Jaz imam tak avto v lasti že 5 let. Je letnik 2015, karavanska izvedba, 1.4 turbo bencinar s 140KM, Cosmo oprema. Jaz sem z njim sem naredil dobrih 150 tisoč kilometrov, na števcu jih ima trenutno malo manj kot 210 tisoč. Prostora je zame dovolj, nimam pa še otrok, zato mogoče nisem najboljši primer. Smo pa šli letos s tremi kolegi (skupaj smo bili v avtu 4-je) na smučanje za 5 dni, pa je avto s strešnim kovčkom nekako požrl vso prtljago in smučarsko opremo.
Od omembe vredne opreme ima:
- tovarniško vgrajen LPG - dejansko zelo zanesljiva zadeva, menjal sem samo uparjalnik, ker je začel spuščati
- AFL biksenon žarometi - žarnice še vse prve, nisem imel problemov s sistemom, je pa nepogrešljiv. Ko se vsedem v kakšen drug avto s klasičnimi halogenskimi žarometi, se sprašujem kako lahko ljudje vozijo s temi "svečami v kozarcu"

- samodejni brisalci in upravljanje dolgih luči - prvo uporabljam vedno, drugo redko

- samozatemnitveno ogledalo
- delno usnje
- bluetooth
V času mojega lastništva so bila izvedena sledeča popravila:
- uparjalnik (LPG element) 200€
- oljni hladilnik (spuščalo je sicer samo tesnilo, a sem se zaradi težke dostopnosti odločil menjati kar cel hladilnik) 250€
- turbina (nastale so majhne razpokice znotraj ohišja in pri wastegate-u - turbine ni bilo možno obnoviti) 1500€, cena je bila visoka, ker sem moral kupiti originalne cevi za olje in hladilno tekočino - svinjsko drago, in pa vzel sem turbino dražjega proizvajalca Garett - lastna odločitev
- vžigalna tuljava - 100€
- pokrov ventilov - 100€
- večkrat mi je spuščala hladilna tekočina - cevi so plastične, pa rada katera spusti. Menjava ni draga
Redni servisi se meni zdijo zelo ugodni, delam jih na okoli 15000 kilometrov (5L originalnega olja GM vedno najdem za 25€, filtri pridejo tudi okoli 30€ - vzamem vse od proizvajalca MANN, mehanik 30-50€).
Z avtom sem drugače zelo zadovoljen, na avtocesti je tih, vožnja je udobna. 6. prestava je zelo dolga, zato imaš pri 130 km/h komaj 2500 obratov. Jaz imam porabo bencina okoli 7 litrov, a na avtocesti se ne vozim pod 150 km/h. Z umirjeno vožnjo se ga da spraviti na 6 l/100 km. Motor je drugače zanesljiv, ima indirektni vbrizg goriva, zato ni težav z zapacanimi ventili, med servisnimi intervali mi ni bilo treba nikoli dotočiti olja.
Pripombe:
- udari kamenčkov so nad vetrobranskim steklom brutalni - ne vem zakaj, ampak vsak udarec kamenčka odlušči del laka
- zaviranje motorja pri vožnji po klancu navzdol - to ni ravno težava vezana na sam avto, pač pa na majhno prostornino motorja
- A stebriček je ogromen, večkrat sem spregledal kakšnega kolesarja, pešca in tudi kakšen avto

- sem pač malo bolj previden pri vožnji skozi ovinke, križišča
- avto je težek (po eni strani plus - ne znam opisati zakaj, ampak se počutim bolj varnega)
Za zaključek, meni je avto zakon. Menjava turbine mi je vzela največ denarja, ampak se nisem sekiral. Lahko bi prišparal nekaj 100€, ampak se vedno odločim za material znanih proizvajalcev. Kot sem omenil, je bila najdražja napeljava do turbine, ker se ni dalo dobiti drugje, kot na pooblaščencu. V načrtu je, da ga vozim do 300 tisoč kilometrov, in se takrat odločim, če je čas za menjavo. Izogibaj se 1.6 atmosferca - drugače zanesljiv motor, ampak nepremičnina
