INFINITI je napisal/-a:Clancy je napisal/-a:Ali ni to bolj Golf SUV? Polo SUV bi naj bil T-Cross.
Ja je ja. TIguan je bolj že proti Passatu kot SUV.
hja... sicer so se meje med segmenti, v gonji za čim večje prodajne margine in profite, kar pošteno zabrisale... najprej s pojavom "medsegmentnih" modelov... npr. s korejci par generacij vozil nazaj al pa z dan-danes "prisotnimi" Octavijo, Supebom, šKodiakom, C-Elyssejem in podobnimi modeli, ki so s svojimi dimenzijami zlezli čez mere tehnoloških platform na katerih so narejeni. potem pa še z novimi oblikami vozil kakršni so SUV-ji in crossoverji, s katerimi še lažje "dimenzijsko zavajajo"...
zame je T-roc B segmentni crossover. razlogi za to so pa sledeči:
- kot novi Polo je narejen na MQB A0 platformi.
- od C segmentnih crossovejev - npr. Nissan Qashkaja, Toyote CH-R, Audija Q3 - je približno 15cm krajši... če v ta segment spadajo (in če vprašate mene, spadajo) tudi Tiguan, 3008, Sportage &Co, pa tudi 20cm in več.
- je nekaj cm krajši od "etalona" C segmenta - Golfa, čeprav so SUV-ji in crossoverji (kot "modno-fensi" zamenjave za monovolumne in karavane) običajno večji od "bazičnih" modelov istega segmenta.
- če izvzamemo 2.0l 190 konjski motor, ki je očitni "statement overkill", je tudi njegova 1.0 in 1.6l motorna paleta bolj B segmentna.
- je le 6-7 cm daljši od B segmentnih crossoverjev a'la Captur, 2008, Kona, Cactus, par cm daljši od Q2 in praktično enako dolg kot Oplov Crossland X.
zato zame spade med (sicer večje) crossoverje B segmenta! bo pa najbrž počasi treba opustit ali pa spremenit klasifikacijo kot jo poznamo zadnjih 20-30 let. avtomobili že lep cajt rastejo, tako v dimenzije, kot tudi v medosne razdalje, po čemer smo do sedaj v glavnem določali kam spadajo... modeli današnjega B segmenta, so tako dolgi ali celo DALJŠI od modelov, ki so v začetku 80-tih spadali v to, kar danes imenujemo C segment (Golf 2, Kadett D)!! in, kot da še ni zadost komplicirano, se skorajda vsi proizvajalci, z vsakim novim modelom, na vse kriplje trudijo, da bi poleg dimenzijskega prirastka, "zrasli" tudi v "klaso"! oziroma, se čim bolj približali temu, čemer pravimo "premium".... tudi to seveda zaradi čim boljše prodajne margine
...
zgleda, da sem res star
... kot ne vidim potrebe po konstantni dimenzijski rasti z vsako novo generacijo, tudi v teh "zgledam kot terenc pa "terena" razen plezanja na robnike pločnikov ne zmorem" avtomobilih ne vidim smisla... v bistvu obstajajo predvsem zato, da nam lahko več zaračunajo
. vsak smisel pa so mi zgubili, ko so začeli delat "kupe SUV-je".... če želiš kupe si ga kupi! takega pravega, dvoseda! ne pa se okrog vozit v dvotonski "wannabe terenec" omari z neumno linijo strehe... takrat sem žlehnaril, da nam manjka še "kabrio SUV" in glej ga zlomka - naredili so ga! zdej čakam, da se mi uresniči še tista o ultimativnem oksimoronu: serijsko "spuščenem SUV/terenecu"
.... sicer pa čakaj malo
... koga za*ebavam, sej točno to so crossoverji! od "normalnih" modelov ne odstopajo ne po pogonu (v glavnm brez4x4), ne po oddaljenosti od tal, ne po skupni višini, saj so s svojimi približno 150cm le par cm višji... evo, drugmirko je spet bil jasnoviden