Stran 4 od 5

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 9:07 pm
Napisal/-a pskoda
Kar draga za 1.2 dsg mlinčkom z malo dodatne opreme sem po konfiguratorju prišel na dobrih 18keur pa še ksenonk nima oz jih sploh ni možno kupit :roll:

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 9:23 pm
Napisal/-a peroRS
Ravno avtomatika si gledal (dvomim, da ga bo 5% kupcev vzelo v tej klasi avtov):

Nova Fabia Style 1.2 TSI DSG
Pogon spredaj, bencin / 1.2l / 81kW/ 110KM, menjalnik DSG, 5 Vrata,
Bruto cena 15.894,08
Dirkaško modra kovinska 336,13
Sedežne prevleke: Elegance črna
aluminijasta platišča "Prestige" 17˝ 439,20
panoramska streha 597,56
parkirni senzorji spredaj in zadaj 270,39
radio "Bolero" 183,75
set športno oblikovanih pedal 74,69
športna sprednja sedeža 179,27
športno podvozje 113,53
usnjen špotni večfunkcijski 3-kraki 104,57
Skupaj: 18.193,17


Xenona oz. LED luči (kot pri Polotu) pa nima ja, to je bil velik minus že pri prejšnji :roll:

Ko smo že pri Polotu, podobna oprema kot zgoraj, cena pa.... :shock:

Novi Polo Highline 1.2 TSI BMT
bencin / 81 kW/110 KM / menjalnik DSG / 4-vrata
Uradno izmerjena poraba goriva: 4.7l/100km
Emisija ogljikovega dioksida (CO2): 109g/km
Emisije dušikovih oksidov (NOx): 0,019g/km EUR 18.389,51
Zunanji laki
svilnato modra kovinska EUR 399,65
Sedežne prevleke Tkanina ali usnje
Barva notranjosti: titanovo črna
Talna obloga: črna
Armaturna plošča: titanovo črna

4 aluminijasta platišča Mirabeau Podrobnost EUR 285,46
Paket Park&Drive Podrobnost EUR 402,57
sistem zračnih zaves za glavo Podrobnost EUR 579,70
strešno okno Podrobnost EUR 783,18
športno podvozje Podrobnost EUR 193,23
Skupaj: EUR 21.033,31

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 9:56 pm
Napisal/-a pskoda
Zanimivo še ibiza ima ksenonke seveda za doplačilo kolikor je videti iz neta tako, da ga res nekaj biksajo pri škodi

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 10:00 pm
Napisal/-a pskoda
Indel je napisal/-a:pskoda a ti škode prodajaš? Prodajalec skode(pskoda) :)


Ne nisem prodajalec škod tudi lastil si je nisem nikoli, ker mi sploh niso všeč ne rečem, da so slabe samo oblikovno mi ne potegnejo ;)

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 10:02 pm
Napisal/-a peroRS
pskoda je napisal/-a:Zanimivo še ibiza ima ksenonke seveda za doplačilo kolikor je videti iz neta tako, da ga res nekaj biksajo pri škodi


To je res bolj tko.
Fabia 1 je imela xenon 14 let nazaj, dvojka in trojka pa nimata. :roll:

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 10:03 pm
Napisal/-a pskoda
Recimo clio mislim, da ima isto ni mi pa jasno zakaj

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 10:39 pm
Napisal/-a tr00per
jp, clio mk2 ph1 ima pod opcijo xenon, če se ne motim (ali pa vsaj lečo, npr. serija MTV so bili taki), tko, da to je res mimo...

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 10:44 pm
Napisal/-a peroRS
Razlog ponavadi navajajo, da se premalo ljudi odloči za to opcijo in jo potem ukinejo.
Zato npr. za novo Fabio pravijo, da ne bo več RSke.

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Če dec 25, 2014 11:20 pm
Napisal/-a maniaxxx
Ja težko se odločimo za nekaj kar ni niti opcija :mrgreen: . Mislim da se gre tukaj za distanciranje škode od vw in audija, da ne bi bilo preveč konkurence med njimi

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Pe dec 26, 2014 11:00 am
Napisal/-a SuperB-NL
Da Fabija nima Xenona, mislim da je to zgolj zaradi Polot-a lahko da bo to zgolj eno leto in bo dobila kasneje Low-Xenon izvedbo kot pri Rapidu.

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Pe dec 26, 2014 12:17 pm
Napisal/-a pskoda
Lahko, da bo dobila kasneje in trenutno samo "tipajo" kolikšna bo kaj prodaja avta, ker ibiza jih ima zato ne vidim drugega razloga

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Po feb 09, 2015 6:59 pm
Napisal/-a martin_krpan

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Po feb 09, 2015 7:47 pm
Napisal/-a gasolinedream
Kje je potem razlika z rapidom? Če lahko nekdo resno pove.

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: Po feb 09, 2015 9:00 pm
Napisal/-a pskoda
Rapid naj bi imel slabše materijale v notranjosti

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: To feb 10, 2015 12:39 am
Napisal/-a ~toMmy~
Splošna razlika med "normalnimi" in "nizkocenovnimi" različicami istega avta, je ponavadi to, da je "normalni" bolj "kvalitetno" dizajniran, bolj moderen (podvozje, dodatna oprema, ...), ima boljše materiale, boljše podvozje, boljše/novejše različice motorjev, je bolj varen, ...

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: To feb 10, 2015 9:43 am
Napisal/-a drugmirko
evo... sicer je vrjetno nigdar ne bi videl "na otip" blizu, ker je to eden od avtov, ki me zanima ravno toliko, da ga v salon absolutno nikoli ne bi šel gledat =P ampak... zadnjič sem si novo Fabijo ogledal v enem od hipermarketov (so jo postavli tako brihtno, da si moral praktično "čez njo" v štacuno :mrgreen: )!
in brez vsake slabe vesti ali zmrdovanja nad "prebodeno zeleno kokošjo" na njenem volanu lahko rečem, da je kvalitativen preskok naspram prejšnji (ki si je v marsičem zaslužla naziv Fobija) res zelo velik... nova Fabija je, po videnem na tistem "štantu", končno avto, ki je v vseh pogledih popolnoma na nivoju svojih main stream tekmecev.... pa je čist vseeno ali se pogovarjamo o kao "The" Polu ali o kakem francozu, taljanu ali japoncu...
sicer ne vem katera oprema in motor sta bla v njej, ker me to niti najmanj ni zanimalo (je bla pa daleč od kakšne "plešavosti"), lahko pa rečem, da kabina delovala občutno prostornejše od prejšnje (ki jo ima sodelavec), enako tudi kvaliteta materialov armature, izdelave, kot tudi "feeling" kvalitete celote v kabini, kot tudi od zunaj, kjer avto deluje veliko bolj konkretno in manj "kompromisarsko", kot so Fobije (in Škode do teh zadnjih generacij nasploh) delovale doslej... Fobija je končno prilezla do točke, ko izbira med njo in ostalimi ni več stvar kompromisa ampak predvsem stvar okusa.... 8) .
zato je drugmirko ne bo več imenoval s slabšalno verzijo njenega imena tudi, če njene vozne lastnosti (katerih zaradi generalnega nezanimanja za model nikoli ne bo osebno preiskusil =P ) niso ne vem "kaka perla"! ...saj globoko dvomim, da kaj posebej odstopajo od povprečja segmenta.

gasolinedream je napisal/-a:Kje je potem razlika z rapidom? Če lahko nekdo resno pove.


eee, ja... tako na prvi pogled bi sicer res lahko rekli, da gre za "isto s*anje, drugo pakovanje", vendar sta si Rapid in Fabija veliko bolj "vsak k sebi", kot pa se to zdi "naključnemu mimoidočemu"... v bistvu gre -kljub temu, da nekomu, ki mu avtomobili ( še posebej pa Škode) niso nek pretiran "fetiš" najbrž to niti na kraj pameti ne bi padlo- za dva popolnoma različna avtomobila!!
najprej, Fabija in Rapid si ne delita istih karoserijskih izvedb (to bi seveda blo ultradebilno)... ampak, če primerjamo karavana in spacebacka, ki sta si najbližje (ali pa Fabijo in Rapida "kot taka").... narejena sta na na dveh različnih platformah... Rapid na A05 (ki sicer je verzija A04 platforme na kateri stoji prejšnja Fobija, vendar očitno toliko predelana, da si zasluži novo ime), nova Fabija pa na mešanici stare A04 in nove MQB platforme (verjetno zaradi ne v celoti modernizirane proizvodne linije ali Bog si ga vedi česa)
posledica tega dejstva so najprej drugačna medosna razdalja (Rapid spaceback ma ene 5-7cm daljšo) in s tem povezano prostornost v kabini, posledično pa (zaradi platforme in medosne) tudi rahlo drugačne vozne lasnosti... zarad oblike pa ene 100 litrov manjši prtljažnik... če k temu prišteješ še že prej omenjeno razliko v kakovosti in kompleksnosti izdelave in vgrajenih materialov je jasno, da gre za dva, ne samo "drugačnemu segmentu&končnemu kupcu" namenjena, ampak v bistvu za dva različna avtomobila...

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: To feb 10, 2015 10:29 am
Napisal/-a gasolinedream
Hm, zanimivo. Jaz sem gledal tudi preko cene, ki je cca nekaj stotakov razlike (za SB in kravana), in mi ni jasno kdo je potem tukaj nizkocenovnež: )

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: To feb 10, 2015 11:42 am
Napisal/-a drugmirko
gasolinedream je napisal/-a:Hm, zanimivo. Jaz sem gledal tudi preko cene, ki je cca nekaj stotakov razlike (za SB in kravana), in mi ni jasno kdo je potem tukaj nizkocenovnež: )

he, he... da je Rapid model pri katerem so očitno, zavestno in v čim večji meri "maksimizirali" dobiček -po domače bi temu rekli šparali pri proizvodnih stroških (tako pri vgrajenih materialih in platformi, kot pri kompleksnosti izdelave njegovih komponent)- je iz njegovih ravnih in enostavnih linij in velikih "gladkih" površin jasno in očitno vsem... na podoben način "maksimizirajo" dobičkonosne margine proizvodnih stroškov svojih modelov tudi ostali (recimo Dacia ali PSA).... problem pri Rapidu pa je, da so šli "maksimizirat" dobiček tudi s ceno, ki pa, kot si že sam ugotovil, ni prav nič "nizkocenovna"... ;) . oziroma, je Rapid nizkocenovnik sam za "vernike" =P , katere je v to prepričal VAG-ov marketinški stroj, s pomočjo vstopnega modela Rapida, ki pa res ima ceno na nivoju (top verzij) "nizkocenovnih" Loganov, C-Elyssejev, Sanderov in 301-nic...

pa saj tudi v tem niso nič posebnega... enako "igrico" se gre tudi PSA s Cactusom... tudi ta je po svoji tehnični zasnovi in izvedbenih rešitvah v celoti narejen tako, da je čim enostavnejši (čitaj:cenejši) za proizvodnjo, enako kot Rapid oglaševan in razglašan za "ugonejšega" in "cenovno dostopnejšega", nato so mu pa butnli enako (ali celo višjo) ceno, kot jo imajo njegovi direktni konkurenti in jo marketnško "opravičili" z imenom modela večjega segmenta.... sej veš kako gre.... "pare, pare, pokreću svijet, politiku i nogomet..."! ali, če bi rad kej bolj "zahodno&kapitalistično" orientirano "resnico, ki poganja svet".... "there's a succker born every minute!" =P =P :mrgreen:

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: To feb 10, 2015 12:15 pm
Napisal/-a xxl
Bolj se ne bi mogel strinjati glede Rapida in Cactusa,nateg,da ga ni večjega :evil: .

Re: 2015 Škoda Fabia

Objavljeno: To feb 10, 2015 2:17 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Saj so praktično vsi "nizkocenovniki" v razvitejših delih Evrope nateg, zato jih jaz dajem pod narekovaje. Praktično edina prednost, ki jo vidim, je prostornost, cena je nizka, edino če vzameš tako oskubljeno različico, da je pri "normalnem" sploh ne dobiš.

V bistvu je pa takšna cenovna politika čisto logična (razen pri Cactusu), ker ti avti v štartu niso namenjeni razvitim trgom in bi s prenizko ceno proizvajalci sami sebi skakali v zelje. Dober primer je bil Clio Storia, ki se je pri nas zelo dobro prodajal, je pa na ta račun trpela prodaja Twinga in novega Clia.