avtomobilizem.com

Menjava vztrajnika 14 prispevkov • Stran 1 od 1

Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Moderator: Ekipa Avtomobilizem.com

 

drzni86:
Nov uporabnik
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe nov 18, 2011 1:32 pm

Menjava vztrajnika

Odgovordrzni86 » Pe nov 18, 2011 1:43 pm

Pozdravljeni!

Sem lastnik avtomobila Peugeot 307, HDI, 2.0, 78KW, 108KM, letnik 2004.

Zaradi težav z dvomasnim vztrajnikom (rožljanje, tresenje pri speljevanju) sem se odločil da ga zamenjam za enomasnega. V iskanju najcenješe rešitve sem se odločil da sam dobim nadomstne dele in jih potem nesem mehaniku zamenjati. zanima pa me sledeče... Ali moram pri menjavi menjati tudi lamele? kakšne so približno cene kompletov enomasnih vztrajnikov za moj avto? KAtero znamko se mi splača iskati?

Pa še to... kakšne so nasploh razlike pri sami vožnji ob menjavi vztrajnika?

Lp, Aljoša

a_sist:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1348
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Menjava vztrajnika

Odgovora_sist » Pe nov 18, 2011 2:18 pm

Jaz sem pred menjavo vztrajnika in sklopke ( je priporočljivo istočasno preventivno menjati tudi sklopko, ker imaš že vse razkopano ) tudi zbiral ponudbe in iskal najcenejšo varianto. Najceneje mi je kasneje zrihtal mehanik sam, ker ima velike rabate pri svojih dobaviteljih ( 30% na vztrajnik in 40% na sklopko ) .. Seveda nekateri mehaniki to razliko dajo v žep, pošteni pa tebi ponudijo nižjo ceno.

tvojega vprašanja na koncu ne razumem... Simptomi, ki si jih opisal izginejo. Meni se je zdelo kot da vozim drug avto :) .
No escape from the mass mind rape...

zlica22:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1566
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorzlica22 » Pe nov 18, 2011 3:11 pm

Dobro je, oz. skoraj obvezno, da se poleg vztrajnika menja tudi komplet sklopka. Če primerjamo novo garnituro enomasnega z dvomasnim vztrajnikom, kakšne velike razlike v vožnji ni, oz. je neboš občutil.

zlica22:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1566
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorzlica22 » Pe nov 18, 2011 3:13 pm

a_sist je napisal/-a:Jaz sem pred menjavo vztrajnika in sklopke ( je priporočljivo istočasno preventivno menjati tudi sklopko, ker imaš že vse razkopano ) tudi zbiral ponudbe in iskal najcenejšo varianto. Najceneje mi je kasneje zrihtal mehanik sam, ker ima velike rabate pri svojih dobaviteljih ( 30% na vztrajnik in 40% na sklopko ) .. Seveda nekateri mehaniki to razliko dajo v žep, pošteni pa tebi ponudijo nižjo ceno.

tvojega vprašanja na koncu ne razumem... Simptomi, ki si jih opisal izginejo. Meni se je zdelo kot da vozim drug avto :) .



Glede popusta, ki ga dobimo mehaniki... Ne moreš reči, da ti pošten mehanik ponudi nižjo ceno. Za material se plača isto ceno, kot je v trgovini, popust in s tem zaslužek si pa prisluži vsak sam-če komu kaj ni všeč naj material kupi sam, cena bo ista, kot ti jo ponudi mehanik(morda še dražja). Pač pobere se tista razlika, ki je ostala od popusta. Tu ne vidim nič nepoštenega. Od tega se živi... Če bi material vsi računali po ceni, ki ga dobijo s popustom bi bila pač dražja urna postavka, kar pa spet nebi bilo nikomur všeč.

a_sist:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1348
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Menjava vztrajnika

Odgovora_sist » Pe nov 18, 2011 4:29 pm

zlica22 je napisal/-a:
a_sist je napisal/-a:Jaz sem pred menjavo vztrajnika in sklopke ( je priporočljivo istočasno preventivno menjati tudi sklopko, ker imaš že vse razkopano ) tudi zbiral ponudbe in iskal najcenejšo varianto. Najceneje mi je kasneje zrihtal mehanik sam, ker ima velike rabate pri svojih dobaviteljih ( 30% na vztrajnik in 40% na sklopko ) .. Seveda nekateri mehaniki to razliko dajo v žep, pošteni pa tebi ponudijo nižjo ceno.

tvojega vprašanja na koncu ne razumem... Simptomi, ki si jih opisal izginejo. Meni se je zdelo kot da vozim drug avto :) .



Glede popusta, ki ga dobimo mehaniki... Ne moreš reči, da ti pošten mehanik ponudi nižjo ceno. Za material se plača isto ceno, kot je v trgovini, popust in s tem zaslužek si pa prisluži vsak sam-če komu kaj ni všeč naj material kupi sam, cena bo ista, kot ti jo ponudi mehanik(morda še dražja). Pač pobere se tista razlika, ki je ostala od popusta. Tu ne vidim nič nepoštenega. Od tega se živi... Če bi material vsi računali po ceni, ki ga dobijo s popustom bi bila pač dražja urna postavka, kar pa spet nebi bilo nikomur všeč.


se strinjam in opravičujem... kako naj rečem drugače. Imel sem srečo, da mi je moj mehanik zrihtal ceno po njegovi dobavni s popusti. To je to.
No escape from the mass mind rape...

Fan:Uporabniški avatar
Konstruktiven svetovalec
Prispevkov: 4379
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Menjava vztrajnika

OdgovorFan » Pe nov 18, 2011 4:53 pm

Pozdravljeni

Ko se menja vstrajnik iz dvomasnega na navadnega je obvezno potrebno menjati še košaro, lamelo in potisni ležaj - predvsem zaradi "distanc" in "toleranc". V sami vožnji ni razlike, se pa pozna v denarnici.

lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.

zlica22:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1566
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorzlica22 » Pe nov 18, 2011 5:54 pm

a_sist je napisal/-a:
zlica22 je napisal/-a:
a_sist je napisal/-a:Jaz sem pred menjavo vztrajnika in sklopke ( je priporočljivo istočasno preventivno menjati tudi sklopko, ker imaš že vse razkopano ) tudi zbiral ponudbe in iskal najcenejšo varianto. Najceneje mi je kasneje zrihtal mehanik sam, ker ima velike rabate pri svojih dobaviteljih ( 30% na vztrajnik in 40% na sklopko ) .. Seveda nekateri mehaniki to razliko dajo v žep, pošteni pa tebi ponudijo nižjo ceno.

tvojega vprašanja na koncu ne razumem... Simptomi, ki si jih opisal izginejo. Meni se je zdelo kot da vozim drug avto :) .



Glede popusta, ki ga dobimo mehaniki... Ne moreš reči, da ti pošten mehanik ponudi nižjo ceno. Za material se plača isto ceno, kot je v trgovini, popust in s tem zaslužek si pa prisluži vsak sam-če komu kaj ni všeč naj material kupi sam, cena bo ista, kot ti jo ponudi mehanik(morda še dražja). Pač pobere se tista razlika, ki je ostala od popusta. Tu ne vidim nič nepoštenega. Od tega se živi... Če bi material vsi računali po ceni, ki ga dobijo s popustom bi bila pač dražja urna postavka, kar pa spet nebi bilo nikomur všeč.


se strinjam in opravičujem... kako naj rečem drugače. Imel sem srečo, da mi je moj mehanik zrihtal ceno po njegovi dobavni s popusti. To je to.


NP! :mrgreen:

joztom:Uporabniški avatar
Mojster foruma
Prispevkov: 2762
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorjoztom » So nov 19, 2011 12:11 am

Ponavadi ne pašejo tudi vijaki vztrajnika in košare, torej jih zamenjaj za prave. Menjava na klasični tip vztrajnika je sodobni zakon. Lamela ima fedre za kompenzacijo, kot že 100 let, torej menja se vse kot itak, kadar imaš menjalnik dol. Ne pozabi potisnega ležaja.

klepvin:
Nov uporabnik
Prispevkov: 3
Pridružen: To nov 22, 2011 7:55 pm

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorklepvin » To nov 22, 2011 8:15 pm

Pozdravljeni!

Sem lastnik avtomobila Peugeot 307, HDI, 2.0, 78KW, 108KM, letnik 2004.

Zaradi težav z dvomasnim vztrajnikom (rožljanje, tresenje pri speljevanju) sem se odločil da ga zamenjam za enomasnega. V iskanju najcenješe rešitve sem se odločil da sam dobim nadomstne dele in jih potem nesem mehaniku zamenjati. zanima pa me sledeče... Ali moram pri menjavi menjati tudi lamele? kakšne so približno cene kompletov enomasnih vztrajnikov za moj avto? KAtero znamko se mi splača iskati?

Pa še to... kakšne so nasploh razlike pri sami vožnji ob menjavi vztrajnika?


Pozdravljeni!
Pri zamenjavi dvomasnega vztrajnika za enomasnega je potrebno zamenjati tudi potisno ploščo z lamelo. Prav tako se menja tudi potisni ležaj. Sam sem na tem avtu (Peugeot 307 HDI) pred kratkim zamenjal vztrajnik za enomasnega, pri vožnji ni bistvenih razlik, občutijo se samo malo večje vibracije pri nizkih obratih (pod 2000 obratov) in potrebno je malo 'natančnejše' prestavljanje, da se ne občuti cukanje med prestavljanjem.

drzni86, imate zasebno sporočilo.

joztom:Uporabniški avatar
Mojster foruma
Prispevkov: 2762
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorjoztom » To nov 22, 2011 10:59 pm

Ta s povečanimi vibracijami je bosa, to se vam samo zdi, pri prestavljanju fedri lamele enako dobro kompenzirajo kot prej dvomasni vztrajnik. Poenostavljeno, če si imel prej zanič dvomasni vztrajnik, da nisi mogel speljati pod nizkimi obrati ali z drugo iz ovinka, ti klasika ne more v nobenem primeru dati slabših rezultatov pa amen. Ta z vibracijami pa je placebo ali pa je kaj na nosilcih.

klepvin:
Nov uporabnik
Prispevkov: 3
Pridružen: To nov 22, 2011 7:55 pm

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorklepvin » Sr nov 23, 2011 8:24 am

Pozdravljeni
Govoriti o tem da fedri na lameli enako dušijo vibracije kot novi oziroma neokvarjeni dvomasni vztrajnik, je prav tako "bosa", kot so bosi v zaznavanju razlik tisti vozniki,ki tega ne opazijo.Govorim iz lastnih izkušenj, saj je razlika opazna tudi slišno v nizkih obratih-avto je namreč nekoliko glasnejši.Je pa res,da po zamenjavi dvomasnega vztrajnika z enomasnim, za vedno rešiš problem s sklopko,seveda do izrabe lamele.

zlica22:Uporabniški avatar
Poznavalec foruma
Prispevkov: 1566
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorzlica22 » Sr nov 23, 2011 8:46 am

klepvin je napisal/-a:Pozdravljeni
Govoriti o tem da fedri na lameli enako dušijo vibracije kot novi oziroma neokvarjeni dvomasni vztrajnik, je prav tako "bosa", kot so bosi v zaznavanju razlik tisti vozniki,ki tega ne opazijo.Govorim iz lastnih izkušenj, saj je razlika opazna tudi slišno v nizkih obratih-avto je namreč nekoliko glasnejši.Je pa res,da po zamenjavi dvomasnega vztrajnika z enomasnim, za vedno rešiš problem s sklopko,seveda do izrabe lamele.

Če se že občuti se občuti res minimalna razlika. Nekateri ljudje so pač bolj občutljivi in včasih čutijo/slišijo še kakšno stvar preveč :) Problemi s sklopko? Problem so tu vendar vztrajniki, ne sklopke.

klepvin:
Nov uporabnik
Prispevkov: 3
Pridružen: To nov 22, 2011 7:55 pm

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorklepvin » Sr nov 23, 2011 11:21 am

Pozdravljeni,
se opravičujem,mislil sem seveda na vztrajnik,kateri je bil izumljen ravno po želji,narediti avto čim bolj "uglajen",žal pa posledično trpi vzdržljivost oz.trajnost le tega , v primerjavi s preizkušeno klasično sklopko & vztrajnik.

joztom:Uporabniški avatar
Mojster foruma
Prispevkov: 2762
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Menjava vztrajnika

Odgovorjoztom » Sr nov 23, 2011 3:10 pm

Dvomasni vztrajnik je narejen iz dveh 8-kilskih plat, ki imajo vmes fedre (LUK), kombinacijo fedrov in hidravlike (Valeo) ali zobnik s fedri z vgrajenim silikonskim blažilcem (Sachs). Pod štantgasom sicer nekaj opleta po svoje druga polovica, ne pa da popolnima blaži tresljaje. Vsi nasedate izvrstni video predstavitvi LUK-a. Vse to velja pod obremenitvami, ne pa pod štantgasom. Pod obremenitvijo zadovoljivo kompenzira tudi klasična lamela, s tem da ne povzroča lomov motorja ali gredi menjalnika. Morate to razdreti, si ogledati na mizi, pa boste kar kaj zastopili, nikakor pa ne hvalite tega dvomasnega sranja, ki bo obubožal evropske voznike zaradi lažnih tresljajev. 16-kilski klasičen vztrajnik je nemogoče tresti v frekvenci 800 obratov/min., zato pa je bil tudi narejen pred 100 leti, a veste koliko je skoraj pol žaklja cementa na hitro premikat.




Kdo je prisoten

Po forumu brska: Yahoo [Bot] in 10 gostov

2002-2011 © D.Labs d.o.o. Vse pravice pridržane.