Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

RENAULT - kriminal!

Napisal/-a DonFilipo To feb 13, 2007 2:06 am

Glede na to da je bergkamp že odpru podobno temo, bom še jst odpru ampak za drugega proizvajalca. In sicer Renault Malgaj na Tržaski v Ljubljani.

Evo zgodbe:
Sem lastnik dva renoja. Dizla in bencinerja. Servisiram jih ponavadi na Hrvaškem (ker sem od tu doma) ampak ker sem dosti v Ljubljani, se je zgodil problem z mojim Meganom in sem biu prisiljen iti na servis k Malgaju.

Zjutraj pržgem avto ta pa začne ropotat tako kot dobra stara Pasara (sej sm reku da sm doma z morja :) ) - sej veste tisti zvok avta ko ne dela 1 ali 2 cilindra. Mislu sm da so kabli ali svecke, ampak v Ljubljani ni moje delavnice in moram direkt zapict na Trzaško. Po obsežnem “testiranju” ugotovijo da ne dela Cyl.No.3. - kar sem jim dopovedoval 15minut. Zamenjajo VSE svecke. Naj jim bo, avto ima ze 60kkm, ampak tudi potem avto dela enako (Torpedo 13KM). Potem se spomnejo da je šla tuljava (megani namrec imajo tuljavo na vsaki svecki). Prepricujejo me da je original najboljše za moj avto (ker je Megan zelo čustveno vozilo je ponavadi zelo prizadet ko mu dam neoriginalne dele in potem sveti kot xmas tree). Na kar mi en serviser potihem reče naj zahtevam neoriginal. Kasneje sem izvedel, da ta serija ima probleme z tuljavami in so neoriginalne tuljave boljše izolirane in delajo brez problemov. Zamenjajo mi in zaračujano cca. 24ksit.
Cel dan se vozim. Proti veceru se zgodba ponovi. Spet laufam na Malgaja (še sreča da delajo kot Interspar). Ugotovijo: Šla je tuljava na 2. cilindru. What tha f***! Z takim intenzintetom, ne bom niti do Vrhnike. Zamenjajo, plačam in se pripeljem na morje. Ves vesel, da mi avto dela. Pozabim na zadevo.

Čez 1 mesec moram menjati ležaj zadaj levo (mea culpa). Kolega na servisu vse zihta in me sprašuje kaj je bilo narobe z tuljavami ?!?! - Lord, kako pa ti to veš? Na Malgaju su pač pozabili izbrisati napake v računalniku. - Krasno, še tega niso sposobni! Ko mu razložim zgodbo mi pove, da ima Renault takoimenovano “tiho garancijo” in da so mi to napako dolžni zastonj zamenjati na servisu. Poleg tega, ko se problem pojavi, se menjajo vse 4 tuljave in ne samo pokvarjeno. Pokaže mi zaupne dokumente v katerih to piše. Cel nor pičim v Ljubljano.

Na servisu se delajo norci, češ da nimajo pojma o tem. A en serviser res “nekaj” izbrska v računalniku in pravi, ampak da mu zadeva v računalniku zgleda dokaj nejasna, skrivnostna, zaupna, lonely planet, rocket science, black hole in kaj vem kaj vse... Papirje bo dal vodji servisa. Naj jutri pokličem. Yeah, sure! Jst nisem od tukaj, ampak se bom že znajdu. Zjutrej ob 7ih sm že na servisu in čakam “šefeta”. Ko je končno najdu nekaj časa da se mi posveti, me na hitro odpravi, naj se ne zmišljujem, da nimam prou, da to ni res.... Grem domov. Na poti se spomnem, imam kopijo enega “NASA” dokumenta od kolega z našega servisa. Obrnem in se spet prikazem tja z belim papirjem v roki! Vztrajam, a spet neuspešno. Na koncu povem, da je zadeva preverjena in Renaulta Hrvaška in da so me oni tja nazaj poslali ker so to Malgajevi zajebali. Ko jim pokažem papirje se zadeva obrne na glavo . Dobim kavo. Kozarec vode. Prospekt novega Megana. Fotelj. Lepo besedo. (toliko o “hrvaški neprijaznosti” - vsi smo/so isti). Išče zadevo med SpaceShutle papirji, ampak za moj avto to baje res ne pride v poštev. Ker njegov MarsExplorer računalnik nima moje serijske številke vnešene. Na koncu, se spomni in pogleda na še dve prostali originalni stari tuljavi v mašini. In glej ga zlomka, serijske so res iz zajebane serije! No, men se več ni dalo nategvat okoli povračila denarja, stroškov..., ampak sm jih prosu naj mi enostavno zamenjajo še preostale dve tuljavi, da vozim brez skrbi in je zadeva rešena. Res je bila.

Pa še mam doma prospekt od “Vašeg trgovca z vozili Renault – Malgaj”
Ne vidijo me več skopuhi – even if I'm bleedin'
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar To feb 13, 2007 2:57 am

malgaj kriminal :P
p.s. pomoje majo najbol korekten odnos do tebe tam kje avto servisiraš ko majo kj od tebe nažalost...
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare To feb 13, 2007 5:50 am

... Pa to je itak klasika nasih Avto dilerjev!
Še dobro da si imel vse papirje, črno na belem.
Lp
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo To feb 13, 2007 6:56 am

to za renoja vem k majo tele kao tajne podatke k vnesejo številko šasije vse lepo piše če je avto že serijsko zanč ampak oni ti tega ne povejo ampak te lepo nategujejo dokler lahko :lol:

sicer pa tele teme kriminalne so brezveze če mene prašate čist na vsakem servisu nategujejo folk če se le da :roll: jaz kar mam stika z uradnim servisom je samo če se kakšen del res ne dobi da ga grem pol tja kupt ;)
....
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash To feb 13, 2007 7:28 am

Ej Donfilipo, jst sm se tolk narežu tvojim sopomenkam, da ne morm več; MarsExplorer računalnik :cry :rofl :har , lonely planet, rocket science, black hole :rofl :rofl :rofl aaaaaa, ne morm več :noro
 
dare01
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: To jan 03, 2006 11:58 am

Napisal/-a dare01 To feb 13, 2007 7:55 am

Ja to je zelo neprijetna izkušnja. Dejansko so te probal na suho....
Sicer pa ima Renault Slovenija vse številke avtomobilov za vpoklic na svoji internetni strani. In to so vsi avti ki so bili vpoklicani. In tukaj lahko preverite ali je bila poslana nota lastniku avtomobila da se zglasi na servisu.
DonFilipo: Kje si kupil avto? Predvidevam da na Hrvaškem. Daj vprašaj Renault Hrvatska zakaj ti niso poslali noto. Če pošiljajo za razne malenkosti sem skoraj prepričan da bi morali poslati za tuljave.

Še link do spiska: http://www.renault.si/RenaultSITe/news/ ... index.html
www.cliocup.si Pokal Clio Slovenija 2008
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN To feb 13, 2007 7:59 am

jih poznam kr nekaj, ki si kupili novega cliota ali thalio prejšni model pa so jim šle tuljave v roku od 3 mescev do 1 leta pa nobeden ni dobil nobene note.
 
Uporabniški avatar
seeman66
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 782
Pridružen: Sr okt 05, 2005 10:16 pm

Napisal/-a seeman66 To feb 13, 2007 8:00 am

Neyo-Neyo je napisal/-a:to za renoja vem k majo tele kao tajne podatke k vnesejo številko šasije vse lepo piše če je avto že serijsko zanč ampak oni ti tega ne povejo ampak te lepo nategujejo dokler lahko :lol:

sicer pa tele teme kriminalne so brezveze če mene prašate čist na vsakem servisu nategujejo folk če se le da :roll: jaz kar mam stika z uradnim servisom je samo če se kakšen del res ne dobi da ga grem pol tja kupt ;)


Točno, oni ti tega ne povejo, ker zavestno nabavljajo takšne avtomobile, na koncu ko ga ne more prodati ali ko ga tepe zaloga ti da pa 3000 Eurov popusta, pol se pa vprašaj ,če si fajn kupil.

lp seeman66
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To feb 13, 2007 8:04 am

Tukaj se pogovarjamo o tuljavah na bencinski verziji motorja?
Slika
 
Uporabniški avatar
RS-sport
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: To avg 29, 2006 10:22 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a RS-sport To feb 13, 2007 8:19 am

Za vžigalne tuljave ni bilo tehnične note, tko da o tem ni bil nihče obveščen ;) renojeva ti. tiha garancija ;) če je vozilo v garanciji pa je potrebno iz strani servisa obvezno zamenjati vse 4 kom tuljave brezplačno na račun garancije ;) samo nekateri pooblaščeni serviserji tega še vedno ne vejo :roll: oz. lepo računajo vžigalne tuljave :oops: tko da bodite previdni, če imate vozilo v garanciji :!:
RS-sport
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš To feb 13, 2007 9:23 am

Saj je povsod isto. Jaz v Sloveniji še nisem naletel na original servis, kjer bi te jemali spoštljivo in odkrito. Dobesedno, če se le da te bodo nategnili... A je res tako težko imeti neko firmo, ki zna imeti odnos do ljudi in mehanike, ki dejansko nekaj znajo. In pa seveda da so pripravljeni znanje uporabit. Včasih imam občutek, da če se ne boš sam poglobil in raziskal problem, ga ne bo nikoli konec ali pa boš zraven bankrotiral. Sam sem s spleta snel pdf s 1775 stranmi za moj avto, v interdiskontu pa kupil šravfnciger, kleše in en voltmeter. Dele naročim prek spleta in se sam doma zajebavam, pa odkrito povedano imam 3x manj stroškov in avto dosti lepše funkcionira. Ampak kaj ko ti to pobere ogromno časa, katerega pa ponavadi ni...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To feb 13, 2007 11:23 am

OK, nefer bi bilo takole zadevo posplošiti na vse servise v Sloveniji, ker nekateri servisi/prodajalci se res trudijo skoraj tako, da je na koncu tebi nerodno. Se pa za tak odnos ponavadi zadeva vleče od vrha, se pravi od samega proizvajalca na distribuerje in nato na pogodbenike. In če samo en člen v tej verigi hoče na vsak način šparat na račun kupcev je potem tukaj slaba volja in besnenje, upravičeno seveda.

Žal je pa tako, da takšne "napake" privedejo do tega, da se začne govorit, da je recimo Renault, Peugeot, itd za en drek pa v končni fazi sploh ni nujno ampak so za en drek serviserji/prodajalci, ki se zgleda ne zavedajo, da so jim kupci primarni in edini vir prihodkov.

Upam pa, da bodo taka pisma le nekoga zbudila, da ne bodo še naprej spali in da bodo končno le dojeli, da s takim dogodkom ne zgubijo samo eno stranko ampak še veliko več še posebej, če se zadeva objavi na forumih.
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš To feb 13, 2007 12:30 pm

Res je, posploševati je nefer. Mogoče se res kdo trudi in se takemu zdi, da se ta trud nikjer ne pozna, če vsi samo pljuvamo drug po drugem. Upam, da bom kdaj naletel na servis s katerim bom zadovoljen, ker bom potem OSTAL na tem servisu, pa tudi pohvale mi ni težko izreči. Do takrat pa bom iskal alternativne servise za popravila in vzdrževanje. Malomarnost mehanikov verjetno izvira tudi od tega, da niso dovolj motivirani. In že lahko stopimo stopničko više. Kdo pa je na tisti stopnički više? Nekdo ki denar vleče zase ali pa nekdo ki ne zna sredstev porazdeliti. Kdo potem postavi takšnega človeka na to mesto? Gremo še stopničko više, itd... Sem prepričan da se vse začne na vrhu. Osebni odnos končnega mehanika je le še pika na i. Srčno upam, da se bo kaj spremenilo na tem področju. Vsekako pa, ko najdem servis z odnosom, ostanem tam, pa če je na drugem koncu slovenije.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To feb 13, 2007 1:04 pm

v nekaterih državah je vsako delo častno, pri nas pa to ne velja. Mehaniki so zaničevani in slabo plačani in potem se to odraža tudi na njihovem delu.Kdo pa bo delal od 6h zjutraj do 6ih zvečer pri privatniku, ki te plača za 12 ur 20 dni in po 8 ur na dan čez vikende samo 160.000 sit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar To feb 13, 2007 1:43 pm

nebivedu je napisal/-a:v nekaterih državah je vsako delo častno, pri nas pa to ne velja. Mehaniki so zaničevani in slabo plačani in potem se to odraža tudi na njihovem delu.Kdo pa bo delal od 6h zjutraj do 6ih zvečer pri privatniku, ki te plača za 12 ur 20 dni in po 8 ur na dan čez vikende samo 160.000 sit.

Še to je čisto preveč, glede na izobrazbo ki jo ima večina mehanikov .. .2-letno poklicno šolo. :?
Večina slovenskih mehanikov, niti ti na pooblaščenih servisih, se ne morejo primerjati z razvito tujino, sploh ker jih večina sploh ne zna računalnikov uporabljati, angleščine tudi nimajo pojma. Kako bo potem priklopil avto na tester in odkril napako, ali pa zagnal navodila proizvajalec za odpravo kakšne specifične napake, ki so večinoma v angleščini in v računalniški obliki.

Pri nas so pač zato mehaniki zaničevani in slabo plačani, ker se v osnovni šoli pač ni hotel učiti, drugo mu ni preostalo kot 2-letna kmetijska ali pa 2-letna avtomehanična ... da pa bi ga še plačeval kot kakšnega strokovnjaka, pa posledično avtomatsko odpade.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3583
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban To feb 13, 2007 2:57 pm

Vsak resen avtoservis bi v zdejšnih časih moral imet zaposlenga tud kakšnega sposobnega elektronika-električarja. Tisti časi ko si z šraufencigerjem pa 10 ključem vse popravu so zdavnej minil, danes celoten sistem bazira na elektroniki. Tisti mehankarji na servisih pa uglavnem (ne vsi) nimajo pojma o računalnikih, ampka znajo samo šraufat pa olje zamenat.
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny To feb 13, 2007 3:43 pm

točno tako kot pravijo zadnja dva posta...ampak če bi se keri od pooblaščenih serviserjev zavzel za to kar nudi, bi izbral dva al tri od boljših ki jih ima v delavnici (ne vem enga mehanika, enga ličarja, enga kleparja...za vse te poklice se dobijo šole pa tečaji pa ne vem še kaj...sam interes mora bit) in jim sfinanciral kakšen tečaj oziroma šolanje...tako kot delajo že nekatere ličarske delavnice...moj stric ki je ličar na porscheju gre za ne vem koliko cajta v španijo kjer se bo izšolal in dobil neka potrdila in tko...pa vse na njihove stroške, od šolanja do bivanja...edino kar je mora podpisat da bo pol al leto pri njih še po šolanju. eden iz njihove delavnice je že šel in še eden mora it. tako se to dela, tehnologija gre naprej in danes so delavni vse bolj polne nekih strojev pa računalnikov in nekoga je treba tole naučit uporabljat in potem pač dat njega na tak položaj kjer bo on s tem delal ali pa da pač ta ki zna pokaže ostalim da vsaj veja kako in kaj. šola za mehanika je ista kot 10 let nazaj delavnice pa so popolnoma spremenjene...
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo To feb 13, 2007 3:44 pm

dare01 je napisal/-a:Ja to je zelo neprijetna izkušnja. Dejansko so te probal na suho....
Sicer pa ima Renault Slovenija vse številke avtomobilov za vpoklic na svoji internetni strani. In to so vsi avti ki so bili vpoklicani. In tukaj lahko preverite ali je bila poslana nota lastniku avtomobila da se zglasi na servisu.
DonFilipo: Kje si kupil avto? Predvidevam da na Hrvaškem. Daj vprašaj Renault Hrvatska zakaj ti niso poslali noto. Če pošiljajo za razne malenkosti sem skoraj prepričan da bi morali poslati za tuljave.

Še link do spiska: http://www.renault.si/RenaultSITe/news/ ... index.html


Taksne napake niso nujne za vpoklic na menjavo, če se napaka res ne pokaže. V mojem primeru se je pokazala nepravilnost in se takrat renault obvezuje, da bo zadevo porihtal četudi je garancija že mimo. To niso kritične zadeve, in se verjetno ne pojavljajo pri vseh. Zato oni temu rečejo "tiha garancija". In še dobro da poznam človeka na našem servisu, ki je pošten in mi zadevo razložu. Skopuhi pri Malgaju pa so bili kar tiho. Kolko lastnikov so že na tak način "oropali". Sramota!

Je pa res, da ne treba posploševati. Zato sem napisal ime Malgaj kjer sem imel neprijetno izkušnjo. Mogoče pri drugih tega nebi imel. Mogoče tudi pri Malgaju ne, če bi imel SLO tablice. Nikoli se ne ve in tudi ne bom zvedel zakaj in kako.
Prej sem vozil Mazdo in je servis pri nas bil obupen, tukav v BTCu (GammaCenter) pa sem bil izredno zadovoljen. Še več od tega. A o njihovi prijaznosti in profesionalnosti bi lahko pisal ure in ure.
Kot vidimo, se zadeva razlikuje od servisa, do servisa, in celo od izmene v katero priletiš. Vse je v človeku.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk To feb 13, 2007 3:52 pm

Žalostno (ali pa na našo srečo,) je to, da nekaj mehanikov brez (uradne)
licence obvladajo bolj, kot tisti, ki hodijo na kao neka izobraževanja... S tem, da o ceni ure pri "fušarjih" ali na uradnih servisih sploh ne bi razpravljal.
In s tem mislim elektroniko in mehaniko. Kogar ta posel zanima, se bo pozanimal, saj konec koncev živimo v informacijski dobi.... In tem ljudem jaz pravim dobri mehaniki. Ne pa neki mulci, ki končajo texxxas pa ne znajo kliuča v rokah držat in so prakso prešprical... In teh je na uradnih servisih ko listja in trave.
LP
Martin
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Ne feb 18, 2007 10:48 pm

Dobri elektricarji in elektroniki pa medtem doma sedijo in cakajo na sluzbo. Lastniki servisov pa jih seveda nocejo placati. rajsi imajo texas-boya z tecajem v delavnci. Za vse vecje probleme, mislio da bodo pomagala tovarna. tukaj pa se motijo, ker tovarna pomaga pri extremnih problemih, ne pa pri malo vecjih tezavah.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 113 gostov