Stran 15 od 19

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne dec 13, 2015 12:26 pm
Napisal/-a yashica
ModraW je napisal/-a:Drugič pa malo več potrpljenja moderatorji


Pravzaprav je potrpljenja kar veliko, v določenih primerih morda preveč :evil:
Bolj kot na "potrpljenje" moderatorjev, bi se moral osredotočiti na to, da v posameznih temah pišeš o tem kar se tiče same teme in manj smetiš. Enako velja za vse ostale!

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne dec 13, 2015 12:30 pm
Napisal/-a ModraW
Se oproščam, sem že večkrat rekel da lahko vsak moj post zbrišete brez težav. Ko boste prvega zbrisali bom takoj vedel da pogovor ne teče v pravo smer in bom nehal. Vi ste glavni saj je to privat portal, mogoče premalokrat izbrišete kako objavo ki gre iz teme ven potem se pa nadaljujejo (moje) replike nanjo in gre ves pogovor iz teme.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po dec 14, 2015 7:12 pm
Napisal/-a martin_krpan

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Če mar 03, 2016 5:44 pm
Napisal/-a emozul
Evo, še ena stvar, ki mi je totalno "glupa" s strani Opla, citiram iz opel foruma.

Sam so se pa znajdl. Novinarjem so dal testne 1.4 turbo in 1.6 dizel 136km. V štartu so bili ti avti opremljeni z watts-ovo zadnjo premo in dodatno zvočno izolacijo. Zdaj ko so testi mimo in so novinarji pohvalili dobro lego avta na cesti in malo hrupa v kabini, so pa dal ven modelno leto 16.5, kjer je wattsova prema in zvočna izloacija samo še na 1.6 turbo bencinarju in 1.6 160km dizlu. Zdaj dajejo pa novinarjem testne astre z 1.6 bencinarjem.

Tukaj sem prilimal, če bo kdo slučajno kupoval Aatro, naj bo na to pozoren.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Če mar 03, 2016 7:03 pm
Napisal/-a Renault VG
emozul je napisal/-a:Evo, še ena stvar, ki mi je totalno "glupa" s strani Opla, citiram iz opel foruma.

Sam so se pa znajdl. Novinarjem so dal testne 1.4 turbo in 1.6 dizel 136km. V štartu so bili ti avti opremljeni z watts-ovo zadnjo premo in dodatno zvočno izolacijo. Zdaj ko so testi mimo in so novinarji pohvalili dobro lego avta na cesti in malo hrupa v kabini, so pa dal ven modelno leto 16.5, kjer je wattsova prema in zvočna izloacija samo še na 1.6 turbo bencinarju in 1.6 160km dizlu. Zdaj dajejo pa novinarjem testne astre z 1.6 bencinarjem.

Tukaj sem prilimal, če bo kdo slučajno kupoval Aatro, naj bo na to pozoren.

Pa je tole zagotovo res?

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Če mar 03, 2016 7:14 pm
Napisal/-a emozul
Ja naj bi bilo, sem še malo preveru na opel foromu in našel še tole:

http://www.astonvauxhall.co.uk/new-car- ... ct-changes

Pa še razlaga:

V štartu so bile 1.4 turbo, 1.6 dizel 136km petvratne opremljene s watts-ovo zadnjo premo. Te so bile tudi testne astre za novinarje. Manj zmogljive astre pa klasično zadnjo premo. 1.6 turbo bencinar in 1.6 160km dizel imata še vedno watsovo premo, ostali pa ne več. Sports tourer zgleda da bo isto. V štartu majo 1.4 turbo in 1.6 136km dizel watsovo premo, švohnejši pa ne. Sklepam da bojo isto naredili kot pri petvratnem. Ko bojo novinarji opravili s testiranjem, bo verjetno z my2017 jeseni tud karavan zgubil wattsovo premo na teh dveh motorjih. Pač bojo dobili boljše ocene.

Hec je, da ima wattsova prema zaradi stabilizatorjev lahko puše iz mehkejše gume, tako da je prihaja v kabino manj vibracij in hrupa kot pri klasični poltogi premi. Da se pa ne bi ljudje pritoževali nad hrupom podvozja so pa jasno odstranili še dodatno zvočno izolacijo, tako da motor dost ropota in hrup iz podvozja ni toliko moteč.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Če mar 03, 2016 7:46 pm
Napisal/-a sova501
emozul je napisal/-a:Tukaj sem prilimal, če bo kdo slučajno kupoval Aatro, naj bo na to pozoren.


To delajo vsi. Več kot polovico vw golfov se proda z šibkejšimi motorji, torej se prodajo s (pol)togo zadnjo premo. Šele močnejše različice 150 hp imajo multilink. Seat leoni imajo vsi motorji togo zadnjo premo(le 184 hp različica ima multilink), enako velja za octavio.
Na daljši rok lastništva je toga prema manj draga za vzdrževanje. GTI serije so imele v Angliji vpoklic ravno zaradi multilinka, pri togi premi ni kaj za šraufat ker ni vmesnih členov.

Spredaj ima 90% vseh modelov na tržišču McPherson vzmetenje.

Opel se je odločil za Wattov člen v zadnji premi pri hatchbacku za 1.6 BT CDTI(118 kW/160 KM) in 1.6 T (147 kW/200 KM) bencin, v Sports Tourer je prisoten že v 1.4 Turbo(110 kW/150 KM) in 1.6 CDTI(100 kW/136 KM).

Zadnje vzmetenje z wattovim členom je kombinacija sestavljene ročične gredi in wattovega člena. V jekleni prečni nosilec za srednjo linijo kolesa sta vpeti vzmetni nogi členastega vzmetenja. Ti sta v sredini vrtljivi, konca pa sta pritrjena na spodnja nosilca koles. Prednost kompaktnega sistema je, da učinkovito prepreči bočno premikanje osi.

Vsi proizvajalci dajo novinarjem modele z najmočnejšim motorjem in najvišjo opremo, enako je na autoshowih. Razen dirkačev se nihče ne bo oziral na zadnjo premo, ker je pri vse proizvajalcih podobno. Šibkejše različice->poltoga, močnejše->Wattov člen ali pa multilink.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Ne mar 06, 2016 8:29 pm
Napisal/-a Clancy
sova501 je napisal/-a:
To delajo vsi. Več kot polovico vw golfov se proda z šibkejšimi motorji, torej se prodajo s (pol)togo zadnjo premo. Šele močnejše različice 150 hp imajo multilink.


Motiš se. Multilink se pri Golfih vgrajuje od 90kW naprej, tako pri bencinarjih, kot pri dizlih. Za razliko od opla, imajo tako že od začetka prihoda sedmice na trg. Je pa res, da so imele pri Golfu 6, multilink tudi šibkejše različice, recimo 1.2 TSI 77kW.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po mar 07, 2016 10:32 am
Napisal/-a xxl
Alfa tega tudi ne dela. ;)

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po mar 07, 2016 12:03 pm
Napisal/-a sova501
Clancy je napisal/-a:Motiš se. Multilink se pri Golfih vgrajuje od 90kW naprej, tako pri bencinarjih, kot pri dizlih. Za razliko od opla, imajo tako že od začetka prihoda sedmice na trg. Je pa res, da so imele pri Golfu 6, multilink tudi šibkejše različice, recimo 1.2 TSI 77kW.

To je 1 motor več kot pri Oplu. Večina golfov se proda z 1.6 tdi, in ti imajo togo zadnjo premo. 1.2 tsi in 1.4 tsi niso tako popularni. Včasih se je manj šparalo zato so imeli vsi isto.
Če gledamo realno je Opel nekje vmes med VW in Seatom in tako je tudi zadnja prema pozicionirana. Je boljši kot Seat in Škoda in za odtenek slabši kot VW.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po mar 14, 2016 10:17 am
Napisal/-a INFINITI
Kaj pa novi Megane? Ima tudi take fore z boljšim/slabšim podvozjem ali ne?

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po mar 14, 2016 6:29 pm
Napisal/-a Tattoo-
AFAK ima Megane zadaj poltogo premo (tudi za boljše/močnejše izvedbe).

Drugače pa zakaj bi bila zadnja poltoga prema "slabše" podvozje?! Bolj kot način zadnjega vzmetenja je pomembno, kako je samo vzmetenje nastavljeno...Honda Civic Type-R ima še vedno zadaj poltogo premo, pa se vseeno odlično pelje! :roll:

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po mar 14, 2016 8:03 pm
Napisal/-a sova501
Te fore ima večina proizvajalcev. Običajni uporabnik ne bo opazil razlike, ker to so detajli s katerimi bo voznik na desetih ovinkih pridobil mogoče 1 sekundo in malenkost kasneje mu bo pri agresivni vožnji dvignilo zadnje kolo(mu ga pa tudi bo ker silo teže se težko premaga- razen če bi imel magnet na zadnji premi in v asfaltu delčke kovine :) ).
Za avto šport je 1 sekunda ogromno za nas navadne smrtnike to ne pomeni nič. Več je vmesnih členov slabše je ko je avto star in dražja bodo popravila. Jaz sem imel skoraj leto dni avto z togo premo z malo krajšimi vzmetmi(vw) in se je peljal zelo dobro, prejšnji vw je pa imel multilink in je po 3 letih multilink šel rakom žvižgat. Tako da vsaka stvar ima dobre in slabe strani, vendar pri današnjih modernih hatchbackih z večjimi zadnjimi spojlerji ni velike razlike, ker so nizki in kar lahki, dosti zmanjšujejo pa tudi težo same zadnje preme kar ogromno pomeni.
Pri kakšnem višje terencu hkrati pa z daljšimi vzmetmi bi se pa to znalo bolj poznati. Recimo že majhna suzuki vitara, mislim da ima multilink pri vseh motorjih. Pri Aurisu ima tudi posamične obese 1.6 bencin(multi-link) ne vem če vsi motorji, za novega megana pa ne vem če imajo vsi togo premo, 4control sem enkrat na YouTube na hitro videl animacijo podvozja vendar sem že pozabil. Najboljše če vprašaš na servis Renault, ker prodajalci ne vedo v večini nič.

Wattsov člen pri Oplu, pri karavanu ki je bolj okoren in daljši, ima že 1.4 T ta sistem, ampak za navadnega človeka je to tako pomembno kot izbira barve vozila. Na deset tisoče ur testirajo podvozja preden gredo v serijsko proizvodnjo.
Slika
Slika

https://www.youtube.com/watch?v=aDvmTmKdPz8

Toga zgleda tako:
Slika

Multilink pri vw tako:

Slika

in še nekaj drugih sistemov je; http://teamzx2.com/threads/10674-suspen ... d-but-good!)

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po mar 14, 2016 9:57 pm
Napisal/-a Tattoo-
sova501 je napisal/-a:Slika
Ta animacija je totalno zgrešena, saj se Wattsov člen ne premika navzgor/navzdol, ampak je fiksno vpet okoli središča...

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: Po mar 14, 2016 10:23 pm
Napisal/-a sova501
Animacija je iz wikipedje in je res malo zgrešena, sploh nisem opazil. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Watt%27s_linkage

Na videju od Opla(link) je tako kot praviš in je zadaj vpet. Našel dober video kako deluje: https://www.youtube.com/watch?v=s_vs7oVK8o4

Boljša slika:
Slika

z Wattovim členom so možne različne krivulje https://www.youtube.com/watch?v=K1pdoLi6UPc (ampak ne na avtu) in verjetno je zato na wikiju tista krivulja. Je pa watts popularen na mustangih, shelbijih in drugih american muscle cars.
https://www.youtube.com/watch?v=hC_TL7gIu8Q

Hvala

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: To mar 15, 2016 8:22 am
Napisal/-a jony
Vozil 1.4 turbo 125 km. Motor je dost močan, vozi se precej dizelsko, moja poraba je bila 8.5 l/100 km, sem se pa peljal po AC cca od 130 km/h - 160 km/h, izven AC pa sem malce probaval pospeške. Avto je imel 2000 km, sem pa opazil da ima nivo olja na 60 % :?:

Avto je bil brez vsakih čričkov.

LP

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: To mar 15, 2016 9:22 am
Napisal/-a Novinec1968
jony je napisal/-a: Avto je imel 2000 km, sem pa opazil da ima nivo olja na 60 % :?:


Mislim da ne gre za nivo olja, temveč za preostanek življenjske dobe olja. Če je imel avto prevoženih samo 2000km, motorno olje pa je imelo samo 60% preostanka, pomeni da je bilo vozilo staro že nekaj mesecev in se v tem času ni kaj dosti vozilo.

Ker so servisni intervali predpisani na 30kkm, oziroma 12 mesecev, bi se preostanek življenske dobe olja zmanjševal od 100% proti 0% tudi če bi se vozilo ne uporabljalo, ker odšteva ali čas ali prevožene kilometre.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: To mar 15, 2016 4:57 pm
Napisal/-a sova501
Tattoo- je napisal/-a:AFAK ima Megane zadaj poltogo premo (tudi za boljše/močnejše izvedbe).

Preveril, podatek je točen. Zadaj imajo vsi vgrajeno še anti roll bar, spredaj pa tako kot večina-McPherson vzmetenje.
AFAK je kratica za "As far as I know"-nisem vedel.

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: To mar 15, 2016 5:46 pm
Napisal/-a tomzzi
Jaz sem jo vozil. Dobil sem jo za en dan. Oziroma po službi sem jo prevzel in drug dan vrnil.
Vozil sem pa 1.6cdti 110 tako, da sem lahko naredil konkretno primerjavo z mojo ki je 1.7 110.

Avto je v vseh pogledih velik napredek proti Astri J.
Astro J vozim šest let in sem z njo prevozil 180k kilometrov tako, da dobro poznam avto je lahko rečem, da je res velik korak naprej nova.
Vozi se dosti bolje. Predvsem je opazno, da je avto lažji.
Pa tudi volanski mehanizem oziroma sam občutek na volanu je dosti boljši. Je bolj direkten.
Podvozje pa odlično nastavljeno.
Res kar se vožnje tiče je velik korak naprej. Osebno nisem pričakoval takšen napredek.
Kabina je prostornejša. Upam si trditi, da je med prostornejšimi. Vidljivost naprej je pravtako izboljšana.
Intellilink je odličen. Enostaven za uporabo.

Je tudi kakšen majši minus vendar so to že malenkosti.
V glavnem mene je prepričala testna vožnja...

Mogoče jo celo zamenjam za 1.4 125 Innovation oprema + Innovation paket (led luči zadaj, spredaj, navigacija itd...).

Re: 2015 Opel Astra

Objavljeno: To mar 15, 2016 6:01 pm
Napisal/-a For
Če si jo že imel toliko časa, bi lahko preveril še koliko laže računalnik pri porabi. Mene najbolj to zanima.

Kot kaže kar precej.... :roll: