Stran 2 od 7

Re: 2018 VW T-Roc (Polo SUV)

Objavljeno: Po avg 28, 2017 8:12 am
Napisal/-a Tattoo-
Kadjar = Tiguan
Captur je pa nekaj med prihajajočim T-Cross in T-Roc. T-Roc je namreč daljši / večji in imel bo tudi možnost 4x4, kar pa pri Capturju ni na voljo.

Clancy je napisal/-a:Ali ni to bolj Golf SUV? Polo SUV bi naj bil T-Cross.
Itak da je...ampak MOD-i se raje ukvarjajo s popravljanjem "napačnega" citiranja, kot pa da bi uredili take stvari...

Re: 2018 VW T-Roc (Polo SUV)

Objavljeno: Po avg 28, 2017 9:53 am
Napisal/-a esem
Tattoo- je napisal/-a:...ampak MOD-i se raje ukvarjajo s popravljanjem "napačnega" citiranja, kot pa da bi uredili take stvari...
Modi čakajo (bolje kot napaka na napako) na nekoga, ki stvari pozna od znotraj in ko se le-ta po dolgem času oglasi ter zadevo razjasni, naslov takoj popravijo, tako da je bila ta pripomba bolj bumerang kot kaj drugega.

Re: 2018 VW T-Roc (Polo SUV)

Objavljeno: Po avg 28, 2017 10:32 am
Napisal/-a INFINITI
Clancy je napisal/-a:Ali ni to bolj Golf SUV? Polo SUV bi naj bil T-Cross.


Ja je ja. TIguan je bolj že proti Passatu kot SUV.

Re: 2018 VW T-Roc (Polo SUV)

Objavljeno: To avg 29, 2017 11:15 pm
Napisal/-a drugmirko
INFINITI je napisal/-a:
Clancy je napisal/-a:Ali ni to bolj Golf SUV? Polo SUV bi naj bil T-Cross.


Ja je ja. TIguan je bolj že proti Passatu kot SUV.


hja... sicer so se meje med segmenti, v gonji za čim večje prodajne margine in profite, kar pošteno zabrisale... najprej s pojavom "medsegmentnih" modelov... npr. s korejci par generacij vozil nazaj al pa z dan-danes "prisotnimi" Octavijo, Supebom, šKodiakom, C-Elyssejem in podobnimi modeli, ki so s svojimi dimenzijami zlezli čez mere tehnoloških platform na katerih so narejeni. potem pa še z novimi oblikami vozil kakršni so SUV-ji in crossoverji, s katerimi še lažje "dimenzijsko zavajajo"...
zame je T-roc B segmentni crossover. razlogi za to so pa sledeči:

- kot novi Polo je narejen na MQB A0 platformi.
- od C segmentnih crossovejev - npr. Nissan Qashkaja, Toyote CH-R, Audija Q3 - je približno 15cm krajši... če v ta segment spadajo (in če vprašate mene, spadajo) tudi Tiguan, 3008, Sportage &Co, pa tudi 20cm in več.
- je nekaj cm krajši od "etalona" C segmenta - Golfa, čeprav so SUV-ji in crossoverji (kot "modno-fensi" zamenjave za monovolumne in karavane) običajno večji od "bazičnih" modelov istega segmenta.
- če izvzamemo 2.0l 190 konjski motor, ki je očitni "statement overkill", je tudi njegova 1.0 in 1.6l motorna paleta bolj B segmentna.
- je le 6-7 cm daljši od B segmentnih crossoverjev a'la Captur, 2008, Kona, Cactus, par cm daljši od Q2 in praktično enako dolg kot Oplov Crossland X.

zato zame spade med (sicer večje) crossoverje B segmenta! bo pa najbrž počasi treba opustit ali pa spremenit klasifikacijo kot jo poznamo zadnjih 20-30 let. avtomobili že lep cajt rastejo, tako v dimenzije, kot tudi v medosne razdalje, po čemer smo do sedaj v glavnem določali kam spadajo... modeli današnjega B segmenta, so tako dolgi ali celo DALJŠI od modelov, ki so v začetku 80-tih spadali v to, kar danes imenujemo C segment (Golf 2, Kadett D)!! in, kot da še ni zadost komplicirano, se skorajda vsi proizvajalci, z vsakim novim modelom, na vse kriplje trudijo, da bi poleg dimenzijskega prirastka, "zrasli" tudi v "klaso"! oziroma, se čim bolj približali temu, čemer pravimo "premium".... tudi to seveda zaradi čim boljše prodajne margine ;)...

zgleda, da sem res star :mrgreen: ... kot ne vidim potrebe po konstantni dimenzijski rasti z vsako novo generacijo, tudi v teh "zgledam kot terenc pa "terena" razen plezanja na robnike pločnikov ne zmorem" avtomobilih ne vidim smisla... v bistvu obstajajo predvsem zato, da nam lahko več zaračunajo =P . vsak smisel pa so mi zgubili, ko so začeli delat "kupe SUV-je".... če želiš kupe si ga kupi! takega pravega, dvoseda! ne pa se okrog vozit v dvotonski "wannabe terenec" omari z neumno linijo strehe... takrat sem žlehnaril, da nam manjka še "kabrio SUV" in glej ga zlomka - naredili so ga! zdej čakam, da se mi uresniči še tista o ultimativnem oksimoronu: serijsko "spuščenem SUV/terenecu" :mrgreen: .... sicer pa čakaj malo :idea: ... koga za*ebavam, sej točno to so crossoverji! od "normalnih" modelov ne odstopajo ne po pogonu (v glavnm brez4x4), ne po oddaljenosti od tal, ne po skupni višini, saj so s svojimi približno 150cm le par cm višji... evo, drugmirko je spet bil jasnoviden =P :D

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Če avg 31, 2017 9:09 pm
Napisal/-a Polo78
@drugmirko, vse si lepo napisal, edino Toyoto CH-R bi sam ravno tako uvrstil v B segment crossoverjev, kjer so Captur, CX-3 in ostala druščina. Kam točno bo spadal T-Roc pa se tudi sam sprašujem. Zaenkrat se mi zdi, da bo nekje vmes, podobno kot je pri običajnih avtomobilih "nekje vmes" npr. Škoda Rapid, torej med B in C segmentom. T-Cross pa bi znal biti čistokrvni naslednik Cross Pola, torej neposredna konkurenca cross verzije nove Fieste.

Bodo pa po mojem mnenju v prihodnosti trend ravno ti coupe crossoverji oz. taki, ki bodo (vsaj) navidezno tako zgledali. Ledino je tu oral Evoque, sedaj pa mu nekateri drugi modeli (delno) sledijo. Recimo nova Mazda CX-5, čeprav je 1 cm višja od predhodnega modela, ima navidezno nižjo streho zaradi bolj kupejevskega izgleda. Podobno je tudi pri 3008 in zgleda, da gredo trendi v to smer. Lahko, da bodo nekoč povsem križali razred enoprostorcev, terencev in kupejev. Prvi tak "poizkus" je sicer novi renaultov Espace ampak ta še vedno izgleda preveč enoprostorsko, da bi rekli, da je to to. :D

Re: 2018 VW T-Roc (Polo SUV)

Objavljeno: Ne sep 17, 2017 11:59 am
Napisal/-a Galaxy
vipe5s je napisal/-a:
Galaxy je napisal/-a:Res bi rad našel kakšen tehten razlog zakaj je to boljša izbira kot Golf.


Renault Captur.

In Captur od Megana...

2018 VW T-Roc (Golf SUV) - OFF, nakup in dobava

Objavljeno: Po feb 05, 2018 6:47 pm
Napisal/-a martin_krpan

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Po feb 05, 2018 6:57 pm
Napisal/-a brett
Danes seva šla z boljšo polovico malo za dušo k Španu pogledat prodajni asortima VW. Moram res pohvaliti, da imajo res vse "ljudske" modele razstavljene in jih lahko med seboj primerjaš. Prijazno osebje, urejeno, na nivoju salon!

No da ne bom delal reklame prodajalcu...;)

Testirala sva štiri vozila: polo, T-roc, golf in sportsvan. Po slabih dveh urah, sva prišla do zaključka, da je sportsvan tisti, ki nama najbolj sede. Najmanj pa "plastični" T-roc: na (v) njem ni mehke plastike...nikjer! Armatura lična kot pri ostalih VW vozilih, a na ravni pola (ne golfa). Na zadnji klopi malo prostora...občutek sem imel, da imal celo polo več za kolena. Sedeži niso slabi, a bi rekel na otip na nivoju pola. Prtljažnik katastrofa glede velikosti. Piše da je čez 400L, a mu ne bi prisodil niti 300L. Čez 400L je, če vzameš ven spodonjo polico in gledaš direkt rezervno gumo. Nisem pa ugotovil ali bi se dala polica spustiti nižje oz bližje h gumi, ker tam je višinske razlike 15 cm lufta. Od zunaj deluje kar velik, ko pa si notri ni nič posebnega. Golf je prostornejši. Materiali za razred, dva boljši.

Če pomislim, da bi po konfiguraciji takle avto mene prišel 22.300€ (vpršanje kako je s popusti), je to občutno preveč. Več kot 17-18 jurjev (moja konfig.) ne bi dal.

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Po feb 05, 2018 9:46 pm
Napisal/-a tha_man
Zadnjič sem tud sam skočil za hec pogledat T-Roca, ker mi je na slikah kar simpatičen. Notranjost mi je bila prav všeč - dobra pozicija za volanom, prostoren, ergonomski, kvalitetno sestavljen - nikjer se nič ne maje, ne škriplje, se ne upogiba, gumbi dajejo dober občutek, sedeži so kul (in všečni na pogled v ustrezni barvni kombinaciji). Osebno me ne moti da na armaturi nima mehke plastike, saj ne spim na njej. Na mestih ki se jih dotikaš (npr. nasloni za roke) je pa obloženo.

Me pa oblika v živo ni prepričala. Zadaj niti ni napačen, spredaj je pa tipičen VW dolgčas (Arteon in Beetle izvzeti). Saj recimo da je bolj všečen kot Golf ali novi Polo (slednji mi v živo nikakor ne potegne, ne glede na opremo), ampak za moje pojme še vedno čist preveč konzervativen. Cena je tud kar visoka, sploh za spodoben motor in opremo, da o kakem 4x4 sploh ne govorimo.

Me prav zanima, če jim bo uspelo najti dovolj kupcev, ki jim bo avto oblikovno všeč in jih hkrati ne bo motila trda plastika, ter bodo ob tem še pripravljeni dati tolk denarja zanj...

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: To feb 06, 2018 7:50 am
Napisal/-a 2CV_1976
Brez skrbi za številke, par tisoč avtov gre nazaj v Nemčijo.
S številkami pa je tako pri VW, da pač lažejo, tiste kuferam litre je treba pač videti, porabo izmeriti,....

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Ne mar 25, 2018 6:47 pm
Napisal/-a corus
Popoldan sem imel priložnost malo bolj pogledat T-Rocka , nisem ga peljal samo pogledal in moram reči, da je kar lep avto , ta je bil avtomatic bele barve in je dobro izgledal, neprimerljivo bolje od Golfa.

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: To mar 27, 2018 12:38 pm
Napisal/-a Polo78
Sem si tudi sam pred časom ogledal T-Roca, ko sem peljal Sportsvana na redni servis. Zgleda lepo, moderno, lahko bi rekel kot Polo "na steroidih". :lol: Prostora ima za svoj rang res kar nekaj (sploh prtljažnik),... Ampak to je še vedno predvsem avto za 2 (ajde, pogojno za 3 člansko družino) in daleč od tega, da bi bil primeren kot družinski voz, kar dandanes dosti folka zmotno razmišlja, ko jih bolj kot racionalno razmišljanje prevzame trend oz. modna muha tovrstnih vozil. Kakorkoli gledamo, je že navaden Golf na višjem nivoju (prostor (z izjemo prtljažnika), medosna razdalja, materiali,...), da o karavanu ali pa sportsvanu sploh ne govorim, ko prideta v igro prostor ter prilagodljivost. Ampak seveda, jaz gledam iz svojega stališča, ki je pogojeno s točno določenimi (prostorskimi) potrebami. :)

Malo sem bil začuden nad trdo plastiko, ki mene osebno sicer ne moti, ampak če se samo spomnim na vse hvalospeve VW-ja nekoč zaradi vsepovsod prisotne mehke oz. gumirane plastike, sedaj pa ko ima tudi VW trdo pa kot da nikogar več ne moti, niti ne zanima... :| Sem pa glede tega prepričan, da so pri VW-ju to storili z razlogom, da avto ne bi preveč skakal v zelje (navadnemu) Golfu in tudi s tem jasno dali vedeti, kam ga pozicionirajo. In pa še par malenkosti me je zmotilo kot je pogojevanje 2.0 dizla z DSG ter 4x4 pogonom ipd. kar ceno konkretno dvigne tam proti 30k eur, kar je pa odločno preveč za tak avto, tudi če upoštevamo tistih 12% popusta, ki ti ga da prodajalec in pridemo na cca. 26-27k eur.

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Če maj 03, 2018 9:38 pm
Napisal/-a Ivan36
Samo tile T-roc se pa prodajajo ko vroče žemlje :shock: :DDD danes sem jih videl od lizu kar 5 8) Torej 2 modra 1x črna streha 1x bela, beli pa rjavi in še črni bela streha :mrgreen: Večina je verjetno 1.0 Tsi

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Če maj 03, 2018 9:47 pm
Napisal/-a Godward
Avto je pa grd kot kaka Dacia

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Če maj 03, 2018 10:04 pm
Napisal/-a lin
Grd ravno ni , je pa občutno predrag glede na plastik fantastik v kabini.

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 5:53 am
Napisal/-a pskoda
Avto izgleda, da ni predrag (vsaj za nekatere ne). Jaz sem jih kar nekaj videl po cestah

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 6:46 am
Napisal/-a Firediver
Pri tem avtomobilu se lepo vidi stopnjo racionalnosti kupcev.
Bi jih pa še več prodali, če bi bila cena še višja.
Zaradi vtisa prestiža, nič drugega.
Marsikomu je to najpomebnejše.

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 7:47 am
Napisal/-a tha_man
Hehe, kateri crossover (še posebej 2WD) pa je racionalen? Kvečjemu če te tolk matra križ da res nujno rabiš višje sedenje. Jaz mislim, da T-Roca ne kupujejo tipični VAG kupci, in to ravno zato, ker kolk jih poznam za njihove pojme *ni* dovolj "prestižen" (beri: ni mehke plastike in flisa v kabini), ampak so z njim privabili kupce ostalih znamk, ki jim to ni tako pomembno in bolj iščejo nekaj zanimivega na pogled, a hkrati dovolj prostornega in ne preveč "jajčkastega" v kabini (kar je težava veliko malih crossoverjev B razreda), s tem da nočejo preglomazne zadeve v stilu Sportage-a in podobnih, ki te povrh vsega še silijo v nakup dizla, če ravno nočeš ogromne porabe (ali zanič performanc). T-Roc se mi zdi še najbolj alternativa Vitari (S), za tiste ki bi radi malce bolj fancy zadevo in ne potrebujejo 4x4. Kljub trdi plastiki vseeno v notranjosti deluje precej bolj "konkretno" kot Vitara, pri kateri se res pozna da so šparali, prostornost je podobna, baje se podobno kul pelje in ponuja relativno nizke stroške vzdrževanja. Je sicer dražji, ampak ne spet toliko. Ali pa mogoče Qashqai-ju, ki tudi ni prevelik, tukaj sta tud cenovno precej blizu.

Sicer pa, enega Alfista je že prepričal, meni je tudi relativno simpatičen, pa mi do sedaj še praktično noben VW ni bil...

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 8:36 am
Napisal/-a uros11
Firediver je napisal/-a:Pri tem avtomobilu se lepo vidi stopnjo racionalnosti kupcev.
Bi jih pa še več prodali, če bi bila cena še višja.
Zaradi vtisa prestiža, nič drugega.
Marsikomu je to najpomebnejše.

Podobno kot se pri komentarjih vidi domet.

Re: 2018 VW T-Roc (Golf SUV)

Objavljeno: Pe maj 04, 2018 8:46 am
Napisal/-a xxl
tha_man je napisal/-a:Hehe, kateri crossover (še posebej 2WD) pa je racionalen? Kvečjemu če te tolk matra križ da res nujno rabiš višje sedenje. Jaz mislim, da T-Roca ne kupujejo tipični VAG kupci, in to ravno zato, ker kolk jih poznam za njihove pojme *ni* dovolj "prestižen" (beri: ni mehke plastike in flisa v kabini), ampak so z njim privabili kupce ostalih znamk, ki jim to ni tako pomembno in bolj iščejo nekaj zanimivega na pogled, a hkrati dovolj prostornega in ne preveč "jajčkastega" v kabini (kar je težava veliko malih crossoverjev B razreda), s tem da nočejo preglomazne zadeve v stilu Sportage-a in podobnih, ki te povrh vsega še silijo v nakup dizla, če ravno nočeš ogromne porabe (ali zanič performanc). T-Roc se mi zdi še najbolj alternativa Vitari (S), za tiste ki bi radi malce bolj fancy zadevo in ne potrebujejo 4x4. Kljub trdi plastiki vseeno v notranjosti deluje precej bolj "konkretno" kot Vitara, pri kateri se res pozna da so šparali, prostornost je podobna, baje se podobno kul pelje in ponuja relativno nizke stroške vzdrževanja. Je sicer dražji, ampak ne spet toliko. Ali pa mogoče Qashqai-ju, ki tudi ni prevelik, tukaj sta tud cenovno precej blizu.

Sicer pa, enega Alfista je že prepričal, meni je tudi relativno simpatičen, pa mi do sedaj še praktično noben VW ni bil...

V nulo stari, v nulo si zadel :bow