drugmirko je napisal/-a:še posebej, če ga primerjamo z "rudimentarno" notranjostjo C4 Cactusa (ne govorim o dizajnu armature )... da o tem, da so VEČJEMU avtomobilu, z očitno bolj "bogato" notranjostjo, dali ime "C3", manjšemu in veliko bolj osnovnemu Cactusu pa so "pritaknili oznako "C4", višjega segmenta in višjo ceno... sicer so na kitajskem cene vseh avtomobilov generalno nižje, je pa ob teh slikah Cactus vseeno videt "še bolj neupravičeno drag"...
Sam sem mnenja, da v Evropi kupci nove majhne ali manjše avtomobile predrago plačujemo. Problem pa je seveda v tem, da se države kar naprej vmešavajo v gospodarstvo in dajejo proizvajalcem potuho. S tem smo pa na slabšem samo kupci. Tudi sistemi varnosti zaradi katerih so evropski proizvajalci opravičevali višje cene majhnih avtomobilov ne morajo biti kar stalnica še za prihodnost. Zame kot kupca konec koncev ni pomembno ali je Citroën v rokah Francozov ali Kitajcev, ampak mi je bolj pomembna razumna cena. Opel je izrinil zanimivejši Chevrolet iz Evrope, ker je znotraj koncerna nekonkurenčen, hkrati pa se je začel še ceneno oglaševati z argumentom, da je nemški. VB in Švedska nista bili patetično navezani na lastno avtomobilsko industrijo pa sta gospodarsko boljše stoječi kot Francija in Italija. Bo prišel čas, ko bodo kitajski avtomobili lahko že boljši, bolj varni in boljše opremljeni kot evropski, pa nam bodo še kar nakladali, češ da so slabi in nevarni. Evropska avtomobilska industrija pa bo zlobirala, da se jih bomo otepali uvažati dokler se bo dalo, da nam bo lahko predrago prodajala svoje izdelke.