plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a plinaš Če nov 23, 2017 7:46 am

BroKeR90 je napisal/-a:Pozdravljeni g. Tomaž Demšar!

Osebno sem že imel nekje 4 leta nazaj na LPG predelano Hondo Civic Type S, letnik 2008 (140 KM), in sicer pri Plineksu (predelava za cca 1400 EUR). Po nekje 80.000 km so se počasi začele pojavljati težave z ventili, ki smo jih čez nekaj servisov morali nastavljati že na 10.000 km. Zaradi omenjene slabe izkušnje me zanima kaj menite o predelavi Clia IV RS, letnik 2013 (200 KM)? Zanima me predvsem kje avto predelati, če sploh in na kaj moram paziti, da se takšne ali podobne težave ne bi ponovile?

P.S.: Servisi na predelani Hondi so bili izvajani z največjo mero skrbnosti, uporabljal sem predpisan dodatek, katerega vbrizg smo kasneje preventivno celo povečali, da bi rešili težavo z ventili, a vse to zaman.

Hvala za vaš čas!

v avtošoli šmarca je naredil - ne me držat za model a se mi zdi da enak civic - cca 400 000 km na plin. brez težav .. ne vem za civic-a a accord ima kontrolo ventilov tudi na bencinu na vsakih 40 tkm. preveri , če so se serviserji striktno držali vseh potrebnih opravil pri servisnih intervalih.

clio rs ima serijske težave že na bencinu - le te se na plinu potencirajo.
Tomaz_Demšar je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:zanima me približen podatek , koliko vozil ste predelali na plin v 5 delavnicah v obdobju od štarta do danes - torej cca 3.5 letih.


Pozdravljen

Kratek odgovor je, odločno premalo.

Zavedati se moramo namreč, da je oziroma bo težko v Sloveniji prebiti dizelsko bariero, za razliko od tujine ( razen Avstrije ).
Kakšen je odnos do avtoplina v državah okoli nas in pri nas ( manj kot 1% ), zgovorno govorijo številke vozil na plin.

Če smo nekateri prepoznali prednosti, pa jih mnogi ( še ) niso.
Glavna težava je odnos številnih mehanikov, ki ne sprejemajo v našem slovenskem pogledu alternative, z pojasnilom:
To je zanič, je nezanesljivo.... oziroma z drugimi besedami jaz se tega že ne bom učil.
Večina potencialnih uporabnikov hočeš nočeš temu sledi, tako da so začetni koraki na žalost majhni ( pemajhni ).

Še večja težava pa je padec garancije in podaljšanega jamstva ob vgradnji avtoplina za nova vozila,
Pri večini zastopnikov, je to področje dokaj rigorozno urejeno, za razliko od tujine, kjer imajo zastopniki drugačna navodila svojih matičnih firm.

Toda tudi na tem področju se stvari premikajo.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar

negativen odnos do avtoplina so povzročili slabi monterji željni dobrega zaslužka. s tem so dizelsko bariero po nekaj letih prebojev uspeli ponovno zgraditi .

vaši servisi vianor so začeli montirati plin 2014 .- in nimate približnega podatka koliko vozil so predelali ?
vi ste imeli začetne korake ? po cca.10 letih ostalih slovenskih monterjev , ki so se - vsaj dobri - borili za popularizacijo predelave na lpg?
ko so bili že vidni rezultati po prevoženih par 100tkm z vozilom - brez težav?

to je forum.. in ne rabim nekega pokroviteljskega odgovora polnega izgovorov o mehanikih, zastopnikih in garancijah- po domače mešanja megle ..

točno honda ob izpolnjevanju določenih pogojev ohrani 100% tovarniško garancijo pri predelavi na plin .. chryslerje so prodajali nove naknadno predelane na plin ..

tudi pri oplu so jih - a so se opekli .. sedaj prodajajo samo tovarniško predelane..

plin ni za športno vožnjo ? mogoče res ne vem kaj je "športna vožnja" , saj mi moja vozila prekinjajo vbrizg ob blokadi.. prekmalu..to pa , da mi odpovedujejo menjalniki je pa verjetno krivda plina . =P

kolikor je razbrati iz vašega odgovora ste s temi vašimi montažami ustrelili v prazno. zato tudi izmikanje pri odgovoru ..

vi le lepo poskrbite za kvaliteto plina - pa malce na ceni naredite kaj pozitivnega za nas uporabnike - pa se bo stvar okoli lpg začela bolje razvijati.

lp plinaš
plin je cnej k bencin
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a rs5 Če nov 23, 2017 10:17 am

Plinaš.Kaj pa ti montiraš ,da to tako lepo deluje :?:
 
Uporabniški avatar
nejc1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1215
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a nejc1 Če nov 23, 2017 8:55 pm

Jap pred kratkim se je prodajala Honda Civic 1.4 letnik 2012 (ali 13) predelana na plin s 450 kkm prevoženimi...
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 1971
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a ojnica Če nov 23, 2017 10:43 pm

Zanima me za montažo še ene LPG jeklenke, oba bi bila ista, kolk je stroškov , se da enga na druzga. Ta druga LPG jeklenka že ima ventil, ker je notri 3/4 plina.
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 1971
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a ojnica Pe nov 24, 2017 11:26 pm

[quote="corus"]Ali preprosto, plin pač ni primeren za divjake, temveč je dobra alternativa dizlu in bencinu ob normalni uporabi vozila v skladu s CPP, kakor naj bi vsi vozili, kar pa je v sloveniji žal še utopija.[/quote]

Vožnja na plin je cenejša od dizla. Meni 1.4 porabi za 5 evrov plina, pri dizlu bi šlo goriva za 7 evrov in na bencin 9 evrov.
Jaz avto včasih steram do podna z drugo, tretjo, da začne pojenjat motor in takrat se nič ne preklaplja na bencin, kot eni pišejo.
 
Tomaz_Demšar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po nov 13, 2017 12:08 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tomaz_Demšar Po nov 27, 2017 10:58 am

BroKeR90 je napisal/-a:G. Demšar:
Vsekakor razumem vaše razmišljanje in se z njim povsem strinjam. Moj stari Civic je porabil cca 7 L bencina, medtem ko Clio RS troši cca 8,5 L ob povsem normalni vožnji v skladu s CPP, zato je predelava potencialno še bolj logična z vidika prihrankov. Že takrat me je vodja predelave opozoril naj pazim, da kadar bom nameraval imeti nekoliko težjo nogo, da preklopim iz LPG na bencin. Tega sem se striktno držal, saj osebno avto za namene športne vožnje uporabljam zgolj občasno (vikend ali kakšno dirkališče), zato zagotovo takratne težave z ventili niso posledica moje divje vožnje. Normalna uporaba vozila pri meni še vedno predstavlja več kot 80% vseh narejenih kilometrov (vse skupaj cca 25.000 letno).
Torej ali vztrajate pri svojem mnenju tudi po moji zgornji razlagi?


Pozdravljen

Nikakor ne vztrajam pri odločnem ne z vgradnjo v Clia RS.
Montaža je vsekakor mogoča in je pod določenimi pogoji izvedljiva.
Predlagam pa, da se izbere sistem z odprtim sistemom nastavitve vbrizga bencina.
Sam namreč pri Lovatu te možnosti nimam in sem zato v začetku odsvetoval vgradnjo.
Moje mnenje je, da bi dovolj bencina ustvarilo še varne pogoje delovanja motorja.
Je pa ekonomika zaradi tega nekoliko ( 2-4% ) slabša.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar
 
Tomaz_Demšar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po nov 13, 2017 12:08 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tomaz_Demšar Po nov 27, 2017 11:11 am

ojnica je napisal/-a:Zanima me za montažo še ene LPG jeklenke, oba bi bila ista, kolk je stroškov , se da enga na druzga. Ta druga LPG jeklenka že ima ventil, ker je notri 3/4 plina.


Pozdravljen

Ceno je težko napisati, ker ne poznam avta.
Predlagam, da se z avtom oglasite na enega od servisov, kjer se ukvarjajo s predelavami avtoplina
in vam bodo na podlagi ocenjenega dela izračunali strošek takšne montaže.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar
 
Tahut
Uporabnik
 
Prispevkov: 822
Pridružen: Po feb 12, 2007 8:44 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tahut Sr dec 06, 2017 4:23 pm

Živijo,
Slišal sem, da BMW-jev zadnje generacije (motorji TwinPower Turbo) ni možno predelati na avtoplin. Je to res? Če ja, zakaj je temu tako?

LP Peter
 
vezuv
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To nov 16, 2010 1:57 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a vezuv Če dec 07, 2017 5:54 pm

Lp. Zanima me ce se lahko predela avto na plin in sicer BUICK PARK AVENUE 3.8 V6 150 KW letnik 2004. So mi pri enem slovenskem vgrajevalcu plina v avto rekli da je to nemogoce zaradi posebnega vbrizga goriva....imam to tudi zapisano z njihove strani. Nekako ne verjamem v to zgodbo. Hvala za odgovor.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a plinaš Če dec 07, 2017 10:39 pm

L36 motor? in kakšen je ta poseben vbrizg goriva ?
plin je cnej k bencin
 
vezuv
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To nov 16, 2010 1:57 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a vezuv Pe dec 08, 2017 7:42 am

Tip motorja mi pise L38 v prometni. Nimam pojma kaj so s tem mislili. Sn pa pri drugem vgrajevalcu plinskih sistemov dobil odgovor da se da lahko predelati brez problema ta avto. Zanimivo. Cakam se en odgovor od se enega vgrajevalca.
 
Tomaz_Demšar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po nov 13, 2017 12:08 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tomaz_Demšar Pe dec 08, 2017 11:49 am

vezuv je napisal/-a:Lp. Zanima me ce se lahko predela avto na plin in sicer BUICK PARK AVENUE 3.8 V6 150 KW letnik 2004. So mi pri enem slovenskem vgrajevalcu plina v avto rekli da je to nemogoce zaradi posebnega vbrizga goriva....imam to tudi zapisano z njihove strani. Nekako ne verjamem v to zgodbo. Hvala za odgovor.


Pozdravljen,

ker ne gre ravno za avto, ki bi ga pogosto videvali na naših cestah, vam natančnega odgovora ne znam podati.
Predelavo smo na motorju 3.8 V6 že izvedli, vendar je bil klasičen sekvenčni vbrizg.
Za kakšen vbrizg goriva gre v vašem primeru pa je mogoče ugotoviti samo na podlagi ogleda v delavnici, kjer tudi potrdijo možnost vgradnje.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar
 
Tomaz_Demšar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po nov 13, 2017 12:08 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a Tomaz_Demšar Pe dec 08, 2017 12:35 pm

Tahut je napisal/-a:Živijo,
Slišal sem, da BMW-jev zadnje generacije (motorji TwinPower Turbo) ni možno predelati na avtoplin. Je to res? Če ja, zakaj je temu tako?

LP Peter


Pozdravljen

Pri zadnji generaciji motorjev, gre v večini za direktni vbrizg bencina.
V primeru predelave na plin mora proizvajalec avtoplinskega sistema predvideti količino sočasno vbrizganega bencina za točno določen model ( koda ) motorja.
Ker razvoj avtoplinskega sistema za posamezen motor traja nekaj časa in denarja,
takoj ni vse potrebne predvsem programske opreme za vse znamke in vse motorje.
Tako brez razvitega avtoplinskega sistema za točno določen motor ( koda motorja ) vgradnja ni mogoča.

Pri vgradnji avtoplinskega sistema v vozila z direktnim vbrizgom tako vgrajevalci nimajo več neposrednega vpliva na delovanje motorja,
ampak je to že od razvoja sistema naprej zaupano proizvajalcem sistemov. Delovanje takšnih sistemov je tako precej zanesljiveje.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1160
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a plinaš So dec 09, 2017 11:09 am

Tomaz_Demšar je napisal/-a:
Tahut je napisal/-a:Živijo,
Slišal sem, da BMW-jev zadnje generacije (motorji TwinPower Turbo) ni možno predelati na avtoplin. Je to res? Če ja, zakaj je temu tako?

LP Peter


Pozdravljen

Pri zadnji generaciji motorjev, gre v večini za direktni vbrizg bencina.
V primeru predelave na plin mora proizvajalec avtoplinskega sistema predvideti količino sočasno vbrizganega bencina za točno določen model ( koda ) motorja.
Ker razvoj avtoplinskega sistema za posamezen motor traja nekaj časa in denarja,
takoj ni vse potrebne predvsem programske opreme za vse znamke in vse motorje.
Tako brez razvitega avtoplinskega sistema za točno določen motor ( koda motorja ) vgradnja ni mogoča.

Pri vgradnji avtoplinskega sistema v vozila z direktnim vbrizgom tako vgrajevalci nimajo več neposrednega vpliva na delovanje motorja,
ampak je to že od razvoja sistema naprej zaupano proizvajalcem sistemov. Delovanje takšnih sistemov je tako precej zanesljiveje.

Lep pozdrav,

Tomaž Demšar

kar dejansko ne drži . pri plinskih napravah z vbrizgom tekoče faze plina skozi obstoječe bencinske injektorje za ditekten vbrizg bencina v zgorevalno komoro ni porabe bencina..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 1971
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: VSE O AVTOPLINU- gost TOMAŽ DEMŠAR

Napisal/-a ojnica Sr dec 13, 2017 8:41 pm

Kako je to možno, da je LPG raz*kal:

https://www.youtube.com/watch?v=lkgm6mPu50U
Vrni se na Prenova Avtomobilizem.com

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov