Ker sem že nekajkrat na tem forumu opisal svoje probleme bi rad z vami delil celotno zgodbo. 31.5. 2005 Sem pri PE Levin kupil Peugeot 206 XS 1.4. 16V. Čez slabega pol leta v sredini septembra se je avto pri pospeševanju začev čudno vesti (tresljaji, samodejno prehajanje v visoke obrate). Avto peljem na Vrhniko k pooblaščenemu koncesionarju Peugeot Avto Lev. Vodja servisa je A.L. Kot sem izvedel so menjali sklopko ker naj bi popustil semering in je v njo prišlo olje. Čez nekaj časa 2-3 mesece so se začele težave z menjalnikom. Ob povsem normalnem položaju sklopke pri prestavljanju (stisnjena do konca) iz 1. v 2. prestavo je močno poškrtalo. Oglasim se na servisu povem svojo težavo njim se zdi da je vato v redu. Avto je biv v tem času na rednem servisu. Zgoraj omenjeni mehanikar mi je rekel da mu je na testni vožnji menjalnik zaškrtal vendar je z avtom vse v redu. kako?
po nekajmesečnem teženju razdrejo menjalnik in menjajo zobnik 2. prestave, ter oba sinhrona (očitno sem imel prav). Opozarjam jih na menjavo sklopke. KLjub temu se težave nadaljujejo. Imel sem še manjšo nezgodo ko mi je nekdo zripsal blatnik. Ker je imela zavarovalnica pogodbo z Avtohišo Vič in Modri Lev se obrnem na slednjega. Obenem jim povem še za svoje težave. Opozarjam jih na sklpko. Razdrejo menjalnik in menjajo zobnik 3. in 4. prestave ter oba sinhrona. (očitno sem spet imev prav). Kljub temu se težave nadaljujejo na kar jih tudi opozorim vendar ne naredijo nič. Avto peljem na Vrhniko to je bilo novembra ko sem menjal zimske gume. Še enkrat povem za težave. Z zgoraj omenjenim se zmenim da se avto pripelje na servis in zamenja menjalnik (po njegovem mnenju bi bila popravila brez smisla saj so po njegovih besedah že razdrli in menjali, stvar pa ni nič boljša). Zmeniva se da ga pokličem ko čez 14 dni ker nima časa. Obenem mi omenja še moje pisanje na avtomobilizmu češ kaj se grem. Rečem mu da sem biv še vedno tako fer da načrtno nism omenjal servisa ne ljudi s katerimi sem imel opravka. Seveda mu vse skupaj ni bilo všeč. Decembra se spet oglasim spet nimajo časa. Naj ga pokličem po novem letu. Moja dobra volja rečem ok. Teden dni po novem letu kličem, odgovori mi da bo posredoval in da mi sporoči. Kličem čez 1 tedn (na peugeotu nimajo človeka za garancije - potrebno zaradi tega ker je bila garancija že 2krat uveljavljena), odgovori da bo poskušal. Čez 1 tedn spet kličem odgovori mi da nima časa, da ima druge stvari. Od same jeze kličem na peugeot slovenija- povem situacijo. Čez 3 dni me kliče A.L., da je poslal papirje, ki so jih zahtevali s peugeot slovenija in da me pokliče ko bo vedel kaj več. čez par dni kliče da so se zmenili za datum zmenimo da pripeljem avto. V četrtek pridem na servis in že na vhodu vprašam prodajalko kje je A.L., nakar mi ona začne omenjati češ da sem okupil ena j***a ki se jih ne da popravt, ker sem tok pri njih. (to izjavi ženska, ki ta po njenem mnenju "j***a" prodaja. Za stranko zelo dober vtis vam povem. Naslednji dan fotr kliče na servis (iz peugeot slovenija je prišel R. S., z A.L. ugotovita da je avto b.p. (brez problema op.p), fotr kliče oba kaj se grejo zakaj ne zrihtajo. Še to Avto ima do danes dobrih 24000 km. Očitno smo se že dvakrat zmotl (zakaj so pol menjal?) če je vse v redu z avtom. V petek grem po avto A.L. mi zatrjuje da naj ne mislim da se noče zrihtat (pride na idejo da mu dam avto za 14 dni kolikor pač že da vidi če res škrta)-seveda oni se bojo pa z mojim avtom vozil domov. Ker se tako trudijo je pred 2 mesecema ugotavljav da je menjalnik za menjavo in da ni v redu da "bomo nardil" zdej pa da se hoče zrihtat in naj ne mislim da ne. In da so tudi peugeot slovenije in te stvari le takrat ko se res ne da zmeniti(ja če jih neb klicu še dons neb blo nč.) U glavnem ko sem hotel poklicati R.S. iz peugeot slovenija ga ni bilo mogoče dobiti, nakar sem klical še enkrat in zvedel prek tajnice, da noče govorit ne z mano ne z mojim fotrom, da smo si že vse povedali in da so zbrali vse papirje in dokumentacijo češ naj ne težim (Dragi R.S. kdo oz. kaj si da si toliko dovoliš?)
V glavnem vse navedeno je resnično. Globoko sem razočaran nad servisom in ljudmi ki delajo na njem (tu mislim predvsem Avto LEV Vrhnika) in nad ravnanjem Peugeot Slovenija kot najvišjim predstavnikom peugeota v sloveniji. Lahko vam rečem, da ima zelo nespoštljiv odnos do strank. Ko sem kupoval nov avto ni noben rekel da ne dela, vse je v redu vse je o.k. ko je biv na servisu so vsi vedeli da so menjalniki problematični. S takim načinom in odnosom do strank, zavajanje, neznanje, arogantnost si sami kopljejo jamo. Osel gre samo enkrat na led. Jaz sem šev in na Peugeot nikoli več. Raj peš hodm kukr da se živciram zarad tujih napak in nesposobnosti. Verjetno bo šlo tole komu zelo v nos, ker verjamem da je to slaba reklama vendar sami so si krivi. To je moja izkušnja delim jo z vami da se mogoče nekdo ne bo tako nasral kot sem se jaz. LP