Druga generacija Audijevega največjega terenca. Na MLB Evo platformi, od predhodnika lažji do 363 kg. Sprednji del po vzoru na Q1 facelift, povsem spremenjena notranjost.
pa to še vedno med SUV-e štejejo? isti rang, kot stari forester mi deluje, kar me sicer ne moti, ker itak nisem ljubitelj SUVov in tud tale avto sploh ne zgkleda napak, veliko lepši, kot poprej
Sam res kot da bi navzgor popačil sliko allroada ali A6 karavana - pass
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M → 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Ali se samo meni zdi, da pri oblikovanju malce pretiravajo z ravnilom? Nekoč so obvladali tudi krivuljnik, pa se je zgleda generacija oblikovalcev kompletno zamenjala..
tud men je notranjost živ dolgcajt. Sredinjski displey pa zgleda, ko da bi en tablco gor nataknu. Tak način je mel volvo že 15+ let nazaj in to je čist mimo....
To kar je zastarelo nemci vedno kažejo kot nekaj novega. Ampak res nemec ne more iz svoje kože. Nekaj pravijo, da hočejo ciljati na mlajše generacije (osebe srednjih let, mladi, ki so hitro uspeli s poslom) a delajo pa avte, ki jih imajo penzionisti najraje (zastarel izgled).
Da imam 80.000€ viška ga takoj naročim pa en soliden bullbar spredaj in gazi po idijotih, ki vozijo 50 kmh do 65 kmh kjer je omejitev 90kmh Ravno včeraj spet naletel na eno tako budalo .... on lagano 56 kmh omejitev pa 90 kmh a vedno so nasproti vozili motoristi ali kombiji ali kamijoni ... in tako ene 3 km daleč