Se strinjam s @For. Jaz sem si poleg slovenskih testov, kjer kot omenjeno nočejo/ne upajo podati konstruktivnih kritik pogledal še nekaj tujih testov. Napredek v primerjavi z Astro J je resda očiten ampak določene stvari vseeno niso tako rožnate kot jih želijo/želite nekateri prikazat:
1. Volanski mehanizem je resda izboljšan ampak še vedno ne dohaja določene konkurence (Focus, Mazda 3,...), pravzaprav je bil deležen konkretnih kritik kot npr.:
What's not so good is the steering. While the Astra is accomplished in corners with good grip, the steering lacks feel and doesn't give you much in the way of confidence. It means the Astra isn't as good to drive as other hatchbacks. http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/va ... ra-k-2015/Je pa glede tega zopet res, da imajo poleg nas navadnih smrtnikov tudi avtomobilistični novinarji precej različna merila, ker sem za enako stvar našel tudi pohvale. Verjetno bo povezano s tem iz katerega avta se presedeš v novo Astro, tako da povsem verjamem lastnikom Astre J, ko hvalijo volan, kakor tudi tistim, ki ga ne. Resnica pa je verjetno nekje vmes...
2. Zvočna izolacija kabine je sicer tudi konkretno izboljšana, še vedno pa zgolj v razrednem povprečju.
3. Znaki varčevanja so ponekod precej dobro vidni, npr. polica prtljažnika deluje kot da je iz kartona oz. lepenke, iz določenih predalov visijo kabli itd. Bodoči lastniki lahko upajo, da se varčevanje na materialih ne bo pokazalo tudi po parih letih oz. po nekaj več prevoženih km.
In še bi se našle določene kritike...
Ampak potegnjeno "pod črto" ne rečem, da je nova Astra slaba, upam si trditi, da je overall boljša od njegovega najhujšega konkurenta, visočanstva iz Wolfsburga
in še od kakega razrednega konkurenta (sploh glede na ceno). Vendar če bi se sam zanimal za novo Astro, bi počakal kako leto ali dve, ko se bodo jasno pokazale prve poporodne napake kot pri praktično vsaki znamki (pri Oplu morda še toliko bolj), ki pa jih bodo morda medtem tudi odpravili in boš za resnično ugoden denar dobil "bullet proof" avto. Slednje velja tudi za novega Megana. Moje mnenje je itak tako, da so najkvalitetnejši avti ne glede na znamko faceliftane verzije, če ne to pa vsaj avto, ki je že kakšno leto ali dve zunaj. Tista začetna ekskluzivnost, ki ti jo prinese povsem nov model sčasoma itak zvodeni, na daljši rok pa ti prinese zgolj določene sitnosti, ki so značilni za prve primerke.