Stran 3 od 5

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Sr mar 02, 2011 8:11 pm
Napisal/-a Doche
cruiser1 je napisal/-a:Jaz sem pa mislil, največ v svetovnem merilu ;) ! Res pa jih je večina prodanih v ZDA, kjer je itak dežela pick upov in pomojem tam še najbolje vedo kaj je dobro =P . V evropi pa večina še vedno ne ve čemu naj bi bil pick up sploh namenjen. Ampak to sploh ni tako važno. Hotel sem povedati predvsem to, da mi je Amarok zelo grd in nezanimiv, ima brezvezne motorje pa še premali je, da bi bil dovolj uporaben. Ampak to je samo moje mnenje, ker sem pač lastnik pick upa in vem kaj želim in zahtevam od takega vozila.


Ne pozabi, da se v tvojem peljeta dva, v amaroku pa 4-5 brez problema ;) S tem, da če bi amaroku odvzel pol kabine bi mel dosti več prostora, sicer verjetno ne več kot imaš ti ampak..

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Sr mar 02, 2011 8:58 pm
Napisal/-a King1
cruiser1 je napisal/-a:
Kaj čem ti razlagat? Izbire je ogromno.


Res? V evropi? Sicer pa ne vem kako si tako vseved ko verjetno avta še od blizu nisi videl. ;) Pa govoriti o brezveznih oz. zanič motorjih, ki proti tako hvalevrednim in opevanim američanom ( s tvoje strani ) pripomorejo veliko veliko manj k onesnaževanju našega okolja. Že samo ta podatek pove veliko in je zelo pomemben. ;)

Res je o kvaliteti amaroka težko govoriti, ker je avto še " dojenček " in le čas bo pokazal svoje. Verjetno pa to ni neka konkurenca heavy duty pick upom v ameriki, ki obvladujejo svoj bogat delež v prodaji. Je pa resna in zelo zdrarva konkurenca Navari in druščini.

Zato te lepo prosim, da nekaj na pamet ne govori in ne posplošuj zadeve. ;) ;)


lp

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Sr mar 02, 2011 9:17 pm
Napisal/-a maniaxxx
itak da je Amarok zakon, če pa VW :mrgreen: :mrgreen:

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Sr mar 02, 2011 10:16 pm
Napisal/-a IcEm4n
speedfreak je napisal/-a:itak da je Amarok zakon, če pa VW :mrgreen: :mrgreen:


z 1.2 TSI bi bil pa raketa :lol: :lol: :D :D

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Sr mar 02, 2011 11:19 pm
Napisal/-a cruiser1
Doche je napisal/-a:
Ne pozabi, da se v tvojem peljeta dva, v amaroku pa 4-5 brez problema ;) S tem, da če bi amaroku odvzel pol kabine bi mel dosti več prostora, sicer verjetno ne več kot imaš ti ampak..


V mojem se komot peljemo trije! Če amaroku vzamejo pol kabine, kot mojemu (temu se reče regular cab) se lahko peljeta le dva. V "super crew" izvedbi pa se lahko pelje 5 oseb in to precej bolj komot in udobno, kot v amaroku. Sicer pa primerjava res ni primerna, ker je F150 fulsize, amarok pa compact size pick up. Bolje bi ga bilo primerjat z Ford rangerjem, ki je pa zame prav tako sekret, le za moj okus ima nekoliko lepšo zunanjost.



King1 je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
Kaj čem ti razlagat? Izbire je ogromno.


Res? V evropi? Sicer pa ne vem kako si tako vseved ko verjetno avta še od blizu nisi videl. ;) Pa govoriti o brezveznih oz. zanič motorjih, ki proti tako hvalevrednim in opevanim američanom ( s tvoje strani ) pripomorejo veliko veliko manj k onesnaževanju našega okolja. Že samo ta podatek pove veliko in je zelo pomemben. ;)

lp


Tudi v evropi je dovolj izbire. Ojej, pa ne spet o neki ekologiji :lol: !! :roll: ! Ja, zaradi motorjev v amaroku bo onesnaženost občutno manjša :lol: . Ali res verjameš v te neumnosti? :lol:

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Sr mar 02, 2011 11:27 pm
Napisal/-a domen_
Če malo prekinem tole razburkano debato: čemu so pick-upi primarno namenjeni? Kako to, da so v Ameriki tako popularni, drugje (ne samo Evropa!) pa niti ne? Tole se bo slišalo smešno, ampak bolje vprašati in izvedeti kot biti tiho: v čem je njihova prednost pred kakšnimi kombiji?

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Sr mar 02, 2011 11:41 pm
Napisal/-a cruiser1
domen_ je napisal/-a:Če malo prekinem tole razburkano debato: čemu so pick-upi primarno namenjeni? Kako to, da so v Ameriki tako popularni, drugje (ne samo Evropa!) pa niti ne? Tole se bo slišalo smešno, ampak bolje vprašati in izvedeti kot biti tiho: v čem je njihova prednost pred kakšnimi kombiji?


Kot prvo je že zgrešeno sploh primerjati kombi s pick upom. To sta dva popolnoma različna tipa vozila in vsak ima svoje prednosti. Pa niso popularni samo v ameriki ampak še marsikje drugje. Mislim, da so le v evropi tako nezanimivi.

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Sr mar 02, 2011 11:47 pm
Napisal/-a rogacp
Mislim da je v tem videu nazorno razloženo zakaj v ameriki funkcionirajo, v evropi pa ne.

http://www.youtube.com/watch?v=tSCHbDkSYAQ&t=0m59s

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 12:09 am
Napisal/-a cruiser1
@rogacp
In kaj je v tej oddaji za pajace, glede funkcionalnosti tako nazorno razloženo? :lol:

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 8:40 am
Napisal/-a sonic
cruiser1 je napisal/-a:@rogacp
In kaj je v tej oddaji za pajace, glede funkcionalnosti tako nazorno razloženo? :lol:
Nazorno je razloženo, da so tako veliki pickupi preveliki za ozke ceste v Evropi ter da ti vsak capin lahko sune špecerijo iz prtljažnika :mrgreen:

Ampak Cruiser, ko je bilo toliko neuspešnih poizkusov v tej temi razložiti priljubljenost pickupov v USA in v čem je skrivnost njihove uporabnosti - kaj pa če bi še ti podal svojo razlago, ko se verjetno najbolj spoznaš na to? Ali boš samo zaj€baval?


Moram pa reči še nekaj, ko sem gledal tisti video od TopGear:
- nekje na začetku (ko je razlagal o mašini in pospešku, hehe) me je prijelo da bi tak avto imel. Ker mene osebno ne bi toliko veselil kak majhen lahke športen avto, ampak čimbolj velika in težka pošast, pa z obsceno velikim in močnim motorjem;
- ko je pa kazal res porazno sliko kakovosti izdelave v kabini (sem se vprašal, če ni kdo pred snemanjem zadeve obdelal s kladivom), me je pa povsem minilo. Čeprav mi je šlo na qurac ko je Clarkson pripomnil da so 'Britanci bolj sofisticirani', pa kaj še (sorry Jezza, you Brits are not sophisticated, you're just a bunch of arrogant douchebags..)

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 11:46 am
Napisal/-a nebivedu
domen_ je napisal/-a:Če malo prekinem tole razburkano debato: čemu so pick-upi primarno namenjeni? Kako to, da so v Ameriki tako popularni, drugje (ne samo Evropa!) pa niti ne? Tole se bo slišalo smešno, ampak bolje vprašati in izvedeti kot biti tiho: v čem je njihova prednost pred kakšnimi kombiji?



Samo v evropi imajo ljudje raje zaprte kište. Sneg in dež delata svoje tu pri nas. Afrika, avstralija in pretežen del zda nima ravno vsak teden dežja ali snega, kot je to pri nas. In zato jim pickupi pridejo zelo prav. Prideš do avta, vržeš stvari na keson in se odpelješ. Ni ti treba pazit, a bo kej podrsalo, al bo kej opraskalo, al bo umazano - zato je keson, da ti je vseeno.
Pri nas pa so ravno zato tok bolj zaželjeni kombiji, ker je keson pokrit in tudi v dežju in snegu vržeš stvari v kombi in greš delat.

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 2:01 pm
Napisal/-a W|zz
Eh, ko sem bil v Miamiju sem samo enkrat rabil prtljažnik na pick-upu (toyota tundra) za prevoz kufrov do letališča in se je lih uscal in sem mel vse mokro. Karkol za pokrit pa tudi ni imel. Brez veze, da si od vremena odvisen, če hočeš kej peljat. Je isto kt da maš cabriota brez strehe al pa motor.

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 4:31 pm
Napisal/-a cruiser1
sonic je napisal/-a:Nazorno je razloženo, da so tako veliki pickupi preveliki za ozke ceste v Evropi ter da ti vsak capin lahko sune špecerijo iz prtljažnika :mrgreen:



Evropski kombiji (citroen, opel, renault...) so po dolžini in širini primerljivi z fulsize pick upi, nekateri so celo večji! Iz lastnih izkušenj upam trditi, da so pick upi mnogo bolj okretni in pregledni od kombijev, torej je izjava o tem, da so pick upi preveliki za evropske ceste butasta oziroma navadno zavajanje! V šestih letih mi še nihče ni nič vzel iz kesona, sploh pa si nikakor ne predstavljam, da bi mi kdo kaj vzel celo med vožnjo ali pa kadar sem v bližini vozila. Kdor pa ima resen namen kaj ukrasti ti bo pa to odnesel tudi iz zakljenjenega kombija pa še vozilo ti bo pri tem poškodoval. Sicer se mi zdi, da je to o kraji iz kesona mišljeno bolj, kot šala (vsaj upam), ki pa se morda zdi zabavna in izvirna le 12 letnikom.


sonic je napisal/-a:
Ampak Cruiser, ko je bilo toliko neuspešnih poizkusov v tej temi razložiti priljubljenost pickupov v USA in v čem je skrivnost njihove uporabnosti - kaj pa če bi še ti podal svojo razlago, ko se verjetno najbolj spoznaš na to? Ali boš samo zaj€baval?



Na tem forumu sem že parkrat razlagal o prednosti in uporabnosti pick upov in se mi neda več. Najlažje bi bilo praktično pokazati in razložiti, ker z besedami tudi ne morem dobro razložiti. Na kratko lahko rečem samo to, da pick upa lahko čez dan uporabljaš za delo, obrt, hobi, šport, zvečer pa greš lahko z njim v kino ali gledališče. Vožnja z njim je precej bolj udobna, kot v kombijih in tudi položaj sedenja je enak osebnemu vozilo ozirom bolj SUVju. V kombijih pa verjetno veste kako čudno se sedi notri in kako zelo malo prostora je, še posebej če se peljejo trije spredaj.

sonic je napisal/-a:Moram pa reči še nekaj, ko sem gledal tisti video od TopGear:
- nekje na začetku (ko je razlagal o mašini in pospešku, hehe) me je prijelo da bi tak avto imel. Ker mene osebno ne bi toliko veselil kak majhen lahke športen avto, ampak čimbolj velika in težka pošast, pa z obsceno velikim in močnim motorjem;
- ko je pa kazal res porazno sliko kakovosti izdelave v kabini (sem se vprašal, če ni kdo pred snemanjem zadeve obdelal s kladivom), me je pa povsem minilo. Čeprav mi je šlo na qurac ko je Clarkson pripomnil da so 'Britanci bolj sofisticirani', pa kaj še (sorry Jezza, you Brits are not sophisticated, you're just a bunch of arrogant douchebags..)


F150 na posnetku je posebna športna izvedba. Večinoma pick upi nimajo tako hudih pospeškov, čeprav zaradi zmogljivih motorjev prav tako dobro vlečejo. Kar se tiče notranjosti jo je pa pomojem res nekdo s kladivom obdeloval. Sumim kar samega Jeremija. V mojem precej starejšem vozilu od tega na posnetku je armatura in celotna notranjost brezhibna, brez deformacij in odstopanj pa nisem tip človeka, ki bolestno pazi na avto, prej totalno nasprotje. Če ne verjameš se lahko zmeniva in ti v živo pokažem. Poln kufer imam teh top girovcev, ki stalno širijo neke laži.

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 4:53 pm
Napisal/-a GrEgEcN95
cruiser1 je napisal/-a:


sonic je napisal/-a:
Ampak Cruiser, ko je bilo toliko neuspešnih poizkusov v tej temi razložiti priljubljenost pickupov v USA in v čem je skrivnost njihove uporabnosti - kaj pa če bi še ti podal svojo razlago, ko se verjetno najbolj spoznaš na to? Ali boš samo zaj€baval?



Na tem forumu sem že parkrat razlagal o prednosti in uporabnosti pick upov in se mi neda več. Najlažje bi bilo praktično pokazati in razložiti, ker z besedami tudi ne morem dobro razložiti. Na kratko lahko rečem samo to, da pick upa lahko čez dan uporabljaš za delo, obrt, hobi, šport, zvečer pa greš lahko z njim v kino ali gledališče. Vožnja z njim je precej bolj udobna, kot v kombijih in tudi položaj sedenja je enak osebnemu vozilo ozirom bolj SUVju. V kombijih pa verjetno veste kako čudno se sedi notri in kako zelo malo prostora je, še posebej če se peljejo trije spredaj.



S tem se precej strinjam, zato se tudi sam odločam za nakup pick upa natančneje prav Amaroka le s ceno še nisva skup prišla :D
Jaz osebno bi ga potreboval iz sledečih razlogov: Čez vso poletje sem večino časa na kolesu in se vozim iz destinacije na destinacijo z avtom naprej pa z kolesom in bi mi zelo prav prišel, ker v Tiguana npr. kolo lepo sede vendar mi ni vedno za podirat sedežev itd. Avto je mnogo lepši od nekaterih današnjih limuzin in ostalih in te tudi ni se sram peljati v kino, trgovino, zmenek bilo kam z takšnim avtom. Pozimi pa smuče. Saj na navaden avto pokneš kufer na streho pa je to to samo vseeno je z pick upom lažje. Še več je takšnih stvari zaradi katerih bi ga imel in tudi problemov nimaš po terenu. In je tudi izmed konkurence Amarok mnogolepši le Navara je tudi lepa. Ostalo je pa :huh: ( Ranger, Hilux, in največji lepotec L-200 :lol: )

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 5:01 pm
Napisal/-a dobek
GrEgEcN95 je napisal/-a:In je tudi izmed konkurence Amarok mnogolepši le Navara je tudi lepa. Ostalo je pa :huh: ( Ranger, Hilux, in največji lepotec L-200 :lol: )


saj edino zato je lahko, recimo da, uspesen
point pickupa ni v lepoti, niti v biturbo dizlu, ampak bi naj bil delovna zivina (zato tudi imajo drugi povecini vecje, manj navite dizle...pac navor in da se ima cimmanj za pokvarit)
lifestyle je ocitno edino, kar bo Amaroka prodajalo (no, in prav je tako, da na to karto tudi igrajo)

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 5:17 pm
Napisal/-a GrEgEcN95
dobek je napisal/-a:
GrEgEcN95 je napisal/-a:In je tudi izmed konkurence Amarok mnogolepši le Navara je tudi lepa. Ostalo je pa :huh: ( Ranger, Hilux, in največji lepotec L-200 :lol: )


saj edino zato je lahko, recimo da, uspesen
point pickupa ni v lepoti, niti v biturbo dizlu, ampak bi naj bil delovna zivina (zato tudi imajo drugi povecini vecje, manj navite dizle...pac navor in da se ima cimmanj za pokvarit)
lifestyle je ocitno edino, kar bo Amaroka prodajalo (no, in prav je tako, da na to karto tudi igrajo)


Dandanes vsak modern kmet gleda na izgled.

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 6:06 pm
Napisal/-a ~toMmy~
@cruiser1:

Res ne moreš primerjat pickup-ov in kombijev, za podoben denar kot Amaroka, dobiš recimo potniškega Traffica z 8-9 sedeži. Z njim lahko prevažaš ljudi, lahko daš po potrebi sedeže ven in prevažaš karkoli, lahko ga uporabiš za kakšen izlet oz. v njem tudi prespiš, je definitivno dovolj okreten za vsakdanjo rabo in ima dovolj stabilno lego. Ves "tovor" je vedno pod streho, imaš nizek nakladalni rob zadaj in ob strani desno (in levo). Položaj sedenja je na dolgi rok zelo hvaležen, pa tudi preglednost je na ta račun večja.

Objektivno gledano je pri nas bolj malo ljudi, ki imajo pickup-a zaradi njegove uporabnosti, večina ga kupi zaradi imidža (namesto SUV-a). Za Američane in njihovo cestno infrastrukturo je seveda veliko bolj primeren. Ceste in parkirišča so precej širše, imajo neskončno ravnin, kjer "driftabilen" zadnji konc ne igra posebne vloge, pa tudi dosti bolj umirjeno vožnjo imajo vcepljeno v kri in gorivo je (bilo) od nekdaj toliko cenejše, da "oversized" neizkoriščeni motorji niso (bili) problem.

Notranjost tistega F150 deluje res sabotirana, verjetno so želeli poudarit, da kakovost izdelave (notranjosti) ne dosega evropskih standardov, kot je to primer pri veliko ameriških modelih. Zagovarjanje kakovosti na račun tvoje ladje iz čisto drugega obdobja, je v času kitajskih Sebringov, tajskih Rangerjev, korejskih Chevrolejev, rahlo smešno. Poglej samo, kaj je naredil VW s Passatom za ameriški trg; povečali so ga, dali v njega slabše materijale, slabšo opremo in stare (bencinske) motorje. Razumem tvoje zagovarjanje starejših ameriških avto, ampak zadnja leta so daleč od tega.

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 6:42 pm
Napisal/-a cruiser1
~toMmy~ je napisal/-a:@cruiser1:

Res ne moreš primerjat pickup-ov in kombijev, za podoben denar kot Amaroka, dobiš recimo potniškega Traffica z 8-9 sedeži. Z njim lahko prevažaš ljudi, lahko daš po potrebi sedeže ven in prevažaš karkoli, lahko ga uporabiš za kakšen izlet oz. v njem tudi prespiš, je definitivno dovolj okreten za vsakdanjo rabo in ima dovolj stabilno lego. Ves "tovor" je vedno pod streho, imaš nizek nakladalni rob zadaj in ob strani desno (in levo). Položaj sedenja je na dolgi rok zelo hvaležen, pa tudi preglednost je na ta račun večja.


Sem že omenil, da ima pač vsako vozilo svoje prednosti. Meni pick up bolj prav pride, kot pa bi mi pa koristil kombi. Pri pick upu so možne tudi razne nadgradnje, pokrov kesona, zaprt tovorni prostor in celo v avtodom ga lahko spremeniš v nekaj minutah. In še enkrat bom rekel, da so pick upi veliko bolj okretni in pregledni, kot kombiji zato so tudi čisto primerni za naše ceste!! Bom pa ja vedel saj se ne vozim po luftu :roll: ! Položaj sedenja in udobje v kombijih je zame katastrofalno! To so navadne drvarnice. Pick up je enostavno bolj multifunkcijsko vozilo, kot kombi. Si pa kar težko predstavljam, da bi za vsakodnevne opravke, kino, izlete...uporabljal tovorni kombi.

~toMmy~ je napisal/-a:Notranjost tistega F150 deluje res sabotirana, verjetno so želeli poudarit, da kakovost izdelave (notranjosti) ne dosega evropskih standardov, kot je to primer pri veliko ameriških modelih. Zagovarjanje kakovosti na račun tvoje ladje iz čisto drugega obdobja, je v času kitajskih Sebringov, tajskih Rangerjev, korejskih Chevrolejev, rahlo smešno. Poglej samo, kaj je naredil VW s Passatom za ameriški trg; povečali so ga, dali v njega slabše materijale, slabšo opremo in stare (bencinske) motorje. Razumem tvoje zagovarjanje starejših ameriških avto, ampak zadnja leta so daleč od tega.


Ojej! Kaj res ne bo nikoli konec teh debat o "nekvalitetni" notranjosti. Notranjost ameriških vozil je različna od znamke, do znamke in od modela, do modela. Nekje je boljša drugje slabša, kot pri vseh ostalih avtomobilih povsod po svetu. Vozil sem se že v mnogih ameriških, evropskih in japonskih avtomobilih in kar sem videl ni bila v nobenem primerljivem EU ali jap avtomobilu bolj kvalitetna notranjost. Me pa res že leta in leta zanima katera so ta EU vozila s tako super kvalitetno notranjostjo o kateri stalno govorite, ker jaz jih še nisem videl.

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 8:00 pm
Napisal/-a sonic
cruiser1 je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:Nazorno je razloženo, da so tako veliki pickupi preveliki za ozke ceste v Evropi ter da ti vsak capin lahko sune špecerijo iz prtljažnika :mrgreen:



Evropski kombiji (citroen, opel, renault...) so po dolžini in širini primerljivi z fulsize pick upi, nekateri so celo večji! Iz lastnih izkušenj upam trditi, da so pick upi mnogo bolj okretni in pregledni od kombijev, torej je izjava o tem, da so pick upi preveliki za evropske ceste butasta oziroma navadno zavajanje! V šestih letih mi še nihče ni nič vzel iz kesona, sploh pa si nikakor ne predstavljam, da bi mi kdo kaj vzel celo med vožnjo ali pa kadar sem v bližini vozila. Kdor pa ima resen namen kaj ukrasti ti bo pa to odnesel tudi iz zakljenjenega kombija pa še vozilo ti bo pri tem poškodoval. Sicer se mi zdi, da je to o kraji iz kesona mišljeno bolj, kot šala (vsaj upam), ki pa se morda zdi zabavna in izvirna le 12 letnikom.
.
Ehhh... največji štos je, da se v veliki meri celo strinjam s tabo v marsičem, ampak očitno včasih jemlješ stvari preveč resno, recimo v tej temi se vedeš kot siten buldog. Malo sem se pohecal, ti se pa razp*zdiš kot Ahmadinedžad, ki so mu pred nosom pomahali z dansko karikaturo...
Lighten up, dude.

Re: 2010 VW Amarok (Robust)

Objavljeno: Če mar 03, 2011 8:22 pm
Napisal/-a GrEgEcN95
cruiser1 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:@cruiser1:

Res ne moreš primerjat pickup-ov in kombijev, za podoben denar kot Amaroka, dobiš recimo potniškega Traffica z 8-9 sedeži. Z njim lahko prevažaš ljudi, lahko daš po potrebi sedeže ven in prevažaš karkoli, lahko ga uporabiš za kakšen izlet oz. v njem tudi prespiš, je definitivno dovolj okreten za vsakdanjo rabo in ima dovolj stabilno lego. Ves "tovor" je vedno pod streho, imaš nizek nakladalni rob zadaj in ob strani desno (in levo). Položaj sedenja je na dolgi rok zelo hvaležen, pa tudi preglednost je na ta račun večja.


Sem že omenil, da ima pač vsako vozilo svoje prednosti. Meni pick up bolj prav pride, kot pa bi mi pa koristil kombi. Pri pick upu so možne tudi razne nadgradnje, pokrov kesona, zaprt tovorni prostor in celo v avtodom ga lahko spremeniš v nekaj minutah. In še enkrat bom rekel, da so pick upi veliko bolj okretni in pregledni, kot kombiji zato so tudi čisto primerni za naše ceste!! Bom pa ja vedel saj se ne vozim po luftu :roll: ! Položaj sedenja in udobje v kombijih je zame katastrofalno! To so navadne drvarnice. Pick up je enostavno bolj multifunkcijsko vozilo, kot kombi. Si pa kar težko predstavljam, da bi za vsakodnevne opravke, kino, izlete...uporabljal tovorni kombi.

~toMmy~ je napisal/-a:Notranjost tistega F150 deluje res sabotirana, verjetno so želeli poudarit, da kakovost izdelave (notranjosti) ne dosega evropskih standardov, kot je to primer pri veliko ameriških modelih. Zagovarjanje kakovosti na račun tvoje ladje iz čisto drugega obdobja, je v času kitajskih Sebringov, tajskih Rangerjev, korejskih Chevrolejev, rahlo smešno. Poglej samo, kaj je naredil VW s Passatom za ameriški trg; povečali so ga, dali v njega slabše materijale, slabšo opremo in stare (bencinske) motorje. Razumem tvoje zagovarjanje starejših ameriških avto, ampak zadnja leta so daleč od tega.


Ojej! Kaj res ne bo nikoli konec teh debat o "nekvalitetni" notranjosti. Notranjost ameriških vozil je različna od znamke, do znamke in od modela, do modela. Nekje je boljša drugje slabša, kot pri vseh ostalih avtomobilih povsod po svetu. Vozil sem se že v mnogih ameriških, evropskih in japonskih avtomobilih in kar sem videl ni bila v nobenem primerljivem EU ali jap avtomobilu bolj kvalitetna notranjost. Me pa res že leta in leta zanima katera so ta EU vozila s tako super kvalitetno notranjostjo o kateri stalno govorite, ker jaz jih še nisem videl.


Evropskih avtov z kvalitetno notranjostjo je malo morje. Ameriških je pa precej " dragih" avtov pa je notranjost zanič. Primer športnih: Ford Mustang-katastrofa, Dodge Viper-katastrofa, Chevrolet Corvette-katastrofa...ne vem kateri evropski avto npr. s takšno vrednjostjo kot so tile ima tako zanič notranjost.
In v evropskih pickupih je isto za določeno ceno je notranjost odlična. Ameriška Tundra npr. ima tako ogabno notranjost, da je to kar nemogoče isto je pri Dodge Ramu-cena teh dveh je pa za skoraj dva normalna evropska pickupa