plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1219
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a plinaš Če nov 23, 2017 7:46 am

BroKeR90 je napisal/-a:Pozdravljeni g. Tomaž Demšar!

Osebno sem že imel nekje 4 leta nazaj na LPG predelano Hondo Civic Type S, letnik 2008 (140 KM), in sicer pri Plineksu (predelava za cca 1400 EUR). Po nekje 80.000 km so se počasi začele pojavljati težave z ventili, ki smo jih čez nekaj servisov morali nastavljati že na 10.000 km. Zaradi omenjene slabe izkušnje me zanima kaj menite o predelavi Clia IV RS, letnik 2013 (200 KM)? Zanima me predvsem kje avto predelati, če sploh in na kaj moram paziti, da se takšne ali podobne težave ne bi ponovile?

P.S.: Servisi na predelani Hondi so bili izvajani z največjo mero skrbnosti, uporabljal sem predpisan dodatek, katerega vbrizg smo kasneje preventivno celo povečali, da bi rešili težavo z ventili, a vse to zaman.

Hvala za vaš čas!

v avtošoli šmarca je naredil - ne me držat za model a se mi zdi da enak civic - cca 400 000 km na plin. brez težav .. ne vem za civic-a a accord ima kontrolo ventilov tudi na bencinu na vsakih 40 tkm. preveri , če so se serviserji striktno držali vseh potrebnih opravil pri servisnih intervalih.

clio rs ima serijske težave že na bencinu - le te se na plinu potencirajo.
Tomaz_Demšar je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:zanima me približen podatek , koliko vozil ste predelali na plin v 5 delavnicah v obdobju od štarta do danes - torej cca 3.5 letih.


Pozdravljen

Kratek odgovor je, odločno premalo.

Zavedati se moramo namreč, da je oziroma bo težko v Sloveniji prebiti dizelsko bariero, za razliko od tujine ( razen Avstrije ).
Kakšen je odnos do avtoplina v državah okoli nas in pri nas ( manj kot 1% ), zgovorno govorijo številke vozil na plin.

Če smo nekateri prepoznali prednosti, pa jih mnogi ( še ) niso.
Glavna težava je odnos številnih mehanikov, ki ne sprejemajo v našem slovenskem pogledu alternative, z pojasnilom:
To je zanič, je nezanesljivo.... oziroma z drugimi besedami jaz se tega že ne bom učil.
Večina potencialnih uporabnikov hočeš nočeš temu sledi, tako da so začetni koraki na žalost majhni ( pemajhni ).

Še večja težava pa je padec garancije in podaljšanega jamstva ob vgradnji avtoplina za nova vozila,
Pri večini zastopnikov, je to področje dokaj rigorozno urejeno, za razliko od tujine, kjer imajo zastopniki drugačna navodila svojih matičnih firm.

Toda tudi na tem področju se stvari premikajo.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar

negativen odnos do avtoplina so povzročili slabi monterji željni dobrega zaslužka. s tem so dizelsko bariero po nekaj letih prebojev uspeli ponovno zgraditi .

vaši servisi vianor so začeli montirati plin 2014 .- in nimate približnega podatka koliko vozil so predelali ?
vi ste imeli začetne korake ? po cca.10 letih ostalih slovenskih monterjev , ki so se - vsaj dobri - borili za popularizacijo predelave na lpg?
ko so bili že vidni rezultati po prevoženih par 100tkm z vozilom - brez težav?

to je forum.. in ne rabim nekega pokroviteljskega odgovora polnega izgovorov o mehanikih, zastopnikih in garancijah- po domače mešanja megle ..

točno honda ob izpolnjevanju določenih pogojev ohrani 100% tovarniško garancijo pri predelavi na plin .. chryslerje so prodajali nove naknadno predelane na plin ..

tudi pri oplu so jih - a so se opekli .. sedaj prodajajo samo tovarniško predelane..

plin ni za športno vožnjo ? mogoče res ne vem kaj je "športna vožnja" , saj mi moja vozila prekinjajo vbrizg ob blokadi.. prekmalu..to pa , da mi odpovedujejo menjalniki je pa verjetno krivda plina . =P

kolikor je razbrati iz vašega odgovora ste s temi vašimi montažami ustrelili v prazno. zato tudi izmikanje pri odgovoru ..

vi le lepo poskrbite za kvaliteto plina - pa malce na ceni naredite kaj pozitivnega za nas uporabnike - pa se bo stvar okoli lpg začela bolje razvijati.

lp plinaš
plin je cnej k bencin
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a rs5 Če nov 23, 2017 10:17 am

Plinaš.Kaj pa ti montiraš ,da to tako lepo deluje :?:
 
Uporabniški avatar
nejc1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1349
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a nejc1 Če nov 23, 2017 8:55 pm

Jap pred kratkim se je prodajala Honda Civic 1.4 letnik 2012 (ali 13) predelana na plin s 450 kkm prevoženimi...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a ojnica Če nov 23, 2017 10:43 pm

Zanima me za montažo še ene LPG jeklenke, oba bi bila ista, kolk je stroškov , se da enga na druzga. Ta druga LPG jeklenka že ima ventil, ker je notri 3/4 plina.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a ojnica Pe nov 24, 2017 11:26 pm

[quote="corus"]Ali preprosto, plin pač ni primeren za divjake, temveč je dobra alternativa dizlu in bencinu ob normalni uporabi vozila v skladu s CPP, kakor naj bi vsi vozili, kar pa je v sloveniji žal še utopija.[/quote]

Vožnja na plin je cenejša od dizla. Meni 1.4 porabi za 5 evrov plina, pri dizlu bi šlo goriva za 7 evrov in na bencin 9 evrov.
Jaz avto včasih steram do podna z drugo, tretjo, da začne pojenjat motor in takrat se nič ne preklaplja na bencin, kot eni pišejo.
 
Tomaz_Demšar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po nov 13, 2017 12:08 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tomaz_Demšar Po nov 27, 2017 10:58 am

BroKeR90 je napisal/-a:G. Demšar:
Vsekakor razumem vaše razmišljanje in se z njim povsem strinjam. Moj stari Civic je porabil cca 7 L bencina, medtem ko Clio RS troši cca 8,5 L ob povsem normalni vožnji v skladu s CPP, zato je predelava potencialno še bolj logična z vidika prihrankov. Že takrat me je vodja predelave opozoril naj pazim, da kadar bom nameraval imeti nekoliko težjo nogo, da preklopim iz LPG na bencin. Tega sem se striktno držal, saj osebno avto za namene športne vožnje uporabljam zgolj občasno (vikend ali kakšno dirkališče), zato zagotovo takratne težave z ventili niso posledica moje divje vožnje. Normalna uporaba vozila pri meni še vedno predstavlja več kot 80% vseh narejenih kilometrov (vse skupaj cca 25.000 letno).
Torej ali vztrajate pri svojem mnenju tudi po moji zgornji razlagi?


Pozdravljen

Nikakor ne vztrajam pri odločnem ne z vgradnjo v Clia RS.
Montaža je vsekakor mogoča in je pod določenimi pogoji izvedljiva.
Predlagam pa, da se izbere sistem z odprtim sistemom nastavitve vbrizga bencina.
Sam namreč pri Lovatu te možnosti nimam in sem zato v začetku odsvetoval vgradnjo.
Moje mnenje je, da bi dovolj bencina ustvarilo še varne pogoje delovanja motorja.
Je pa ekonomika zaradi tega nekoliko ( 2-4% ) slabša.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar
 
Tomaz_Demšar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po nov 13, 2017 12:08 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tomaz_Demšar Po nov 27, 2017 11:11 am

ojnica je napisal/-a:Zanima me za montažo še ene LPG jeklenke, oba bi bila ista, kolk je stroškov , se da enga na druzga. Ta druga LPG jeklenka že ima ventil, ker je notri 3/4 plina.


Pozdravljen

Ceno je težko napisati, ker ne poznam avta.
Predlagam, da se z avtom oglasite na enega od servisov, kjer se ukvarjajo s predelavami avtoplina
in vam bodo na podlagi ocenjenega dela izračunali strošek takšne montaže.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar
 
Tahut
Uporabnik
 
Prispevkov: 822
Pridružen: Po feb 12, 2007 8:44 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tahut Sr dec 06, 2017 4:23 pm

Živijo,
Slišal sem, da BMW-jev zadnje generacije (motorji TwinPower Turbo) ni možno predelati na avtoplin. Je to res? Če ja, zakaj je temu tako?

LP Peter
 
vezuv
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To nov 16, 2010 1:57 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a vezuv Če dec 07, 2017 5:54 pm

Lp. Zanima me ce se lahko predela avto na plin in sicer BUICK PARK AVENUE 3.8 V6 150 KW letnik 2004. So mi pri enem slovenskem vgrajevalcu plina v avto rekli da je to nemogoce zaradi posebnega vbrizga goriva....imam to tudi zapisano z njihove strani. Nekako ne verjamem v to zgodbo. Hvala za odgovor.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1219
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a plinaš Če dec 07, 2017 10:39 pm

L36 motor? in kakšen je ta poseben vbrizg goriva ?
plin je cnej k bencin
 
vezuv
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To nov 16, 2010 1:57 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a vezuv Pe dec 08, 2017 7:42 am

Tip motorja mi pise L38 v prometni. Nimam pojma kaj so s tem mislili. Sn pa pri drugem vgrajevalcu plinskih sistemov dobil odgovor da se da lahko predelati brez problema ta avto. Zanimivo. Cakam se en odgovor od se enega vgrajevalca.
 
Tomaz_Demšar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po nov 13, 2017 12:08 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tomaz_Demšar Pe dec 08, 2017 11:49 am

vezuv je napisal/-a:Lp. Zanima me ce se lahko predela avto na plin in sicer BUICK PARK AVENUE 3.8 V6 150 KW letnik 2004. So mi pri enem slovenskem vgrajevalcu plina v avto rekli da je to nemogoce zaradi posebnega vbrizga goriva....imam to tudi zapisano z njihove strani. Nekako ne verjamem v to zgodbo. Hvala za odgovor.


Pozdravljen,

ker ne gre ravno za avto, ki bi ga pogosto videvali na naših cestah, vam natančnega odgovora ne znam podati.
Predelavo smo na motorju 3.8 V6 že izvedli, vendar je bil klasičen sekvenčni vbrizg.
Za kakšen vbrizg goriva gre v vašem primeru pa je mogoče ugotoviti samo na podlagi ogleda v delavnici, kjer tudi potrdijo možnost vgradnje.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar
 
Tomaz_Demšar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po nov 13, 2017 12:08 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tomaz_Demšar Pe dec 08, 2017 12:35 pm

Tahut je napisal/-a:Živijo,
Slišal sem, da BMW-jev zadnje generacije (motorji TwinPower Turbo) ni možno predelati na avtoplin. Je to res? Če ja, zakaj je temu tako?

LP Peter


Pozdravljen

Pri zadnji generaciji motorjev, gre v večini za direktni vbrizg bencina.
V primeru predelave na plin mora proizvajalec avtoplinskega sistema predvideti količino sočasno vbrizganega bencina za točno določen model ( koda ) motorja.
Ker razvoj avtoplinskega sistema za posamezen motor traja nekaj časa in denarja,
takoj ni vse potrebne predvsem programske opreme za vse znamke in vse motorje.
Tako brez razvitega avtoplinskega sistema za točno določen motor ( koda motorja ) vgradnja ni mogoča.

Pri vgradnji avtoplinskega sistema v vozila z direktnim vbrizgom tako vgrajevalci nimajo več neposrednega vpliva na delovanje motorja,
ampak je to že od razvoja sistema naprej zaupano proizvajalcem sistemov. Delovanje takšnih sistemov je tako precej zanesljiveje.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1219
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a plinaš So dec 09, 2017 11:09 am

Tomaz_Demšar je napisal/-a:
Tahut je napisal/-a:Živijo,
Slišal sem, da BMW-jev zadnje generacije (motorji TwinPower Turbo) ni možno predelati na avtoplin. Je to res? Če ja, zakaj je temu tako?

LP Peter


Pozdravljen

Pri zadnji generaciji motorjev, gre v večini za direktni vbrizg bencina.
V primeru predelave na plin mora proizvajalec avtoplinskega sistema predvideti količino sočasno vbrizganega bencina za točno določen model ( koda ) motorja.
Ker razvoj avtoplinskega sistema za posamezen motor traja nekaj časa in denarja,
takoj ni vse potrebne predvsem programske opreme za vse znamke in vse motorje.
Tako brez razvitega avtoplinskega sistema za točno določen motor ( koda motorja ) vgradnja ni mogoča.

Pri vgradnji avtoplinskega sistema v vozila z direktnim vbrizgom tako vgrajevalci nimajo več neposrednega vpliva na delovanje motorja,
ampak je to že od razvoja sistema naprej zaupano proizvajalcem sistemov. Delovanje takšnih sistemov je tako precej zanesljiveje.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar

kar dejansko ne drži . pri plinskih napravah z vbrizgom tekoče faze plina skozi obstoječe bencinske injektorje za ditekten vbrizg bencina v zgorevalno komoro ni porabe bencina..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a ojnica Sr dec 13, 2017 8:41 pm

Kako je to možno, da je LPG raz*kal:

https://www.youtube.com/watch?v=lkgm6mPu50U
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1219
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a plinaš Po jan 01, 2018 1:34 pm

Tomaz_Demšar je napisal/-a:
Clio RS s 200 PS zagotovo ni vozilo z motorjem, kateri bi bil resnično primeren za predelavo.
Še posebej če 200 PS, kar kliče k športni vožnji. Ravno pri takšni vožnji ko je motor precej bolj obremenjen dalj časa,
pa plin ni najprimernejše gorivo.
Zato sam takšnega vozila nebi predelal.
Tudi če vse naredimo tako kot je potrebno ( varovanje motorja ), bo v določenem režimu obratovanja motorja prihajalo do kvarnih učinkov na nekatere dele,
kar si pa zagotovo ne želite, kajne.


Lep pozdrav,

Tomaž Demšar

:? .. tole sem našel na strani od petrola ..
http://www.petrol.si/zapisi/dirkalni-avto-na-plin-lpg

clio rs 200 je - seveda ob določenih dodelavah na agregatu - čisto primeren dirkalni avto.
https://youtu.be/XBFiBs6OgGU

če je vse narejeno kot mora biti - če so tovarniški ventili in sedeži ventilov absolutno neprimerni za vožnjo na lpg je to pač treba urediti / zamenjati ! - pri vožnji na plin NE prihaja do škodljivih učinkov ali kvarnih učinkov na dele gregata !

kateri je ta "določen režim obratovanja motorja " pri katerem naj bi prihajalo do kvarnih učinkov? so to rezultati vaših testov ali samo povzetek izkušenj laičnih uporabnikov ? ali celo samo mnenje voznikov , ki nikoli niso videli lpg od blizu?

realnost je drugačna kot jo vi tukaj predstavljate . če je plinska naprava pravilno nastavljena --in seveda vzdrževana - ne prihaja do okvar.
izjema so agregati , ki imajo ventile in sedeže ventilov izdelane iz slabih materialov in kjer tudi pri uporabi ustreznega bencina vseeno prihaja do okvar na ventilih . vendar to ni problem pogonskega goriva temveč problem uporabe neustreznih slabših cenejših materialov pri zdelavi ventilov in sedežev ventilov.
v teh časih dokaj enostavna - res ne najcenejša - rešitev je zamenjava ventilov in sedežev ventiloz z ustreznimi , ki so izdelani iz dobrih materialov .. tako dodelavo kar pogosto opravljajo monterji plinskih naprav v tujini - celo na hrvaškem .

moram pripomniti , da izjave v stilu - citiram :
- "Ravno pri takšni vožnji ko je motor precej bolj obremenjen dalj časa,pa plin ni najprimernejše gorivo." ,
-"Zato sam takšnega vozila nebi predelal." ,
-"Tudi če vse naredimo tako kot je potrebno [/b]( varovanje motorja ), bo v določenem režimu obratovanja motorja prihajalo do kvarnih učinkov na nekatere dele,kar si pa zagotovo ne želite, kajne."

mečejo slabo luč na predelave vozil na ekološko bolj primeren lpg ter s tem odvračajo ljudi od predelave . kaj si lahko laik misli o takih izjavah enega od dolgoletnih vodilnih strokovnjakov oddelka za avtoplin pri naši največji energetski družbi pa bi bilo zanimivo izvedeti ...

mogoče bi lahko vi povedali tudi kaj o tem odkod prihaja lpg v našo državo , kdo podeljuje certifikate za posamične dobave iz tujine ter nam zaupali kakšen procent čistega zaslužka je ob litru lpg-ja saj navadni ljudje in uporabniki razlike med zaslužkom na bencinu in lpg-ju ne poznajo.

že vnaprej se zahvaljujem za vaš odgovor.
plin je cnej k bencin
 
jrudolf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr jan 15, 2014 11:06 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a jrudolf Po jan 01, 2018 2:51 pm

Mene pa zanima, od kje informacije predelovalcev na LPG ali je potrebno v določeno vozilo vgraditi dodaten sistem mazanja ali ne. Ali je to samo na podlagi izkušenj ( ko skuri ventile vedo da ta avto potrebuje mazanje) oz. obstaja kje baza takih podatkov. Sam imam predelanega Polota 6R. 1.4 16V in me skrbi, da bom imel težave z ventili.


Lp
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a ojnica Pe jan 26, 2018 1:55 pm

Eni pravjo, da na tem motorju ni potrebno po mazanju ventilov, na svojem 1.4 8v ga nimam od leta 2013 pa v prostem teku tu in sem povibrira mašina. Drugač pa odlično dela Stagov sistem med vožnjo.
 
Uporabniški avatar
alexmarsic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Ne avg 07, 2011 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a alexmarsic So mar 03, 2018 1:37 am

Pozdravljeni!

Obračam se na vas z bolj konkretnim vprašanjem glede LPGja. Namreč vgrajeno imam v Opel Astri J 1.4 Turbo Sports Tourer tovarniško LPG sistem Ladi Renzo. Avto ima do sedaj 80.000km in za temi kilometri je bilo tudi kar nekaj popravil. Pri 34.000km (ko sem ga dobil) sem zamenjal svečke nato so pri 44.000km bile svečke ponovno za zamenjat naslednje pri 54.000km ponovno itd.. Je to normalno da se svečke vsakih 10.000km menjava? Svečke pa so iste originalnim z pravilno gradacijo. Pri 55.000km je na vozilu šla vžigalna tuljava ki je bila auč 180€ z najvišnjim rabatom. Zdi se mi precej zgodaj da je na vozilu šla tuljava ampak pustimo to. Poraba plina je v mesnem režimu kjer tudi največ vozim okoli 13-14l/100km enaka vožnja na bencinu pa le 9-10l/100km. Zdi se mi zelo velika razlika med gorivama. Sicer pa me odprta vožnja pri mirni vožnji po ACju preseneti z povprečno porabo 7,5l/100km. Po vožnji na LPGju opažam tudi da mi vozilo povzroča težave pri zagonu. Če pa vozilo vozim na bencin teh težav ni. Namreč ob zagonu opažam da če je vozilo nazadnje vozilo na LPG potrebuje več časa za zagon (cca 6-10 sekund) na bencin pa 2-3 sekunde Gre mogoče za okvaro računalnika? Na oplu so z vsemi naštetimi zadevami obupali in nimajo odgovora. Sedaj ko je mraz sem pa opazil tudi, da mi na vozilu preklopi plin šele ko se vozilo segreje nad 80 stopinjami, znanec pa z isto astro teh težav nima in mu takoj preklopi na plin čim se malenkost dvigne temperatura hladilne tekočine. In še zadnja stvar. Rezervar plina je po specifikaciji velik 45l v njega lahko natočim le 34 litrov. Zavedam se da ima nekaj rezerve ker se plin širi in krči ampak se mi zdi da 11l je pa malo preveč. Vsekakor je bila moja matematika trenutno takšna, da vsak prišparan euro na plinu je bilo treba uporabit za servis to vključuje filter plina, ki je 45€ in svečke ki pridejo 60€ z rabatom.

Torej konkretno bi rad vedel. Kaj bi lahko naredil? Žal mi je vozilo dajati stran ker sem z njim zadovoljen ampak me te malenkosti pri LPGju kar včasih zavračajo v tem da preklopim avto na LPG. Vozil sem že več vozil na LPG ki so bili naknadno vgrajeni pa so 100x bolje delovali kot ta moja tovarniška vgradnja. Hvala za odgovore.
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 588
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a danci1973 So mar 03, 2018 8:52 am

Meni se ne zdi normalno menjavanje svečk na 10000km. Moj prejšnji avto ima BRC plinsko napravo in so svečke delale 50000-60000 km brez težav (takrat pa sem jih preventivno menjal) - je pa res, da moj avto že v osnovi uporablja 'iridium' svečke, ki bi se po tovarniških navodilih naj menjavale na 100000 km.

Ena od možnosti za to, da avto po uporabi plina naslednjič težje vžge, je kak injektor plina, ki ne tesni 100%. Tako se potem nekaj plina nabere v sesalnih ceveh in ob naslednjem zagonu motor ne dobi 'svežega' zraka, ampak dobi mešanico s plinom.

Temperatura preklopa je praviloma nastavljiva v elektroniki plinske naprava - možno, da so pri Oplu tu kaj spreminjali, ko so se ukvarjali z vašim vozilom. Možno pa je tudi, da ima plinska naprava kak svoj senzor temperature, ki ne dela pravilno.

Glede velikosti rezervoarja za plin - le-ta se sme napolniti le 80% dejanske velikost. Se pravi - če je rezervoar 45L dejanskega volumna, potem vanj ne gre več kot 36L.
Vrni se na Prenova Avtomobilizem.com

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov