Stran 4 od 15

Objavljeno: Če maj 07, 2009 12:30 pm
Napisal/-a AgitatoR
Pač bo Reanult tko probal pridt na trg ZDA. Big deal.

Zakaj bi pa mogl bit avti in z njimi povezana idustrija kej drgačni od katerekoli industrije ? Sam zato ker so kupci bolj čustveno vpleteni ? Pa kaj še.

Čist isto je k da bi se šlo za tekstil.

Objavljeno: Če maj 07, 2009 2:47 pm
Napisal/-a cruiser1
Satrn je bil zdaj v bistvu opel namenjen ameriškemu trgu. A zdaj bo pa satrn v bistvu renault namenjem U.S. trgu? A imam prav?
In kaj bo potem opel namenjen U.S. trgu?
:bonk
To je totalna zmešnjava. Človek že zdaj marsikdaj ne ve točno kaj je kupil zaradi teh menjav! Kaj šele bo?

Objavljeno: Če maj 07, 2009 9:09 pm
Napisal/-a Lignage
Kot je Joie de vivre! napisal imajo američani zelo slabe spomine na te blagovne znamke še iz preteklosti (Fiat, Peugeot, Renault), zato bodo morali biti zelo pametni in previdni s ponudbo na ameriških tleh. Mislim, da ne bo šlo zgolj s preznačkanjem obstoječih Renaultov.

Objavljeno: Če maj 07, 2009 10:30 pm
Napisal/-a modri D.
Lignage je napisal/-a: Mislim, da ne bo šlo zgolj s preznačkanjem obstoječih Renaultov.


A je možno, da bojo v ZDA pripeljali Safrane-a 2, Koleosa ter Fluence-a 2 (torej Samsunge), in jih prodajali pod Renaultovo značko kot na Bližnjem vzhodu? Ker recimo Renault ma že Nissane pa Infinitije na ameriškem tržišču, a zdj bi radi pa še svojo znamko tja tlačli? Tale globalna prestrukturiranja koncernov tud mene medejo, ja :roll:

Lp!

Objavljeno: Če maj 07, 2009 10:38 pm
Napisal/-a esem
Pod Renaultovo značko skoraj gotovo ne - prej bodo uporabili Saturn ali samo njegovo prodajno mrežo in celo začeli s Samsungom - ki v drugi obliki (elektronika) v ZDA ni neznan oz je verjetno kar dobro pozicioniran in tako izkoristili tuj badge za lasten žep? To bi šele bil vrhunski badge engineering! :P :lol:

Objavljeno: Če maj 07, 2009 10:42 pm
Napisal/-a chgotom
Joie de vivre! je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:čakaj, čakaj? Kaj bo pa še ostal od GM?

Bolj ko berem vidim da ne bo nič drugega tole kot ena velika zmeda :?


Ja, res. In te Renault Saturne naj bi še naprej proizvajali GM-ovi delavci v GM-ovih tovarnah...

Zadevo obsojam na neuspeh, ker imajo Američani zelo slab spomin na Renault (kot tudi na Fiat). Še VW se v ZDA bori za obstanek.Kaj Američani hočejo, so poštekali edinole Japonci



Da, Renault se je res tam koncem 80-ih umaknil iz ZDA predvsem zaradi slabe kvalitete tedanjih modelov. No, danes je prisoten kot Nissan in to znamko ljudje kar cenijo, poseben Infiniti! Nekaj podobnega je bilo s Fiat-om, tudi zdaj se napoveduje, da po zenitvi s Chryslerjem Fiat ne bo nastopal pod tem imenom ampak kot Dodge ali pa sam Chrysler.

VW ni v neki krizi, prodaja se vedno tako-tako, za ameriski trg prihaja tako vecina vozil iz VW tovarne v Mehiki. Po mojem je VW odlocno predrag za to kar ponuja in ljudje raje posezejo po konkurenci (Honda, Mazda, Toyota...).


LP iz Chicaga!

Objavljeno: Če maj 07, 2009 11:11 pm
Napisal/-a Lignage
modri D. je napisal/-a:A je možno, da bojo v ZDA pripeljali Safrane-a 2, Koleosa ter Fluence-a 2 (torej Samsunge), in jih prodajali pod Renaultovo značko kot na Bližnjem vzhodu? Ker recimo Renault ma že Nissane pa Infinitije na ameriškem tržišču, a zdj bi radi pa še svojo znamko tja tlačli? Tale globalna prestrukturiranja koncernov tud mene medejo, ja :roll:


Najbolj verjetno je tudi po mojem mnenju, da bi to lahko bili Samsungi. Kaj drugega bi bilo težje. Sicer je to vse skupaj veliko ugibanje. Zagotovo je pa res, da bo ta situacija terjala od proizvajalcev pametne odločitve, ker drugače bo to polom na polom.

chgotom je napisal/-a:Da, Renault se je res tam koncem 80-ih umaknil iz ZDA predvsem zaradi slabe kvalitete tedanjih modelov. No, danes je prisoten kot Nissan in to znamko ljudje kar cenijo, poseben Infiniti! Nekaj podobnega je bilo s Fiat-om, tudi zdaj se napoveduje, da po zenitvi s Chryslerjem Fiat ne bo nastopal pod tem imenom ampak kot Dodge ali pa sam Chrysler.


To je logično, da blagovna znamka FIAT v ameriki nima kaj počet. Pa tudi preznačevanje Fiatov ne vidim kot dobre rešitve.

Tukaj bi bilo najbolje peljat naprej obstoječo ponudbo koncerna Chrysler; za prihodnost pa razvijat posebne modele, ki bi se močneje razlikovali od evropske ponudbe. Samo dvomim da je Fiatovo vodstvo tega sposobno.

Objavljeno: Pe maj 08, 2009 3:34 pm
Napisal/-a martin_krpan
GM je v prvih 3 mesecih pridelal 6 milijardno izgubo. Do sedaj so od ameriške vlade prejeli 15,4 mrd USD, kar lahko skurijo še pred koncem 2009, če bodo tako nadaljevali in bodo propadli še pred prodajo posameznih znamk.

http://www.autoobserver.com/2009/05/gm- ... .html#more

Objavljeno: Pe maj 08, 2009 4:28 pm
Napisal/-a modri D.
martin_krpan je napisal/-a:GM je v prvih 3 mesecih pridelal 6 milijardno izgubo. Do sedaj so od ameriške vlade prejeli 15,4 mrd USD, kar lahko skurijo še pred koncem 2009, če bodo tako nadaljevali in bodo propadli še pred prodajo posameznih znamk.


Men to sploh ni jasno. Kok butla od direktorja morš bit, da skurš 15 mrd dolarjev? Za tak denar lahko narediš novo znamnko z novimi tovarnami, novim razvojem, ne pa da zahtevaš še več dnarja. Mi je malo žal, da niso že prej pokupli teh ameriških tovarn, pa bi bil ta dnar lahko pametneje porabljen - če ne drugač, za evropske matične modele :roll: Šele ko vidiš, kolk denarja je v igri pa nič ne pomaga, ugotoviš, kako globoko je dejansko padla ameriška industrija.

Lp!

Objavljeno: Po maj 25, 2009 7:11 pm
Napisal/-a Joie de vivre!
Še pred kratkim se je zdelo, da lahko majhni Porsche osvoji svet, sedaj pa vse kaže, da lahko doživi pravo bavčarjansko apokalipso. Ko so poskušali nabaviti VW, so se zadolžili za neverjetnih 9 miljard €:

http://www.thelocal.de/national/20090523-19465.html

Objavljeno: Po maj 25, 2009 7:57 pm
Napisal/-a dobek
Joie de vivre! je napisal/-a:Še pred kratkim se je zdelo, da lahko majhni Porsche osvoji svet, sedaj pa vse kaže, da lahko doživi pravo bavčarjansko apokalipso. Ko so poskušali nabaviti VW, so se zadolžili za neverjetnih 9 miljard €:

http://www.thelocal.de/national/20090523-19465.html


koliko pa majo rezerve, pa nikjer ni objavljeno...
sem te dni bral o Magni...baje, da imajo 2.5mrd€ financne rezerve (zraven ostalega kapitala) :shock:

Objavljeno: Po maj 25, 2009 8:10 pm
Napisal/-a slavcdklavc
Sam sem to novico tudi ravnokar prebral na autoblogu.com in edina misel ki mi pride v glavo je FAQ. Dobro so se nategnili, brez vazelina. Pa še VW jim je posodil 700 miljonov €.
Zato bi se pa zdaj radi združil. :D

Objavljeno: To maj 26, 2009 12:45 am
Napisal/-a CITROENAR ŠT 1
Čeprav menim, da kljub mogoče malo nestabilni finančni situaciji Porscheju ne bo hudega, ker menim, da imajo mnogo bolj sposobno vodstvo od Fiata, Chrayslerja,.... poleg tega tudi ne vem, če bi Angela Markel mirno gledala bankrot znamke,...

Tu se nimajo kaj za bati ;)

Lp

Objavljeno: To maj 26, 2009 12:58 am
Napisal/-a esem
Malo so se zakreditirali - ker je bilo takrat ceneje vzet kredit. Imajo pa še precej rezerv dobička iz prejšnjih let, s katerimi bi lahko skoraj pokrili kredite, tako da strahu za obstoj ni. Se bodo pa verjetno nekako drugače povezali z VAG-om, sicer bi zaradi vsega skupaj trpela sredstva za razvoj in investicije v nove modele (+ manjši dobiček zaradi krize).

Objavljeno: To maj 26, 2009 10:44 pm
Napisal/-a esem
Še hrvaški povzetek članka iz der Spiegla.

Porsche nagomilao dugove
26.05.09,11:55

Njemački list Der Spiegel otkriva da je Porsche povećanjem vlasničkog udjela u Volkswagenu i drugim izdacima došao u vrlo nezavidan položaj te je uz gomilanje dugova zamalo izbjegao bankrot. Prema Der Spiegelu Porsche je od bankrota u ožujku spasila Volkswagenova financijska injekcija vrijedna 700 milijuna eura. Porscheova su zaduženja do ožujka narasla na 8 i pol milijardi eura, a nakon VW-ove intervencije Porsche još uvijek treba oko 2 i pol milijarde eura kako bi ispunio financijske obaveze prema dobavljačima i zaposlenicima.

Za pomoć su se u Porscheu obratili i njemačkoj vladi, no kako doznaju tamošnji mediji administracija kancelarke Merkel nije sklona ulaganju značajnijih sredstava u spas Porschea. U usporedbi s dugovima iznos koji je Porsche zatražio od vlade zapravo je simboličan, tek 100 milijuna eura kap je u moru zaduženja.

Iz same kompanije zasad ne pristižu službena priopćenja o mogućim mjerama za optimizaciju poslovanja i konsolidaciju dugova.

Objavljeno: Sr maj 27, 2009 5:24 am
Napisal/-a adis
preveliki apetiti nekaterih "malih" družb... :roll:

zaradi nedavnega prevzema "oblasti" v vag grupi je dolg porsche-ja zrastel na 15.4 mrd. €. po nekaterih informacijah naj bi bil porsche 4.4 mrd € v minusu za tekoče poslovanje, kar ga postavlja v zelo težak položaj.

naj bi se pa porsche z tokijsko banko ( bank of Tokyo) pogovarjal/dogovarjal za posojilo v višini 1.3 mrd €.

Objavljeno: Sr maj 27, 2009 10:52 am
Napisal/-a El garco
Da bo Porsch sel v bankrot nekako ne verjamem. Ce dodamo se to, da sta glavna direktorja oz ce zelite managerja v VAG-u in P sorodnika me pa crne misli popolnoma zapustijo.
Bojo ze neki "zmutili", da na koncu pride do zdruzitve oziroma do ohranitve znamke. Sicer pa je tuki uzadi verjetno precej druzinske borbe oz kdo je boljsi v familiji.
Ferdinand se obraca v grobu bi lahko rekli:)

Za vsak slucajpa naj bi imeli pri Porschu kupca iz dezele nafte.

Objavljeno: Sr maj 27, 2009 11:26 pm
Napisal/-a goranTNT
Ameriški avtomobilski velikan General Motors, ki je tik pred stečajem se je danes odločil, da prenese tovarne, prodajno mrežo, patente in pravice do tehnologije evropske podružnice podjetja GM Europe na nemski Opel, s čimer je po ocenah nemških politikov Opel na dobri poti k popolni neodvisnosti od GM.

Vir:24ur

Evo ena dobra novica za Opel. Sicer bojo potrebovali nekaj časa in predvsem sredstev da kompenzirajo izgubo skupnega razvoja z GM-om vendar imajo pri tem zelo posrečeno paleto modelov tako da jih lahko čaka svetlejša prihodnost (samostojno ali v partnerstvu).

Objavljeno: Če maj 28, 2009 5:19 pm
Napisal/-a martin_krpan
Samo še dva kandidata za Opla: FIAT in Magna.

Negotiators elected to continue talks with Fiat and Magna, both of which are seeking additional government loans and guarantees of up to $8 billion to take over and absorb GM's money-losing operations in Europe. GM estimates that Opel and Vauxhall this year will post an operating loss of $3 billion, the Financial Times reported.

Fiat wants to fold Opel and Vauxhall into a larger global empire that is being assembled by Fiat boss Sergio Marchionne and will include the remnants of Chrysler. Magna is being joined by Russia's Sberbank and Russian automaker GAZ in a bid that is widely seen in Europe as aimed at bolstering the Russian auto industry.

Bids by China's Beijing Auto and Brussels-based investor RHJ International, an affiliate of U.S. private-equity firm Ripplewood Holdings, were dismissed by the German government.


http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... eId=149108

Objavljeno: Pe maj 29, 2009 2:43 pm
Napisal/-a IcEm4n