Huh, me ni malo manj kot 2 dni in vidim roman za romanom s po 5-10 min razmaki - tu se mi poraja vprašanje ali kdo od večino teh uporabnikov kaj dela v življenju ali cele dneve visijo samo na forumu ?
Če nimate kaj delati, pridite v moje podjetje, vam hitro najdem delo
Resnično mislim...tole je prav groteskno, eni kot da bi živeli na forumu...
Skratka, šokiran sem nad sposobnostjo branja nekaterih, namreč:
6x, z besedo ŠEST KRAT sem napisal, da se 6.000 EUR razlike NE nanaša za EKVIVALENTNO opremljen E razred napram Superbu, ampak kot da bi pisal zraku, še vedno nekateri pišete, kot da tega nisem napisal. Mislim..halo no ??!
Resnično se sprašujem koliko od vas dejansko sledi VSEM topciom v tej temi, koliko pa vas odgovoraja le na zadnjega.
Kajti tako seveda vse pomešate, ne vidite kaj je bilo napisano še/že vmes in pride do totalne zmešnjave, še več: človek vam mora ŠEST KRAT napisati ENO IN ISTO stvar. Patetično. Pa grem glavo staviti, da se bo v naslednjih topicih spet našel nekdo, ki bo vprašal-napisal ISTO.
Adijopamet.
Vidim, da z mojim razmišljanjem (bolje malo manj opremljena, torej NE gola, ampak zgolj MANJ opremljena E-Klassa, kot totalno nalowdan Superb).
Namreč boljši avto ne naredi le oprema. Naredijo ga tudi materjali, vzdržljivost, zvočna izolacija, performanse, podvozje, menjalnik itd.
Ali se kufr odpira na daljinca ali ne (čeprav pri E-ju se), ni NOBEN pokazatelj da je nek avto premium ali pa ne. Noben.
Pokazatelj o tem koliko je avto premium so 3 stvari:
- kako se počutiš po 800 km dolgi vožnji, ko izstopiš iz avta
- za koliko boš ta avto lahko prodal rabljen
- in koliko km boš lahko prevozil z njim brez težav
Zaenkrat nisem še videl Škode s čez 1 mio prevoženih km, Mercedesov pa kolikor želiš.
Pa to je zgolj EDEN izmed razlogov.
Chan je naredil bolj podrobno primerjavo cen, a je spet naredil isto napako (katero sem tudi že ŠTIRIKRAT napisal): vzemal je vsako opremo posebej in ne v paketu - to pa je v povprečju skoraj 3x dražje potem.
Tudi en drug uporabnik pravi da je bil celo pri dealerju in prideta na 20.000 EUR razlike.
Jasno, ker prvič dala kompletno identično opremo in ker drugič bil ta prodajalec pravi prodajalec in mu nabil vsako opremo posebej, da bo čimbolje zaslužil.
Še enkrat:
Če primerjamo E 220 CDI serijski PLUS :
- asistenčni paket (ki vsebuje VSE asistenčne sisteme kar jih znamka Mercedes trenutno premore, ki vsebuje komfortni boljši podvozje, ki vsebuje 9G-tronic avtomatik)
- svetilni paket (ki vsebuje najboljše luči kar jih trenutno je, torej led, adaptivni, dodatni in v ovinek)
z superbom 2.0 TDI DSG L&K pridemo na 6.000 EUR razlike.
Res je, nimamo keylessgo, nimamo ledra, nimamo touchscreena, nimamo kljuke. In kaj sedaj? Še vedno imamo 100x boljši avto kateri nam bo vsakič ko ga bomo pogledal na dvorišču in se vsedli in šli ven prikradel nasmešek na obraz, nas bo bistveno bolj udobno ter varno prevažal in se bomo vsakič s ponosom z njim pripeljali-odpeljali kamorkoli.
E 220 CDI ima že serijsko: milijon airbagov, pre-safe varnostni sistem, mp3 radio, soundsystem, potovalni računalnik, usnjen volan, komfortne sedeže, multifunkcijski volan, esp,abs,bas, šipe na štrom, direktni servo volan, hlajen predal, ambi-osvetljavo, letvice, alu platišča, avt.klima, tempomat itd.
Torej že serijsko vse kar človek potrebuje.
Da pa bi mu dodal še največ kar se da na varnostnem področju, sem mu dodal še asistenčni paket ter svetilni paket, da pa bi mu dodal še največ na komfortnem paketu pa sem mu dodal 9G avtomatski menjalnik in komfortno podvozje.
Torej? kaj želite še več? resnično me zanima.
Usnje? enim sede, eni ga celo ne marajo. Vlečna kljuka?ja, sigurno bom z E-jem drva vozil, če pa imam jahto, bom pa prevoz plačal profesionalcem.
Keylessgo? je vredu, ampak nič brez česar nebi mogel živeti. Štrom zici? fajn, ampak sam recimo se vozim ves čas sam, tako kot sem si nastavil sedež ko sem avto kupil, tako bo ostal dokler ga ne prodam. Večje feltne? jih še vedno lahko enkrat dokupim.
Skratka da bo res razločno:
za 6.000 EUR pridem pri E-ju na cca.90 % ISTE opreme kot pri superbu in s tem dobim avto:
- ki je narejen iz boljših materjalov
- ki ima asistenčne sisteme ki delajo bistveno bolj odzivno ter eksaktno
- ki ima žaromete ki svetijo 10x boljše
- ki ima 2 prestavi več
- ki ima bistveno boljše podvozje
- ki ima boljšo zvočno izolacijo
- ki ima boljše sedeže
- ki ima boljši customer service
- ki mi bo delal bistveno več km dlje brez težav
- ki bo bistveno več vreden ob prodaji
- in je iz premium segmenta
In to so dejstva, ki jih lahko kadarkoli, kjerkoli preverite in so črno na belem.
Nisem govoril o obliki in ljubezni do znamke, ker je to pač subjektivna stvar.
Brez problema pa lahko dodam tudi imidž, ki je pri MB na najvišjem nivoju, pri škodi pa pri tleh (slabšega ima morda le kakšen citroen,renault in korejci).
Zato že prenehajte pisati od 20-25 tisoč EUR razlike, ker ni bil to moj point.
Pač pa da zgolj za 6.000 EUR razlike dobiš avto z 90 % enake opreme kot pri škodi.
In to najbolj premium serijsko znamko.
Če pa so sedaj še 20 % popusti, kot je eden napisal, pa sploh raje ne bom računal, ker bo potem nekatere še bolj peklo
Mi je pa smešno, da se moram sploh s kom pregovarjati o tem ali je MB boljši ali ne, ker je to jasno kot beli dan.
In lepo sem napisal kaj ima že serijski E, že tukaj imate praktično vse kar potrebujete, če pa mu dodaš še te2 paketa, kot sem jih jaz, pa je avto res več kot zadovoljiv.
Se pa tudi sam strinjam glede nivoja komunikacjie. Jaz sem se ves čas trudil, da nisem bil žleht, čeprav bi kdaj (glede na to kaj vse se je meni reklo,napisalo, brez osnov sodilo) lahko bil.
..