Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

SAE grade olja

Napisal/-a JohnyR Sr sep 24, 2003 8:55 am

A zna kdo točno povedat kaj pomenijo številke na olju.

Malo sem gledu po i-netu, pa mi ni čist jasn. Nekje piše tako drugje tako.

Predvsem me zanima ali je dobro dati v avto bolj viskozno olje.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr sep 24, 2003 9:51 am

Številke ti pomenijo gostoto oziroma viskoznost olja.

Včasih so bila olja samo ene gostote zadnjih 30 let se pa uporabljajo boljša olja ki se različno ''obnašajo'' pri mrzlem ali toplem motorju.

Prva številka ti pove viskoznost pri hladnem olju, druga pri vročem.

Do ene meje je najbolje imet oje z čim manjšo prvo številko ker je olje bolj tekoče ob zagonu hladnega motorja, in čim večjo drugo številko da nudi boljše mazalne sposobnosti pri vročem motorju. Jer pa treba upoštevat priporočila proizvajalca avta, sploh pa če nisi siguren v to kakšno olje bi uporabil.

Ali imaš kakšne probleme s porabo olja?
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr sep 24, 2003 9:58 am

Nimam problemov. Edino se mi zdi da pri hladnem zagonu, avto dela čudno (neenakomerno).

Zanima me če je bolje dal v mašino boljše olje, še posebej zdej pred zimo (olje morm itak zamenjat)

Najbolj me zanima če je boljše olje 0W-20 ali 0W-50.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Sr sep 24, 2003 10:19 am

če se zaganja pri hladnem, nima nobene veze z oljem.

0-20 je po moje preredko za Cliota, edino če je zunaj nonstop -20 :D

0-50 bo verjetno v redu.

sicer pa kaj piše v navodilih?
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr sep 24, 2003 11:18 am

Tut 10-40 bo kr v redu! Pooglej mal kaj je z zaugom da ti zjutri neenakomerno laufa!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr sep 24, 2003 11:44 am

Fora je v tem da laufa bolj zamorjeno kot neenakomerno. Ne odziva se najbolje na gas, vleče samo pri določenih obratih, ... Najbolj mi je olje sumljivo, ker sem ga dozdej daju na original servis, nazadnje sem pa šparu pa sm ga dal enem domačem mehaniku, pa se mi zdi da mi je dal k*** olje not.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr sep 24, 2003 11:51 am

Verjem da to nima veze z oljem! Drgač pa vsi avti delajo drgač k so pod zaugom! Probi mal spucat s carburator cleanerjem! Drugič pa ti sam kup olje pa bod zravn k ti bo delu servis! Ne splača se vozt na pooblaščenga!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če sep 25, 2003 8:01 am

Evo včeri je bil fotr na servisu (Škoda 1.8T) pa so mu vlil 0W-30 olje. Vem da je njegova mašina veliko novejša, ampak vseeno. Kokr sem bral in uspel razumet je za avto dobro da se druga številka ujema z priporočenim oljem (normalen tek), prva je pa bolje če je čim nižja (hladen štart).

Nej mi en to potrdi da vidim če mam prav.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če sep 25, 2003 10:58 am

Zlo po domače:tvoj fotr ma turbinca! Ker so turbomotorji (turbine) ful občutljive pri mrzlem zagonu je dobr met čim nižjo prvo cifro-bolj tekoč olje! Za turbače se ponavad uporablajo olja k majo tut čim višjo drugo cifro (0W-50 al celo 60-selenia racing za fiat & lancia turbo)! Višja druga cifra-bolj "tekoče" olje pri segretem motorju, kar je pa zelo welcome pri turbačih! Če boš daju tak olje (z visoko 2. cifro) v svojga stroja se ti lahk zgodi da ga bo pil-ker mu bo pač preredk! Tko da 10W-40 al kej podobnga bo zate čist kul! Poglej pa kaj priporoča renault...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 25, 2003 11:03 am

super98 je napisal/-a:Zlo po domače:tvoj fotr ma turbinca! Ker so turbomotorji (turbine) ful občutljive pri mrzlem zagonu je dobr met čim nižjo prvo cifro-bolj tekoč olje! Za turbače se ponavad uporablajo olja k majo tut čim višjo drugo cifro (0W-50 al celo 60-selenia racing za fiat & lancia turbo)! Višja druga cifra-bolj "tekoče" olje pri segretem motorju, kar je pa zelo welcome pri turbačih! Če boš daju tak olje (z visoko 2. cifro) v svojga stroja se ti lahk zgodi da ga bo pil-ker mu bo pač preredk! Tko da 10W-40 al kej podobnga bo zate čist kul! Poglej pa kaj priporoča renault...

točno tako...tut jaz uporabljam Selenia Racing 0-60WD.... je pa kar drag ( ni najdrazji ampak vseen) 3000sit liter...
V8 POWER
 
Ruff_Ryder
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:32 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Ruff_Ryder Če sep 25, 2003 11:11 am

Renault (v mojem primeru twingo) priporoča:
elf 5w40 ali 10 w 50

Men osebno elf ni vsec in sem presaltov na Mobil 0w40
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če sep 25, 2003 11:16 am

Ruff_Ryder je napisal/-a:Men osebno elf ni vsec in sem presaltov na Mobil 0w40


Prav tega sm hotu jst dat not. :)
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 25, 2003 11:29 am

Ruff_Ryder je napisal/-a:Renault (v mojem primeru twingo) priporoča:
elf 5w40 ali 10 w 50

Men osebno elf ni vsec in sem presaltov na Mobil 0w40

če si to naredil poleti...je preč vržen denar...če avto ni nevem kako navit...
V8 POWER
 
Ruff_Ryder
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:32 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Ruff_Ryder Če sep 25, 2003 11:39 am

Mobil dobim od grosista, brez marže, to je skoraj pol ceneje. Tko da mislim da se izplača.
 
Ruff_Ryder
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:32 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Ruff_Ryder Če sep 25, 2003 11:40 am

Pa naredil sem jeseni.
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 25, 2003 11:46 am

Ruff_Ryder je napisal/-a:Mobil dobim od grosista, brez marže, to je skoraj pol ceneje. Tko da mislim da se izplača.

nevem če ma smisel :)
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če sep 25, 2003 12:10 pm

TechnoBoY je napisal/-a:
Ruff_Ryder je napisal/-a:Mobil dobim od grosista, brez marže, to je skoraj pol ceneje. Tko da mislim da se izplača.

nevem če ma smisel :)


Veliko ljudi na forumu dela stvari, ki nimajo smisla. Večina jih dela zato da bi se bolje počutili, zato nikar obsojat, če hočemo avtu privoščit najboljše.
http://www.raceland.si
 
Ruff_Ryder
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:32 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Ruff_Ryder Če sep 25, 2003 12:28 pm

100 ljudi 100 cudi
Osebno me pa boli k.... kaj si drugi mislijo. :wink:
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 25, 2003 12:34 pm

ok...spojlerji...ql....tuning...ql..ampak za brezveze boljse olje ? ..ok no s pomojem ni čist brezveze...ker drugace neni blo tako drago....
aja pa preh sm se zmotu...selenia je od 10-60wd in ne od 0-60
V8 POWER
 
Ruff_Ryder
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:32 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Ruff_Ryder Če sep 25, 2003 12:37 pm

Zakaj pa ne bi za isto ceno (oz ceneje) dal bolsi olje noter. Masina je pa le masina in ne plastika. :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 49 gostov