Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a thunderbolt So feb 08, 2014 4:00 pm

O okusih razpravljati nima smisla, ker je avtomobil očitno narejen po ameriškem okusu in tako povprečnemu Evropejcu ne potegne. Čisto osebno mnenje - ne za sedanjim, pač pa prejšnjim legacy karavanom (outbackom) se še danes ozrem - mi je res všeč!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a ~toMmy~ So feb 08, 2014 6:35 pm

thunderbolt je napisal/-a:Čisto osebno mnenje - ne za sedanjim, pač pa prejšnjim legacy karavanom (outbackom) se še danes ozrem - mi je res všeč!


x2
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a Daedalus So feb 08, 2014 7:15 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
pan-am je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Izgled teh Subarujev je večinoma tak, kot da se jih na vse pretege trudijo prodat čim manj... :roll:


Nekateri cenijo/mo ravno to. ;)

Nis(m)o vsi mahnjeni na vesoljske oblike, Darth Vader look, pretiravanje z glossy črno plastiko itd, ampak od avta pričakuje jo/mo predvsem uporabnost, zanesljivost in dolgo življenjsko dobo. Verjemi, da ima Subaru dovolj zvestih kupcev, ki cenijo/mo njegovo filozofijo.


Kdo govori o potrebi po vesoljskih oblikah in "klavirski" plastiki? Samo kakšno všečno obliko z malo domišljije bi dali.

Daedalus je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Izgled teh Subarujev je večinoma tak, kot da se jih na vse pretege trudijo prodat čim manj... :roll:


Se zavedaš, da si s tem stavkom svoje subjektivno mnenje "vsilil" večini? Verjemi, da se nobena znamka takšnega obsega ne drži namenoma samo "zvestih kupcev" in sem 100% prepričan, da jim je cilj prodajo povečat.

Meni izgleda super. Sploh ne vidim nobenega cheap detajla, nobenega kričečega copy-cat detajla, nobenega neskladja. Subaruji se v Evropi ne prodajajo slabše od npr. nekaterih drugih premium znamk zaradi izgleda, samo to ti povem.


To mnenje je že itak večinsko, ga ni treba "vsiljevat". Če bi Legacy zgledal dve, tri generacije zapored pol tako dobro, kot npr. Mazda6, bi bila prodaja definitivno opazno boljša, je že kar nekaj znamk tudi brez takšngea renomeja dokazalo, da se da lepo povečat tržni delež, če se malo potrudiš. Subaru ima odlično osnovo, dizajn je v bistvu njihov edini resen problem.


Subaru je prestižnejša znamka od Mazde in zato tudi dražja. Logično, da se ne prodaja tako dobro.

Nenazadnje pa: http://www.bloomberg.com/news/2013-08-0 ... -cars.html


Glede sosedov pa: seveda je glavni problem v sosedih, ampak tudi npr. tvoj znanec je sosed soseda. Veš kaj hočem povedati? To so podzavestne zadeve. Če ti ne poznaš nobenega, ki ti bo rekel, da je kupil Audija namesto Renoja zaradi soseda (ALI pa prijateljev/družbe nasploh, saj je vseeno) to še ne pomeni, da to dejansko res drži!

In Slovenci smo znani, da kupujemo avte prek svojih finančnih zmožnosti. Glede na vozni park sploh nismo v krizi (govorim o srednjem razredu, ne pa o meneđerjih). V Skandinaviji se kljub temu, da imajo precej višji standard, vozijo v povprečju s slabšimi avti. Zakaj? Zato ker so skulirani in se ne obremenjujejo s plehom oz. si s plehom ne daljšajo k****. K**** pa si ne daljšajo spet zato, ker so pač neobremenjeni.

Slovenski narod pa je obremenjen do amena. To se ne kaže samo v avtih ampak tudi v tem kakšne bajte (oz. bajturine) si folk gradi, kako ima folk po vaseh vedno večje traktorje in nenazadnje v politiki.
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a Beri So feb 08, 2014 8:30 pm

@Daedalus:

Bravo, zadel si bistvo.
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a Bat_zajla So feb 08, 2014 8:42 pm

Daedalus je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
pan-am je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Izgled teh Subarujev je večinoma tak, kot da se jih na vse pretege trudijo prodat čim manj... :roll:


Nekateri cenijo/mo ravno to. ;)

Nis(m)o vsi mahnjeni na vesoljske oblike, Darth Vader look, pretiravanje z glossy črno plastiko itd, ampak od avta pričakuje jo/mo predvsem uporabnost, zanesljivost in dolgo življenjsko dobo. Verjemi, da ima Subaru dovolj zvestih kupcev, ki cenijo/mo njegovo filozofijo.


Kdo govori o potrebi po vesoljskih oblikah in "klavirski" plastiki? Samo kakšno všečno obliko z malo domišljije bi dali.

Daedalus je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Izgled teh Subarujev je večinoma tak, kot da se jih na vse pretege trudijo prodat čim manj... :roll:


Se zavedaš, da si s tem stavkom svoje subjektivno mnenje "vsilil" večini? Verjemi, da se nobena znamka takšnega obsega ne drži namenoma samo "zvestih kupcev" in sem 100% prepričan, da jim je cilj prodajo povečat.

Meni izgleda super. Sploh ne vidim nobenega cheap detajla, nobenega kričečega copy-cat detajla, nobenega neskladja. Subaruji se v Evropi ne prodajajo slabše od npr. nekaterih drugih premium znamk zaradi izgleda, samo to ti povem.


To mnenje je že itak večinsko, ga ni treba "vsiljevat". Če bi Legacy zgledal dve, tri generacije zapored pol tako dobro, kot npr. Mazda6, bi bila prodaja definitivno opazno boljša, je že kar nekaj znamk tudi brez takšngea renomeja dokazalo, da se da lepo povečat tržni delež, če se malo potrudiš. Subaru ima odlično osnovo, dizajn je v bistvu njihov edini resen problem.


Subaru je prestižnejša znamka od Mazde in zato tudi dražja. Logično, da se ne prodaja tako dobro.

Nenazadnje pa: http://www.bloomberg.com/news/2013-08-0 ... -cars.html


Glede sosedov pa: seveda je glavni problem v sosedih, ampak tudi npr. tvoj znanec je sosed soseda. Veš kaj hočem povedati? To so podzavestne zadeve. Če ti ne poznaš nobenega, ki ti bo rekel, da je kupil Audija namesto Renoja zaradi soseda (ALI pa prijateljev/družbe nasploh, saj je vseeno) to še ne pomeni, da to dejansko res drži!

In Slovenci smo znani, da kupujemo avte prek svojih finančnih zmožnosti. Glede na vozni park sploh nismo v krizi (govorim o srednjem razredu, ne pa o meneđerjih). V Skandinaviji se kljub temu, da imajo precej višji standard, vozijo v povprečju s slabšimi avti. Zakaj? Zato ker so skulirani in se ne obremenjujejo s plehom oz. si s plehom ne daljšajo k****. K**** pa si ne daljšajo spet zato, ker so pač neobremenjeni.

Slovenski narod pa je obremenjen do amena. To se ne kaže samo v avtih ampak tudi v tem kakšne bajte (oz. bajturine) si folk gradi, kako ima folk po vaseh vedno večje traktorje in nenazadnje v politiki.


V skandinavskih deželah imajo avti 2x večjo ceno kot pa pri nas, še posebaj prestižnejše znamke z večjimi motorji in izpusti. Tam je davek na avto veliko večji, poleg tega pa še zraven gledajo emisije in še to udari na ceno. Res da imajo večje plače, ampak je tam vse dražje.

Nevem kako je z uvozi rabljenih avtomobilov, pri nas je to zelo razširjeno. Pri nas se ne proda veliko avtov prestižnih znamk, veliko več je rabljenih uvoženih. Ne bom pa trdil, da pri nas ni te mentalitete in foušije.

Kaj pa je danes težko kupiti nek prestižnejši rabljen avto. Za okoli 15k, dobiš audija A8 s polno opremo, ki prekaša vsak novi avto za 30k€. Res da je rabljen, ampak na cesti ispadeš večji kešar, sploh pri tistih, ki ne vedo kako nizke so cene takih avtomobilov. Pol se pa po vasi govorijo razne stvari pa od kje denar prihaja. Sosed ma pa nov avto 2x večje vrednosti je pa use uredu, samo zato ker ni pretižna znamka.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a nebivedu So feb 08, 2014 11:02 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Kupujete rabljene, ja, ampak tudi rabljenega bo težko dobit, če se novi ne bodo prodajali. :)

Glede sosedov... opazim pri res veliko ljudeh ubadanje s tem kaj, kako in zakaj si je kdo kupil, tudi če kupi rabljenega Audija za isti denar kot oni novega Cliota, bodo še vedno tuhtali, od kod mu denar in takoj nastajajo takšne in drugačne zgodbe. :roll: Največji absurd pri tem je, da se vas toliko tukaj zgraža, ker ste prepričani, da nekateri kupujejo avte na puf zaradi sosedov in potem živijo od pomij in tankajo za 5€, po drugi strani pa res redko srečam nekoga, ki res daje vtis, da se zaradi avta počuti nekaj več.

Pa vem za konkretne primere, kako in zakaj si je kdo kupil avto in za komentarje sosedov in verjemi, da je v večini primerov problem v sosedih in ne tistih, ki si kupijo malo bolj "opazen" avto, komentarji takšni, da te srat pritisne.


Jaz imam takega doma. Si je kupil škodo octavio 4x4 in to novo, pa ima 500 evrov plače. Ampak da se vidi, da tudi on lahko kupi nov avto in ga pokaže sosedom.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a Daedalus Ne feb 09, 2014 12:27 am

Bat_zajla je napisal/-a:V skandinavskih deželah imajo avti 2x večjo ceno kot pa pri nas, še posebaj prestižnejše znamke z večjimi motorji in izpusti. Tam je davek na avto veliko večji, poleg tega pa še zraven gledajo emisije in še to udari na ceno. Res da imajo večje plače, ampak je tam vse dražje.

Nevem kako je z uvozi rabljenih avtomobilov, pri nas je to zelo razširjeno. Pri nas se ne proda veliko avtov prestižnih znamk, veliko več je rabljenih uvoženih. Ne bom pa trdil, da pri nas ni te mentalitete in foušije.

Kaj pa je danes težko kupiti nek prestižnejši rabljen avto. Za okoli 15k, dobiš audija A8 s polno opremo, ki prekaša vsak novi avto za 30k€. Res da je rabljen, ampak na cesti ispadeš večji kešar, sploh pri tistih, ki ne vedo kako nizke so cene takih avtomobilov. Pol se pa po vasi govorijo razne stvari pa od kje denar prihaja. Sosed ma pa nov avto 2x večje vrednosti je pa use uredu, samo zato ker ni pretižna znamka.


Za Švedsko vem iz druge roke, da ne vozijo nekih avtov oz. so v povprečju precej slabši/starejši kot pri nas. Švedska ima cca. 2700€ neto povprečno (http://www.translationdirectory.com/art ... le2479.php), povprečna cena Golfa pri njih pa je bojda cca. 20.000€ (http://www.numbeo.com/cost-of-living/co ... try=Sweden). Možno, da so letne dajatve višje, ampak to so za vse, rabljene in nove avte. In neglede na znamko.

Se strinjam glede rabljenih avtov pri nas. Ampak prestiž se med drugim pozna precej pri vzdrževanju. Oz. pomanjkanju le-tega. ;)

nebivedu je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Kupujete rabljene, ja, ampak tudi rabljenega bo težko dobit, če se novi ne bodo prodajali. :)

Glede sosedov... opazim pri res veliko ljudeh ubadanje s tem kaj, kako in zakaj si je kdo kupil, tudi če kupi rabljenega Audija za isti denar kot oni novega Cliota, bodo še vedno tuhtali, od kod mu denar in takoj nastajajo takšne in drugačne zgodbe. :roll: Največji absurd pri tem je, da se vas toliko tukaj zgraža, ker ste prepričani, da nekateri kupujejo avte na puf zaradi sosedov in potem živijo od pomij in tankajo za 5€, po drugi strani pa res redko srečam nekoga, ki res daje vtis, da se zaradi avta počuti nekaj več.

Pa vem za konkretne primere, kako in zakaj si je kdo kupil avto in za komentarje sosedov in verjemi, da je v večini primerov problem v sosedih in ne tistih, ki si kupijo malo bolj "opazen" avto, komentarji takšni, da te srat pritisne.


Jaz imam takega doma. Si je kupil škodo octavio 4x4 in to novo, pa ima 500 evrov plače. Ampak da se vidi, da tudi on lahko kupi nov avto in ga pokaže sosedom.


Možno, da je kaj podedoval...?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a nebivedu Ne feb 09, 2014 12:35 am

Ne, nič ni podedoval, kredit je vzel, da je kupil nov avto in to v časih, ko so službe negotove in s plačo nekaj čez 500 evrov, pa bo sedaj 10 let plačeval po 200 evrov kredita za ta avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a Daedalus Ne feb 09, 2014 1:19 am

nebivedu je napisal/-a:Ne, nič ni podedoval, kredit je vzel, da je kupil nov avto in to v časih, ko so službe negotove in s plačo nekaj čez 500 evrov, pa bo sedaj 10 let plačeval po 200 evrov kredita za ta avto.


Groza... :huh:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a Tattoo- Ne feb 09, 2014 9:36 am

nebivedu je napisal/-a:Ne, nič ni podedoval, kredit je vzel, da je kupil nov avto in to v časih, ko so službe negotove in s plačo nekaj čez 500 evrov, pa bo sedaj 10 let plačeval po 200 evrov kredita za ta avto.

In ti kot "dober sosed" se očitno zaradi tega sedaj obremenjuješ...kar v bistvu pomeni, da si ravno ti nasedel v to zanko sosedske zavisti! :lol: Če je zgoraj navedeno res, je sosed itak b****r, ampak kaj ima to tebe za brigati kaj in kako dela s svojim denarjem...saj ne bo šel niti cent iz tvojega žepa! :roll: On bo pač po svoje (z)vozil čez življenje, ti pa pač po svoje...

Live and let live! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a maniaxxx Ne feb 09, 2014 11:44 am

Bolj me zanima kako je sploh dobil kredit....sicer pa kot je tatoo napisal..svakemu svoje.... ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a Daedalus Ne feb 09, 2014 2:29 pm

Tattoo- je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Ne, nič ni podedoval, kredit je vzel, da je kupil nov avto in to v časih, ko so službe negotove in s plačo nekaj čez 500 evrov, pa bo sedaj 10 let plačeval po 200 evrov kredita za ta avto.

In ti kot "dober sosed" se očitno zaradi tega sedaj obremenjuješ...kar v bistvu pomeni, da si ravno ti nasedel v to zanko sosedske zavisti! :lol: Če je zgoraj navedeno res, je sosed itak b****r, ampak kaj ima to tebe za brigati kaj in kako dela s svojim denarjem...saj ne bo šel niti cent iz tvojega žepa! :roll: On bo pač po svoje (z)vozil čez življenje, ti pa pač po svoje...

Live and let live! ;)


Vse je res, kar si napisal, ampak ker je bila debata o debilnih naložbah je pač povedal štorijo. Kje pa piše, da se nebivedu s tem obremenjuje, ga grdo gleda skozi fernike in mu meče gnila j***a v fasado? =P

Nebivedu verjetno spoštuje "live and let live" načelo. Nenazadnje pa: človek se je zakreditiral za 10 let - ZANJ bi bilo dobro, če bi mu to kdo preprečil. Live and let live ne pomeni, da sočloveku ne smeš pomagati. Pomeni samo to, da ne vsiljuješ svojega razmišljanja. Če človek zavrne pomoč, ga pač pustiš pri miru. Tko, da malo zafilozofiram. :D


Kakorkoli že, ON TOPIC: izjave v smislu da Subaru sam sebi jamo koplje s svojim dizajnom so (kot vedno) projicirano subjektivno mnenje na večino v globalnem smislu na podlagi lokalninh trendov, ki so seveda v globalnem smislu zanemarljivi. Torej kritika njihovega dela brez nobenega researcha njihovega poslovanja je budalaština. Nenazadnje se pri nas vedno najde lep procent ljudi, ki jim je ta Subaru lep...in večina teh ljudi ga ne kupi zato, ker je pač predrag za njihove zmožnosti oz. ponujajo ostale znamke enako velik avto za manj denarja (o kvaliteti pa raje ne bi).



EDIT: Pa še ena na temo slovenskih prioritet pleha pred vsem ostalim - niso samo skandinavci precej bolj skulirani, so tudi Avstrijci:
http://www.avtomobilizem.com/novice/nas ... 9-02-2014/
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a nebivedu Ne feb 09, 2014 9:59 pm

Tattoo- je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Ne, nič ni podedoval, kredit je vzel, da je kupil nov avto in to v časih, ko so službe negotove in s plačo nekaj čez 500 evrov, pa bo sedaj 10 let plačeval po 200 evrov kredita za ta avto.

In ti kot "dober sosed" se očitno zaradi tega sedaj obremenjuješ...kar v bistvu pomeni, da si ravno ti nasedel v to zanko sosedske zavisti! :lol: Če je zgoraj navedeno res, je sosed itak b****r, ampak kaj ima to tebe za brigati kaj in kako dela s svojim denarjem...saj ne bo šel niti cent iz tvojega žepa! :roll: On bo pač po svoje (z)vozil čez življenje, ti pa pač po svoje...

Live and let live! ;)



Kakšen sosed???? Drugič preberi dobro. Takega kretena imamo v familji, ki se mu nič ne da dopovedat in je šel to narest.

Kaj ima pa sosed in s čim se vozi, pa kok ima pod palcem (al pa nima), ti pa niti povedat ne znam, nazadnje sem sicer videl da je imel enega forda (c al s max), ampak sem ga videl zato, ker ga je pustil na sred ulce in sem moral čakat, da ga je prišel umaknit. Drugače se pa jaz zelo držim tega "live and let live", in mi dol visi zato, kaj sosedje počnejo in kupujejo. To je njihov problem, jaz imam svojih dost za reševat, me njihovi nič ne zanimajo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10988
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a martin_krpan Če apr 17, 2014 6:21 pm

povsem novi 2015 Subaru Outback:

Slika
Slika
Slika
Slika

SUBARU INTRODUCES ALL-NEW 2015 OUTBACK® AT NEW YORK INTERNATIONAL AUTO SHOW

• Bolder design for roomiest, most capable Outback ever
• Fuel economy at the top of AWD crossover class with estimated ratings of 25 mpg city / 33 mpg highway for Outback 2.5i
• Lineartronic® CVT now standard on all models
• Revised chassis and new Active Torque Vectoring for greater agility
• Enhanced Active AWD and new X-Mode for increased capability
• Quieter, more refined ride and new amenities
• New available Rear Vehicle Detection System featuring Blind Spot Detection, Lane Change Assist and Rear Cross Traffic Alert
• New version of EyeSight® driver assistance system with improved camera performance

NEW YORK, April 17, 2014 – Subaru of America, Inc. today introduced the all-new 2015 Outback, the fifth generation of the World's First Sport Utility Wagon®, at the New York International Auto Show in the Jacob K. Javits Center. The 2015 Outback offers the roomiest interior, most capable chassis and highest fuel-efficiency in the model's 20-year history. Its bold new design delivers an even more compelling blend of on-road agility, off-pavement control, ride comfort, interior refinement and safety technology.

The 2015 Outback arrives in Subaru dealerships in summer 2014. The 175-horsepower 4-cylinder Outback 2.5i model is available in Standard, Premium and Limited trim lines, accompanied by the top-of-line 6-cylinder 3.6R Limited with 256 horsepower. All trim lines add more standard amenities, conveniences and new infotainment systems.

The original Outback established a template for many competitive crossover models that followed, and the new-generation 2015 Outback further strengthens the melding of passenger- car and SUV attributes that crossover shoppers seek. The 2015 Outback exemplifies Subaru's mastery of outdoors-oriented vehicle engineering, not just for its standard Symmetrical All-Wheel Drive and raised ground clearance, but also for numerous details that help make it more convenient to load and carry cargo as well as items such as kayaks and bikes. Newly standard X-Mode, Hill Descent Control and Hill Start Assist augment Symmetrical All-Wheel Drive to assist the driver in navigating rough roads, slippery surfaces or steep inclines.

New for 2015, all Outback models come standard with the Lineartronic CVT (continuously variable transmission), which features paddle-shift control switches and is instrumental in the Outback's significantly improved fuel economy. Manufacturer-estimated ratings of 25 mpg city / 33 mpg highway / 28 mpg combined are up from 24/30/26 in the 2014 model. These figures place the 2015 Outback 2.5i at the top of the midsize crossover class, bettering front-wheel drive versions of some competitive crossovers.

A new Active Grille Shutter system on the 2015 Outback 2.5i helps to improve fuel economy by reducing wind resistance when closed. Electric Power-Assisted Steering and improved aerodynamics also contribute to the increased efficiency in all models. Due largely to its new Lineartronic CVT, the 6-cylinder Outback 3.6R Limited also improves fuel economy, with manufacturer-estimated ratings of 19 mpg city/27 mpg highway/22 combined vs. 17/25/20 for the previous version.

Bold New Design Brings New Functionality
The all-new 2015 Outback introduces a bolder look with crisper, sculpted lines that convey both its all-road capability and upgraded refinement. A new front fascia combines the hexagonal grille and bumper into one smooth piece. An aluminum hood reduces weight over the front wheels, which helps enhance steering response. In the Outback 3.6R Limited, new standard HID low-beam headlights give the car a more distinctive nighttime signature. Limited trim line models feature turn signal exterior mirrors.

The 2015 Outback's windshield is more raked, pulled forward 2.0 in. at the base. The new windshield angle, higher seating hip points, new front partition windows and door-mounted side view mirrors help improve visibility. The 2015 Outback maintains a footprint similar to the model it replaces. Wheelbase is increased by just 0.2-in., overall length by 0.6-in. and width by 0.7 in. The changes, though small, yield a roomier passenger cabin, at 108.1 cu. ft. (up from 105.4 cu. ft.). The added space includes gains in shoulder, front and rear hip and elbow room and rear legroom. The Outback's cargo area has been enlarged to 35.5 cu. ft. behind the rear seats, up from 34.3, while maximum capacity with the standard 60/40 split fold-down rear seatbacks folded is now 73.3 cu. ft., up from 71.3. In addition, the load floor provided by the lowered seats now lays flatter, and new rear seatback release levers in the cargo area enhance convenience.

The Outback continues with 8.7-in. ground clearance, which is higher than for some SUVs, yet with low step-in height for comfort. New step-style doorsills allow one to stand firmly when securing objects to the roof rails with integrated retractable crossbars and tie downs. A power rear gate with memory height is available on Outback for the first time.

New Safety and Security Technology from a Safety Leader
The 2015 Outback builds on the stellar safety performance of the previous model, adding new front seat-cushion airbags that help to keep occupants in place in a frontal collision. All trim lines come standard with a rear-view camera, and a new rollover sensor can deploy the side curtain airbags if an imminent rollover is detected.

For added nighttime security, the 2015 Outback features new standard Welcome Lighting that automatically turns on cabin illumination and exterior lights as the driver approaches or departs the vehicle. The Limited trim offers a Keyless Access & Start system with PIN Code Access.

The new Subaru Rear Vehicle Detection System, which is standard on Limited trims and available for the 2.5i Premium, offers three functions. Blind Spot Detection detects vehicles on either side of the vehicle, in the driver's blind spots; Lane Change Assist detects fast-approaching vehicles in adjacent lanes, and Rear Cross Traffic Alert detects vehicles approaching from a perpendicular direction while reversing, such as from a driveway. LED indicators on the side mirrors alert the driver. Rear Cross Traffic Alert uses an indicator in the rear view camera display.

The 2015 Outback offers the latest version of the EyeSight® driver-assist system, the highest-rated front crash prevention system by the Insurance Institute for Highway Safety (IIHS). Available for Outback Premium and Limited trim lines, EyeSight® uses Subaru-developed stereo camera technology and integrates Adaptive Cruise Control, Pre-Collision Braking and Vehicle Lane Departure Warning. The 2015 Outback is projected to achieve the IIHS Top Safety Pick+ award, as the 2014 Outback did.

Models equipped with EyeSight® also come with new Steering-Responsive Fog Lights. The feature, which works only when the fog lights are turned off, activates the left or right fog light independently, depending on vehicle speed and steering angle, to provide enhanced illumination in the direction of the turn. The fog lights are pre-aimed for maximum coverage in corners.

Four- or Six-Cylinder BOXER Engine
The 2015 Outback 2.5i is powered by a double-overhead-cam (DOHC) FB series 2.5-liter BOXER engine that debuted for 2013 and now receives numerous enhancements for lighter weight, improved efficiency and quieter operation. Power is increased slightly, to 175 hp vs. 173 hp before. Peak torque remains at 174 lb.-ft. but is spread over a broader engine speed range for more responsive performance in all driving situations.

In the Outback 3.6R Limited, the 3.6-liter BOXER 6-cylinder engine produces 256 hp and 247 lb.-ft. of peak torque. Notably, the 3.6 engine sustains at least 225 lb.-ft. of torque from 2,000 to 6,000 rpm, making the Outback 3.6R Limited feel exceptionally smooth and responsive in everyday driving.

Standard Lineartronic CVT
For 2015, all Outback models now come standard with a Lineartronic CVT (continuously variable transmission), with the 6-cylinder model using a high-torque version. Changes made to reduce friction in the CVT contribute to higher fuel efficiency. Because a CVT does not shift gears, the driver enjoys smoother performance in all driving situations. The CVT's selectable manual mode offers six pre-selected ratios to allow the driver to "shift" manually using steering wheel paddle switches. This feature can provide added driver control when driving down inclines, for example.

Enhanced Agility and Quieter Ride
Subaru extensively revised and retuned the MacPherson front strut suspension and double-wishbone rear suspension for greater handling agility and a more compliant ride – a difficult balance to achieve. New quick-ratio electric power-assisted steering delivers outstanding feel and also helps reduce fuel consumption. The Outback 2.5i is equipped with standard 17-inch wheels, and the Limited trim line features 18-in. alloy wheels.

Active Torque Vectoring, an enhancement of the Vehicle Dynamics Control (VDC) stability and traction control system, fosters more neutral cornering by applying brake pressure to the inside front wheel. The Outback 2.5i now uses larger brakes previously available only on the 6-cylinder model, and all models now have ventilated rear discs in place of solid discs used previously. The Brake Assist safety system automatically applies maximum braking pressure in an emergency stop.

The cabin blocks more sources of noise thanks to a new acoustic windshield, liquid-filled engine mounts, thicker panels in key locations (floor, toeboard, rear wheel apron, inner fenders) and expanded use of foam insulation and floor damping material.

Greater Comfort and Refinement
New soft-touch materials, thicker cushioning for armrests and the center console and new trim styles give the 2015 Outback a more premium feel. The driver faces a decidedly sporty instrument panel, highlighted by two binocular-style gauge pods with a center LCD information display -- 3.5-in. on cars without the EyeSight® driver-assist system and 5-in. on EyeSight® cars. An ECO gauge indicates and promotes fuel-efficient driving habits using color bars. The Premium and Limited-trim levels feature gauges with elegant blue ring illumination.

The heater control panel integrates the digital clock and outside air temperature displays, with the time automatically corrected by GPS in navigation-equipped models. A new one-touch lane changer function for the turn signals adds convenience. Premium and Limited trim levels come equipped with standard auto up/down driver and front passenger windows with pinch protection.

The Outback 2.5i Premium delivers impressive comfort with a 10-way power driver's seat (with power lumbar support adjustment); dual-zone automatic climate control; the All-Weather Package (three-mode heated front seats, heated exterior mirrors and a windshield wiper de-icer); upgraded infotainment system; an air filtration system; leather-wrapped steering wheel; fog lights, dark-tint privacy glass and more.

The Limited trim line models offer the highest level of luxury ever in an Outback, adding to the Premium trim level content: perforated leather upholstery; two-position memory for the 10-way power driver's seat; a 4-way power front passenger seat; dual-mode heated rear seats and a power rear gate with memory height.

New Infotainment Systems
Subaru significantly upgraded infotainment capability in the 2015 Outback. A new 6.2 Infotainment System in the Outback 2.5i provides AM/FM stereo and HD Radio®; Radio Data Broadcast System; single-disc in-dash CD player; 6.2-in. multi-function touch screen display with single-touch gesture control; Subaru STARLINK smartphone integration with Aha™ Infotainment, Pandora® Radio and iHeart® Radio; a rear vision camera; Bluetooth® hands-free phone connectivity and audio streaming; iPod® control capability, USB port and aux. input jack.

The Upgraded Infotainment System for Outback 2.5i Premium adds a 6-speaker audio system; 7-inch touch screen display with multi-touch control that offers swipe and scrolling gesture control; voice-activated controls; SiriusXM® satellite radio; a vehicle information display; SMS text messaging, iTunes® tagging capability and dual USB ports.

A new high-end audio system standard for Outback Limited combines an AM/FM/HD Radio system with a harman/kardon® upgraded 576-Watt-equivalent GreenEdge amplifier. The system's 12 harman/kardon speakers include a front center speaker and a rear subwoofer. GreenEdge technology provides increased audio performance and amplifier efficiency while consuming less power and reducing heat dissipation.

The available navigation system's interactive voice command system accepts natural language and phrases, and this functionality can also operate the dual-zone automatic climate control system.

The center console armrest provides a storage area that can hold an iPad®. A covered and illuminated storage bin at the front of the console incorporates a USB port, 3.5mm AUX jack and a 12v power port. Models with high-grade audio or navigation feature two USB ports, making it possible to listen to music and charge two connected devices.

Standard Symmetrical All-Wheel Drive and Enhanced Capability
A newly refined version of the Active Torque Split version of Symmetrical AWD comes standard in all 2015 Outback models. The system's electronically managed continuously variable transfer clutch actively controls torque distribution in response to driving conditions and wheel slippage. Taking input from acceleration, steering angle and yaw rate sensors, Active Torque Split AWD optimizes traction and steering response when accelerating through turns and curves, particularly when the road surface is slippery.

All 2015 Outback models come equipped as standard with the X-Mode system, which debuted on the 2014 Forester. When engaged by a switch on the console, X-Mode optimizes engine output and CVT ratio position, increases Active All-Wheel Drive engagement and uses enhanced control logic for the Vehicle Dynamics Control (VDC) system to reduce individual wheel spin.

Engaging X-Mode also activates the new Hill Descent Control, which uses engine braking to help maintain a constant vehicle speed when the Outback is traveling downhill, enhancing vehicle control. New Incline Start Assist helps to momentarily minimize forward or backward vehicle rolling on inclines, and the electronic Hill Holder System holds the vehicle in place until the driver presses the accelerator pedal to pull away from a stop.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: 2014 Subaru Legacy in Outback

Napisal/-a Beri Če apr 17, 2014 8:36 pm

Dober, če ne najboljši v svojem razredu.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 2014 Subaru Legacy in Outback

Napisal/-a gasolinedream Če apr 17, 2014 9:05 pm

Meni eden bolj mikavnih avtov (v sanjah nekje). Ga pa tepe to da nima kakšnega zmogljivejšega dizla ali bencinarja (luknja med 2.0 in 3.7 - pa še ta je bil včasih samo avtomatik).
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: 2014 Subaru Legacy in Outback

Napisal/-a nebivedu Pe apr 18, 2014 7:41 am

2.5 ali pa 3.6 motor ima.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Al_Capone
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: To avg 06, 2013 11:58 am

Re: 2014 Subaru Legacy

Napisal/-a Al_Capone Pe apr 18, 2014 10:26 am

Daedalus je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
pan-am je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Izgled teh Subarujev je večinoma tak, kot da se jih na vse pretege trudijo prodat čim manj... :roll:


Nekateri cenijo/mo ravno to. ;)

Nis(m)o vsi mahnjeni na vesoljske oblike, Darth Vader look, pretiravanje z glossy črno plastiko itd, ampak od avta pričakuje jo/mo predvsem uporabnost, zanesljivost in dolgo življenjsko dobo. Verjemi, da ima Subaru dovolj zvestih kupcev, ki cenijo/mo njegovo filozofijo.


Kdo govori o potrebi po vesoljskih oblikah in "klavirski" plastiki? Samo kakšno všečno obliko z malo domišljije bi dali.

Daedalus je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Izgled teh Subarujev je večinoma tak, kot da se jih na vse pretege trudijo prodat čim manj... :roll:


Se zavedaš, da si s tem stavkom svoje subjektivno mnenje "vsilil" večini? Verjemi, da se nobena znamka takšnega obsega ne drži namenoma samo "zvestih kupcev" in sem 100% prepričan, da jim je cilj prodajo povečat.

Meni izgleda super. Sploh ne vidim nobenega cheap detajla, nobenega kričečega copy-cat detajla, nobenega neskladja. Subaruji se v Evropi ne prodajajo slabše od npr. nekaterih drugih premium znamk zaradi izgleda, samo to ti povem.


To mnenje je že itak večinsko, ga ni treba "vsiljevat". Če bi Legacy zgledal dve, tri generacije zapored pol tako dobro, kot npr. Mazda6, bi bila prodaja definitivno opazno boljša, je že kar nekaj znamk tudi brez takšngea renomeja dokazalo, da se da lepo povečat tržni delež, če se malo potrudiš. Subaru ima odlično osnovo, dizajn je v bistvu njihov edini resen problem.


Subaru je prestižnejša znamka od Mazde in zato tudi dražja. Logično, da se ne prodaja tako dobro.

Nenazadnje pa: http://www.bloomberg.com/news/2013-08-0 ... -cars.html


Glede sosedov pa: seveda je glavni problem v sosedih, ampak tudi npr. tvoj znanec je sosed soseda. Veš kaj hočem povedati? To so podzavestne zadeve. Če ti ne poznaš nobenega, ki ti bo rekel, da je kupil Audija namesto Renoja zaradi soseda (ALI pa prijateljev/družbe nasploh, saj je vseeno) to še ne pomeni, da to dejansko res drži!

In Slovenci smo znani, da kupujemo avte prek svojih finančnih zmožnosti. Glede na vozni park sploh nismo v krizi (govorim o srednjem razredu, ne pa o meneđerjih). V Skandinaviji se kljub temu, da imajo precej višji standard, vozijo v povprečju s slabšimi avti. Zakaj? Zato ker so skulirani in se ne obremenjujejo s plehom oz. si s plehom ne daljšajo k****. K**** pa si ne daljšajo spet zato, ker so pač neobremenjeni.

Slovenski narod pa je obremenjen do amena. To se ne kaže samo v avtih ampak tudi v tem kakšne bajte (oz. bajturine) si folk gradi, kako ima folk po vaseh vedno večje traktorje in nenazadnje v politiki.


Lepo napisano, zadetek u polno. :)
 
Al_Capone
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: To avg 06, 2013 11:58 am

Re: 2014 Subaru Legacy in Outback

Napisal/-a Al_Capone Pe apr 18, 2014 10:27 am

Beri je napisal/-a:Dober, če ne najboljši v svojem razredu.


Ss strinjam.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2014 Subaru Legacy in Outback

Napisal/-a Tattoo- Pe apr 18, 2014 12:34 pm

Beri je napisal/-a:Dober, če ne najboljši v svojem razredu.

In v kateri razred spada...njegovi konkurenti so?!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov