Comet:
Slika

Avto so v obdboju 1960-61 tržili enostavno kot Comet, šele 1962 so ga uvrstili v redno Mercuryjevo ponudbo.

Še zanimivejša pa je zgodovina tega avta v Kanadi. Prodajalci Mercury-Meteorjev so že 1960 pripravili luksuzno verzijo Falcona pod imenom Frontenac s spremenjenim sprednjim delom:
Slika
Slika
Slika

Avto niso prodajali kot Mercury ali Meteor ampak preprosto kot Frontenac, samostojno znamko. Avto je bil velik hit, a je trajal samo eno leto. 1961 je tudi v Kanado prispel Comet, kar je pomenilo konec za Frontenac.

Prosim za minutu molka v spomin nanj...
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Po okt 05, 2009 6:55 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če dec 28, 2006 7:02 pm

Nissan je pripravil ameriško verzijo svojega majhnega terenca Qashqai. Novosti je ime Rogue in je (razumljivo) malce bolj konzervativen. Tudi motorna paleta je drugačna.

Slika
Slika

Slika
Slika

Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe dec 29, 2006 8:23 pm

Vpogled v prodajne salone v Vijetnamu. Mitsubishi še vedno prodaja metuzalem Pajero v različicah Supreme in XX:
SlikaSlika

Daihatsu mu vrača udarec s prav tako prastarim Teriosom:
SlikaSlika
Slika

Za primerjavo evropski Terios v zadnjem letu življenja:
Slika

Poleg njega ponujajo tudi podaljšani (zopet stari) Hijet z 1,6 litrskim motorjem v 3 treh namenskih različicah; Hijet Jumbo (pickup), Devan (van) in Cityvan (kombi za prevoz do 7 potnikov):
SlikaSlika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe dec 29, 2006 10:12 pm

Maruti je doma predstavil novi Zen Estilo. Kot je značilno za vse avtomobile te znamke, gre zopet za licenčni Suzuki, in sicer za MR Wagon.
Je pa v tem primeru zanimivo to, da so Japonci prenehali s proizvodnjo MR Wagona že 2005.

Zen:
SlikaSlika
SlikaSlika
Slika

MR Wagon:
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Po okt 05, 2009 7:00 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 02, 2007 10:09 am

Toyota ni izumila tople vode s svojim Dario Teriosom (str. 53). Še nekateri drugi proizvajalci licenčnih avtomobilov so se na podoben način izognili potrebi po zamenjavi logojev na avtomobilih.

Ameriški Tiger Truck uvaža tovornjačke Changan (Chana), ki pa jih prodaja pod svojim imenom Tiger Star:
SlikaSlika
Slika

Ker pa je znak podjetja Tiger enak kitajskemu:
Slika

so lahko le tega pustili na vozilu. No, američani vgrajujejo v Star tudi flex-fuel in celo električne motorje. Prav tako so razvili dvignjeno, 4*4 različico, kateri kot dodatno opremo ponujajo plug za sneg:
Slika


Podobna zgodba je tudi pri turškem OZMAKTAS OZALTIN.
Slika

Tudi ta Chanajeve proizvode enostavno preimenuje, nekatere pa še ozalajša z nalepko Ozaltin:
Slika
Slika
Slika


Mogoče bomo pa že leta 2007 tudi v kakšnem slovenskem mediju zasledili naslednji oglas:
Priponke
tus.JPG
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 08, 2007 9:39 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 02, 2007 10:42 am

Na strani 43 sem napisal, da Micro iz Šri Lanke proizvaja Hafei Lobo. No, podjetji sodelujeta tudi pri majhnem kombiju imenovanem Hafei Minyi oz. Micro Mini Van:

Slika
Slika

Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 02, 2007 11:59 am

Predstavil bom eno prvih ruskih podjetij, ki je pričelo s proizvodnjo licenčnih avtomobilov. Gre ta TagAz.
1998 so začeli sestavljati Daewoojeve modele in jih prodajali pod znamko Doninvest kot Assol (Lanos), Orion (Nubira) in Kondor (Leganza):
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Posel je bil neuspešen zato so se lotili questa iskanja novih partnerjev. Sklenili so dogovor s Citroenom in v letih 2000-2002 proizvajali Berlingo kot Doninvest Orion M:
Slika
Slika
Slika

Od leta 2001 dalje pa proizvajajo Hyundaie in sicer starega Accenta in Sonato ter Porter. Medtem ko je Accent nespremenjen je pri Sonati zanimivo, da so ji umaknili Hyundaijevo značko iz maske:

Slika
Slika
Slika

Sem se kar spotil pri iskanju fotografij teh Rusov!
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To feb 27, 2007 7:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 02, 2007 6:53 pm

Eden zanimivejših primerov badge-engineeringa. V bistvu gre za podobno zgodbo kot pri italjanskih DR terencih.
Ameriški Phoenix Motorcars pripravlja pick-up na električni pogon, ki naj bi dosegal stroge kalifornijske emisijske predpise. Prvi primerki bodo dostavljeni že to leto, 2008 pa se bo začela prodaja na debelo. Vozilo se imenuje SUT, karoserijo pa dostavlja Ssangyong in sicer od modela Actyon Sports.
Slika
Slika
Slika

Pozno 2007 bodo pričeli z dostavo tudi drugega avtomobila, terenca SUV (kakšna imena, jaz sem pa pisal, da so Kitajci brez domišljije pri poimenovanju vozil). Po mini fotografijah na uradni strani sodeč, bo šlo za Actyon.
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne To sep 11, 2007 6:26 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 03, 2007 4:50 pm

Bravo stari, Tuš Krpan odlično pšonazarja mogočo prihodnost uvoza kitajskih avtomobilov!!

Precej Američanov poskuša uvažati poceni kitajske avtomobile, vendar se lahko strogim okoljskim in varnostnim kriterijem izognejo le, če imajo električni motor, sicer jih je nemogoče registrirati. Tiger trucki na bencinski pogon so namenjeni samo uporabi izven cest, ne moreš ga registrirati. Še eden takih je znani ZAP, ki uvaža, predeluje in za nesramno veliko denarja prodaja Smarte, poleg tega pa uvaža kitajske elektroavtomobilčke bogsivedi katere znamke (Krpan??) in jih prodaja pod svojim imenom:

ZAP Smart:
Slika

Kitajski ZAP Xebra, skropucalo vseh skropucal:
Slika
Slika

ZAP Xebra PK, edini smiseln uvoz iz Kitajske, zadaj lahko vidite leksuske, ki hit med kitajskimi proizvajalci in slovenskimi tuning boysi:
Slika

ZAP Truck XL, nek kitajski suzukijev derivat na električni pogon:
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 03, 2007 5:28 pm

Tudi najboljšim se dogaja: južnoameriški Mercedes Accelo je preoblečeni Fuso Canter:

MB Accelo:
Slika

Mitsubishi Fuso Canter:
Slika

EDIT:Krpan me je opozoril, da Accelo najbrž ni v sorodu s Canterjem, saj je kabina drugačna. S kom in če sploh s kom je v sorodu v tem trenutku ni znano, najverjetneje pa gre za samostojnen brazilski razvoj. Je pa vsekakor čutiti japonski vpliv.
Zadnjič spremenil Joie de vivre!, dne Pe jan 05, 2007 8:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jan 04, 2007 7:38 pm

Ford je prvo generacijo Fieste v obdobju 1977 - 1980 prodajal tudi v ZDA in Kanadi. Avto je bil prilagojen tamkajšnjim standardom in je imel drugačne odbijače, okrogle žaromete in poseben motor. Izdelovali so jo v Evropi.

Evropska Fiesta:
Slika

Ameriška:
Slika

In če smo že pri Fordu, čeprav ne sodi najbolj v to temo. Leta 2004 so predstavili konceptno vozilo Transit Connect X-Press na mehaniki (starega) Focusa RS.
Slika

Pred kratkim pa so predstavili osveženo različico, ki je spremenjena po vzoru na prenovljeni Transit Connect.
Slika

To je verjetno prvič, da je prototip doživel facelit.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne So okt 20, 2007 10:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jan 04, 2007 7:50 pm

Nekateri avti so bili enostavno ustvarjeni za badge engineering. Poleg recimo Teriosa I mednje definitivno sodi tudi Suzuki Alto, oz. njega korejski derivat Tico.
Slednji se je izdeloval na Kitajskem v dveh tovarnah, kot Anchi MC 6330 in kot Hafei Baili HFJ 6330.

Slika

Fotka je samo od Hafeija, saj so fotografije starih kitajskih avtomobilov redkejše od Dodojev.
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jan 04, 2007 8:05 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi najboljšim se dogaja: južnoameriški Mercedes Accelo je preoblečeni Fuso Canter:


Si prepričan, Joie? Jaz tega podatka nisem nikjer našel, pa tudi oblikovno si nista kabini podobni.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jan 05, 2007 8:42 am

martin_krpan je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi najboljšim se dogaja: južnoameriški Mercedes Accelo je preoblečeni Fuso Canter:


Si prepričan, Joie? Jaz tega podatka nisem nikjer našel, pa tudi oblikovno si nista kabini podobni.


To sem tudi jaz ful gruntal in bolj kot gledam, manj podobnosti vidim... Očitno gre za samostojen brazilski razvoj. Hvala za opombo, a post naj ostane, ker je Accelo vseeno zanimiva anomalija.
 
Uporabniški avatar
cliort
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: To dec 05, 2006 8:08 pm

Napisal/-a cliort Pe jan 05, 2007 8:48 am

martin_krpan je napisal/-a:In če smo že pri Fordu, čeprav ne sodi najbolj v to temo. Leta 2004 so predstavili konceptno vozilo Transit Connect X-Press na mehaniki (starega) Focusa RS.
Slika

Pred kratkim pa so predstavili osveženo različico, ki je spremenjena po vzoru na prenovljeni Transit Connect.
Slika

To je verjetno prvič, da je prototip doživel facelit.


Neverjetna sprememba! :shock: :D ;)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jan 05, 2007 5:27 pm

cliort je napisal/-a:Neverjetna sprememba! :shock: :D ;)


Razlika je tako majhna, ker je tudi serijski Transit Connect le malenkostno predrugačen. Večje spremembe je doživel samo potniški Tourneo Connect.

pred faceliftom:
Slika

novi:
Slika

Spremenjena maska in sprednji odbijač. To je to.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jan 05, 2007 6:08 pm

In da se vrnemo k bistvu. 2008 Chrysler Voyager/Dodge Caravan:

Slika
Slika
Slika

Slika
Slika
Slika

Dodatne fotografije najdete v temi, posvečeni tema avtomobiloma.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Ne maj 15, 2011 11:15 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So jan 06, 2007 7:19 pm

Daihatsu, ki ga pri nas poznamo kot proizvajalca majhnih avtomobilov, na nekaterih trgih (Kolumbija, Indonezija) prodaja tudi tovornjake! Gre za model Delta, ki je seveda rebadged predzadnje generacije Toyote Dyna.
Slika

Zanimivo, glede na to, da ima koncern Toyota v lasti tudi Hino, ki prav tako ponuja svojo verzijo Dyne.
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Če mar 08, 2007 9:44 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 So jan 06, 2007 8:02 pm

:clapclap :bow Tole zanimivo temo spremljam od začetka in vsa čast vsem ki najdete toliko različnih avtomobilov ki so v navezi en z drugim. To že zahteva nekaj časa za računalnikom in pa razgledanosti, da sploh veš kaj iskati.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11002
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne jan 07, 2007 8:50 am

Ameriški Ford je pripravil 3. prenovo Focusa Mk1. Facelift je tako temeljit, da podobnosti s starim skoraj ni moč opaziti. In še ena novost. Pripravili so dvovratno limuzinsko verzijo, namesto kombilimuzine, ki več ni na voljo:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Po okt 05, 2009 7:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 65 gostov